Jump to content
FAS Goran
kanjavi

Punto mk.2 1.2 8v - prebacuje na benzin prilikom naglog davanja gasa (AC Stag)

Recommended Posts

Ugradio sam stag 4 pre 10-tak dana i napunio bocu do kraja 28 i kusur litara, presao sam 290km i sad mi se desava da kad malo jace stisnem gas (kad preticem) da zapisti i da mi prebaci na benzin kao da nema vise plina lampica pocne za zmiga. Pritisnem dugme onda se sve lampice pogase, pritisnem jos jednom i opet je sve ok radi na plin (to sve radim u voznji)

Sijaju mi dve zelene u kabini, otvorio sam pozadi na boci cajger je jos 2 mm pa u crveno.

Kad ubrzavam lagano ide ok na plin, danas sam vozio 120 kmh bez problema. Znaci samo kad pocnem da ga gazim malo jace.

Da li je ovo normalno ponasanje kad je boca pri kraju ili...?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije normalno. Mislim da ne smije da prebacuje na benzin bez obzira što nestaje plina (ako ga već u tvom slučaju i nestaje?)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije normalno. Mislim da ne smije da prebacuje na benzin bez obzira što nestaje plina (ako ga već u tvom slučaju i nestaje?)

a na sta ce drugo prebaciti?pustiti da se ugasi?

to je sve normalno sto ti se desava.samo ti svrati na pumpu i natoci bocu i neces imati nikakvih problema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako ti se desava kad je gas na kraju onda je ok, ako se desava i sa punim onda nije :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije normalno. Mislim da ne smije da prebacuje na benzin bez obzira što nestaje plina (ako ga već u tvom slučaju i nestaje?)

a na sta ce drugo prebaciti?pustiti da se ugasi?

to je sve normalno sto ti se desava.samo ti svrati na pumpu i natoci bocu i neces imati nikakvih problema.

Da, pustit da se ugasi, osim ako ga ti ručno ne prebaciš na benzin.

Vozio sam auto 4 godine na plin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Normalno je da javlja manji dotok gasa u sistem jer verovatno komandna jedinica i merac na boci nisu sasvim uskladjeni. Samo , kao sto rekose drugari, naspi i vozi!

Uostalom , kada zpisti sam ce prebaciti ali ce verovatno zvucni signal ostati ukljucen do trenutka kad ga prekines pritiskom na peetrol !

Sipaj-vozi, sipaj-vozi.... :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije normalno. Mislim da ne smije da prebacuje na benzin bez obzira što nestaje plina (ako ga već u tvom slučaju i nestaje?)

a na sta ce drugo prebaciti?pustiti da se ugasi?

to je sve normalno sto ti se desava.samo ti svrati na pumpu i natoci bocu i neces imati nikakvih problema.

Da, pustit da se ugasi, osim ako ga ti ručno ne prebaciš na benzin.

Vozio sam auto 4 godine na plin.

ali vrlo verovatno ne na sekvent nego na venturi

sasvim normalno da prebacuje na beznin pri velikom opterecenju...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako ima gasa u boci, nije normalno. Evo meni se baš to dešava već nekoliko dana, sa sekventom. Posle 6-7 tak kilometara me izbacuje sa gasa na benzin,

i kada sam otišao kod majstora (ne onog ko mi je ugradio) čovek počeo da se krsti kako je loše urađeno - sve od loše montaže do loših delova.

Dizne stavljene na mesto na kojem je 300 stepeni, nisu bušene, žice spajane rukom bez izolacije, na kompjuteru vremena ubrizgavanja nisu uopšte podešavana,

motor trese kao lud, kad prebacuje na gas auto poskoči od potresa... uglavnom bio sam na dobrom putu za generalnu.

I tako dadoh 11000 da mi čovek sredi, i stvarno se vidi da je sve lepo uradio, razmestio, auto mirnije radi ali posle dva dana opet izbacuje.

Sad se ispostavilo da su mi dve dizne na izdisaju (nisam prešao ni 9000km od ugradnje) i da map senzor stalno prijavljuje neku neodređenu grešku,

tako da mi je predložio da odem kod ''majstora'' da tražim pare nazad pa da menjam kompletan sistem jer je ovaj đubre i da mu *****sve po spisku.

Nisam takav ali košta me para i živaca, i ne znam sad šta da radim kad ovome više ne verujem kako da očekujem da mi popravi a pare sigurno neću dobiti nazad...

Uzgred - u pitanju je Endre, Novi Sad znači NIKAKO ne raditi kod njega sekvent

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa uslovno receno i tada je normalno ako se desava slicno. Zasto , pa zato sto je verovatno grubi /fini filter u zagusenju.

Druga stvar, ovo sto ti se desava je mozda produkt lose razbusenih dizni pa je zato u kolektoru manji pritisak od zadatog i usled toga dolazi do "doubrizgavanja" a to uzrokuje signal sa L.sonde i td.

Dakle, precnik dizni i kalibracija ubrizgavanja iznova ako sam uredjaj nema neku falinku!

Share this post


Link to post
Share on other sites

i posle ti ugradi gas u auto, how yes no!!!

Doduše, imam bludnih misli da kupim Lybru 2.0 20v, ali bi se potegao u Šabac kod Martinija da mi ugradi uređaj. Jeste da košta najmanje 750€ + atest, ali znaš na čemu si.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Mijailović

Hvala na predlogu, pokušaću onda kod nekog trećeg, šta da radim

Edited by mladj-NS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moze da prebaci samo na benzin ako je plina nestalo, verovatno senzor pritiska zeza, najbolje bi bilo da odes na stelovanje.......martini bi ti to odradio lagano :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Koliko para toliko i muzike" i "sto otaca kilava deca" su nase izreke koje lako mogu da se upotrebe u opisu AC Stag uredjaja...

Share this post


Link to post
Share on other sites

evo i meni se juce nesto cudno desilo,nisam imao vise plina u boci i krenem da sipam u grad,vozim na benzin i nacepim gas i zapistalo je kao kad ostane bez plina,a vozio na benzin.to isto verovatno nije normalno,zar ne?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posle svega sto sam napisao nisam sipao plin bas da vidim koliko jos ima i presao sam do sada 100km lagana voznja i nije mi se desilo da prebaci. Ima jos plina vozicu ga dok skroz ne nestane.

Verujem da treba da se nasteluje samo, uredjaj je nov ja sam ga licno kupio.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni se desavalo da kad je skoro prazna boca i kad stisnem gas da preticem prebaci na benzin. To se nikad nie desavalo kad je boca puna. To je normalno. BRC uredjaj najskuplji tada kad je ugradjen. Ovo pisem za mazdu jer u puntu nemam plin. Naravno da ce laganom voznjom da radi normalno jer je konstantan dotok plina ustvari sporiji. Kad ga stisnes to ne moze da isprati jer nabije vise plina koji se onda pre potrosi pa da ti se ne ugasi auto u sred preticanja prebaci na benzin. Kao recimo da duvas balone od sapunice,ista je kolicina sapunice na onom plasticnom krugu ali ako duvas sporije veci balon napravis,a ako jace dunes pukne balon.Ala sam sve ovo opisao do mojega... :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa porastom kolicine TNG-a u boci raste i pritisak, i obratno. Iz ovoga proizilazi da je kolicina gasa po jedinici zapremine sa smanjenjem pritiska koji dolazi iz boce manja. El. ventili ubrizgavaju u mili-sekundama gas kroz dizne u motor pa sa smanjenjem kolicine dotoka gasa a povecanjem obrtaja motora neminovno je da se javi ova situacija.

To prakticno znaci da ako stisnete po gasu povecavate brzinu ubrizgavanja a gasa nema dovoljno, pada pritisak u kolektoru i isparivacu koji preko MAP senzora daje signal racunaru gde ovaj shvata situaciju i prebacuje na alternativno gorivo . U ovom slucaju benzin.

Ovako slicno se desava i kada je filter zaprljan pa je na njemu usko grlo i dotok gasa do isparivaca smanjen.

Mislim da sam dosta rekao?! :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Postavlja se pitanje da li je u visokom režimo obrtaja pametno dozirati plin umesto benzina tu sam i ja u nedoumici ali to je neka druga priča. Ceo sistem TNG se podešava na radni pritisak. logično je kada računar prepozna ogroman pad pritiska plina u sistemu ubrizgavanja (oštrenje na preko 5000 o/min) da će da prebaci na benzin tako bi trebalo da bude. Postoji verovatnoća da ti je sistem loše podešen i da to u dužem korišćenju može da šteti motoru. Obzirom da si već posećivao majstora ne bi bilo loše da tog promeniš i posetiš nekog drugog koji ne kuka na svoje kolege,već zapazi problem i odmah ga reši.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proveriti i senzor visokog pritiska....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod mene je metan al se ispoljava kad duze vozim pa stisnem gas a na rezervi je da prebaci jer nema pritiska ,a i boca se dosta ohladila zbog pada pritiska. Posle ako mi stoji na parkingu pa se ugreje i boca na spoljnu temparaturu poraste pritisak i,moze da predje jos 5 km sa metanom al sa blagim gasom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Berkut

Imao sam slican problem kao i ti, samo na plinu, i u pitanju je bio senzor visokog pritiska koji je slao pogresne informacije kompu....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je onomad probio dihtung glave na prvom cilindru i imao je vazduh u sistemu pa nije mogao da se greje isparivac i onda kad se smrzne prebaci na plin.

Reseno promenom dihtunga.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...