vladabgd 0 Posted July 13, 2011 Imam LOVATO uredjaj a komande u kabini su BRC.Inace uredjaj je automatski.Nikako ne pronalazim klasican filter za gas na ventilu jer bih ga zamenio kao sto se vec menja.Napominjem da na samom mesacu stoje dva BRC ventila i od toga je jedan stop ventil(uski) ispod kojeg bi trebao da stoji filter.Da li u opste ovakav uredjaj ima filter plina i ako ga ima gde se nalazi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted July 13, 2011 Moras da imas jedan veliki filter pre dizni na tom istom crevu, kao valjak je precnika oko 5 cm a duzine oko 10 otprilike zavisi od modela.Kad si vec spomenuo da imas Lovato, jel znas mozda koje su plinske dizne u pitanju, koji proizvodjac? Quote Share this post Link to post Share on other sites
vladabgd 0 Posted July 13, 2011 Nema nista slicno,a jedino sto mi se cini da moza biti filter je na samom ventilu tj j na rasprsivacu.Ventil je BRC i valjkastog je oblika i odprilke je tih dimenzija,ali on je napominjem na samo rasprsivacu...a dizne ne znam koje su. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ficka 0 Posted July 13, 2011 Nisam razumeo da li je vakumski ili sekvent sistem. Kod drugara sam video da BRC, vakum sistem, ima metalnu mrežicu sa magnetom koja se ne menja nego se izduva kompresorom. Za razliku od recimo Lovato i Zavolia koji u satavu elektroventila za gas imaju papirni filter, koji je značajno veći od mrežice u BRCu. Ako je sekvent, moras da imaš filter koji je pomenuo Ticma! Quote Share this post Link to post Share on other sites
vladabgd 0 Posted July 14, 2011 Nije sekvent koliko ja znam vec automatski sistem.Crevo iz mesaca direktno ide u monopoint sistem.Sve mi je to malo cudno,posto je sistem lovato ,a brc ventili.Negde sam procitao da se slican sistem cisti tako sto se servisira ceo rasprsivac.Zato sam i zapoceo temu jer mi je ne moguce da nema filter klasican sa casicom na ventilu.Moze biti i da je neko budzenje koje funkcionise stim sto se na svakih 10000 km radi servis. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ficka 0 Posted July 14, 2011 Eee, to! Kod mog drugara je BRC elektroventil, nalazi se mali filterčić koji je metalna mrežica sa magnetom veličine dugmeta na košulji. Mrežica je u obliku cilindra na čijem dnu je magnet. Verovatno je i kod tebe tako. Ne menja se nego se čisti. Otvori elektoventil na pola i videćeš. Ja mislim da je to bolja varijanta od papirnog filtera. BRC elektroventil je manji od Lovato ili Zavoli. Njegov sistem je kompletno BRC ali za 250ks pošto je na Saabu. To je vakumski sistem sa elektronskim prekidačem! U krajnjem slučaju kupiš Lovato elektroventil, ali mislim da je to glupo! Quote Share this post Link to post Share on other sites
vladabgd 0 Posted July 14, 2011 Moguce da je to sto si napisao stim sto nisam bio siguran da se isti taj ventil odvija.Uzak je pa nisam bas zagledao ali cini mise da je ipak to to.Pozdrav i kad budem prbao javljam se,ako u medjuvremenu ne odem do servisa...Hvala na komentarima ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
SikterBre 31 Posted March 13, 2012 Na koliko predjenih km se menja taj filter, ja isto imam Lovato plinski uredjaj, ali do sada nisam menjao taj filter jer iskreno nisam osetio nikakvu promenu u vožnji, niti sam osetio da je veća potrošnja, a prešao sam na plin nekih 22.000 za 10 meseci Quote Share this post Link to post Share on other sites
makkisa 0 Posted March 13, 2012 filter bi po pravilu trebalo menjati na 10000 km Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dusan 4 Posted March 13, 2012 Filter bi trebalo menjati na 15000-20000 km, bar tako su mi rekli u servisu koji mi je ugradio plin, ili ti izlazi iz garancije. Sa druge strane na sluzbenoj Nivi smo ga zamenili pre 60000 km, i jos tera, tako da nema nekog pravila.... Quote Share this post Link to post Share on other sites