Jump to content

Photo

Mini Cooper 1.6 2002. god


  • Please log in to reply
67 replies to this topic

#21
Mateo

Mateo

    Regolari

  • Members
  • PipPip
  • 745 posts
  • Gender:Male
  • Location:Beograd
  • Garage:Grande punto 1.2 8v
Vili apsolutno se slazem sa tvojom konstatacijom.... :unworthy:

Ako mene pitas mini je super auto za grad...ali i auto u kome se pretezno voze 2 osobe( takav je slucaj sa mojom eksplatacijom svog auta)

Drugar ga je vozio u Spaniji iznajmljen i nejgove impresije su da je odlican auto ali da nije za duza putovanja a secam se da mi je rekao da gepek prakticno da nema...

#22
zaki

zaki

    Regolari

  • Members
  • PipPip
  • 620 posts
  • Gender:Male
  • Location:Tašmajdan
  • Garage:Alfa Romeo 159 JTDm 120hp
Ocekujem jos neka misljenja i iskustva...

#23
neshaoct

neshaoct

    Abarth

  • Administrators
  • 24251 posts
  • Gender:Male
  • Location:Beograd, Rakovica
  • Garage:Stilo 1.9 MJet 140
Ja ovo uopšte ne bih poredio sa Stilom.
Manji auto, ali mora još više da troši jer ima više KS izvučenih iz 1.6 što znači veći broj obrtaja na kojima daje te performanse. Limarijski (ne daj Bože) potpuno ne može da se poredi po pitanju cene. Dostupnost zamenskih delova, kao i polovnih delova sa otpada po Srbiji opet ne može da se poredi sa Stilom. Koliko će biti lako ili teško ga prodati kasnije, opet nije uporedivo jer nije isto u Srbiji imati Fiat, VW ili Opel (na jednoj strani) i bilo koju marku na drugoj...naročito što ovu kategoriju automobila ne kupuje neki čovek od 40 godina, nego ga ili kupuju kao drugi auto u porodici, ili ga kupuju kao novog, kao prvi auto za sina ili ćerku, a takva klijentela ne želi polovnog Minija starog blizu 13-15 godina (tu će negde imati kada ga ti budeš prodavao). Dakle, njih neće zanimati, a onu klasičnu klijentelu kojoj treba auto sa kojim mogu da odu i do rodbine na selo Mini ne zanima...

Videćeš kada ljudi napišu cene održavanja i brojnost servisa. Za to je možda dovoljno otići na neki BMW forum (ne znam da li kod nas ima forum za ovu novu generaciju Minija), pa videti šta kažu ljudi...

#24
Bane23

Bane23

    AK Voždovac

  • Members
  • PipPipPip
  • 4495 posts
  • Gender:Male
  • Location:Obrenovac
  • Garage:Alfa Romeo 147 (ex FIAT UNO mondo 1.0 ie)
Evo ovako,drugaricin mini je 2005 god,zamenjeni diskovi komplet sa plocicama i spaner lin kaisa 20000din,plus ruke,iz zamenskih delova.
Kaze mi da hoce sada da kupi i njen brat.
Neka ludnica za mini morisima :harhar: .
Ona je platila njen ,decembar 2005god.5700eura,ali je u fulu! :rolleyes:

Edited by Bane23, 09 January 2012 - 09:37.


#25
zaki

zaki

    Regolari

  • Members
  • PipPip
  • 620 posts
  • Gender:Male
  • Location:Tašmajdan
  • Garage:Alfa Romeo 159 JTDm 120hp
Cool cena nije strasna, ocekivao sam skuplje, zvao sam par radnji ali niko nece da kaze cene delova bez broja sasije...

#26
Dovla

Dovla

    Abarth

  • Root Admin
  • 7151 posts
  • Gender:Male
  • Garage:2012 LOSI Speed NT 3.4cc, 1.8HP
Ti lepo odeš na neki plac, upišeš broj šasije i onda zoveš prodavnice :D

#27
neshaoct

neshaoct

    Abarth

  • Administrators
  • 24251 posts
  • Gender:Male
  • Location:Beograd, Rakovica
  • Garage:Stilo 1.9 MJet 140

...mini je 2005 god,zamenjeni diskovi komplet sa plocicama i spaner lin kaisa 20000din,plus ruke,iz zamenskih delova.

Koji diskovi, tj. prednji, zadnji, ili i napred i pozadi?

#28
Mateo

Mateo

    Regolari

  • Members
  • PipPip
  • 745 posts
  • Gender:Male
  • Location:Beograd
  • Garage:Grande punto 1.2 8v

Ti lepo odeš na neki plac, upišeš broj šasije i onda zoveš prodavnice :D

Nece mu dati vlasnik placa,mislice da je iz interpola :D

#29
zaki

zaki

    Regolari

  • Members
  • PipPip
  • 620 posts
  • Gender:Male
  • Location:Tašmajdan
  • Garage:Alfa Romeo 159 JTDm 120hp
Trebalo bi svaki da da broj sasije. Jos malo sam se raspitivao, kazu da im cesto riknjavaju silen blokovi cena 100e plus ruke 70e, mali servis 80e, kao kod Stila, sve zamenski delovi.

#30
smeker192

smeker192

    Regolari

  • Members
  • PipPip
  • 360 posts
  • Gender:Male
  • Location:Kragujevac
  • Interests:kožarstvo i sve što se može napraviti od kože
  • Garage:stilo 1,6 sw
Moj kum ima minija 1,6 116ks iz 2002.god. s vremena na vreme ga uzmem da se provozam i mogu da kažem

da je to pravi sportista, ne ide nego kida, dosta je tvrd i neudoban ali stabilan, poslušan u krivinama

i nije baš neki veliki potrošač po bordu. Po mom mišljenju ozbiljan autić!



održavanje; zamenjena pumpa za vodu originalna 26000 RSD.

#31
kole

kole

    Prominente

  • Members
  • PipPipPip
  • 2577 posts
  • Gender:Male
  • Location:Zrenjanin
  • Garage:Fiat Stilo 1.9 mjet 16v, malo dopingovan
Fensi auto.
Od njega se neočekuje da bude naročito funkcionalan, već da bude lep i da se za njime okreću.
Kao recimo Fiat 500.

Ciljna grupa kupaca su svakako oni sa dubljim džepom. Takva mu je cena kao novog, takvo mu je i održavanje.

#32
chikavili

chikavili

    zli poručnik

  • Administrators
  • 4178 posts
  • Gender:Male
  • Location:Munze & NBG
  • Interests:web design, photography
  • Garage:sasvim "obican" Suzuki SX4 4x4
Nisam bas upoznat sa detaljima, ali se secam da sam pre mnogo godina u jednoj auto reviji procitao da Mini u dizel varijanti, ima jos brdo zajednickih delova sa Yarisom, osim motora (tipa: mehanika, vesanje, sasija...). Ako je to tacno, onda je u pitanju prilicno pouzadn auto. Ne znam kakva je situacija sa benzincima.

Problem je naravno skupo odrzavanje polovnog Minija. I svakako to ne treba porediti sa bilo kojim Fiatom, osim nove 500-tke.

#33
Bane23

Bane23

    AK Voždovac

  • Members
  • PipPipPip
  • 4495 posts
  • Gender:Male
  • Location:Obrenovac
  • Garage:Alfa Romeo 147 (ex FIAT UNO mondo 1.0 ie)


...mini je 2005 god,zamenjeni diskovi komplet sa plocicama i spaner lin kaisa 20000din,plus ruke,iz zamenskih delova.

Koji diskovi, tj. prednji, zadnji, ili i napred i pozadi?

Prednji,zadnji i komplet plocice,napred i pozadi!

#34
SikterBre

SikterBre

    požarni u auto parku

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 7241 posts
  • Gender:Male
  • Location:Trstenik - Kragujevac
  • Garage:Fiat Punto mk2a
Pre par meseci sam onako iz radoznalosti pogledao na polovnim automobilima oglas jednog minija, ne znam koji je motor bio u pitanju, ali se sećam da je čovek napisao da auto troši 13L i da ispod ne ide, iskreno nisam ljubitelj takvih automobila, ali je to baš stavilo moje mišljenje o njemu u neki negativan kontekst, a da izgleda, spolja jeste fensi, ali unutra je tek vrhunski

#35
Woodoo

Woodoo

    Prominente

  • Moderator
  • PipPipPip
  • 3832 posts
  • Gender:Male
  • Location:Beograd
  • Garage:2004 Lancia Lybra 1.9 JTD, 2001 Fiat Marea Weekend 1.9 JTD

održavanje; zamenjena pumpa za vodu originalna 26000 RSD.

Ako se dobro secam platio sam originalnu za Lybru 10 puta manje.

#36
zaki

zaki

    Regolari

  • Members
  • PipPip
  • 620 posts
  • Gender:Male
  • Location:Tašmajdan
  • Garage:Alfa Romeo 159 JTDm 120hp
To je bas skupo, mada ja kontam da je Mini auto koji se vozi max 1 godinu, samo da se zadovoljis i pustas dalje...

#37
Roske

Roske

    Regolari

  • Members
  • PipPip
  • 151 posts
  • Gender:Male
  • Location:Beograd, Zvezdara
  • Garage:2002 Lancia Y 1.2 2009 Punto Classic
Evo teksta sa vikipedije o motoru

The Mk I Mini One, Cooper and Cooper S used some version of the reliable, Brazilian-built Tritec engine, co-developed by Chrysler & BMW; the Mini One D used a Toyota-built diesel engine. In August 2006, BMW announced that future engines would be built in the UK, making the car essentially British-built again; final assembly took place at Oxford, and the body pressings were made in nearby Swindon at BMW's Swindon Pressings Ltd subsidiary.

Ja koliko sam razumeo, do 2007 je isao Tritec motor a nakon toga neki koji su razvili u saradnji sa pezoom i citroenom. I mislim da ovaj Tritec motor ide samo u minije i nigde vise

http://en.wikipedia....i/Tritec_engine

http://en.wikipedia....i/Prince_engine

ako nekog zanima da procita...

#38
zaki

zaki

    Regolari

  • Members
  • PipPip
  • 620 posts
  • Gender:Male
  • Location:Tašmajdan
  • Garage:Alfa Romeo 159 JTDm 120hp
Razlicita su misljenja povodom ovih Crajslerovih motora, majstor koji odrzava samo Minija mi je juce rekao da su to skroz dobri motori i da nije imao mnogo slucajeva da je kvar motora, servisni interval je cak 20000-25000km...

#39
Bolens

Bolens

    Regolari

  • Members
  • PipPip
  • 344 posts
  • Gender:Male
  • Location:Novi Sad
  • Garage:Multipla Ravenna 1.9 JTD

Moj kum ima minija 1,6 116ks iz 2002.god. s vremena na vreme ga uzmem da se provozam i mogu da kažem...


I moj kum, i moj kum... :w00t: ga je imao, doduše iz 2005. i u nekoj kuper varijanti i mogu samo da kažem da je to najzabavniji auto koji sam ikada vozio. Sve mi se sviđa kod njega, i taj direktni volan, i stabilnost, i živahnost, i kvalitet izrade, i upotrebljivost u gradu, i preglednost... I taj skoro vertikalni vetrobran, kao kod starih automobila, volvoa na primer ili lade, me oduševljava. A ne da vozač sedi skoro na zadnjoj osovini jer je dizajner previše zakosio prednje staklo (pežo 407 i većina konfekcijskih automobila) "sportskog" izgleda radi. Takođe, sviđaju mi se i countryman i clubman zbog prostora. Kum je inače upravo prodao alfu 159 sportwagon i opet obleće da uzme minija. Ovde se na jednom placu baš pojavilo dvadesetak minija iz VIP flote. Svi su 2007-2008. godište.

Vidi malo šta na tu temu kaže i Iskreni Džon http://www.honestjohn.co.uk/ ima i tu finesa i verzija.

Edited by Bolens, 11 January 2012 - 10:05.


#40
Vule

Vule

    Regolari

  • Members
  • PipPip
  • 1294 posts
  • Gender:Male
  • Location:Novi Sad
  • Garage:Fiat Brava JTD
Nisam čitao baš sve što je svako napisao, pa ću samo ukratko da iznesem utiske, pošto sam imao prilike dosta da ga vozim... Cooper 1.6 110 (ili 115?) konja, BMW motor. Auto pretvrd, leži brutalno, sedišta mogu toliko da se spuste da se skoro ne vidite u autu, direktan volan, ali malo teži, kao i ručica menjača, koja je "teška" kao tuč, ali vrhunski precizna... Jest da važi za ženski auto, ali ne vidim uopšte kako prosečna žena ovo može da vozi ako ne ide u neku teretanu redovno...

Prostora pozadi apsolutno nema ni za šta, kao ni u gepeku, praktičnost sa te strane je nula. Instrumenti i prekidači su katastrofalno rešeni, jesu dizajnerski zanimljivi, ali nepraktični do bola.

Što se tiče motora i vožnje, tu nema šta da se priča. Može lepo lagano da se vozi, sasvim solidno vuče u nižim obrtajima, ali je prava zabava tek kad se patosira, ono se nerealno vrti, i snaga proporcionalno raste sa brojem obrtaja, bukvalno do same blokade... Prenos je dugačak, trećom brzinom sam izvlačio 150 Kmh bez ikakvih problema. Zvuk takođe vrh, BMW je to ipak :)

Toliko od mene, valjda sam pomogao bar malo :)




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users