Jump to content
FAS Goran
Sign in to follow this  
sashicus

Fiat Uno 1.5 sx

Recommended Posts

Prati sada stanje ulja i obavestavaj nas,tj ne bi bilo lose da se zameni i dintung kartera da to sve bude u fulu,pa onda da meris.Sto se tice kilometraze ,moguce je,sto nije,evo ja sam neki dan radio jednog una kao moj model,91 godiste 220000 presao pravih,tako da sto nije moguce.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hocu, naravno, mislim da do svega ovoga ne bi doslo da masa-kabl za ventilator hladnjaka nije povezan onako debilno, obicnom buksnom... jednom prilikom, vidim ja skoci i temp. preko 100*C, oslusnem- ventilator ne radi, dignem haubu i gledam... buksna se razlabavila... mislim haos :thumbdown:

Share this post


Link to post
Share on other sites

aj kada si u gradu ako ti nije frka ,slikaj posle neke voznje gde ti stoji kazaljka za temperaturu,bas da vidim na slici ?

Prevezi ti to dobro i izoluj lepo,mozes i blankir buksnu da uzmes,ako nemas poslacu ti to !

Share this post


Link to post
Share on other sites

kad bolje razmislim, to i nije pravljeno da traje 20 god... a mi sto ocekujemo da traje i duze to je drugo ;) Sredio sam to, doveo sam duplu masu.

bane prva slika pokazuje temperaturu kolko je inace po gradu kad nije mnogo vruce, kad nema mnogo stajanja itd ili se popne bas do ove zadebljane crte i tu se vrti.

Image1463.jpg

a na ovoj slicici pokazuje po mojoj proceni 92*C i bas tu pali ventilator, a popne se jos jednu crtu dok ne ohladi...

Image1464.jpg

A kod tebe kakva je situacija sa kazaljkom?

Share this post


Link to post
Share on other sites

konacno, ovo sam planirao jos u tipo da napravim, ovde sam mu nasao zgodno mesto, vrlo prakticna strvarcica koja mi stalno treba :)

Image1465.jpg Image1466.jpg Image1468.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Brate takva je prica od prilike i kod mene.

Sto se tice izuma,ako ti ne ukradem izum,ahahahah hahahahh :p videces :p

Share this post


Link to post
Share on other sites

ukradi, ukradi ako smes :p:P

napravio sam mali lapsus u prethodnim postovim kad sam pisao, naime danas tacno godina od kako je auto mom posedu i presao sam tacno 13000 km, po nekom prosecnom proracunavanju potrosio sam oko 1000 l plina i bar 150 l benzina, to je otprilike 100000,00 din, jbt, jos jedan auto :) ali, ne zalim, uzivao sam u svakom kolometru :scooter:

Share this post


Link to post
Share on other sites

malisa je isproban i na off-road terenu :)

Image1479.jpg Image1480.jpg Image1481.jpg

napunio sam prasinom cini mi se svaku supljinu na autu, par puta zakacio "nesto" ali nista ozbiljno :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

nego da se jednom kratkom retrospektivom podsetimo u slici i reci svih mojih dodatnih zahvata:

novi sat sa termometrom:

IMG_4591.jpg

plinski uredjaj ispod karoserije:

IMG_3844.jpg Image1144.jpg

"euro" kuka ;)

IMG_4107.jpg

naslon:

IMG_4633.jpg

skracena rucica i hod rucice menjaca:

IMG_4778.jpg

skrivac plinskog uredjaja:

Image1436.jpg

drzac za casu i mobilni + jos jedan steker za punjac za mob.

Image1466.jpg

mini woofer ispod sedista:

Image1258.jpg

maska za mp3 radio kome se ne skida plocica ;)

Image1256.jpg

matirani B stubovi:

IMG_3997.jpg

retrovizori u boju vozila:

IMG_4742.jpg

hho system:

Image1421.jpg

korner light:

od vidljivih stvari to je otprilike to, u planu je najverovatnije prefarbavanje celog auta, radi saniranja sitnih nedostataka, izjednacavanja izbledelih delova itd i eventualno zatamljivanje stakala, ali otom potom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

vec nesto zarmisljam o alu 14-icama i drugom setu guma za prolece, ako naletis na nesto od 14 coli, javljaj, mogu i u losem estetskom stanju - sredicu ih po svom ukusu ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne moras 14ce,tesko ces pogoditi dimenziju,a da ne bude kamila,ja sam se buio da najdem ovu gumu,jedini ne znam kako bi izgledao sa 165/60/14r,na starim 13cama bila je 165/70/13 .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne vidim sta je problem pogoditi dimenziju? Lako se izracuna koja dimenzija guma moze a da se zadrzi fabricki obim odnosno precnik tocka a samim tim i visina... A da ne kazem da na internetu postoji veliki broj programa/sajtova gde se unosenjem samo podataka dobije kompletno sve izracunato a na nekim i nacrtano... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

evo korisnog linka sa specifikacijama... indexi, brzine, obimi, razlike, tolerancije...

ekvivalentno 155/70 r13 je 165/60 r14 bas kao sto si ti rekao (bane) mislim postoji i i preciznije (175/55 r13), ali ne bih hteo da menjam fabricku sirinu (za zimsku gumu sam uzeo 10mm uze). tolerancija je do 3%.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tolerancija je 3% za precnik, ne za sirinu a nista mu nece faliti i da stavis 1cm siru posto danas skoro svi proizvodjaci kradu na sirini gume... Pre je 165mm bila stvarno 165mm siroko kad je guma ne opterecena i kad je montiras na auto onda se pod pritiskom tezine auta rasirila dodatno... Sada je ta 165 ustvari siroka 155 kad je ne opterecena i tek kad se montira na auto pod pritiskom se rasiri na 165mm... Ko ne veruje, neka uzme metar i izmeri... ;) Retke su gume koje imaju stvarnu sirinu, a jos redje su one koje su ustvari sire. Te sire su najcesce u dimenziji 175/50 R13 i 185/55 R14, one znaju biti siroke i po 200mm jer se te gume koriste u nekim takmicenjima pa proizvodjaci guma varaju i prave sire a pise druga dimenzija zbog ogranicenja u takmicenjima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam imao 13ce 165/70/13 ,sad imam 175/60/14,ali gumu je mnogo mnogo tesko naci,osim ako ne nadjes ,kao sto sam ja imao H varijantu sa izbacenim obimom e to je prava stvar,to da stavis i da ne mislis,mnogo dobro izgleda...a opet varijanta 185/55/14 koje i ima koliko toliko nije lose,ali mnogo je to siroko...volan kao u fapa ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad su reglaza trapa i lezajevi u solji amortizera dobri i kada se vozi pravilno, nema razlike izmedju 155 i 195...

Share this post


Link to post
Share on other sites

yugisa u kom smislu nema razlike izmedju 155 i 195?

bane, ne bih stavljao sire od 165, a koja kazes da se tesko nalazi? 165/ 55 r14 ili 165/60 r14 bi mi najvise odgovarale...

trosio sam razne gume, sira guma = stabilniji auto = tezi volan = veca potrosnja = lepsi auto ... uvek ima i prednosti i mane, jedno dobijes - drugo izgubis, pa kome je sta prioritet.

image.jpg

http://www.polovniau...e_fiat_orginal/

sta kazete na ove?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...