Jump to content
FAS Goran
Woodoo

Da li je Stilo postao Golf dvojka modernog doba?

Recommended Posts

Ne moze Stilo da ima plikove od korozije, a da mu se nesto nenormalno nije desilo.

I ja tako mislim.

Stilo je u klasi Golfa IV i po meni je Stilo tu daleko bolji izbor. To da se Stilo ne prodaje isto ne drži vodu, prodaje se jednako dobro ko i Golf IV a što se tiče Italijana tu se najbolje prodaje od svih. I nije baš da je svuda na ceno VW kao kod nas, to ako gledamo Bosnu i Crnugoru jeste tačno za ostale se ne bi baš kladio.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobar, očuvan vredi svuda. Svi primeri su iz Nemačke.

pr1.jpg pr2.jpg pr3.jpg

Stilo JTD, 2005. godište, prešao 86.000, 5.500 eura

primer_5.jpg

-------------------------------------

opr1.jpg opr2.jpg

Stilo MW MJet 8v, 2005. godište, prešao 93.000, 6.000 eura

opet_primer.jpg

-------------------------------------

Da ne bude da su ovo najskuplji koje sam pronašao jer nisu...ovo je jedan od najskupljih:

oop2.jpg oop3.jpg oop4.jpg

Stilo 1.9 MJet 140KS, Dynamic, 2004. godište, prešao 32.300, 9.600 eura

oop1.jpg

-------------------------------------

Verujem da su Golfovi u ovakvom stanju i ovog godišta skuplji nego što su ove cene, ali me sada mrzi da tražim. Razllika u ceni sigurno postoji, postojala je i kada su bili novi, plus je Golf uvek kao polovnjak skuplji od konkurencije u toj klasi, ne samo od Fiatovog predstavnika. :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neso u pravi si 100%. Ocuvan i preko kosta puno, tj onaj koji je malo presao, a ovi sto prodaju na ime kupca za 3000-3500e mozes misliti za koliko su kupljeni tamo, koliko su karambola imali i koliko su kilometara u rikverc presli.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U poslednje vreme trazim auto za roditelje, pa sam gledao par Octavia A5 i par G5 (2004.) i moram priznati da sam bio neprijatno iznenadjen izgledom/kvalitetom unutrasnjosti - na svakom su bili upadljivo osteceni/potroseni ili rukohvati ili prekidac za paljenje svetala ili komade klime ili komande radio/CDa...Puno losije od Stila kojeg sam vozio, a koji je bio 2003.... Sa druge strane mogu da pohvalim kvalitet sedista, u poredjenju sa Stilom, kao i odsustvo krckanja u instrument tabli (imao Stilo, a bome sada i Bravo)...

Share this post


Link to post
Share on other sites

E o odsustvo kuckanja u instrumnt tabli u golfu 5 mozes mastati,provjereno,jer nema ga da mu ne kucka i pucketa plastika iznad cd,a pogotovo starija godista sa mnogo km! Vozim cesto 2008 god u odlicnom stanju,ali kucka plastika! :wallbash:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stilo je u klasi Golfa IV i po meni je Stilo tu daleko bolji izbor. To da se Stilo ne prodaje isto ne drži vodu, prodaje se jednako dobro ko i Golf IV a što se tiče Italijana tu se najbolje prodaje od svih.

Ne! Bravo/a je sa Četvorkom. Stilo je klasić sa Peticom.

Svejedno, Stilo bi po meni bio bolji izbor. Prvenstveno zbog JTD motora, a i lepši je. Pogotovo Coupe verzija.

Das Auto se samo vadi na staru slavu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad se tako lako prodaje Stilo zasto onda eno kod Carusa u Veterniku stoji 1,9 M-jet 2006 a veoma solidan primerak preko 7 meseci po ceni od 4900 i niko nista? Drugar iz Bg je prodao restilizovani dinamik M-Jet 2006 u top stanju sa pravih 130k km po ceni od 4850 samo da ga vise ne gleda! Zar to nije merilo kako se prodaje?

Lako je kaciti oglase od preko gde se vide cene koje su vece nego kod nas ali isto tako ja mogu da okacim link sa mobile.de koji prikazuje cenu za Renault 18 od 4500 eura ili Lybre od 8000 a moj ujak u Srbiji ne moze da proda svoju 2004 za 4500.

I kad sam rekao Golf nisam mislio na dvojku nego na danasnji model koji kad sam provozao odusevio sam se jer je ozbiljniji od Stila sigurno ali toliko i vise kosta.Ovo sto se prica da krcka je mozda i istinita ali sedite u auto iz uvoza koji je pravljen za zapadno trziste pa cete da vidite koja je razlika. Opet kazem da ne volim VW ali cinjenice su cinjenice.

Fiat je napravio pomak sa Grande Puntom gde su se izgubile mane Stila i ja sam se odusevio sa tim autom.Pogledajte koliko manje ima pitanja za eventualne nedostatke na tom autu na ovom FLCS forumu u odnosu na Stilo pa cete zakljuciti i zasto je Stilo prestao da se proizvodi.Trajao je 7 godina(ako se ne varam) dok je Golf usao u cetvrtu deceniju.Mislim da se to ne moze porediti a ujedno je i dokaz o potraznji i kvalitetu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

...Fiat je napravio pomak sa Grande Puntom gde su se izgubile mane Stila i ja sam se odusevio sa tim autom.Pogledajte koliko manje ima pitanja za eventualne nedostatke na tom autu na ovom FLCS forumu u odnosu na Stilo...

A, da nije možda zato što Stila ima jedno 10 puta više i stariji je model jedno 3 godine... :whistle:

...pa cete zakljuciti i zasto je Stilo prestao da se proizvodi.Trajao je 7 godina (ako se ne varam) dok je Golf usao u cetvrtu deceniju. Mislim da se to ne moze porediti a ujedno je i dokaz o potraznji i kvalitetu.

Au Dule... :D

Kako se zvao Fiatov predstavnik u toj klasi automobila krajem 80-tih i u prvoj polovini 90-tih? Zvao se Tipo.

Onda on prestaje da se pravi i izlaze modeli Bravo/a. Pravili su se od kraja 1995. godine, pa do kraja 2001. godine. Onda izlazi Stilo i pravi se koliko se pravio. Onda izlazi novi Bravo, a i za njega izlazi zamena 2013. godine. Svi modeli u toj klasi automobila požive po 6, 7 godina.

E, sad...da im Fiat nije menjao nazive, nego da se držao naziva Tipo, jel' bi ti rekao da Tipo evo traje preko 20 godina, decenijama? :whistle: Takav je argument sa pričom kako evo Golf traje decenijama. Traje ime.

Kao što kod Opela traje ime Astra...i Opel ne menja ime svog modela u toj klasi automobila, nego samo izlaze nove generacije pod istim imenom.

Fiat, za razliku od njih, menja ime, vraća stara imena, šara što bi se reklo... :thumbup:

Pričali smo ranije oko sličnih stvari...daleko od toga da Golf nije kvalitetan automobil, ali...ne mogu da razumem da ljudi kupuju kao nov taj auto koji je uvek skuplji od konkurencije i slabije opremljen, a teško da je za toliku razliku u novcu kvalitetniji. Za to ne može da posluži primer našeg tržišta koje je jadno i bedno u svakom pogledu. Za to služe mnogo veća, razvijenija tržišta...

Share this post


Link to post
Share on other sites

84' se pojavio Uno i proizvodio se do 2001 ako se ne varam i svo to vreme je bio Uno,82' se pojavila Panda i ona je i dan danas Panda,Punto se pojavio 95' i promenio se vec nekoliko puta i dalje se zove Punto.

Po toj logici bi i naslednik Stila trebao da se isto zove ali usled lose prodaje promenili su ime iz prostog razloga.

Cinjenica je da je Fiat uvek bio dobar u prodaji ali u malim automobilima i tu je jedan od boljih.

Sto se tice Grande Punta itekako ga ima po nasim ulicama ali je odlicno napravljen i ja tvrdim da je odlicna kupovina i po meni bolja od Stila jer sam vozio i jedan i drugi pored jos sijaset drugih automobila.Cak sam prodao svoj Grande Punto nedavno i sad se kajem pa trazim drugi. Da ne idem u off, svako od nas je u pravu sto se tice kupovine i prodaje ali ja sam u zizi tj.centru tih desavanja i prenecu samo recenicu koju je nedavno izjavio vlasnik jednog autoplaca u Novom Sadu-"Stilo vise limuzinu i karavana nema sanse da uzmem jedino nekog lepog trovratnog jer se jedino on prodaje."

Generalno i ja kazem da je Stilo za te pare solidan auto ali kad postigne to da se lako prodaje,lako kupuje tek onda moze da se priblizi mitu zvanom-Golf.

Pa pogledajte na oglasima foruma koliko lepih Stilo-a ima i stoje vise od mesec dana a lepi su primerci a bas ovde bi trebalo da se lakse prodaju jer se relativno poznajemo i znamo da ne smemo nikome nista da uvalimo. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

84' se pojavio Uno i proizvodio se do 2001 ako se ne varam i svo to vreme je bio Uno...

A, naslednik Una se zove kako? Zove se Punto. :thumbup:

Punto se pojavio 95' i promenio se vec nekoliko puta i dalje se zove Punto.

Dve generacije. Kako se zove naslednik Punta mk.2b...ima li uopšte striktnog naslednika?

Po toj logici bi i naslednik Stila trebao da se isto zove ali usled lose prodaje promenili su ime iz prostog razloga.

Nije trebalo isto da se zove. Fiat šara sa imenima i nije jedini u tome. :thumbup: Pa, zašto posle Tipa promeniše ime svom modelu u toj klasi, ili zašto posle modela Bravo/a opet promeniše ime...pa, iz istog razloga kao što kasnije promeniše i ime Stilo.

Vidiš da je u poslednjih 20+ godina Fiat sa svakim svojim modelom u toj klasi automobila menjao ime novom modelu u odnosu na stari.

Nema uspeh na tržištu veze sa tim. Bravo/a su bili svojevremeno automobili godine u Evropi, pa promeniše naziv sa dolaskom novog modela. Stilo nikada nije imao tu nagradu, ali opet promeniše naziv.

Evo...jedan od najuspelijih modela na svetu... - Peugeot 206. Da li se i naslednik zvao 206? Znamo da nije, već ga nazvaše 207.

Prosto, ima proizvođača koji šaraju sa nazivima svojih modela, ili posle pauze aktiviraju (vraćaju stare nazive) i sl, a ima fabrika koje drže jedne te iste nazive.

Šta ćeš bre Dule ako Fiat naslednika sadašnjeg Brava nazove Stilo, a možda vrati i ime Tipo? :D;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uno se pravio do 2001 i njegov naslednik nije Punto koji se poceo praviti 1995.

Punto jeste pravljen u dve generacije ali izgled druge restilizovane generacije je obnovljen tj osvezili su ga jer model je jos uvek bio dobar u prodaji.

Pandu nisi spomenuo.. :welcome:

Ako je naslednik Pezoa 206 novi model 207 sta je onda 206+ koji se i dalje proizvodi?

I Croma je bila svojevremeno promasen Fiat pa su je prestali proizvoditi a sad su opet napravili auto koji se veoma tesko prodaje i opet uprskali stvar.

Podaci o broju prodatih vozila bi trebalo da nam kazu koji je model uspeo a koji ne.

Nesho ajd nadji ih ti pa ces videti u koliko primeraka je prodat svaki model fiata i mislim da se iz tog moze izvuci zakljucak zasto neki i dan danas zive a zasto su neki dobili nova imena.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uno se pravio do 2001 i njegov naslednik nije Punto koji se poceo praviti 1995.

Dule, ja sam mislio da si ti ozbiljan. :thumbup::D

Nastavak proizvodnje starog modela i nakon izlaska naslednika ne znači da taj model nema naslednika.

Stilo se pravi i dan danas, pa još kako ima naslednika.

Nastavak proizvodnje Una i nakon izlaska Punta, i to ne 1995. već 1993. godine je ista priča kao i taj 206, ili ranije Astra Classic, ili danas Focus Classic, itd, itd...

Šta da pomenem za Pandu...da se takođe pravila u Classic varijanti iako je postojala nuova Panda.

Dokle god ima potražnje za starim modelom koja opravdava nastavak proizvodnje i nakon izlaska novog modela, on će se praviti, tako rade i ostali proizvođači, dao sam ti par primera.

Zašto je tako teško shvatiti da Fiat grupacija menja imena svojih modela kao pravilo?

Kako se zove naslednik Alfe 147...jel' se zove 149...ili 147 mk.2...ili su vratili staro ime Giulietta?

A, zašto se prethodna generacija zvala 145 i 146, koja je bila pandan modelima Bravo/a, dok je za sledeću opet promenjeno ime i nastade Alfa 147, pa je za sledeću opet promenjeno ime i nastade Giulietta...itd, itd...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahaa... sto se covjek slatko ismije ovim "strucnjacima" za fiat vozila... :wallbash: :wallbash: Bitno je da se golf zove golf cijelo vrijeme i da ce uskoro da izadje i golf 46 samo cemo mu malo promjeniti farove i stopke! :wallbash:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Isprozivase vam Stilice za medalju, Golf 2 lol :harhar:

Ne menjam Bravica nizasta na svetu. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dule baci oko malo na ove slike, pogledaj klasifikaciju, pogledaj promene u nazivima, vremenske intervale ...

Fiat_Timeline.jpg

VWtimeline.jpg

Čitajući tvoje komentare čovek zaključi da je Fiat u govnima do guše a VAG-u cvetaju ruže, međutim ako malo bolje pogledaš situaciju na tržištu videćeš da se Fiat u ovim godinama krize prilično izdigao. Fiatovi motori postaju sastavni deo mnogih drugih marki automobila, Fiat postaje većinski vlasnih mnogih auto industrija, Fiatovi najnovi modeli dobijaju najbolje ocene...

To što ti tvrdiš su kod nas uobičajene predrasude da je VW simbol kvaliteta i izdržljivosti iako svako ko se imalo razume u kola zna da je to odavno prestalo da bude istina.

Kad porediš modele poredi klasu sa klasom, nemoj porediti babe i žabe. Ako ćemo realno za porediti su sledeći modeli:

Golf II - Tipo

Golf III - Bravo/a

Golf IV - Stilo

Golf V - Stilo MJT - Novi Bravo

Golf VI - Novi Bravo

Razlike u istom segmentu nastaju zato što Fiat izbacuje novi model uglavnom na svakih 6-7 godina a VW radi restajling na svakih 3-5 i svaki taj restajlingovani VW krsti novim modelom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

e jeste, golfu i ne moraju da menjaju ime kad je svaki samo restilizovana verzija prethodnog.. :thumbdown:

a što se mene tiče, golf 2 modernog doba je astra g..čak i kad se vozim u njoj toliko mi je kruta i sirova da se osećam kao u dvici.. :mellow:

Share this post


Link to post
Share on other sites

:thumbdown:

Vw je izbacivao nove modele Golfa kada je otprilike Fiat radio restyle na svojim postojećim. Dakle, Fiat je taj koji prednjači.

Po meni... Fiat 1100 - VW Buba

Fiat 128 - VW Golf 1,

Fiat Ritmo - Golf 2, pa na dalje

e jeste, golfu i ne moraju da menjaju ime kad je svaki samo restilizovana verzija prethodnog.. :thumbdown:

Nema veze, bitan je brend. Sve tri generacije Reno Megana se totalno razlikuju, pa nose isto ime.

Ne znam zašto se Fiat zeza sa tim imenima i mene nekad zbuni... Sa Puntom (a i Pandom) su lepo počeli da nižu generacije, ne znam zašto to ne rade i sa ostalim modelima.

Edited by kvaka

Share this post


Link to post
Share on other sites

@BravoJTD

modeli:

Golf II - Tipo

Golf III - Bravo/a

Golf IV - Stilo

Golf V - Stilo MJT - Novi Bravo

Golf VI - Novi Bravo

Ukolio nisi znao Golf II se pojavio 83' a Tipo 88' tako da nikako tih 5 godina Tipo nije mogao da bude pandam Golfu. Golf III se pojavio 91' a Bravo 95' tako da opet nisu bili konkurencija jedan drugom.Golf IV se pojavio 97' a Stilo 01' i td i td.

Primer kod Forda je Siera koja se nije proslavila i vise ne postoji ali je zato Escort isao u 6 generacija i kad je izdahnuo izasao je Focus.Fiesta bila i Fiesta ostala jer je uvek bila najprodavaniji Fordov model.

Marketing je cudo i mnogo lepse zvuci kad izadje novi model nepoznatog imena i tad su mnogo veca iscekivanja nego kad je novi model a staro i poznato ime.Sve su to trikovi prodaje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Marketing je cudo i mnogo lepse zvuci kad izadje novi model nepoznatog imena i tad su mnogo veca iscekivanja nego kad je novi model a staro i poznato ime.Sve su to trikovi prodaje.

Ma totalno su neodlučni što se tiče modela iz te klase. Znači, 95-te izmisle ime Bravo, nasledniku daju ime Stilo, a 2007. se opet vrate na Bravo. :no Za američko tržište, čini mi se, novi Bravo nosi ime Ritmo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Dule 021

Automobili se porede po klasama, ne po godištu u kom su se pojavili prvi modeli.

A 95-a je bila pre dalekih 16 godina, a sve preko 14 godina dva puta na tehnički

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cinjenica je da je VW kvalitetnije izradjen od Fiata po pitanju enterijera, limarije, farbanja itd. A fiat je uvek imao motore u koje covek moze da se uzda (stari SOHC i Fire motori su do skoro bili osnova svakom novom Fiatovom motoru).

Stilo bi bio best buy da se pojavio 2 godine kasnije no sto jeste. Za te 2 godine mogli su da porade jos malo i srede sve mane koje se pojavljuju na tim autima i auto bi bio bukvalno neunistiv.

Kod mene na parkingu 3v metalik sivi Stilo JTD 2001, zadnji rub i sajtna nabubreli sa obe strane od rdje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cinjenica je da je VW kvalitetnije izradjen od Fiata po pitanju enterijera, limarije, farbanja itd.

Ne mogu da sudim za limariju i farbanje (mada ne verujem da tu ima neke znacajnije razlike medju autima iste klase), ali sto se enterijera tice, posle mojih poslednjih iskustava sa G5 i Skodom A5 ne mogu da se slozim da je VW znatno kvalitetniji - on samo mozda kao novi daje utisak veceg kvaliteta.

Stilo bi bio best buy da se pojavio 2 godine kasnije no sto jeste.

Sa sadasnjom brzinom izbacivanja novih modela, ni jedan od prozivodjaca nema te "2 godine" da uradi testiranja i slicno, zato svi i imaju "decje bolesti" (vidi sta se desilo Tojoti i poslovicno preciznim Japancima).

Kod mene na parkingu 3v metalik sivi Stilo JTD 2001, zadnji rub i sajtna nabubreli sa obe strane od rdje.

Nije pravilo za Stila, taj je najverovatnije udaren, pa lose zasticen/ofarban...Danas svi cinkuju karoserije tako da je rdja veoma retka pojava, a da nije izazvana prethodnim mehanickim ostecenjem...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...