Jump to content
FAS Goran
vujasin

Stilo JTD - ulje u motornom prostoru, na aktuatoru klapne usisa

Recommended Posts

Na ovm ventilu mi se javlja malo ulja. Pedihtao sam spoj plastične cijevi i usisne grane ali nije do toga. Pretpostavljam da je to ulje iz usisne grane samo ne znam kude dospije na taj ventil. Je li moguće kroz malu osovinicu kojazatvara klapnu u usisnoj grani? To je jako malo ulja, ali volim kad je sve suho.

image.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

I meni na alfi tu malo vlazi(uljna isparenja).A za sta sluzi taj ventil,nemam pojma :question:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taj aktuator sluzi za smirenje vibracija prilikom gasenja a u pojedinim momentima zatvara i prilikom usporenja, ali ne uvek. Kao sto rekose svaki ima i ne treba pridavati neki poseban znacaj ali najcesce dolazi do zamascenja usled zamora dihtunga usisa. Naravno da je moguce i na osovinu da pusta :thumbup:

Edited by Martini

Share this post


Link to post
Share on other sites

ovo se i meni desava ali kod mene puno toga ima skroz ruzno

em sto ruzno izgleda em sto mi se zna osjetiti u kolima???

to stoji duze tako (crnogorska krv) pa planiram da to rijesim skoro

jel to veliki posao i sta bi sve tu moglo da strada :question:

i koliki je to posao :question:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni se ulje tu javljalo zbog jedva vidljive pukotine na plastičnom delu usisa iznad.

Bio sam ubeđen da je dihtng.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I ja bi to rijesio samo ne znam di curi. Dihtung usisa je novi. Onu malu prozirnu manžeticu sam vezao sa plastičnom vezicom jer ponekad iskoči sa svog mjesta. Malo manje, ali opet masti. Drugaru mi je taj ventil suh ko barut.

Share this post


Link to post
Share on other sites

i ja sam vidio kod drugara jbt cisto kao suza :whistle:

ali to cu najvjerovatnije u februaru regulisati pa kad rijesim javim vam :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

sto ne bi ocistio taj deo gde masti i pratio gde ce da se pojavi

Share this post


Link to post
Share on other sites

zeza me vrijeme malo a nemam garazu tj imam al je drugo auto u njoj koje nije u voznom stanju (oldtimer) :thumbsup:

a cim koji dan bude dobar uradit cu to sigurno jer ne mogu vise gledati to tako

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod tebe stvarno dosta pušta ulje. Ja bi ovo sve dobro oprao i predihtao plastičnu cijev usisa sa diht masom. Ovu gumicu nabij na svoje mesto i veži je plastičnom vezicom. Tada dalje prati kakvo će biti stanje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kada prodje zima i ovaj snijeg idemo u akciju

a ta gumica mi se pocijepala na jednom mjestu :wallbash:

tako da cu morati potraziti to govance polovno :realmad:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas sam sve oprao i sad pratim, ali čini mi se da ipak pušta na osovinici od klapne. Mislim da tu nema pomoći, samo ne znam kako drugima ne pušta jer mislim da tu nema nikakvog semeringa, a na usisu se stvaraju uljne pare koje se kondenziraju na stjenkama, a budući da turbina stvara pritisak, ako ta osovinica ne dihta normalno da će tu malo puštati.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne moze da curi na gumici od vakum aktuatora jer u njemu nema ulja. Ulje se pojavljuje iz cevi usisa jer je sastavljena iz dva dela i natm sastavu pusta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nako par dana promatranja 99% sam siguran da curi na osovinici klapne. Ima li netko ideju kako to srediti? Mislim da nema pomoći osim cijelog novog kucista sa klapnom.

Edited by vujasin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo bez sekiracije.To nije nista strasno. 95% JTD-a se susrece sa tom pojavom :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja sam oprao prije 10 dana motor sve detaljno al nikako da stignem da odem kod majstora da to uradimo :construction:

ali po mojoj procjeni bar gdje se vide tragovi to je kao kod vujasina

ali vidjet cemo sta majstor kaze za par dana :horse:

Share this post


Link to post
Share on other sites

E, da pokrenem temu posle koliko već

Jel neko uspeo da popravi tu osovinicu

Naime, i meni je izgleda problem kod osovinice jel je treba ocisiti i sredi

ulje ne curi nego se manifesuje tresenjem motora pri gasenju,

samo tada, inače motor u radu radi najnormalnije

Kako popraviti tu osovinicu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...