Jump to content
FAS Goran
Mitar_NS

Brava 1.6 16v - loš rad u leru nakon zupčenja

Recommended Posts

Poz svima,novi sam na forumu,i otprilike vi ste mi jedina nada,jer ne znam sta vishe da radim sa mojim fiatom (Brava 97 1.6 16v),ako vi ne pomognete sledeca stanica je benzinska i 2l benzina i da ga gledam kako gori :D

Ovo je moj problem,pa ako je imao neka slicna iskustva ili ako znas bilo sta sta mogu da uradim,neka pishe,hvala unapred :)

Problem je nastao kad mi je auto prezupcilo ( zahvaljujuci "strucnim" "majstorima"),odvezao sam auto kod nekog lika i on je nazupcio ,medjutim posle toga auto je lepo radio na leru (nisu obrtaji skakali auto nije trzalo)ali problem je bio to sto je taj 1 gas bio jako slab ( do 3000 obrtaja kao da vozim Yugo),prvo sam kontao da je nesto sa diagnostikom,medjutim sve je bilo u najboljem redu,i onda sam neki cudom saznao da je ovaj tip motora komplikovan za zupcenje te da je lako moguce da taj lik nije nazubio kako treba,sto se ispostavilo kao tacno.Ovaj put sam otishao u oficijalni fiat-ov servis,oni su nazubcili sve kako treba,ali sad mi se javio drugi problem koji ne mogu da resim,zato se nadam da ce neko od vas moci da pomogne :)

Auto na leru radi katastrofalno,kad stoji kao da sam u traktoru koliko se cima,hladnog i ne mozesh da vozish jer to otprilike izgledao kao kad pocetnik 1x sedne za auto pa cima na svaki 2metra ,na 3000 obrtaja jednostavno zakuca (izgubi snagu sta vec) :S. Mislio sam da je problem do ventila ( da su se iskrivili izgorili)posto sam citao negde na forumu da se to deshava kad auto prezupci,medjutim dijagnosticar je gledao i kaze da su ventili ok.On je rekao da moze biti nesto do racunara,elektricni cok,ali ne vidim kakve to ima veze..HELP :wallbash::wallbash:

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Elektricni cok" odredjuje racunar na osnovu temperature motora koju meri senzor temperature rashladne tecnosti.

Proveri njega a vidi se i na dijagnostici kakvu temperaturu pokazuje.

Neobicno je to sto kazes da je bolje radio kada nije bio dobro uzupcen. :question:

Jesi pokusao da resetujes racunar skidanjem kleme na sat-dva?

Moguce da je racunar "naucio" da radi sa losim zupcenjem pa mu sada ne odgovara nova situacija sa zupcenjem i ne moze da prilagodi rad motora.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Druze i ja sam ima nekih problema oko zupcenja motora isto mi je auto isao slabije stucao itd. U kragujevcu mi je jedan servis koji radi telekomova vozila radio zupcenje .Ako sumnjas na kvalitet zupcenja motora cela poenta oko zupcenja je alat sa kojim se vrsi zupcenje.Taj alat valjda sluzi za blokiranje bregaste i ima neke tegove koji se spustaju kroz rupe gde se srafe svecice.Nemogu bas tacno da ti kazem kako ali ti je otprilike to kako najpreciznije uzubiti motor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tebi prave problem skoro sigurno zaprljane dizne.idi negde da ti skinu i ociste mislim da ce to da ti resi problem :welcome:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tox bio si upravu,isao sam na diagnostiku lik je resetovao racunar i sad vuce kao i pre..i dalje je malo bucniji i trese se malo vishe na leru nego pre,ali to mi i nije vishe toljiko bitno koliko mi je to da sam konacano resio ovaj problem sa prvim gasom :) ...Hvala josh 1x za sve odg :)

P.C Upravu si za taj alat za zupcenje zato sam ja na kraju i uradio u oficijalnom Fiatovom servisu jer su jedini oni imali taj alat :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opet ja :wallbash: .....Imao sam prob. sa zupcenjem auta i na kraju se sve to lepo resilo,auto sad radi extra ,vuce kao i pre,nema trzanja u voznji ni bilo cega...Naravno (kao sto to obicno biva) pojavio se novi problem :crybaby: .....Auto na leru radi jako loshe,obrtaji su stalni,ali dosta trza,vibrira volan,cuje se neki levi zvuk iz motora...Da li ima iko ideju sta bi to moglo da bude :/

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel imao neko problem da mu se auto gasi prilikom kocenja,primer: prilazim semaforu pali se crveno ja motorno u ler i leram polako do semafora kad se ubaci u ler auto se ugasi,opran ler motoric skidana klema? Desava se i na plinu.

Auto je dobro uzupcen,alatom podrazumeva se 5 majstora je proveravalo.al pravih majstora.

Edited by FANDJO92

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam isti problem na multipli,to je taj motor.Mislim da je sve do loseg zupcenja,ne verujem u neke majstorske izgovore tipa los benzin,ecu mora sa nauci nove parametre.....mozda i gresim.Zanima me da li ovaj motor ima senzor bregaste i cemu sluzi ako ga ima?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...