Jump to content
FAS Goran
Sign in to follow this  
Milosnis18

Lancia Kappa 2.0 20v - detonacija

Recommended Posts

Pozz. desila mi se prvi put detonacija odkako ima kappu naime usled przenja dobrih 2km sve u 5,6k obrtaja samo je bilo boom. smakla se guma na mesacu i crevo do usisa se raspalo ali nema vece stete (sreca). sta moze biti uzrok? prevelika kolicina plina zbog konstantnog potapanja gasa u patos ili...? iovako ga teram dosta ali bas sa gasom u patos non-stop ne. P.S nije sekvent...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni se to na bravu(isti motor) desavalo samo u niskim obrtajima, tj kad se auto udavi i kad mu se doda kas, i spadala mi je usisna grana kad pukne. Kod tih motora je veliki usis i kad dodje do detonacije bude jaka, moraju svecice biti dobre, bobine ispravne i plin dobro ustelovan. Naravno preporucuje se seqvent sa kojim auto radi kao sat, ali nije bas jeftin za petaka...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma vec 2 godine ekstra radi na plinu i ide ekstra nego sam ja idiot sinoc sam stavio pecurku i sve vreme gas u patos bukvalno da bi se drao sto vise i cele noci izivljavanje i verovatno posto nije sekvent vec obican nema sta da regulise kolicinu plina a pod gasom u patos on je sibao plin a ne sagori i na kraju nuklearka..:) sada kad bas hocu pun gas prebacim na beznin pa udri.. a to stelovanje kako odraditi najbolje analizatorom ili kako??

Share this post


Link to post
Share on other sites

stavio si pecurku i verovatno si sad napravio smesu sa previse vazduha da bi ti auto radio kako treba moras da mu napravis redukciu tj da smanjis protok vaztuha to ti pravi problem

redukcija ako si je ima je u obliku polu meseca nekada boli glava i od viska...

ili vrati stari filter ili uradi redukciju na spoju pecurke i kucista

a stelovanje plina sam ostavio tutorijal ovde naforumu i tema je vazna... u autogas sekciji nateras auto na 3000 rpm pa stelujes ima tacno opisano kako i sta...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ako smanjim

stavio si pecurku i verovatno si sad napravio smesu sa previse vazduha da bi ti auto radio kako treba moras da mu napravis redukciu tj da smanjis protok vaztuha to ti pravi problem

redukcija ako si je ima je u obliku polu meseca nekada boli glava i od viska...

ili vrati stari filter ili uradi redukciju na spoju pecurke i kucista

a stelovanje plina sam ostavio tutorijal ovde naforumu i tema je vazna... u autogas sekciji nateras auto na 3000 rpm pa stelujes ima tacno opisano kako i sta...

ako smanjim protok onda pecurka nema svrhe tj. nema zvuka tako da sam ja to vec skinuo i prodajem. hteo sam da se igram dobio sam boom lepo napravim neke izduve bolesne pa ce se dere do sutra ali bez posledica.. :) Edited by Milosnis

Share this post


Link to post
Share on other sites

ako kojim slucajem ne prodas pecurku i dodjes za bg javi mi se da nastelujemo i zvuk i vazduh... moguceje to uraditi... sreca pa nisi podpalio klipove i karik sa siromasnom smesom

Share this post


Link to post
Share on other sites

da ne otvaram novu temu...dakle desila mi se detonacija na kappi ovoj drugoj koja je sa sekvent uredjajem i usisna grana je NEMA. pri startovanju se desila detonacija evo 2 put u ovoj godini i grana je prvi put zakrpljena ali sada nema mesta za to. uglavnom uzecu drugu ali pre toga da resim ovo da ne bi nestale grane u Srbiji...:))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam neki poznavalac gas uredjaja ali sam imao par krseva koji su pravili takve probleme, jednom mi je omega 2.6 od explozije usisala parce protokomera u cilindar, ali ga je izbacila pod punim gasom :laughing: . Obicno je bio problem u svecicama i kablovima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

svecice ili pomereno paljenje ili ne odgovarajuca smesa... ima tu monogo faktora a posto je u pitanju sekvent onda prikljuciti na diagnostiku...

Share this post


Link to post
Share on other sites

radio i plinsku dijagnostiku i ECU benz. i sve ok, svecice nove itd sve je pod cakum pakum a opet pravi pizdarije. e to paljenje i meni pada na pamet i da je mozda lose uzubljen ali kako proveriti to i koji su simptomi. P.S nikad u voznji samo na paljenju rokne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

detonacija u usisnoj grani nastaje kada je usisni ventil otvoren a on baci varnicu i onda potpali smesu i u komp prostoru i u usisnoj grani...

Share this post


Link to post
Share on other sites

proveri zasto baci varnicu kad ne treba... a to moze da bude iz vise razloga npr probila razvodna kapa razvodna ruka neki kabal ili samo pomereno paljenje a moze da bude i zbog vakum pumpe na razvodniku ako je imas... zato sto ne pomeri dovoljno paljenje prilikom visokih obrtaja...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...