Gax2 0 Posted October 2, 2011 (edited) Neki me znaju, neki će me tek upoznati, al to je manje bitno... Ovde smo i onako, u glavnom, više automobila radi (čast izuzetcima ).Iz ljubavi prema istima je bar sve počelo i nadam se da će potrajati...!Predstavljanje počinje (neću mnogo daviti, slike su u tome svakako dosta efektnije)Osnova za rad: Fiat Punto 1242 ccm 8v prva registracija: 17.12.2009.god. Made in KragujevcSlike uskoro . . . Edited October 2, 2011 by Gax2NFS Quote Share this post Link to post Share on other sites
SikterBre 31 Posted October 2, 2011 Mašina ista, lokacija ista Daj slike što pre... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gax2 0 Posted October 3, 2011 To je bila, svima dobro poznata, osnova za rad A onda je usledilo kratko eksperimentisanje sa točkovima pokojnog BMW-a E30 325i (čisto da me malo podseti na njega i stare dane... eee ,a i uveri da FPC možeee..., pa, bar da liči na nešto ozbiljniju mašinu, a i svakako da se bar malo razlikuje od mnogobrojnih klonova...! Kao što rekoh - eksperiment, ali svakako koristan, jer me je bar uverio da Fiat (bez malo ozbiljnijih (čitaj - glupljih) prepravki) ne može npr. da kotrlja felne namenjene BMW-u ili da koristi bilo koji drugi, vitalniji deo automobila, namenjen ičem drugom, osim same Fiat grupacije (sasvim logično )!Prosvetljen ovim zaključkom , nastavih da radim na svojoj makini i koristim isključivo delove i opremu koji joj savršeno pristaju... Al o tome ćete moći prosuditi u narednom postu, koliko već danas (sad stvarno moram da otkuntam bar ovih sat i 15min. dok me alarm ne podseti da treba napraviti i neku kintu - tuning, kao što dobro znate, pored dosta ljubavi, želje, vremena i rada, zahteva i značajna finansijska ulaganja ) Quote Share this post Link to post Share on other sites
podvarak 1 Posted October 3, 2011 Sta fali ovim felnama? Ne kontam ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted October 3, 2011 I ja imam isto pitanje?Ne mozes napred da stavis? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gax2 0 Posted October 4, 2011 (edited) Problem sa BMW-ovim felnama: za prelaz sa 4x98 na 4x100 u svakoj ozbiljnijoj priči (sve sem fotkanja) su potrebni brezoni i matice za iste (dodatni trošak) a i sama centralna rupa zahteva (precizno) proširenje, da bi mogla lepo pasovati na Fiat-ovu glavčinu (što je samo još cimanje viška, sve i pod uslovom da se kvalitetno odradi...) Zašto bi se sa svim tim z***, kad ima toliko dobrih i neosporno lepših felni, koje su i napravljene za Italijane Ne volim komplikacije - KEEP IT SIMPLE ! Nego da nastavim sa predstavom (da opet ne zaginem do 5 ujutru, a radim od 7 )Puntać je jedno 7-8 meseci vožen bez čačkanja, sem što je u ovlašćenom servisu ugrađen CD player, al po mom izboru, naravno:Izbor je pao na Panasonic, model CQ-C8405N, 4x50W, AUX izlaz, COLOR DISPLAY (podržava slike i animacije i postoji mogućnost ubacivanja sopstvenih, prethodno pripremljenih u programu Panasonic Image Studio), motorizovana pločica, zaštita od lopova i sva moguća podešavanja ozvučenja... , jer ponuda njihova... nije vredna pomena Toliko dugo sam živeo u zabludi da valja održati garanciju, sve dok nije došlo vreme prvog malog servisa na 15.000 km, za šta su mi u "Voždovcu" tražili 9.500,00 din., što je dranje - bar jedno 6.000,00 din. više nego što treba dati za takav poduhvat, koji većina nas može sama da odradi (kanal je poželjan, naravno )! Tad mi je matematika (koju nikad nisam voleo) pomogla u vrlo prostoj računici = bataljuj garanciju odma' !Mali servis (prvi i sveki naredni) završen za max. 3.500,00 din., ugradio plindžu van njihovih derikožnih servisa, i tu ostao dobar 300 evrića, i od tad se vozim bar 40% jeftinije i nisam se pokajao do današnjeg dana! Montirao šus-pleh(inače pravljen za dizela, pa se mora iseći oko izduvne grane i po potrebi ojačati ovako nekim limom, da što manje vibrira)i odradio zaštitu kompletnog podvozja sa jedno 3,5l body-ja, jer je to jedan od većih fabričkih propusta, što se tiče limarije, pored i onako loše odrađenog farbanja... Potom je na red došlo sasvim lagano customiziranje enterijera:- prvo sam malo poradio na zvučnom ugođaju i u zadnju policu su montirane Nakamichi elipse ,za koje malo ko zna, a udaraju jako lepo i to pogonjene samo snagom playera.(slike ugradnje, ako nekog interesuje, će biti postavljene malo kasnije)- zatim su fabričke papučice nožnih komandi zamenjene ovim(po meni jednim od najlepših u fazonu sportske elegancije)- a volan je zamenjen kožnim, iz HGT-a, sa sve full ispravnim vazdušnim jastukom Ovu sportsku notu je valjalo nečim i podržati, pa je red došao na motor... Štedljivi mališa je realno loša osnova za bilo kakav ozbiljniji, sportski tuning, jer je on, pre svega namenjen za to, da uz minimalna ulaganja, prevali što veći put i po ovom, već nadaleko čuvenom, Beogradskom mravinjaku, što svakako ne bi bilo ni malo lako bez podrške ovoga menjača i njegovih, tako dobro izbalansiranih odnosa stepeni prenosa, koji omogućavaju iskorištenje svakog konjića, iz ove male, rasne ergele... Al, za ljubitelje gradskih zujalica, fali tu nešto što će razbuktati malo tu vatricu i doprineti da se od Puntaća napravi mali gradski zvrk.Moj izbor je pao na usisno - izduvni sistem, jer prepravke na istom u glavnom ne moraju da budu toliko skupe i komplikovane, a ako se kvalitetno odrade, može se lako doći do značajnog pomaka u performansama, nadasve, kroz bolju iskorišćenosti goriva i olakšan rad motora (kasnije provereno i potvrđeno, i ako je za sad odrađen samo osnovni deo usisa vazduha, izduv tek treba da dođe na red - verovatno na proleće)!Ugrađen je____________K&~________FILTERCHARGER _____________N 57 - 0588 _INJECTOR PERFORMANCE KIT a o njegovim kvalitetima (nakon pređenih 20.000 km sa istim) mogu samo da kažem da je u potpunosti ispunio moja očekivanja(i da - sekvent + K&N = BMB 95 + K&N - bez problema) - moja preporuka! Par fotkica instalacije: O eksterijeru - u narednom postu. . . Edited October 4, 2011 by Gax2NFS Quote Share this post Link to post Share on other sites
podvarak 1 Posted October 4, 2011 Cek cek, si ti bio na rostiljanju onomad na Kosutnjaku? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gax2 0 Posted October 4, 2011 Taj sam! Tad sam svrnuo na kratko, i tu smo se upoznali... Quote Share this post Link to post Share on other sites
podvarak 1 Posted October 4, 2011 Pa tako reci ... Jbt jos ja vidim poznati mi oni tockovi .. pa onda ovaj KN A imao si bese neki sulud profil guma na njima, ako se dobro secam Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gax2 0 Posted October 4, 2011 Ako si mislio na ovenjih nisi mogao videti na Puntu, nisam ih vozio, jer su bile okačene samo na šrafovima, probe radi...Video si ovenjih kotrljam...a gume na njima su TOYO T1-S 215/40 R16 Quote Share this post Link to post Share on other sites
steva_anya 1 Posted October 4, 2011 Secam se i ja ovog Punta sa rostiljanja. Imao si neku teoriju o ustedi 10% goriva sa led svetlima, tako nesto Sta ti je ono na volanu, na poziciji 12 casovnika? Koliko si placao papucice? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gax2 0 Posted October 4, 2011 Sta ti je ono na volanu, na poziciji 12 casovnika? Koliko si placao papucice?Koža je na gornjem delu volana oštećena, pa sam trakom samo sprečio dalje propadanje, dok se ne nakanem da presvučem čitav...Papučice su bile 1.500,00 din., pre jedno pola godine. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gax2 0 Posted October 5, 2011 . . . Eksterijer :Naleteo sam na jako lepe felnice (po jako dobroj ceni ) i to je bila prilika koju nisam smeo propustiti! BORBET 16" 4x98 7.5j ET30 sa gumama TOYO T1-S 215/40 R16Između šrafa koji drži zadnji amort i unutrašnje strane gume ima mesta taman da se uglavi neki tanji prst, znači knap, al' su zato rubovi pozadi (što je ustanovljeno pri test vožnji i prvom bržem prelaski preko "hupstera" na put) morali da se ispeglaju i da se malo secne na spoju krila i zadnjeg branika, sve do prvog šrafa koji drži branik, čak je i šraf obrušen do samog šestougla glave istog.Test vožnja je pokazala i da je max.brzina na ovim točkovima sada negde na nivou fabričke postavke automobila (max. brzina, u ovde trenutnoj postavci automobila, na fabričkim točkovima je bila na oko 175 km/h), al je zato stabilnost mnogo veća!Evo još par fotkica, kako je to tada izgledalo. . . Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gax2 0 Posted October 8, 2011 (edited) Nakon točkova, na stubove vrata postavljena crna mat folija (bio je izbor između mat i sjajne folije, ali sam se odlučio za mat varijantu, jer se bolje uklapa sa ostalim crnim detaljima na automobilu, koji su takođe u mat fazonu), čučnulo je kao da je iz fabrike izašao sa tim... Zatim je ukrasna maska zamenjena crnom, bez znaka,čime je automobil dobio dozu ozbiljnosti (izvinjavam se zbog lošijeg kvaliteta fotkica... ) (zahvaljujem Podvarku na dojavi i čika MilanLaki-ju na ponudi iste . . .! ) Edited October 8, 2011 by Gax2NFS Quote Share this post Link to post Share on other sites
steva_anya 1 Posted October 8, 2011 Izbor je pao na Panasonic, model CQ-C8405N, 4x50W, AUX izlaz, COLOR DISPLAY (podržava slike i animacije i postoji mogućnost ubacivanja sopstvenih, prethodno pripremljenih u programu Panasonic Image Studio), motorizovana pločica, zaštita od lopova i sva moguća podešavanja ozvučenja...Kakva je to zastita od lopova? Imas li alarm/cb na Puntiaku? Quote Share this post Link to post Share on other sites
maky985 0 Posted October 8, 2011 super puntic,extra mu je cucnula folija a i maska... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gax2 0 Posted October 8, 2011 (edited) Neko vreme sam se premišljao da li da stavim foliju na stakla, vagao sve prednosti i mane iste... Na prvom mestu mi je bitan efekat filtracije toplote i prijatniji boravak i vožnja automobilom leti, a ni sam estetski, kao, naravno ni sigurnosni efekat nije zanemarljiv! Pošto su vrline dosta pretegle u ovom vaganju, odlučio sam da pre polaska na more stavim iste. Znao sam da je to sve moguće dobiti samo postavkom jako kvalitetne folije, a ne zadovoljavam se nikakvim prosekom i ne radim nikakve prečice, na račun kvaliteta, tako da sam trazio i trazio... i posleg duzeg vremena našao čoveka koji je pravi profesionalac u tome što radi (verujem najbolji u gradu i široj okolini...), daje doživotnu garanciju na ugrađeni materijal (malo li je... ) i to sve po jako korektnoj ceni! Pozadi je stavljena folija providnosti 20%, a napred 25%. Može bez značajnijih napora da se vozi i noću, čak i po kišnom vremenu je providnost unutar vozila jako zadovoljavajuća! Efekat filtracije toplote je stvarno vredan pomena (put od 770km do Pefkohorija, po sunčanom vremenu - no problem )!Nisam slikao foliju posebno, ali ćete imati priliku da vidite sve u kompletu...!Da ubacim samo jedan komentar - put od 1500+ km (do Grčke i nazad, bez penzionisanja, čak malo življe vožnje), sa sve putarinama me je izašao manje od 100E ili 25e po osobi Puntić troši k'o upaljač! Izbor je pao na Panasonic, model CQ-C8405N, 4x50W, AUX izlaz, COLOR DISPLAY (podržava slike i animacije i postoji mogućnost ubacivanja sopstvenih, prethodno pripremljenih u programu Panasonic Image Studio), motorizovana pločica, zaštita od lopova i sva moguća podešavanja ozvučenja...Kakva je to zastita od lopova? Imas li alarm/cb na Puntiaku?Imam alarm/cb, ali i sam player upozorava da se skine pločica i kada se skine, ispod ima crvena dioda, koja blinka kao aktiviran alarm u kolima, tako da psihološki odvraća potencialnog provalnika (daleko bilo... )super puntic,extra mu je cucnula folija a i maska...Hvala! Ima toga još..., al nemam sad vremena da piskaram Edited October 8, 2011 by Gax2NFS Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanLaki 0 Posted October 8, 2011 Pa lepo si ti to sredio Quote Share this post Link to post Share on other sites
podvarak 1 Posted October 8, 2011 Kakvo je ovo okupljanje crvenih automobila? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gax2 0 Posted October 8, 2011 Pa lepo si ti to sredio Hvala brate Kakvo je ovo okupljanje crvenih automobila? Tako izgleda, al nije taj povod. Bilo je to početkom leta na Adi Huji, veliko okupljanje ZFC-a, roštilj, šega... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gax2 0 Posted October 9, 2011 (edited) Evo par fotkica kako stakla izgledaju spolja... a kakav je pogled iznutra... Edited October 9, 2011 by Gax2NFS Quote Share this post Link to post Share on other sites
SikterBre 31 Posted October 9, 2011 ... i posleg duzeg vremena našao čoveka koji je pravi profesionalac u tome što radi (verujem najbolji u gradu i široj okolini...)Meni je u KG radio Nenad Jović, vozi belog Stila JTD? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gax2 0 Posted October 9, 2011 Folije mi je radio Vlada sa Bežanije, u svom servisu na Auto-komandi - čovek radi za svaku pohvalu...! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gax2 0 Posted October 10, 2011 Estetika. . . o tome nema mnogo šta da se polemiše - lepo je lepo i lepo se prepoznaje uvek i na svakom mestu.Do duše, o ukusima ne vredi raspravljati, to je definitivno, ali, srećom, moj ukus deli velika većina ljudi u mom okruženju, što donošenje odluka o stvarima koje bi trebalo uraditi da bi sve to izgledalo bolje i mnogo bolje, čini mnogo jednostavnijim!Dakle, estetiku smo rešili, ali, uz to neizbežno (bar kada je reč o tehnici - automobilima) ide i ono što zovemo Funkcija (za mene - jako bitan pojam, naročito u praksi)! Do ovog trenutka sređivanja makine, dobijao sam samo pozitivne kritike o urađenom, ali se tu stalno provlačila priča - "Valjalo bi to patosirati..." ili "Samo još da ga spustiš i biće bombona!" . . . Naravno da bi valjalo, znam ja to i slažem se, ali učiniti to sečenjem fabričkih opruga i nekim tvrdim punjenjem i kraćenjem amortizera ili još gore skratiti opruge a ne raditi ništa sa amortima... možda u nekoj priči - "Vidi što sam ga patosirao, aaa, kaži što izgleda ... Jeste da skakuće i oće da iskoči u krivinama i da će mi amorti propiiiiii za dva meseca, al bar ću moći fino da ga uslikam..." Hvala bogu, nisam iz te priče (automobilom prelazim više od 2.000 km mesečno) i sve što radim na njemu, gledam da bude što kvalitetnije odrađeno, jer time će, pre svega, meni biti bolje (u slučaju da nemam za kvalitetno rešenje, strpiću se dok ne bude bolja prilika)!Znači tražilo se kvalitetno rešenje (koje ne mora po difoltu uvek da bude i ono najskuplje, mada ćemo, na žalost, u većini slučajeva najduže odigrati ako dobro platimo tu "muziku")... Na moje prijatno iznenađenje, rešenje je bilo u blizini i po jako korektnoj ceni: - cena: 29.000,00 din.Zakazao i isti dan sve završio u roku od 2h Italijanska marka KIT SPORT i njen ogranak, zadužen za proizvodnju trkačkih komponenti za oslanjanje O.S.R.A.V.Prednji (koje ne stigoh slikati kad su namontirani), kao što vidite su podešavajući po visini - takozvane gewinde, s tim da se tvrdoća i prednjih i zadnjih amortizera, uljem punjenih, šteluje imbus ključićem (prednjih - na kraju montažnog navoja na šoljama, a zadnjih - sa strane vrata amortizera, ispod gornjeg montažnog šrafa).(komponente koje se između ostalog nalaze i na šampionskoj Imprezi, automobilu u vlasništvu APSport-a, profesionalno sređenom za Relly trke u Prvenstvu Srbije - imao sam zadovoljstvo da pogledam i sam se uverim, dok mi je gospodin iz APSport-a, na pomenutom automobilu objašnjavao , kako da dođem do najboljeg setup-a na svojoj makini... ). . .fotke i utiske o krajnjem proizvodu ćete imati priliku da vidite i čujete u nekom narednom post-u (odo na kuntanje na brzaka... ) Quote Share this post Link to post Share on other sites
podvarak 1 Posted October 10, 2011 Sexy skroz Koliko si ga odvrnuo? Daj neke slike!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites