Ticma 534 Posted July 20, 2012 Treba mi misljenje nekoga ko se malo razume u plin. Auto mi sitno trokira na plinu i kad ga malo stisnem pocne da mi treperi MIL lampica (koja inace stalno gori radi sonde) a kad prebacim na benzin sve je OK. Probao sam druge svecice i kablove i isto se desava, sutra cu probati i bobinu da pozajmim da probam pa me zanima da li je moguce da se sve to desava ako je neka plinska dizna losa pa ne baca dovoljno gasa ili tako nesto? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hardvet 2 Posted July 20, 2012 Koje kablove imas na kraju? Toliko se zamrsilo, da se vise ne zna ko sta ima i na sta se zali Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 534 Posted July 20, 2012 Necu da te lazem ali mislim da je flash ovaj put, sve u svemu nisu kablovi. Bobinu sam menjao pre 50000 pa cu sutra probati sa njom. posle toga ostaje jedino da se proveri plinski uredjaj da nije nesto crklo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hardvet 2 Posted July 20, 2012 I ovako se zamrsi, jos ko ima plin, igranci nikad kraja...A da uzimas bobinu i kablove original, to je cudo koliko te dve sitnice izadju. Ali bar vise ne sumnjas u to... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted July 21, 2012 (edited) Imam ja bobinu od mog una mi ostala,ispravna,pa cu ti dati da probas ,iste su,vidim da i bole prodaje,a moguce da je zbog dizne...zasto ne zamenis tu sondu,nema veze sto je plin,ne bi trebala da daje gresku ako je ispravna i ako je plin uradjen kako treba!? Edited July 21, 2012 by Bane23 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 534 Posted July 21, 2012 e Bane bas si srce ajde od nedelje jedan dan kad se setis ponesi je na posao pa cu svratiti da probam, sonda mi gori vec 2 god i merio sam, daje ok vrednosti ali ko ce ga znati. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted July 21, 2012 Moguce je da jedna bobina probija. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 534 Posted July 21, 2012 Ali ne stalno vec po nekad, jel moze i to? Quote Share this post Link to post Share on other sites
godja80 0 Posted July 21, 2012 Kod mene je do pre neki dan trokirao i na plinu i na benzinu, tesko palio na benzin, na plin nije lose palio. Zamenio sam i kablove i svecice, i benzinsku pumpu i bobine i cistio diznu i klapnu itd da bi se na kraju ispostavilo da zeza onaj relej koji kad na prekidacu prebacis na plin iskljuci dovod benzina (sam od sebe je prebacivao sa benzina na plin, palio i gasio benzinsku diznu kad je on hteo jer je verovatno negde unutra zalepio neki kontakt)...stavio sam nov relej i onaj prekidac u kabini i evo ga, da kucnem u drvo radi bez problema :-) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 534 Posted July 21, 2012 ja nemam nikakve releje, komp sve regulise, a lose mi radi samo na plin, kao da sitno trokira kad dajem gas i ima neke sitne vibracije na leru pa sumnjam i na plinske dizne posto su dosta presle. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted July 21, 2012 moguce,nije problem dacu ti bobinu,samo ja sam jos 10 dana na odmoru ! ne svidja mi se to sto samo na plinu zeza Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 534 Posted July 21, 2012 pa znas kako, za 50000 su menjani samo filteri i jednom pogledane dizne tako da tu nesto brljavi dok na benzin ko da je juce iz fabrike izasao, gledao sam svecice i imaju ok boju i sagorevanje. Ma ako ne nadjem u cemu je problem za tih 10 dana onda nisam nikakav inzinjer Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 534 Posted July 24, 2012 Bio u sevisu, plinski komp ne pokazuje nikakvu gresku, filteri ok, dizne ok. Kaze covek da sam naleteo na neko djubre od gasa i to je to. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hardvet 2 Posted July 24, 2012 Univerzalni uzrok svih problema...gorivo.Mozda bude tacno, daj Boze. Natankaj negde drugde, pa imas instant potvrdu te dijagnoze Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 534 Posted July 24, 2012 pa isti dan sam sipao i vise se nije ponovilo ali morao sam da proverim sve redom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hardvet 2 Posted July 24, 2012 Jao, komsija, znaci samo nas malo ovde z........? A? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 534 Posted March 8, 2013 Aj da ne otvaram novu temu, ovaj moj skapirao da cu da ga prodam pa poceo da me tovari onako malo Ugasim ga danas sve naj normalnije, upalim, prebaci sam na plin i poce da trokira i ugasi se. Pokusao sam jos dva tri puta i ista stvar Sva sreca imao sm vremena na bacanje, lepo raskantam sve sto je moglo i krenem redom, magnet radi, plin dolazi do dizni.Rasturim dizne i plocu sa diznama, sve cisto nigde nista neobicno. Pogledam dzekove od dizni da neka ne gubi kontakt negde al jok.U servisu su mi rekli da nista nemogu pre ponedeljka posto je guzva pa da cujem misljenje nekog iskusnijeg od mene sta da cacnem jos? Znaci trokira kao da nema varnicu i ugasi se al na bezinu sve normalno, vozicu ga tako do pon izgleda . . . Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted March 8, 2013 Promeni svecice.Poslato sa marsa koristeci teleport! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3429 Posted March 8, 2013 + 1 a pored toga kakav/kakvi su filteri ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 534 Posted March 8, 2013 Fikteri novi, svecice skidao i ok su, kablovi skoro novi. Na benzinu radi kao sat, znaci nije ono na plinu radi a trokira neko zatrokira i ugasi se, nema sanse da nastavi da radi, to traje 2-3s maks i gotovo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3429 Posted March 8, 2013 Aj' sad redom. Vakum crevca ili isparivac. Ako je sekvent pogledati pritiske ... Next7C12F Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 534 Posted March 9, 2013 Ni plinski ni motorni ecu ne prijavljuju nikakvu gresku, isparivac je ok, pritisak je ok, vakume sam sve pregledao a i nema ih mnogo . Jedino ako ona crna kutijica sto mu dodje kao map nije riknula tj senzor u njoj a da nije izbacila gresku. To toliko kratko traje da ne mogu da provalim da li se dizne cuju . . . Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3429 Posted March 9, 2013 Plinski MAp retko rikne. Ne znam sto se majstori odma' hvataju za MAP?! Drugar je imao slicne probleme pa su mu promenili MAp ali se vrlo brzo vratio problem.Raskaci ga i malo naprskaj kontakte i probaj zaptivenost njegovih crevca pa kreni dalje. Jbg. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 534 Posted March 9, 2013 Jedno vreme je njega izbacivao kao gresku, pre par meseci pa je prestao i zbog njega nije hteo da uradi kalibrazu na leru nego je isto ovako gasio auto u sred kalibracije. Pokusacu i to pa da vidim. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 534 Posted March 11, 2013 Problem resen, ukratko plinske dizne su bile previse razbusene za moj motor, treba da budu 1.8 do nekih 2mm a kod mene su bile 3.2mm. Genije koji je ugradjivao ih je . . . E sad to je dovodilo i do brljanja benzinskog kompa posto je ovaj pokusavao da postigne slicno vreme otvaranja dizni itd itd. Sve u svemu sad je pritisak lepo nastelovan, dizne su nove i razbusene taman koliko treba da budu, auto ustelovan i to je to Quote Share this post Link to post Share on other sites