Jump to content
FAS Goran
radosavljević

Punto Classic - treba li zamena brizgaljki?

Recommended Posts

Vozim punta sa fabrički ugrađenim gasom i još je u garanciji. Problem je sledeći:

U februaru se upali EOBD lampica, ima broj obrtaja ali ne i snagu, loše vuče, trese... Odem u ovlašćeni servis (namerno ne govorim koji) oni mi resetuju sistemi kažu da nije ništa, samo loše gorivo, vozi češće na benzin i sve je ok.

Posle desetak dana ista priča ali se ugasi lampica sama od sebe.

Pre dve nedelje isto, odem u servis, ista priča sa moje strane, ali kažu mora da se menjaju brizgaljke?! Kao, to ne spada u garanciju, potrošni je materijali košta komplet za Landirenzo oko 450 evra!!!

Pitam Vas za savet, da li je možda nešto drugo u pitanju, ili neko hoće da me odere? Uzgred, ovlašćeni servisi Landirenza daju dve godine garancije na ceo gasni sistem, bez obzira na kilometražu.

Šta bi mogao biti kvar, i šta mi predlažete?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mislim da hoce da te oderu. Ta cena nije normalna jer kompletan nov uredjaj da ugradis je toliko para.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kupi kontakt sprej ili wd40, skini kablove sa svecica naprskaj kontakte i vidi onda ima li razlike!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako su medove plinske dizne one moraju da izguraju barem ali barem 180000km bez zamene, kazem ti iz licnog iskustva a koliko znam njih stavljaju favricki uz landirenzo na puntice. Pre ce biti to sto @kanjavi kaze da malo prekontrolises struju pa onda tek na plin da predjes :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas su me zvali iz FAS i kažu sledeće:

razmotrili smo Vaš slučaj i nemate prava na zamenu brizgaljki plina, prešli ste 31200 km, evidentirali smo primedbu, hvala zdravo...

U servisnoj knjižici piše za brizgaljke (ali ne plinske) da ne podležu garanciji, ali da medove brizgaljke odu na tako maloj kilometraži i još da ne podleže garanciji? U redu brizgaljke za pranje stakala,ali ovde jedna košta 100 evra! Ipak le to landirenco i plaćen je dobrih 1000evra!

Kome još da se obratim?

Po meni je ovo čista prevara! Prvo fiatov servis BOGUNOVIĆ jer mi nisu rekli prvi put šta je u pitanju nego me zavlače. Onda FAS, spominju ograničenje u kilometrima od 30000, i na kraju velike pare,bukvalno bačene. Uzgred,renomirani servisi koji ugrađuju auto gas, kada im iznesem problem ostaju u čudu. Svi na taj isti sistem Landirenco daju garanciju mnogo duže na ceo gasni uređaj! Savetuju mi da ugradim Stefanelli, 450 evra ,a za FAS i njihov fabrički gas moj dobronamerni savet: IZBEGAVAJTE U ŠIROKOM LUKU UGRADNJU FABRIČKOG GASA U FIAT VOZILA!!!

RAZLOG

Nemate garanciju na dizne- brizgaljke 1 kom 100 evra

ne menjaju jednu,nego sve 4,dakle 4 puta 100= 400 evra minimum!

Preskup je ceo sistem

Dovođenje kupaca u zabludu sa ograničenjem u kilometraži, koje se nigde ne spominje u pisanoj formi

Zaključan,tj kodiran sistem gasnog uređaja ,pa ste prinuđeni da servisirate u fiatu

Inače,autom sam zaista prezadovoljan,jer u vozačkom smislu ispunjava sve moje zahteve.

Za sada je ovo jedini način izražavanja mog nezadovoljstva,a o daljim merama razmišljam. Voleo bih da ovo moje loše iskustvo prenesete i drugima,i ako neko od ljudi iz FIATA ovo pročita neka mi odgovori na prosto pitanje:

Zašto ne dajete garanciju na CEO gasni uređaj dve godine?

Zbog čega je ugradnja gasa kod vas toliko skupa,za razliku od ovlašćenih servisa koji ugrađuju isti sistem, a ne dajete garanciju na najskuplje delove?

Znate li koliko su medove dizne predviđene da traju? Jel možda 300000km? Po toj računici,ako ste kupili auto na kredit,recimo na sedam godina,prelazite godišnje 15000 km,računica je prosta

plinski uređaj=1000 evra

7 godina po 15000 km=105000km/ 30000km=3,5! E, drugari,pošto dizne traju 30k,znači 3,5 puta brizgaljke po 400 evra je 1400 evra,i somića za ugradnju je 2400 evra.

Drugari iz FASA, doooobro razmislite o ovome!!!

A vi potencijalni kupci plajvaz u šake,pa udri po računici!

Share this post


Link to post
Share on other sites

verovatnoca da su bas crkle dizne je mnogo mala . . .

Postoji mogucnost prepravki an drugi sistem dizni, sve te izadje 8000 - 10000rsd sa rukama, ja sam radio i nema nikakve razlike :smoke:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dizne za tvoj auto mogu da se nabave po 45e komad. Ali pametnije je kupiti kompletan rail sa diznama za 45e i promeniti konektore. Onda ostaje samo da se sve lepo usteluje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mnogo hvala Gorane,ako su stvarno brizgaljke u pitanju,doći ću do tebe. Uzgred,u četvrtak vozim auto na detaljnu dijagnostiku kod profesora koji taj predmet(autodijagnostika) predaje u srednjoj školi gde mi supruga radi.

U svakom slučaju,ovom OVLAŠĆENOM,gde sam vozio auto ne verujem! Mislim da je hteo da uzme lovu nizašta,ali ,videćemo u četvrtak...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Profesor Ninoslav ce naci kvar, dobar je dijagnosticar ja saradjujem sa njim desetak godina. U tu srednju skolu sam sam i ja isao......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li ima još iskustava na ovu temu? Komšija ima sličan problem... Punto je prešao oko 70k km, fabrički plin, i neravnomerno radi na plinu i izbacuje grešku.

Opis greške je loš sastav gorive smeše, a kako se ode kod drugog majstora, tako svaki svoju priču priča. Neki mu predlažu da menja kompletan sistem i da stavi novi, neki mu traže 300e za nove dizne, neki 150e itd... 

Pošto stvarno nemam nikakvog iskustva sa plinom, i nisam upoznat sa time koji su sistemi kvalitetniji, koje su boljke kod fabričkog uređaja itd, značilo bi mi kada bi se javio neko ko je rešio problem. 

Edited by banjo1990

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nedavno sam imao isti problem, crkla mi jedna dizna na 83.000 km (Punto je 2011. god) i rešio sam ga tako što sam našao majstora u Lazarevcu koji mi je promenio dizne (stavljene Lovato) i ubacio nov firmware u gasni komp da bi se sve to moglo podesiti. Trošak 150€ i to je bila najbolja i najpovoljnija varijanta. Drugi majstori su hteli da ubace drugi gasni komp (plus nove dizne) i najpovoljnija varijanta je koštala 240€, dakle 90€ više. Nisam pristao na to i da mi čupaju i menjaju pola uređaja jer sam hteo da sve ostane originalno koliko je moguće, tako da sam išao na gore opisanu opciju. Od tada sam prešao nekih 2000 km, odradio u međuvremenu i reatest i auto se ponaša perfektno, vuče odlično, nema paljenja nikakvih lampica, čak je i malo smanjio potrošnju. Za razliku od starih dizni ove se skoro i ne čuju (čuju se samo na leru dok recimo stojim na semaforu, i to ako dobro napregnem uši), pa sam prvih nedelju dve dana naviknut na caktanje starih stalno gledao one lampice levo da ne vozim slučajno na benzin. Moj glas ide za ovakvo rešenje. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takođe, isti problem na 98000, punto classic 2009 godište sa fabričkim plinom. Otišao sam u ovlašćeni Landirenzo servis u Beogradu gde su mi promenili sve dizne i stavili novi softer koji nije zaključan za 10800 din. Dodatno je urađen servis isparivača i zamena svih filtera, to sve oni zovu veliki servis plina i izašlo je ukupno 18600 din. Stavljene su Valtek dizne, rekli su mi da one mogu da izguraju oko 50000 km. Ne čuje se više na leru kao ranije, nema onog caktanja kao na Jugu kada su raštelovani ventili. Mislim da je ovo rešenje optimalno jer ne zahteva reatest plina, ništa se suštinski ne menja, ostaje odličan plinski sistem koji je sada otključan da može da se servisira bilo gde.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Crkle su mi je jedna dizna na Puntu, pa se pitam da li se jos nekom desavalo da mu crkava dizna tkz. MED dizne za plin. Kad sam zvao neke majstore za plin rekli su mi da mora da se kupi nov set dizni koji kosta neverovatnih 300e. Probao sam da zamenim samo koja je crkla al dzaba trokira i dalje. Pa me zanima mozda jos neko je imao ovakav problem pa je uspeo nekako da resi a da ne baca 300e, a ja se razmisljas da skinem i da stavim drugi neki plin stag4 od 10 godina garancije i kad ti crkne dizna zamenis za 1000 din. A sve to kosta 200e posto se menja samo rasprasivac i dizne i racunar sve ostalo moze da ostane.

 

 

Edited by neshaoct
spojeno by pedjabj :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pogledaj www.cbc.rs, tu imas par majstora pa iznesi problem na tom forumu.

Koliko sam citao vec je postojao taj probme i resen je.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sasa iz Novog Sada je imao taj problem i resio ga je.Ono sto je bitno je da napises odakle si.Samo pretrazuj forum i naci ces resenje za upola manje od tih 300€.

Kako ti se ponasao auto kada je otisla jedna dizna i ko ti je uradio dijagnostiku?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najbolje ti je resenje da bacis to kao sto cu ja uraditi, za 200 e dobijes na kanarevom brdu za tkz STAG 4 plin samo ti promeni dizne, racunar i rasprsivac. 10 godina garancija i kad ti crkne posle garancije jedna dizna mozes da zamenis samo jednu za 1000 din, a ne da moras da menjas ceo komplet kao ovde landirenzo zakljucane dizne... I ja imam isti problem i zvao sam brdo tih plinadzija svako ima svoju pricu, jedan je cak rekao da sve mora da se menja i boca i creva i da ide sve na reatest sto bi kostalo oko 400e... Svako oce da se ugradi, do sad sam nasao samo ovu jednu najpovoljniju kombinaciju posto vise ne zelim da se zajebavam sa LANDIRENZO sistemima...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Šta ima da se zajebavaš? Promene se dizne, učita se novi softver i vozi dalje. Što da ti ugrađuju drugi uređaj kada ti je i tvoj dobar? I pazi koje ti dizne ugrađuju, gore pomenuti Valtek i nije nešto, ali je bar jeftin. Inače, dobio sam i garanciju majstora od 2 godine ili 50.000 km. Lovato dizne koje je stavio mogu i da se čiste, i repariraju - šta god hoćeš, a i ako crknu koštaju nekih 80-100€ sve četiri. Te 1000 din komad zaista ne znam kakve su, ali mi ne zvuči dobro. :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja sam imao taj problem na mom punticu i igranka je trajala skoro pola godine.isti simptomi uz paljenje mil lampice i samostalno prebacivanje na benzin.uz svu dijagnostiku i pipanje islo se nekim redom:prvo oba filtera,pa senzor pritiska u boci,pa senzor temperasture,pa set membrana,pa na kraju injektor koji je kostao 7,5 kdin.uz to su se razmrdali i holenderi za butan na usisnoj grani pa je i to odradjeno.auto mi je zivce pojeo dok nije namesten.sve ovo sam  odradio sam pa me nisu kostali majstori ali delovi za landi su izuzetno skupi.cak sam na kraju odlucio da zamenim ceo sistem lovatovim i zavrsim igranku ako ne uspe.licno mislim da sam bacio pristojne novce u vetar za delove a da je problem bio u tome sto je vukao fals vazduh na holenderima na usisnij grani.e sad posavetovao bih te da sa donje strane autoa koji je na kanalu ili dizalici pogledas da li su masna creva koja idu sa injektora na usisnu granu. ako se uz to jos i mogu okretati sigurno uvlaci fals vazduh i pravi probleme.eto to je neko moje iskustvo na mojim kolima pa sad ako nekom bude vredelo....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...