voja986 0 Posted January 16, 2012 E ovako imam fiat cromu 2.0 8v.95god Kad sam je uzeo bila je injection i bila mi je velika potrosnja po gradu oko 17L. Pa sam u medjuvremenu kupio od coveka neku cromu za delove jer prodajem cromine delove ,ona je imala atestiran plin sa kecevim karburatorom,covek kaze 10L plina nije prelazila,znam ga licno,ne bi lagao.Prebacim ti ja sve to kod mene karburator,obicno paljenje od crome,celu usisnu granu njegovu,ali ne stavim kuciste filtera cromino sto je kod njega bilo nego od keca klasicno,nov filter,nove svecice,novi kablovi,i stavim neki drugi uredjaj elektronski FEMIN jer ,od njega sto sam uzeo treba zameniti membrane pa ih nisam kupio jos,inace njegov je VOLTRAN vakumski uredjaj i sa time kaze 10 nije prelazila. Nastelujem plin sa mojim uredjajem,sve radi lepo,pali fino ide,ali porosnja jos vise 20-21 L na 100 po gradu.Ne znam sta cu s njim.Pomagajte Quote Share this post Link to post Share on other sites
voja986 0 Posted January 18, 2012 Da li je moguce da niko ne moze da pomogne.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
sedicivalvole 1 Posted January 18, 2012 Ja sam imao taj motor u Tipu,ispod 16L nije mogao ali to se odnosi na voznju po gradu. Ja sam posle ubacio 2.0 16v a taj prodao drugaru i njemu sada trosi 18. Menjana su dva tri uredjaja,cak i nov BRC AT90E ali uzalud. Sto se tice 2.0 16v on mi je trosio 20l pa nekad i vise,dva tri uredjaja sto stelovanaja ali nista.Posle sam stavio sekvent i smanjio potrosnju na 16L sto je ok za 150 konja. Sad mi turbo od 200ks trosi 14L. Quote Share this post Link to post Share on other sites
rade269 0 Posted January 28, 2012 10L je bas malo. Moj minimum sa BRC uredjajem je 12L.P.S. Imas li protokomer za 2.0iE 8V Quote Share this post Link to post Share on other sites
voja986 0 Posted February 1, 2012 (edited) Ljudi,promenio sam femu,bila je pocepana membrana za plin,pa sam stavio neki ne znam ni ja koj uredjaj opet potrosnja 18 litara,nabavim lovato dobar od coveka i opet mi trosi. A ne ide mi auto nesto na plin. Ne znam da li mozda na tom kucistu filtera od keca vuce vazduha dosta pa zato? Da li bi se mozda nesto poboljsalo ako bi stavio original kuciste filtera i filter od crome? Nadam se da ce neko pomoci Edited February 1, 2012 by voja986 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bukvic 0 Posted February 1, 2012 Nije to do kućišta ne sužava ono protok vazduha, već sami karburator taj od keca ima difuzor od samo 22mm i za taj motor to je premalo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
voja986 0 Posted February 1, 2012 ne znam brate covek ima isto cromu s tim karburatorom od keca ne prelazi mu 10-11. Poludecu vise od auta Quote Share this post Link to post Share on other sites
voja986 0 Posted March 18, 2012 (edited) Ovako croma 2.0 karburator jednogrlni. Promenjene svecice,filter,filter za plin,kablovi ,kapa ruka,sve.Provereno dal negde curi plin,ne curi. Nigde ne vuce fals vazduh sve lepo predihtovano. Nove membrane stavljene na uredjaj lovato vakumski. E sad auto lepo radi,ali trosi 18 L.. I hoce ponekad kad ga ugasim na plin,verovatno ne potrosi sve u crevu od uredja do karba,pa sledeci put kad palim upali ali se malo ugusi dok ne primi gas posle par sekundi. A kad pre nego sto ugasim auto stavim na neutral ( niti plin niti benzin) i pustim sam da se ugasi kad potrosi plin. Sledeci put kad ga palim nema to gusenje nego odma prima gas.Ako moze neko da mi objasni kako tacno lepo da nastelujem plin. Ima jedan sraf sa strane na isparivacu i jedan do karburatora za dotok plina. Na benzin sam ga nastelovao,radi lepo. Kako pravilno nastelovati na plin da fino ide i da ne trosi mnogo? Motor je dobar kompresija na sva 4 cilindra jednaka 12. Znaci kazu mi da je samo do stelovanja. E pa hteo bih da probam prvo sam da nastelujem . Pa ako ne uspem teracu kod plindzije. Hvala Edited March 19, 2012 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3442 Posted March 18, 2012 (edited) Ne, ne zelim da pametujem i da te obeshrabrim ali ako imas mogucnosti oteraj kod majstora ! Nije to komplikovana rabota ali ces se postedeti vremena i goriva. U principu ne znamo koja je potrosnja u pitanju, rezim voznje, ali takav auto nece moci mnogo-manje da trosi. Kao sto rekoh , potrazi pomoc jer je sad ovako malo komplikovano objasnjavati bez uvida u kompletno stanje a da dobijemo pozeljne rezultate bez komplikacija. Pozdrav! p.s.Naravno, ako neko smatra suprotno neka pokusa... Edited March 18, 2012 by Mijailović P. Quote Share this post Link to post Share on other sites
voja986 0 Posted March 18, 2012 ja bi ipak prvo sam probao. Pa ako ne uradim nista onda cu oterati kod majstora. Quote Share this post Link to post Share on other sites