Mijailović P. 3396 Posted March 11, 2013 Ako ti nije tesko da nam pojasnis malo kako je do sada isao sa tim promerom dizni i kako najednom cvrc ? Next7C12F Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 533 Posted March 12, 2013 Isao je tako sto sam ga stelovao svakih 2 meseca, stalno je menjao rad. Problem je bio u tome sto nije mogao da uskladi pritisak i vreme otvaranja dizni i zadnji put je komp skroz prso i vratio se na fabricka podesavanja. Znaci moze da radi i da ide ali ako tu nesto nije ok nece moci da uradi kalibraciju. Kaze ovaj da je moguce da su mi bile prljave benzinske dizne kad mi je ugradjivan plin i da je ovaj morao da razbusi plinske kako bi uspeo da dobije miran rad motora. . . Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3396 Posted March 12, 2013 Pa da, u praksi je da kada se ugradjuje gasni sistem treba sve da bude "pod konac". Drugim recima, novi filter vazduha , svecice I kablovi a posebno ispravne b. dizne.Medjutim, bas mi je cudna tolika razlika/velicina gasnih dizni! Morao je u startu znati da nesto nije kako treba I da ne ide dalje sa razbusivanjem gasnih dizni od predvidjenog.Next7C12F Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 533 Posted March 12, 2013 Pa ja verujem da je to cista nemarnost i ono tipa ma radice i ovako neko vreme bas me briga . . . Quote Share this post Link to post Share on other sites
gile smederevo 574 Posted February 11, 2014 Da ne otvaram posebnu temu, a posto je kod mene u Puntu isto 16V motor, primetio sam sledece:Posto motor predje na TNG, prvih par stotina metara ume da stucne. Kapiram da je jos 'ladan, pa se ne nerviram i strpljivo teram lagano dalje. E, ono sto me sada buni, a od skoro se desava, je da , dok radi na TNG, prilikom saltanja brzina, a izmedju 1800 i 2500rpm, stucne par puta i nastavi lepo da radi. Kablovi su zamenjeni pre oko oko 20000km, a svecice Brisk platinum su tu jos od ugradnje Landi uredjaja, tj oko 27000km.Napomena> Na benzinu prede kao mace u svim rezimima rada. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3396 Posted February 12, 2014 Koliko je prešao od ugradnje uredjaja za gas? zulutapka Quote Share this post Link to post Share on other sites
gile smederevo 574 Posted February 12, 2014 27000km. Napisah gore. :-D Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3396 Posted February 12, 2014 Treba pregledati gumice ventila i podesiti uredjaj ako ne radi kako je ranije ... zulutapka Quote Share this post Link to post Share on other sites
gile smederevo 574 Posted February 12, 2014 Pre nedelju dana su pogledali stanje sistema u servisu gde je uredjaj ugradjen i sumnjaju na svecice. Nisu se nešto jako udubljivali,ali doduse nisam ni ja insistirao jer nije veliki problem. Zato sam i postavio pitanje ovde, da eventualno iz simptoma zaključimo šta je. Quote Share this post Link to post Share on other sites
gile smederevo 574 Posted March 12, 2014 (edited) Da ne otvaram posebnu temu, a posto je kod mene u Puntu isto 16V motor, primetio sam sledece:Posto motor predje na TNG, prvih par stotina metara ume da stucne. Kapiram da je jos 'ladan, pa se ne nerviram i strpljivo teram lagano dalje. E, ono sto me sada buni, a od skoro se desava, je da , dok radi na TNG, prilikom saltanja brzina, a izmedju 1800 i 2500rpm, stucne par puta i nastavi lepo da radi. Kablovi su zamenjeni pre oko oko 20000km, a svecice Brisk platinum su tu jos od ugradnje Landi uredjaja, tj oko 27000km.Napomena> Na benzinu prede kao mace u svim rezimima rada. Ovde je problem bio u kablu koji je bio defektan. Zamenio sam ga jednim malo duzim koji sam imao u steku i od tada je sve ok....sve do veceras kad se upalila check engine lampica. U voznji se ponasa potpuno ispravno. Lepo povlaci i nema knedli i trokiranja. Bar ja ne mogu da provalim jer je moguce da je gremlin bas mali. Ja sumnjam na svecice koje su izgurale skoro 30 000 km. Sutra cu da stavim original NGK koje su mi ostale posle ugradnje Brisk Silver LPG, pa cu videti da li ce greska da ''ispari''. Da li kabl moze da pobeli kao ovaj gore na slici zbog lose svecice? Edited March 12, 2014 by gile smederevo Quote Share this post Link to post Share on other sites
gile smederevo 574 Posted March 13, 2014 (edited) I danas posle 16h, nestao je check engine lampioncic! Uplasio se da cu da petljam oko svecica i tako....pobeze. Za svaki slucaj sam kupio kljuc za svecice, pa petljanje ne gine. Forum je cudo! cim postavim problem ovde, on sutra nestane ko rukom! Edited March 13, 2014 by gile smederevo Quote Share this post Link to post Share on other sites