Manfred 2 Posted February 19, 2012 u originalu i novo je oko 2900 dinara, na otpadima je jeftinije, ali ne znam tacno koliko. Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted February 19, 2012 hahah jel su oni normalni bre, za te pare ja se vozim 10 dana, sklepao sam ovo moje ugrejao fenom i spojio, nadam se da ce da drzi dok ne nadjem na otpadu dazamenim ... dam im ja 2900 da mi pa ne vozim ja avion ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 991 Posted February 19, 2012 Nije kao Peugeot koji ima pokriven dovod goriva uz podrsku grejaca kompletnog sistema...Prijatelj ima odlicnu 407micu, Toci svuda osim kod privatnika dakle samo NIS,LUK i OMV! Nocu ako se temperatura spusti ispod -10 ujutro ne moze upaliti nego ceka da koliko toliko otopli i onda upali "na zub" Dakle problem je SAMO u gorivu! Na moj nagovor je tocio na MOLu i nije imao problema sa tim rezervarom, Da ne mislite da hvalim MOL, jednom sam sipao kod njih i auto nije lepo radio a isto tako je i isao, nedavno bio skoro prazan i napunim ga kod njih, auto radi kao zmaj!!! Eto takva tura!Inace nisam imao problema sa smrzavanjem jer mi je auto u garazi jedino mi je oridji Marelli akumulator nakon 4 godine ove zime na velikom minusu poceo pokazivati znake ozbiljnog umora. Sada je ok jer je otoplilo ali na jesen mi se smesi novi! POZDRAV! Quote Share this post Link to post Share on other sites
genca 2 Posted February 19, 2012 Tek danas sam skinuo filter, stavio pored sporeta, pun je vode koja samo mirise na naftu, a usput sam i polomio crevo koje ide od filtera do pumpe, ako neko zna koliko kosta nek mi kaze, da znam jer nemam kako da odem do grada da kupim, pokusavao sam da spojim crevo ali nema sanse samo sam ga unistio. Ovo su krajevi creva, ako neko zna koliko je nek javiI meni na onom minusu smzlo gorivo i pukla mi oba ovakva creva na filteru za naftu,majstor mi je stavio najobicnije pancirno crevo sa selnama.Za sad radi posao Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted February 19, 2012 Ja sam ono ugrejao fenom i ugurao ga nekako, danas sam vozio auto, pogledao sam jos uvek je na mestu, komsija mi nudio neko belo providno, on je kod njega to stavio i kod njega je sve ok, ja moje necu da menjam dok drzi, mozda ako nadjem na otpadu neko, ovako ne pada mi na pamet da kupujem ono originalno Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted February 19, 2012 Pricao sam sa drugarom i on mi kaze da verovatno i u rezervoaru ima vode, pa sam sad u dilemi da li da skidam i cistim rezervoar ili da nastavim da tocim naftu i da vozim, mislim do sad sam vozio na vodu i nije smetalo, sve dok se nije temperatura spustila pa mi je voda smrzla ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
srkiv 1 Posted February 20, 2012 ^^^ Istrosi prvo pa sipaj novu naftu Quote Share this post Link to post Share on other sites
nessx33 0 Posted January 27, 2014 (edited) Imam problem sa paljenjem Stila 1.9MultiJet 2006, to mi se desilo pre dve godine kada je bilo -26 C i ponovilo danas na -7C, kada dam kontakt, dok gori lampica grejaca na instrument tabli , trese se ceo auto, zvuk i vibracija dolazi ispod zadnjeg sedista, tj. rezervoara, kada se ugasi lampica grejaca, prestanu vibracije ali auto vergla i ne moze da upali, da li neko zna, da lije to zbog smrzavanja nafte (mada je samo -7C) ili je problem nesto drugo pri niskim temperaturama? Edited January 27, 2014 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted January 27, 2014 Zaledila nafta. Naspi 5l goriva u kanticu na pumpi, zagrej je u kući pa naspi u auto. Sačekaj 10-15min malo ga "promućaj" i pali Evo i kolega ima sličan problem: http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/62974-500l-dizel-problem-sa-paljenjem-na-niskim-temperaturama/ Inače trese ti pumpa za gorivo (koja je u rezervoaru koji je ispod zadnjeg sedišta) jer pokušava da vrti, a ne može jer je zaleđeno gorivo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nessx33 0 Posted January 27, 2014 Hvala, predpostavljam da je nafta u pitanju, ali nije veliki minus, sta mi sipamo u kola??? Quote Share this post Link to post Share on other sites
gile smederevo 574 Posted January 27, 2014 Dizel na vodenoj bazi! Manje zagadjuje jer uspešno sprečava rad motora. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3450 Posted January 27, 2014 Ekološko gorivo, @gile kralju ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
banjo1990 264 Posted January 27, 2014 Ja tri dana nisam palio, i evo danas cvrc... Pa kakvo je to smeće ako je na -7 ili -8 zaledilo, ja ne znam stvarno... Doduše, sipao sam pun rezervoar kad je bilo +10, ali svejedno, ovo ne sme da se dešava... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted January 27, 2014 MOL i ED sa aditivima, posle tri dana stajanja upalio na pola kljuca Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rile_bg 347 Posted January 27, 2014 mol ima savrseno gorivo,samo se benzin u poslednje vreme se pokvario nesto... Quote Share this post Link to post Share on other sites
turshija 0 Posted January 27, 2014 Da li si sipao na NIS pumpi ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
ata 77 Posted January 27, 2014 Kod mene se kaze: "Sveti Sava Dunav zamrzava", a moglo bi i "Sveti Sava naftu zamrzava" Ima li svrhe dosuti pola rezervoara na MOL-u, da razredi NIS-ovo "gorivo", jer za sutra ujutro najavljuju -12 oC? Quote Share this post Link to post Share on other sites
mladenn80 0 Posted January 27, 2014 Pozdrav narode.Evo i ja da se pohvalim da sam jutros slepao auto do posla.Na pola puta sam stao.Evrodizel sam sipao pre par dana na Lukoil pumpi u Smederevu.Imalo je jos u rezervoauru,nije doslo do rezerve.Tamo sam skinuo filter i zagrejao,iscedio lepo,dolio naftu u njega i upalio iz prve.Nisam mogao nikog da nadjem ko ima pumpu da izvucem sve iz rezervoara pa sam tako ostavio.Dolio sam samo jos 5 litara onog njihovog ecto dizela.Sad me brine ono gorivo sto je ostalo u rezervoaru.Mozda ima jos vode koje je ostalo pa me opet ostavi na pola puta.A mozda i nece.Sta mislite?Jer je potrebno ciscenje ili da bez brige teram ovih dana tako.Od sad cu da sipam to ecto gorivo jes da je malo skuplje. Auto je Punto 2 1.9 D 2001. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted January 27, 2014 Ima, sipaj onaj ED sa aditivima, malo je skuplji ali znaci.Послато са GT-I9070 уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
mladenn80 0 Posted January 27, 2014 Ok.Ima sigurno jos vode.Za ovaj njihov ecto kazu da je dobar.Ajd da vidimo.Nego,zanima me da lida se cimam sad po ovakvom vremenu da cistim rezervoar ili cebiti ok sipanjem novog goriva dalje?Sad se mesa sa njim.Dodao sam mu i neki aditiv cisto da ima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sasa Stilo 0 Posted January 27, 2014 Pozdrav za sve ljubitelje Fiat a. Kao vozac koji prelazi vecu kilometrazu za nase prilke i do 20 000 km godisnje i imam dosta isustva sa dizelasima , zelim da podelim sa vama jednu informaciju. Naime , pre dva dana ,u Nisu je bilo maximum -7 ispod nule tokom noci. U toku dana auto Fiat Stilo Mjet 120 ks vozen , padala kisa inace.Ustao ujutru da upalim auto ,vidim da je i dalje minus ali nesto manji oko -5 , kad ono nafta zaledila. Krci pumpa pozadi i auto samo snazno vergla, Celog dana pokusavao da upalim ali sve do danas dok nije doslo 0 da sama popusti i upali na prvo paljenje. Zelim takodje da napomenem da je gorivo sipano na NIS ovoj pumpi kod Nitexa, i da je ocigledno ocajnog kvaliteta. Sve ovo pisem jer pune 3.5 godine sam sipao na MOL ovoj pumpi u Nisu , prolazio svakodnevno na posao kraj nje. Auto mi je palio i na -22 , tokom noci u jutara. Nikad nije zaledila. Vrhunski kvalitet evrodizela. Sada zbog blizine presao na NIS i vise nikad. Ocajni su , a sad vidim da idrugi imaju iste probleme sa ruskim NIS om. ZATO voyaci savremenih dizela, izbegavajte NIS ,makar tokom zime.Ne znam jedino kakav je MAX Motion Dizel Euro 5 norme, mogao bih njega jedino jos da probam. Za njega tvrde da moze i do -25. Probacu pa cemo videti. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted January 27, 2014 Evo ja sipam na NISu 100-150l mesečno... i nije mi zaledio... nijednom... šta ćemo sad? Quote Share this post Link to post Share on other sites
ata 77 Posted January 27, 2014 To znaci da kola ne stignu ni da se ohlade... Ja dok sam vozio Yuga (na plin) bilo je pravilo, ako ga palim svaki dan, sledeci ce upaliti bez problema - na plinu do minus 10, a na gorivu uvek! Cim ne palim jedan dan mora da bude iznad nule da bih ga upalio! Quote Share this post Link to post Share on other sites
banjo1990 264 Posted January 27, 2014 Sipao sam na NIS-u. To znaci da kola ne stignu ni da se ohlade... Upravo tako...to je sasvim realno objašnjenje. Danas sam vrućom vodom grejao filter. Posle 5 minuta te operacije, upalio sam ga i to bolje nego na +30. Gorivo je očajno, pretpostavljam da je novija sarža nešto bolja što se smrzavanja tiče, ali ovo je katastrofa... Dolio sam danas na EKO-u, jer mi je bilo usput...pa ćemo videti. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sedla 2576 Posted January 27, 2014 Od kako je kod nas u AR otvorena MOL pumpa,sipam kod njih SAMO I ISKLJUCIVO onaj njihov ECO eud,i nikakvih problema nemam. Auto i lepse radi i trosi mi i do litar manje na 100km u gradskoj voznji,tako da iako je malo skuplje isplati mi se da sipam... Quote Share this post Link to post Share on other sites