Jump to content
FAS Goran
ChobbyNS

Kakav je Peugeot 206 2.0 HDI?

Recommended Posts

Trebalo bi ovih dana da pazarim pug-a iz naslova,pa bih voleo da neko nesto napise o tom autu a i o ovom tipu motora koji sam napisao gore.

Ja sam malo listao forume i jedino sto sam nasao da im je boljka je zadnja torzija,ali bih voleo da cujem iskustva ljudi koji su vozili ovaj auto,ako ih ima ovde,naravno :thumb:

I kakve su cene odrzavanja poredeci na primer sa stilom 1.9 jtd koji je trenutno kod mene.

Hvala unapred :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odmah da ti kazem. ocekuj 30% skuplje odrzavanje automobila uodnosu na Stilo.

Drugo, taj motor je teska mrcina, imao sam prilike da ga vozim u dva modela, 206 i 807. Neverovatno za moderan motor sa turbinom koliko je lenj. A potrosnja je za 1L veca u odnosu na JTD/TDI motore.

Iskren da budem - ja bih to preskocio. 2x :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa pazi,vozice se 99% po gradu tako da mi neka medjuubrzanja nisu bitna,a jurcanje me zaista ne interesuje tako da mislim da i potrosnja ne moze nesto da me iznenadi.

To za odrzavanje sam se i nadao da je skuplje,hvala na informaciji :thumbup:

Jedino me interesuje ako ima neko da je vozio taj motor pa da kaze nesto vise,cujem da su francuzima dizne problematicne,naravno,znajuci ovo nase gorivo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Burazer imao 307 2.0 HDI i auto uopste nije bio lenj, sasvim lepo je isao, a 206 je jos laksi.

Od odrzavanja, za 2 godine, zamenio samo set kvacila i nista vise (cena je bila nekih 10-15% visa nego za Stila)

Osim toga, postoji vise vrsta 2.0HDi motora - 8-ventilski od 90 i 110ks i par vrsta 16-ventilskih. Neki imaju sistem sa FAP aditivom, neki nemaju, a sve to utice na cenu odrzavanja

Share this post


Link to post
Share on other sites

206 ide super sa tim motorom,imao ga je moj burazer a ima ga i cale u 406. Njemu potrosnja jeste malo vece nego meni,ali posto je 206 laksi trebalo bi da dodje na isto. Motor kao motor je super prelaze pola milona lagano,nema plivajuci zamajac...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drugar ima 307 2.0 hdi 90 ks i redovno mi gleda u auspuhe :thumbsup: potrosnja mu je oko 7-7,5l, na auto putu nije uspeo da je spusti ispod 6l, prednost ne mogu da mu korodiraju krila, plastican je kao Trabant :harhar: . 206 2.0hdi nisam vozio ali sam cuo da lepo ide, vozio sam 1.4 hdi koji nije nesto brz i startan ali zato potrosnja smesna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma za te pare koliko kosta taj 206, ako je dobar, moze da se kupi 156ica sa 1.9JTD motorom koji ce da preskoci 206 u svakom pogledu...

Francuz medju Italijanima :(

Edited by FantomX

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa napisao sam gore da je u opticaju i AR 147,ali nisu moje pare tako da moja nije zadnja ali u svakom slucaju bih pre uzeo alfu nego pug-a,em je veca em je lepsa,samo moram jos da ubedjujem moje :)

Ja gledam kola koja mi se dopadaju,potpuno mi je nebitno kog su proizvodjaca,bitno je da zadovoljava moje potrebe :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam imao podosta iskustva sa HDI motorima. Ali kada sam probao JTD, vise nije bilo razmisljanja oko izbora motora (i proizvodjaca) pri kupovini narednog licnog auta, tako da sam time verovatno sve rekao.

Sto se tice 2.0 HDI vozio sam prilicno onaj od 90 ks u Citroen Xsari. Sasvim solidno vuce, ali me nervira neka "rupa", zadrska, koju ima u prvih sekundu-dve pri povlacenju. Trosi smesno, spusta se opusteno i do 4,5l u nekoj normalnoj voznji na otvorenom putu.

Zatim sluzbeni Pug 407 od 140 ks. Dosta veci i tezi auto, ali i tu ima nekakvu zadrsku i tera da se u preticanje krene skolski, sa pustanjem vozila ispred sebe i hvatanjem zaleta do mimoilazenja. Kad povuce, lepi za sediste. Samim tim, zna poprilicno vise i da posrce.

I vozio sam najmanji 1.4 HDI u 206 sa cini mi se tacno 68 ks, takodje sluzbeni. Pravi zenski autic (bez omalovazavanja) za po gradu, trosi kao upaljac. Spustao sam ga na 3,8l na otvorenom. Ide solidno za tu snagu sve dok se ne optereti. Ovi nasi su imali par slucajeva zacepljavanja dizni i popravki pozadi na vesanju (van redovnog odrzavanja).

HDI od 110 ks, nisam imao prilike licno da provozam pa ne bih davao komentare.

Svi su kupovani novi (sem Xsare), motori generalno nemaju nekih falinki sem problema sa diznama, zbog eurodizela kod nas. Ne bih se slozio da trose vise nego JTD, cak suprotno, a u globalu mi se ne svidja pomenuta "zadrska" pri malo jacem ubrzavanju (u poredjenju sa JTD). Odrzavanje je nesto skuplje nego za JTD.

Koji konkretno 2.0 HDI motor gledas (snaga)? Meni licno, mnogo vise lezi JTD (pa jos 16v :w00t: ). I sta je razlog prelaska na 206 sa Stila?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motor je od 90 ks.

A prelazim sa stila jer je pug mladji 2 godine i sto je u 100 puta boljem stanju.

U stila ima da se ulozi jedno 1500 evra minimum da bi bio u top stanju,a to zamalo prevazilazi cenu auta,tako da to otpada.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posto je u pitanju 90ks, po meni je to sasvim korektan motor, vec sam napisao u postu iznad. Za tu snagu lepo povlaci tu do 100-tke, potrosnja je uz normalnu voznju smesna, pogotovo van grada. Mirno i tiho radi (Fiat tu malo ima nedostataka, ne zbog samog motora). Treba povesti racuna gde sipas gorivo zbog dizni. I mene, eto, nervira pomenuta zadrska pri ubrzavanju, a probao sam nekoliko ispravnih primeraka. Ta Xsara (90 ks) je trenutno kod mog caleta, nije imala nekih kvarova sem redovnih servisa i odrzavanja. Tu narocito mislim na motor. Jos jedan + je sto, pretpostavljam, u 206 u ovoj varijanti nema plivajuceg zamajca.

Ali 147... Tu se apsolutno slazemo :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

moj skroman savet kao jednog 19-ogodisnjaka je da sredis stila, i da ne kupujes neki drugi auto, ako zaista nemas potrebe, jer sve je to macka u dzaku, ti si navikao na sve falinke i mane koje ima tvoj auto, i poznajes ga dosta!!! a kupovina drugog auta moze da se ispostavi kao losa... jer retko koji preprodavac ce da ti da da stvarno odvezes auto kod svog majstora da ga kompletno proveri, navesce razlog da nije registrovan, da trebas da uzimas probne table, da se cimas, i ubedjivace te da kupis auto tako reci na nevidjeno...

naravno nije to uvek slucaj, ali ja kada sam uzimao stila pregledao sam jedno 20 auto placeva, i skoro svaki prodavac (preprodavac) je imao slicnu pricu.

ja sam mog stila pre oko godinu ipo dana platio 6050 eur (stilo je april 2006. multijet 8v), sto je bila osrednja cena, prodavac je trazio 6600 i napravio mi je popust posle nekoliko dana, iz raloga sto mu je stigao sleper ss 9 automobila i trebao je da iskesira oko 40 000evra za njih, i bukvalno me namolio da ga uzmem, tada je u ponudi bilo 99% karavana, i po koji kupe, a ovih kao moj sa 5v jedva po koji.

Sa tecom sa otisao da ga kupujem ( teca je profesor mate :D , ali ima dugogodisnje iskustvo sa automobilima, uvezao je dosta golfova iz nemacke, i meni je predlagao da uvezemo neku cetvorku za mene sto ja nisam hteo) provozali smo stila, oterali ga na dijagnostiku bila je jedino greska za "crknute" sijalice, u voznji je bio perfektan, nista nije suskalo niti treslo, niti bilo koji znak, da nesto nije u redu, a enterijer mu je perfektan, bez ikakvih znakova habanja, po tecinom i mom misljenju, to je bio najbolji stilo koji sam video u ponudi, i odlucio sam da ga uzmem.

odmah sam mu uradio veliki i mali servis, i prvih nekoliko 1000 km sve je bilo perfektno. onda su mi usledili problemi, cije poreklo nisam mogao da ustanovim, do pre mesec dana (DPF), u medjuvremenu sam ulozio dosta novaca u njega (veliki servis, 2 mala, servis dizni, kvacilo, akumulator, levi nosac motora, termostat, brisaci, patosnice i najvece ulaganje desna poluosovina sa krstom i flansom koju sam uzeo novu, iz razloga sto nameravam da duze vreme vozim auto, a ne da svake godine uzimam polovnu...) sva ta ulaganja su oko 1500 evra sigurno, sto uopste nije malo para za auto od 4 godine.

dugo vremena sam bio u dilemi da li da sredim sve to na autu, ili da ga prodam a posteno receno imao sam kupce, cak sam mogao da ne kazem da zaradim ali da budem na nuli sigurno!!! To je prica oko mog auta, navodim ti je iz licnog iskustva, ocu da kazem samo da sve moze da bude ok na prvi pogled, i prvih nekoliko meseci, odnosno pola godine, ali ti dok ne skines menjac, ne mozes da znas u kom je stanju lamela, zamajc druk lager, takodje postoji jos dosta sklopova koji mogu da budu naizgled ok, a da tek posle nekog vremena ustanovis da nisu u redu.

sada kada sam izvrsio sva ulaganja, dobio sam auto sada star 5 godina, sa pravih 170 000 (na satu vraceno za 60 000), u bukvalno perfektnom stanju koji moze da predje jos 300 000 uz redovno odrzavanje...

p.s. Ne bih zeleo da Vas davim, svojim predugim komentarom, stvar izbora je na tebi, ja sam malo promasio temu, ali sam samo zeleo da iznesem svoje iskustvo. ako zelis da uzimas auto da vozis duze vreme, ovo je moj savet, ako zelis da ga vozis godinu dana i prodas mozes da uzmes da ne kazem bilo sta, ali jedno je sigurno, a to je da nece da se prevari ni jedan prodavac, i tesko da ces dobiti za manje para nesto sto vredi vise! razlika 2001 i 2003 god. nije velika, mnogo je bitnije u kakvom je zaista stanju auto, a mislim da sa ovim autima za 3000 evra neces dobiti nesto preterano bolje...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onaj ko je vozio jtda sa hdi slične snage neće biti oduševljen,

malo skuplje održavanje i malo veću potrošnju.

U kompletu, simpatičan auto.

Edited by kole

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uspeo sam da ubedim matorog da uzmemo alfu 147,nasli smo jednu koju cemo verovatno uzeti,samo jos da majstora odvedemo da pogleda i da da odobrenje,a i malo da je provozamo.

Svidja mi se sto auto nije sminkan,nije ni opran,deluje mi kao da prodavac zaista nista ne krije.

Motor lepo radi,zamajac je ok,jedino su prisutne male vibracije u kabini,treba pogledati nosace.

Eto,verovatno cu uzeti alfu da me fantom ne napusava ovde kako volim francuze :harhar:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemoj da se dvoumiš između 206 i 147! Ja sam uzeo 147 i evo 5 dana mi ne silazi osmeh sa lica, samim tim jer je to alfa! Taj 206 hdi nije loš uopšte. Ima ga moja prijateljica, i što se motora tiče nije imala problema nikakvih. Ali opet kažem, gde bre da porediš pežoa i alfu, a još i ne pripadaju istim klasama!

Srećno ako je kupiš, uživaćeš! :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma sve sam ja to znao,samo je trebalo da ubedim matorog da alfa nije momacki auto(a jeste :smoke: ),to sam uspeo,sad samo jos majstor da je pogleda,ali mislim da je to to :thumbsup:

I moram naci felne za leto,sad ima celicare s dobrim gumama,ali na leto mora da se prolepsa s nekim felnama :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

morao sam da se registrujem samo zbog @FantomX@ i njegovog komentara koji me je blago receno ''iznervirao', Znaci nema moj prijatelj, nema moj rodjak, nema moj komsija, nema vozio sam par puta, nego IMAm i VOZIM i PRESAO sam 30000km sa mojom 206-icom 2.0 hdi 90hp i ne moze niko vise gluposlti nisam procitao ni na jednom mestu o ovom automobilu nego ovde od ovih vozaca 206-ica koji imaju rodjake koji znaju ljude koji voze 206 :)))) Alfica je lepa masina, stilo isto, sve je to ok, jtd jako dobri motori, 1.9 sa 115hp zverke, ali molim vas A POSEBNO ti FATOMX, znaci znaci ja sam stajao na crtu sa mnogo masina, brdo kolega i prijatelja, pocevsi od punta 1.3, 1.9 jtd, lagune 1.9, audia a4 1.9, fieste, mondea, rovera, i vi ljudi ili ne znate ili se pravite tose kad kazete da je 206 2.0 lenj i trom auto, znaci do 100 parira audiu a4 2001 1.9tdi 130hp bez problema, daleko od toga da je brzi od audija ili nekihh GTI GSI masina sa zestokim konjazama ali nikako nije lenj i trom, max brzina mu je do 180, necemo da se lazemo da ide 200, bar ne ovaj od 90/hp. Idemo dalje Potrosnja, Sad je e.dizel 158din, znaci za soma uvek mora da predje 110-130km kombinovane voznje, moj max je bio iskreni 1150 km sa punim rezervoarom otvorene voznje DO PALJENJA REZVE, znaci sa nekih 44l, po bgd recimo min kilometraza mi je bila 105km za sipanih soma din ili 6.3l ko je imalo pametan videce izracunace potrosnju :), Idemo dalje, delovi i servisi, ne znam koliko je servis sa fiate ali mali servis za ovog o\mog je 5200din, veliki sam mu radio pre meec ipo dana, cene su se kretale delovi od12-17000, ja sam znaci komplet veliki i malo servis u najskupljoj varijanti sa delovima proverenih marki je do 23000 ili 200eura, sve je to moglo i za 150 eura ali ponavljam ja sam isao na najskuplju varijantu!!!! uporedite ove cene sa vasim alfama, punticima, stilovima, golfovima, lagumana itd pa recite posle da je 206 2.0 hdi PRESKUP za odrzavanje jer ste tako CULI od komsije ili prijatelja,.. pozdrav od mene.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mala 206 sa tim velikim motorom ide ko raketa! Motor uopste ne oseca karoseriju i prema tome uz neko normalno odrzavanje je nepoderiv!

Moje misljenje je da je to pre velik motor za tako mali auto, Tezina se itekako oseca u nosu vozila i na klizavom ima izrazeniju tendenciju podupravljanja.

206 bolje lezi manji 1.4 dizel!

Godisnji trosak za registraciju je pre velik za gradski auto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Što ga FantomX iznervira.

Pa stari 205 je imao 1,9 GTI i 1,8 D i TD. Naslednik 206 2.0 HDI 1045 kg i nije neka težina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zbog ovog brate me je FantomX preiskusni poznavalac 206-ica iznervirao, citat: "Drugo, taj motor je teska mrcina, imao sam prilike da ga vozim u dva modela, 206 i 807. Neverovatno za moderan motor sa turbinom koliko je lenj. A potrosnja je za 1L veca u odnosu na JTD/TDI motore." Aj ti posle ovakvog komentara ostani ravnodusan.. :)) Mislim stvarno....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...