vujasin 11 Posted November 20, 2011 Na ovm ventilu mi se javlja malo ulja. Pedihtao sam spoj plastične cijevi i usisne grane ali nije do toga. Pretpostavljam da je to ulje iz usisne grane samo ne znam kude dospije na taj ventil. Je li moguće kroz malu osovinicu kojazatvara klapnu u usisnoj grani? To je jako malo ulja, ali volim kad je sve suho. 1 Lala1977 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
pozarevljanin 0 Posted November 20, 2011 tu ulja ima na 98 od 100 stila. Quote Share this post Link to post Share on other sites
genca 2 Posted November 20, 2011 I meni na alfi tu malo vlazi(uljna isparenja).A za sta sluzi taj ventil,nemam pojma Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jim9 79 Posted November 20, 2011 Koliko ga brisem,opet ga ima.Zamasti mi i ono zeleno plasticno ispod,ne znam sta je. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zoxy 0 Posted November 20, 2011 Ja više i ne obraćam pažnju na ulje na tom ventilu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted November 20, 2011 (edited) Taj aktuator sluzi za smirenje vibracija prilikom gasenja a u pojedinim momentima zatvara i prilikom usporenja, ali ne uvek. Kao sto rekose svaki ima i ne treba pridavati neki poseban znacaj ali najcesce dolazi do zamascenja usled zamora dihtunga usisa. Naravno da je moguce i na osovinu da pusta Edited November 20, 2011 by Martini Quote Share this post Link to post Share on other sites
yarhead 1 Posted January 25, 2012 ovo se i meni desava ali kod mene puno toga ima skroz ruznoem sto ruzno izgleda em sto mi se zna osjetiti u kolima???to stoji duze tako (crnogorska krv) pa planiram da to rijesim skorojel to veliki posao i sta bi sve tu moglo da strada i koliki je to posao Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted January 25, 2012 Meni se ulje tu javljalo zbog jedva vidljive pukotine na plastičnom delu usisa iznad. Bio sam ubeđen da je dihtng. Quote Share this post Link to post Share on other sites
yarhead 1 Posted January 25, 2012 morat cu to rijesiti strasno nervira uvijek je neuredan motor a mrzim to hvala kole Quote Share this post Link to post Share on other sites
vujasin 11 Posted January 25, 2012 I ja bi to rijesio samo ne znam di curi. Dihtung usisa je novi. Onu malu prozirnu manžeticu sam vezao sa plastičnom vezicom jer ponekad iskoči sa svog mjesta. Malo manje, ali opet masti. Drugaru mi je taj ventil suh ko barut. Quote Share this post Link to post Share on other sites
yarhead 1 Posted January 25, 2012 i ja sam vidio kod drugara jbt cisto kao suza ali to cu najvjerovatnije u februaru regulisati pa kad rijesim javim vam Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted January 25, 2012 sto ne bi ocistio taj deo gde masti i pratio gde ce da se pojavi Quote Share this post Link to post Share on other sites
yarhead 1 Posted January 26, 2012 zeza me vrijeme malo a nemam garazu tj imam al je drugo auto u njoj koje nije u voznom stanju (oldtimer) a cim koji dan bude dobar uradit cu to sigurno jer ne mogu vise gledati to tako Quote Share this post Link to post Share on other sites
yarhead 1 Posted February 15, 2012 vidi kod mene situejsnjel ova gumica gore treba bit pricvrscena ili ovako samo gore kao za ukras Quote Share this post Link to post Share on other sites
vujasin 11 Posted February 15, 2012 Kod tebe stvarno dosta pušta ulje. Ja bi ovo sve dobro oprao i predihtao plastičnu cijev usisa sa diht masom. Ovu gumicu nabij na svoje mesto i veži je plastičnom vezicom. Tada dalje prati kakvo će biti stanje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
yarhead 1 Posted February 16, 2012 kada prodje zima i ovaj snijeg idemo u akcijua ta gumica mi se pocijepala na jednom mjestu tako da cu morati potraziti to govance polovno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jim9 79 Posted February 17, 2012 Ma i meni je ta gumica spala i curka ulje ali ovo kod tebe je bas drasticno. Pogledaj da nije drugo nesto. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vujasin 11 Posted April 1, 2012 Danas sam sve oprao i sad pratim, ali čini mi se da ipak pušta na osovinici od klapne. Mislim da tu nema pomoći, samo ne znam kako drugima ne pušta jer mislim da tu nema nikakvog semeringa, a na usisu se stvaraju uljne pare koje se kondenziraju na stjenkama, a budući da turbina stvara pritisak, ako ta osovinica ne dihta normalno da će tu malo puštati. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 441 Posted April 1, 2012 Ne moze da curi na gumici od vakum aktuatora jer u njemu nema ulja. Ulje se pojavljuje iz cevi usisa jer je sastavljena iz dva dela i natm sastavu pusta. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vujasin 11 Posted April 2, 2012 Ne mislim na gumici aktuatora nego na osovinici leptira kojeg otvara aktuator. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vujasin 11 Posted April 17, 2012 (edited) Nako par dana promatranja 99% sam siguran da curi na osovinici klapne. Ima li netko ideju kako to srediti? Mislim da nema pomoći osim cijelog novog kucista sa klapnom. Edited April 17, 2012 by vujasin Quote Share this post Link to post Share on other sites
genca 2 Posted April 23, 2012 Samo bez sekiracije.To nije nista strasno. 95% JTD-a se susrece sa tom pojavom Quote Share this post Link to post Share on other sites
vujasin 11 Posted April 23, 2012 Znam da nije ništa strašno, samo mi je draže viditi da je sve čisto i uredno, a ne masno od ulja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
yarhead 1 Posted April 25, 2012 ja sam oprao prije 10 dana motor sve detaljno al nikako da stignem da odem kod majstora da to uradimo ali po mojoj procjeni bar gdje se vide tragovi to je kao kod vujasina ali vidjet cemo sta majstor kaze za par dana Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1580 Posted February 6, 2013 E, da pokrenem temu posle koliko većJel neko uspeo da popravi tu osovinicuNaime, i meni je izgleda problem kod osovinice jel je treba ocisiti i srediulje ne curi nego se manifesuje tresenjem motora pri gasenju,samo tada, inače motor u radu radi najnormalnijeKako popraviti tu osovinicu? Quote Share this post Link to post Share on other sites