Stex3105 107 Posted November 26, 2011 E ovako imam problem i ne znam sta da mu radim..Prosle godine sam skinuo celicne felne na kojim su zimske gume i koje su bile ok nisu tresle niti su imale drugih problema..Danas sam ih namontiorao i imam problem da pri vecim brzinama naprimer od 120 km/h trese volan i kada stisnem kocnicu uzasno pocne da trese, takodje sam probao da u voznji lagano povucem rucnu i takodje se ocesa da opet tresu i zadnji tockovi...A tih problema nisam imao sa 16=icama koje sam do juce imao na kolima... Quote Share this post Link to post Share on other sites
boki 10 Posted November 26, 2011 probaj da ih izbalansiras opet Quote Share this post Link to post Share on other sites
rkoma1986 1113 Posted November 26, 2011 isti problem... sa 16-ki presao na celicne 14-ke i tacno na 120 krece da trese.. i kad kocim isto.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
saleTIPO 3 Posted November 26, 2011 Proveri da li su dobro izbalansirane. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Punto Abarth 18 Posted November 26, 2011 valjda si ih rotirao dok su stajale, da se ne pretvore u jaje? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Stex3105 107 Posted November 26, 2011 Bile su spakovane jedna ne drugu...s'tim da su se nekad pomerale...Danas idem na balansiranje pa cu videti sta ce da bude... Quote Share this post Link to post Share on other sites
rkoma1986 1113 Posted November 26, 2011 aj javi sta je bilo da znam da odem i ja Quote Share this post Link to post Share on other sites
saleTIPO 3 Posted November 26, 2011 Gume se cuvaju u horizonttalnom polozaju jedna na drugu.Ali i da si ih cuvao vertikalno ne bi im nista falilo osim sto bi ti zauzimale vise mesta u garazi :-) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Punto Abarth 18 Posted November 27, 2011 Gume se cuvaju u horizonttalnom polozaju jedna na drugu.nece biti. Isto kao sto ljudi kad ostavljaju gume duvaju jaci pritisak, a treba upravo suprotno. Smanjiti pritisak u gumi da bude manji pritisak na strane i ivice gume.po uputstvu svakog proizvodjaca jedino pravilno (uz povremenu rotaciju):horizontalno samo ako se mora, max 4 gume u vis. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kvaka 30 Posted November 27, 2011 (edited) Gume se cuvaju u horizonttalnom polozaju jedna na drugu.Mislim da ovo važi samo kad je guma sa felnom... Edited November 27, 2011 by kvaka Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 799 Posted November 27, 2011 Ovako....ako trese preko 120 km/h i prilikom kočenja (naravno pri istoj brzini), kao što je Stex naveo - 99% da su pneumatici ili felne krive i to na zadnjoj osovini. Imao sam isti problem, i felne i gume bile krive.Gume se čuvaju:1. BEZ FELNE - u vertikalnom položaju;2. SA FELNOM - u horizontalnom položaju.VAŽNA NAPOMENA - obavezno rotiranje pneumatika (ako je bez felne) ili preslaganje (sa felnom) kako se ne bi deformisali. Ja to pravilo primenjujem najmanje jednom u 7-10 dana!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Stex3105 107 Posted November 27, 2011 (edited) Meni trese kada kocim od 70 pa na gore...A volan pocinje da trese na nekih 120 pa na gore..A ne vuce u stranu drzi lepo pravac...A da ih spakujem svaku posebno u horizontalnom polozaju? Nacicu negde mesta Edited November 27, 2011 by Stex Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 799 Posted November 27, 2011 Naravno Stex, kao što si napisao...imao sam iste simptome.Hm, to bi bilo idealno, ako imaš mesta naravno! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted November 28, 2011 Ljudi nemojte bacati pare na balansiranje. Guma u debalansu se oseti samo na 40-50-60km/h i to jako malo podrhtava volan. TO što vi odete na balansiranje i što vulkanizer izvuče sve nule na balanserci ne rešava problem. Felna MORA da bude okrugla, ne sme biti udarena, a gazeći sloj gume mora biti ravan i ne sme poskakivati kada se guma zavrti. Ovo iz prvog posta tipujem na loše gume. I prednje i zadnje su u opticaju, mada mislim da su više prednje nego zadnje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Stex3105 107 Posted November 28, 2011 Ali u martu kad sam ih ostavio bile su prave nije nista podrhtavalo niti treslo pri kocenju...izgleda da su se od stajanja iskrivile... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted November 28, 2011 Ništa čudno ako se radi o Tigrvoim gumama. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted November 28, 2011 Verovatno je Dovla u pravu,ali probaj ti to balansiraj kod dobrog majstora!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Stex3105 107 Posted November 28, 2011 Ništa čudno ako se radi o Tigrvoim gumama.Gume su good year..Upravo sad idem da radim balansiranje pa javljam sta je bilo... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted November 28, 2011 Jesi li imao nekih nagloh kočenja neposredno pre skidanja zimskih guma ili neposredno nakon stavljanja? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Stex3105 107 Posted November 28, 2011 Ne mogu sad da se setim bilo je to jos u martu...Sve je moguce..Ali da kazem da sam resio problem izbalansirao sam sve 4 gume ( uzeo mi 600 din ) tri su dobre a jedna je malo kriva...Sada nema da trese volanan na bilo kojoj brzini i nema da trese pri kocenju tj. vrlo malo se oseti pri kocenju ali to je skoro neprimetno.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
triglav 0 Posted April 2, 2013 Imam jedan problem ali ne znam sta moze da bude.Pri brzini od 70 do 80 km/h pa na gore auto (Multipla JTD) pocinje da mi se trese,kada ne pritiskam gas normalno radi,a cim pritisnem gas i ubrzavam polako opet pocinje da se trese.Kada ga izbacim iz brzine normalno radi.Sta to moze da bude? Quote Share this post Link to post Share on other sites
underground79 19 Posted April 2, 2013 Kako reaguje na ubrzavanje u 1,2,3 brzini do tih 80kmh...? Probaj pun gas iz malih obrtaja. Recimo treca brzina na 30kmh pa pun gas, ili uzbrdo pun gas isto iz malih obrtaja (1000-1200rpm)... Ako se i tada trese, lici na proklizavanje lamele Quote Share this post Link to post Share on other sites
triglav 0 Posted April 2, 2013 normalno reaguje na ubrzavanju u 1,2 i 3 brzini.Ali cim predje 70kmh odmah pocinje da se trese i da lupka cim mu dodajem gas.Uzbrdo jos nisam probao.Mislis da je do lamele?A neko gaze da nije mozda do poluosovine? Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted April 2, 2013 Krstevi i šolje poluosovina. Trese samo prilikom ubrzavanja na većim brzinama tipa 80-100kmh. Može da bude pojačano trešenje i u krivinama. Quote Share this post Link to post Share on other sites
triglav 0 Posted April 2, 2013 bio sam malopre kod majstora i rekao je da krst poluosovine u pitanju.posto sam kasno otisao kod majstora,rekao mi sutra da dodjem da utvrdi konacno sta je u pitanju. Quote Share this post Link to post Share on other sites