Markojox 0 Posted December 16, 2011 Pozdrav svima vozim puntica sx 60 mk1 98 god.autic ima plin, uvek sam palio na benzin i vozio malo dok se ne zagreje, pa sam onda prebacivo na plin. Ali sad mogu da upalim auto na benzin ali ne mogu da ga vozim cim krenem auto stuca ko blesav kao da krecem 5 A NA PLINU RADI SVE NORMALNO a prebacivo sam i na benzin u toku voznje ali kao da ostane bez goriva, nekad se i ugasi.Ako auto ne prebacim na benzin kad ga gasim ne mogu da upalim vergla ali nikako nece da sastavi. Pumpa se cuje da radi ali nista nece ni na plin ni na benzin. I jos mi se par puta desilo da kad auto postigne radnu temperaturu da se ugasi i ne mogu da ga upalim dok se ne oladim, a oladi se pali na pola kljuca Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted December 16, 2011 Verovatno senzor radilice! Quote Share this post Link to post Share on other sites
WOB 1 Posted December 16, 2011 Prema iskustvima sa Punta, može biti nekoliko razloga:- pumpa za benzin- brizgač- svećice, kablovi- davač radilic ili bobina (naročito za problem sa paljenjem na toplo i hladno)Ja ipak tipujem na pumpu za gorivo, ti je čuješ da radi, ali to što zuji, ne znači da "pumpa" gorivo.Pozdrav Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markojox 0 Posted December 16, 2011 Menjao sam i pumpu za gorivo i filter goriva,ali nista se promenilo nije,sutra ga teram kod majstora pa cu da vidim !!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markojox 0 Posted December 18, 2011 stigla makina od majstorapre svega hvala vam na odgovorima a problemi su sledecina benzin sto je zezo bio je maf senzor a ono sto nije teo da pali i sto se gasio kad je vruc to je senzor radilice zezooosad pali na pola kljuca i pegla ko blesavhvala svima Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted December 19, 2011 Mislim da sam negde rekao da je senzor radilice .pozz Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markojox 0 Posted January 16, 2012 opet imam problemcic na benzinu,opet mi se desava da nekad ne prima gas kako treba oce da proguta i knedlu a i nekad zastuca a na leru opet radi najnormalnije,a i mnogo bolje vuce na plinu nego na bebzinu Quote Share this post Link to post Share on other sites
neca 0 Posted February 2, 2012 probaj ocisti benzinsku diznu Quote Share this post Link to post Share on other sites
bunesimic 0 Posted February 15, 2012 Nadam se da sam pogodio iz prve temu i nadam se vašoj pomoći.Imam Punta 1.1, 98g bezin-plin Dešava se sledeće:Na početku zime imao sam problem oko zamrzavanja plinskog rasplinjača, motor je počeo da se gasi na plinu posle kratke vožnje. Naročito kada se na kratko prekine rad motora, teško ga je ponovo upaliti.Konstatovan je manjak tečnosti u sistemu hlađenja i ako je posuda na hladnjaku pokazivala max.Plinski uređaj je takav da je podešeno paljenje na benzin, te se posle određenog broja obrtaja prebaci na plin.Moji najveći problemi su počeli kada je elektro pumpa za benzin zaćutala i motor nije hteo da upali na benzin.Posle čačkanja na osiguračkoj tabli ispod volana, čišćenja kontakakta i provere osigurača, kao i četiri osigurača ispod haube, shvatio sam da tu nije problem.Umeđuvremenu, pumpa je nekada radila a nekada ne. Slično kao kod kolege.Posetio sam u trku majstora koji je potvrdio ispravnost pumpe, ali je posumljao u vezu na instalaciji između bumpe i dizne.pumpa je proradila.Prilikom instaliranja plinskog uređaja objašnjeno mi je da indikaciona lampica koja pokazuje rad pumpe na komandnoj tabli, a koja se inače gasi posle nekoliko sekundi nakon davanja kontakta i startovanja motora, mora neprestano biti upaljena na plinskom režimu rada (ne znam da li je to pravilno).Ona se i dalje ponaša kao i ranije, čuje se i rele pumpe ispod haube koji odradi svoje trajanje.Ponovo se pojavio isti kvar.Pomislio sam da je problem u kontaktima muškog i ženskog "džeka" na samom releu. Pažljivo sam očistio i naprskao VD-om.Pumpa je proradila odmah posle ove radnje i niza sitnijih pregleda oko istog. (nisam siguran da je baš zbog ovoga proradila)Radila je možda nedelju dana kada je usledio opaki minus, i u po' bela dana automobil nije hteo da upali na benzin.Ovoga puta nikako.Proverio sam kontakte na pumpi, takođe na "džekovima", naprskao VD-om, i ništa!Rele radi, do pumpe dolazi struja, koja se prekine kada se rele ugasi.Nespretnim merenjem mernim uređajem, kombinacijum crveno - crne žice sa ostalih četiri, ili pet izmerio sam 5,5v.Nisam znao koje žice treba da ispitam.Više ne znam da li je pumpa ispravna ili ne.Nisam primetio ni jedan senzor na svom motoru sem onoga na bregastoj, koji navodno kontroliše obrtaje.Na plinu sve radi besprekorno.Šta da radim ?Kako da uspostavim dijagnozu ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
bunesimic 0 Posted February 16, 2012 Zaboravio sam da kažem da kazaljka kontrole goriva na kotrolnoj tabli prestala da radi kada je elektronska pumpa prvi put prestala sa radom.Sve se vratilo u funkciju prvi put, kada je sistem hlađenja dopunjen. Nisam to odmah primetio.Nekoliko minuta posle toga dopunio sam rezervoar sa plinom, upali na plin i u vožnji primetio da je kazaljka kontrole benzina proradila. Odmah sam prebacio na benzinski režim rada i motor je proradio na ovom režimu.Ubrzo posle toga počeli su simptomi o kojima sam pričao u predhodnom postu.Sada automobil radi isključivo na plin.Do danas je kazaljka goriva je bila ispravna, i ako el. pumpa nije. Danas je i ona ponovo zaćutala.Mislio sam da je važno da navedem probleme koje sam imao pre problema sa el. pumpom goriva, možda bi nekome pomoglo prilikom lociranja kvara. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neca 0 Posted February 17, 2012 Prilikom instaliranja plinskog uređaja objašnjeno mi je da indikaciona lampica koja pokazuje rad pumpe na komandnoj tabli, a koja se inače gasi posle nekoliko sekundi nakon davanja kontakta i startovanja motora, mora neprestano biti upaljena na plinskom režimu rada (ne znam da li je to pravilno).lampica treba da sija neprestano dok auto radi na plinu.probaj da nadjes negde na probu drugu pumpu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted February 17, 2012 Prvo da se zna da lampica nije od pumpe nego registruje bilo kakvu gresku na elektronici motora. Kada ode pumpa cak se i ne ukljuci. Ako je gasni uredjaj uradjen kako treba lampica ne treba da sija. Ona se na gas pali zbog prekida rada dizne prilikom rada na gas i to je neminovno, ali postoji dupli vremenski relej koji u isto vreme prekida rad dizne i signal lampice ka tabli. Ja imam mk1 na gas i ne sija nista zato sto sam ugradio relej.Sto se tice pumpe nije strano da dotraju cetkice na njenom rotoru pa da fakticki proradi na neku vrstu udara. Cetkice se ne menjaju posebno. Znaci probaj da li ce pumpa proraditi nakon udara u rezervoar sa donje strane dok motor radi na gas. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted February 20, 2012 Velika verovatnoca da je pumpa stradala i da zato nece da upali. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bunesimic 0 Posted February 20, 2012 Uhh... konačno odgovori :-)Zna li neko kako da ispitam instalaciju do pumpe ?Šta je uzrok veze kvara pumpe i merača goriva (benzina?....ustvarai, zašto se kvarovi dešavaju istovremeno, ili neposredno jedan posle drugog...? Gde emože biti problem sa meračem goriva ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
bunesimic 0 Posted February 20, 2012 (edited) Kako kod merio, iz konektora na instalaciji do pumpe, ne dolazi više od 5,5v.U svim kobinacijama sa žicama, kao i pojedinačno sa svakom žicom, i masom na limariji ne dobijam više.Da li je to dovoljno, ili treba drugačije da se meri ?Postoji samo jedna "deblja žica" od njih 5 ili 6, kako sam naveo, sve ostale su iste debljine od kojih je jedna upadljivo crveno - crna. Edited February 20, 2012 by bunesimic Quote Share this post Link to post Share on other sites
bunesimic 0 Posted February 20, 2012 (edited) Još nešto nisam pomenuo......kada mi je majstor koji je ugrađivao plin konstatovao nedostatak tečnosti u sistemu hlađenja, "barkao po instalaciji", vadio spojke i čistio kontakte... da li je mogao da spržiti rele ili ga pogrešno povezao) koji je ugradio da bi prekinuo rad dizne, pa se to odrazilo na rad pumpe ?I ako "fabrički rele" odradi svoj posao, ugasi lampicu posle 2-3min po davanju kontakta, ovaj naknadno ugrađeni rele takođe "uradi svoj posao" (ako je to uopšte njegov posao) tj., upali lampicu koja pokazuje "da je dizna u funkciji". Šta se tu događa, da li je tu možda problem ?Molim vas za savet kako to da ispitam. Edited February 20, 2012 by bunesimic Quote Share this post Link to post Share on other sites