petkovicnikola34 0 Posted July 25, 2012 Na autu mehanicki nema nista da se radi, jer je auto odrzavan, ali za limariju svakako ne bi placao majstora, vec bi ja polako co2 aparatom zavario drugi lim za pod koji je u sustini i jedini problem na limariji kod ovog auta i prodao ga nadajuci se da cu izvuci bar 100-200E vise. Pozdrav! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sebo 0 Posted November 29, 2013 (edited) http://www.polovniautomobili.com/oglas4058106/fiat_uno/ a neke misli o ovome? sad sam napunio 20 i zelim da kupim svoj prvi auto. trenutno imam oko 700e gledao sam i suzuki swiftove ali su ti nesto skuplji od una a i dosta manji. ne razumem se previse u aute posto porodična kola smo prodali jos kad sam bio mali i od tad nismo ni imali. koliko sam saznao na netu o Unu dosta ga hvale sto se tice odrzavanja, dostupnosti delova. o maloj potrosnji a i lep je. pa neke savete da li bi ste mi mogli dati ako odem da pogledam licno ovaj Uno sa linka na sta da obratim paznju, hvala unapred Edited November 29, 2013 by neshaoct prebačeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
VladaNS 2 Posted November 29, 2013 ovaj uno deluje da je farban, jer teško da crvena boja može ovako sjajno da izgleda posle toliko godina. I ja sam imao '93god. crvenog, nije bio farban pa je bio maltene roze boje Kod una najbitnije stavka su prednji koševi, obično tu protruli, a tu je i broj šasije pa ako se od truleksa ne vidi broj moraš da radiš pus šasije..takođe hoće da trune na patosu kod trepni, ostalo ne bi trebalo da je kritično. Moj je bez generalne prešao 290000km, znači motor je super..ostalo je sve jeftno, na primer sećam se da je set kvačila bio oko 4000din.. Inače, auto je mnogo bolji od juga, kažem zato što će biti mnogo onih koji će ti reći, šta će ti to, kupi juga, isto je.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
debelizmaj 414 Posted November 29, 2013 Auto jeste mnogo bolji od juga, prelaz iz juga u una mi je bio neverovatan. Ne trese, tisi, udobniji. Nas nije bio turbo, bio je uno 60s. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dellas 1555 Posted November 29, 2013 Sam si rekao da se ne razumes u kola previse tako da bih na tvom mestu zaobisao uno turbo Quote Share this post Link to post Share on other sites
VladaNS 2 Posted November 29, 2013 Pa ovaj što je okačio i nije turbo, samo je promašio temu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sebo 0 Posted December 4, 2013 Da, izvinjavam se pogrešio sam temu. ali hvala na odgovorima Quote Share this post Link to post Share on other sites
krcevac2011 0 Posted April 15, 2014 (edited) e da li se isplti srediti una 1.7D kojim je uradjena limerija kompletna ali pre 2 godine i od tada stoji na panjevina pod drvetom,komplet je rasturen i tvrde da su svi delovi na gomili,sediste kisnu svo vreme,fale gume,akumulator i farbanje(metalik plava boja),prevod i registracija....pri svemu tome vlasnik trazi 400 evra za taj auto u rasturenom stanju...sta mislite? Edited April 16, 2014 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted April 15, 2014 Zavisi koliko para imas jos da ulozis ... racunaj recimo na jos 1000 evra sa nekim neplaniranim i skrivenim troskovima ... to je 1400-1500e a za te pare imas pristojan mladji auto Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted April 15, 2014 Jedino celog stranca da kupis i da ga napakujes ali i to se ne isplati.Tek sad videh da je 1,7d. To se tek ne isplati! Quote Share this post Link to post Share on other sites
krcevac2011 0 Posted April 15, 2014 to sam i misleo to se ne isplatimotor ko zna kakav je kada stoji 2 godine Quote Share this post Link to post Share on other sites
sindrom 18 Posted April 15, 2014 Za taj novac kupis ispravnog i u voznom stanju, samo ga registrujes. Pakovanje zahteva mnogo zivaca, ne isplati se. Jedino ako imas volju... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 931 Posted April 16, 2014 Kao sto i drugi kazu-kratko i jasno ZABORAVI!Upravo i da ti pokloni apsolutno se ne isplati. Quote Share this post Link to post Share on other sites
alexpi 0 Posted December 27, 2014 (edited) Pozdrav,Kupio sam polovnog Una 60s 1991 godiste, interesuje me koja je razlika izmedju Una 60s i ovog obicnog.Pitam zbog toga jer gde god odem u neki shopza delove koji god deo da kupim orginalni oni ne ogovaraj. ( poslednji primer je kajs za motor i ventilator kod mene je 820cm obruc a koji sam dobio od prodavca je 700cm, isto filteri za gorivo ne odgovaraju) zato pitam ima li neke razlike. Edited December 27, 2014 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2513 Posted December 28, 2014 Nemas ti mozda onaj sa 1.1 motorom kao iz Yuga a da ti daju delove od 1.1 Fire motora... Quote Share this post Link to post Share on other sites
toreto996 0 Posted October 21, 2015 (edited) forumasime zanimame kakvi su vam iskustva ili mislenje o uno....zeleo bi da znm kakva mu limarija,potrosnja,delovi,poptavka,odrzavanje itdhvala unapred Edited October 21, 2015 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted October 21, 2015 Pogledaj sada, nakon spajanja tema, sve ranije napisano u temi na kojoj smo. Imaš ovde i o Unu Turbo:https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/57110-fiat-uno-turbo/ Quote Share this post Link to post Share on other sites