Jump to content
FAS Goran
nowak24

Fiat Stilo 1.6 / 2.4 20v - loše vuče ; ne prima gas ; guta previše gasa...

Recommended Posts

svecice i bobine su zamenjene cim se problem pojavio znaci pre jedno godinu dana  :D neki fals vazduh je u pitanju da ga j....  :vava: ili nesto oko plinskog kompjutera...jer posle zamene seta kvacila plin je bio raskacen dva dana dok nisam otisao kod plindzije da vrati i dok plin nije spojen bilo je sve ok a onda sutradan  :no

Share this post


Link to post
Share on other sites

nije fals vazduh u pitanju je elektornika... tj struja... negde je nesto pogresno povezano... pogresno uzet signal ko sto rece kolega gore...

Share this post


Link to post
Share on other sites

evo nekih novosti  :guitar: juce menjao xenone i drugar skidao akumulator da bi dosao do sijalice...posle vrati kleme i auto ne trokira...ide ko lud...prebacim na plin nastavim normalno posle sav srecan...vratim na benzin i dalje sve ok...posle jedno dva sata prebacim na benzin i osetim da se gusi malo ali i dalje je sve ok..kad ono medjutim :D jutros prvo paljenje samo na benzin opet isto trokiranje  :2guns: na plin i dalje sve ok...znaci samo opet isto s**nje  :help: sta sad ? kuda sada?  :laughing: da skidam kleme pre voznje na benzin  :harhar: Mislim sta kog djavola?  :sleeping:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Varijator nikad nije pravo problem na 20v motoru. Ono sto ja mislim da tebe zeza je lose podesen gasi uredjaj. Benzinski racunar je samoadaptivan i pomeri vrednosti  rada na benzin kada radi na plin. Ako je npr. bogata smesa pri radu na gas motorni ECU ce smanjivati kolicinu goriva da bi smesu postavio na optimalan nivo i to kad se pomeri rad na gas ostane na granicama, ali rad na benzin ode u  problem.  Kada raskacis akumumulator ti mu vratis vrednosti na fabricke i proradi na benzin a isto bi se dogodilo i kad bi se resetovanje adaptacije uradilo pomocu dijagnostike. Resenje je podesavanje gasnog uredjaja ali kod nekog ko zna to da uradi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa brzo nesto odradi adaptaciju a pri tome predpostavljam da nije mnogo presao za tih dva (2) sata ?!

Dok sa druge strane preko noci vrati na problematican rad , iako stoji auto predpostavljam !

Sta se desi dok auto stoji ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

e muka je sto je AG plinski uredjaj i to niko nece pipa ovde kod nas...za ta dva sata presao je 15km..auto stoji parkiran eto to se desi kad stoji   :yes heheh salu na stranu ne preostaje mi nista drugo nego da potrazim pomoc strucnjaka za AG holandski autogas   :scooter: da napomenem da mi nekako oko srca lakse sad kad se opet nadam da mom problemu ima resenja  :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

E, ovako, nov sam na forumu i ovo mi je poslednja nada bukvalno...zivce sam izgubio poslednjih godinu dana tragajuci za resenjem problema i jos uvek se samo nadam da cu doci do njega...

u pitanju je fiat stilo 2.4 abarth 20v selespeed sa plinom.

Problem se javio pre oko godinu dana...rad motora na benzin, trokira, ne prima gas, slabo vuce, pri vecem potapanju papucice gasa dok auto stoji cuje se i neki pucanj, neke detonacije. Gusi se, padnu obrtaji, kad krene onda se gusi na nekih 1500 obrtaja pa onda preko toga krene normalno da vuce.

Na plinu vuce extra, nema tih problema. Na plinu se gasi ponekad pri naglom zaustavljanju padnu obrtaji i ugasi se. Zna ponekad da se ugasi i pre okretanju volana dok je auto u mestu...ali ajde pucam na to da je to zbog smese i da cu to resiti stelovanjem plina...par puta sam to tako i resio ali se problem javi ponovo..

Sto se tice rada na benzin nemam resenje, menjao sam i pumpu benzina i posle toga je jedan dan isao normalno a sutradan se problem vratio. Zatim pokusavao sam sa protokomerom i nije do njega, svecice su menajne, bobine..i opet isto.

Pre neki dan sam mu radio set kvacila i zamenu plivajuceg zamajca i nisam ocekivao da bi time resio ovaj problem...posle zamene seta kvacila i zamajca nije bilo vise tog problema na benzin...bio je extra...medjutim sutradan je vracen plin i dan posle pri prvom paljenju (hladnom...ujutro) vratio se problem...upalio je ok...dosao do 1500 obrtaja i kad je krenuo da spusta obrtaje poceo je da ''djuska'', da se gasi....a pri dodiru papucice gasa ponovo je pucalo nesto gusio se i eto. Naime to jutarnje paljenje je bilo sa iskljucenim prekidacem za plin, znaci samo benzin, na plinu je opet sve po starom ok...ugasi se ponekad ali vuce kako treba....da napomenem jos i da su dizne ciscene u toku ovih godinu dana 2 puta i nista... :crybaby: :crybaby:

 

E imam podpuno isti AG sistem plina i podpuno identičan problem, Milose da lisi rijesio problem ja ne znam sta da radim molim odgovor ako iko zna resenje u vezi ovog problema ....:!! :crybaby:

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ja sam ljudi bio kod majstora uradio novi rasplinjac,dizne zamenio i leteo je kao lud dok nisam otisao da sipam opet plin i cim sipam plin auto lose vuce dolazi do 4 5 6 hiljada obrtaja ali sve uz trzanje itd jako lose ide a pre nedelju dana sam stavio rasplinjac i dizne i bilo je plina u autu vozio sam ga kao lud i kad sam sipao lose ide npr jedno odredjeno vreme pa kao da mu nesto probije kao da odjednom dodje gas i onda pici kao lud dok opet ne odem da sipam. Moze pomoc?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da je pritisak mali, izbacio bi ga gasni uredjaj van pogona tj. pistalo bi kao da nema plina, osim ako u podesavanjima nije naveden mnogo nizak donji pritisak. Pre da je do podesavanja uredjaja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad je zamenio isparivac nije ga prikopcao na komp pa je mozda tu uzrok toga cim sipam plin losije ide neki odredjeni trenutak npr 20km i onda leti opet kao da se nesto odcepi rekao mi je majstor da sutra dodjem da ga kace na komp da vide taj pritisak itd pa cemo da vidimo sta ce da bude.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav, Auto (Fiat Stilo 1.6) pri kretanju ima knedlu. Kada se p[ritisne gas do patosa obrtaji prvo padnu, jedva da krene zatim knedla pa polako pocinje da ubrzava uz dodatno seckanje. Ne prima gas kako treba, cima. Desava se da zakuca recimo na 3000 obrtaja i nece dalje. Na leru se trese kao da ce da se ugasi, pomalo varira. Desava se i da se ugasi ako mu ne dajem gas.  Zamenjene obe lambda sonde,svecice, filteri,ociscene dizne, ociscen leptir gasa.Kablovi dobri, bobine dobre, akumulator dobar. Ecu izmesten jos kad je kupljen. Ne prijavljuje nikakvu gresku......

Fiat stilo 1.6 16v 2001 godiste. Benzin, nema plin niti je nekad bio ugradjivan 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

I ja vozim stila 16 16v sa Ag autogasom (auto inače iz italije a gasni uređaj holandski). Moj auto 220000 km prešao - ako je stvarna kilometraža. Koristim 5 god. i nikakav problem dosad nisam imao. Menjao ulje, svećice i veliki servis. Imao sam i ja sa plinom problem na 200000 km. Stalno je varirao brpj obrtaja na ler gas (od 500 do 1500), u toku ubrzavanja poštucao, teže je palio kad sam koristio plinskog uređaja. Rešio sam problem. Remontovan je isparivač i zamenjen je jedan sensor, pa sad extra. Vuče, ide kao na benzin. Kažu da jako kvalitetan uređaj, i spominjaju 1800 eura za cenu. Inače lik ima sve delove i fabričku dijagnostiku. Iz Čoke je. Može da se nađe reklama na internet za broj. 0648619619.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav imam stila abarta na plin na gorivo kad ga upalim ujutro trza trokira nece primi gas i puca tj ima detonacije sto da gledam prvo .molim pomoc a da kazem jos da plin radi relativno ok kad je motor vruc malo variraju okretai a zna se i ugasin ako naglo stanem

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svecice,bobine,protokomer.

Tim redom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vidi onda da li je klapna gasa ok.

Skini dzek sa protokomera pa vidi da li ce se nesto desiti.

A mozda je i klapna gasa prljava toliko da brlja auto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad skinem crijevo s klapne auto ide u blokadu al upali odma zitu lampicu cek .kako nju ocistiti tj skinut mislim da je onaj senzor u njoj naj vjerojatinje nisam nikad to dirao

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...