bax76 0 Posted July 6, 2011 Plocice cvile na Puntu 1,2 8v, ako moze jos jedna konsultacija. Pozdrav svima, pre nekih 600km, sam menjao fabricke plocice u ovl.servisu, stavio sam TRW iz AP Sporta. Koce dobro, i legle su posle 200km. Ono sto me muci, je sto kad se zagreju, posle par jacih kocenja, krecu da cvile, i to u voznji bez kocenja. Ovo postaje izrazeno u krivinama, i to na obe strane. Najace se cuje kad smotam pun pri parkiranju onda osetim i vibracije u volanu.Sve ovo samo kad je auto lepo zagrejan, na hladno nema simptoma. Isao sam na reviziji montaze u ovl. servisu, i kazu da ne grebe nista, da disk nije izgoreo. Usput je malo nategao neki limcic sto stiti disk od kamencica. Ali to nije pomoglo, kad se kocnice lepo zagreju posle jace voznje cvili sve vreme. Sta ciniti, ja mogu lako da odem ponovo do servisa, ali ne znam da li tu mozda jos nesto moze da legne? Da li jos malo da vozim ovako? Mozda je problem sto su nove plocice deblje od starih pa nesto nije leglo kako treba? Sa starim Fiat Bosch plocicama nikad se nista nije culo, ali su bile jos 2-3mm ostale. BTW diskovi iako vizuelno dobri vec pomalo talasaju preko 100ke kad se vozi, ako to moze da ima veze... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted July 6, 2011 Zapale ti loše pločice, zato škripe. Tvrđe su nego što treba. Pokušaj da ih malo obrade, tj. spuste ivice...možda se popravi situacija.Isti problem pre par nedelja na Stilu...kupio nove diskove i pločice...par nedelja sve bilo ok, onda su počele da škripe, pa sve češće, pa sve više, pa je onda bilo nepodnošljivo. Isto se dešavalo da ih čujem kako lagano šklripuću dok vozim autoputem...Stavljene druge pločice i sada je sve ok. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bax76 0 Posted November 22, 2011 (edited) Cao svima, posto sam pre pola godine ovo cviljenje resio, tako sto sam vratio fabricke Bosh plocice, doslo je vreme za zamenu...Stanje plocica je doslo dotle, da imam jos 2mm mesa, i da je stvarno vreme da se stave neke nove.Odlucio sam da uzmem Ricambi plocice.Medjutim sad me muci nesto drugo, naime lako se da uociti, da je jedna plocica vise potrosena od ostalih, koje imaju jos 5mm mesa.Dakle ne vracaju mi dobro celjusti, tj jedna od njih.Mozda zbog ovoga i trese kad kocim na velikim brzinama.Moje pitanje je kako bi mogao malo da razradim te celjusti pre nego sto ubacim nove plocice? Edited November 22, 2011 by bax76 Quote Share this post Link to post Share on other sites
oktopod 283 Posted November 22, 2011 Trese ti jer su krivi diskovi, možda je to i razlog nejednakog trošenja mada sumnjam...al svakako trese zbog diskova Quote Share this post Link to post Share on other sites
bax76 0 Posted November 22, 2011 (edited) U ovl servisu mi rekose da su diskovi dobri.To su fabricki sa 45.000kmMada to na kocenju vibrira jos od 20.000km.Mada on je to odokativno video, ko zna koliko je to tacno.Kako te celjusti malo razmrdati? Edited November 22, 2011 by bax76 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Blueshadow 0 Posted November 22, 2011 Baxe, nema tu razmrdavanja, lepo se remontuju klesta, obrade se diskovi (ako ima mesa), stave nove plocice i bices miran dugo, dugo!!pozz Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted November 22, 2011 Od 4 plocice jedna se mnogo potrosila ili...? Quote Share this post Link to post Share on other sites
bax76 0 Posted November 22, 2011 (edited) Hvala ljudi, evo novi momenti, stavio sam zimske gume, sa drugim felnama, i imam utisak da vise ne drma, cepao sam oko 130km/h, i nekoliko puta prikocio i nista. Jos cu malo da testiram, ali kao da je velika razlika.A sa plocicama je stanje, da je jedna potrosena vise od ostalih, tacnije jedan par se trosio neujednaceno, al da kazem da su u zbiru potrosene podjednako i leva i desna strana. Grubo graficki ovako izgledaju debljine levog para i desnog para: -- -- levi par ujednacen --- - desni parNije sad to nesto drasticno jer se ipak one trose vec skoro 50.000km... Edited November 22, 2011 by bax76 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted November 23, 2011 Kada budes radio zamenu plocica ,videces vec u cemu je problem,ali ne bi bilo lose obraditi diskove,naravno pet treba pogledati,ako bas i nisi strucan odvezi auto kod majstora,u servis ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
bax76 0 Posted November 23, 2011 Uradjena je vec zamena plocica u ovl.servisu, pre pola godine, i tada je konstatovano da je sve OK.Pa sam posle par nedelja vratio stare, posto su TRW uzasno cvilele. Quote Share this post Link to post Share on other sites
berni1756 0 Posted January 26, 2012 Da ne otvaram novu temu... Menjao sam diskove i plocice pošto su mi bili pri kraju, stavio sam Lukasove komplet. Ono što sam primetio odmah je da kočnica mnogo niže hvata nego ranije (imam ponekad osecaj da necu moci da stanem). Prešao sam od zamene nekih 200km, sa nadom da će "doći sve na svoje mesto", ali još uvek nije... Da li je to normalno da pri zameni i pločice i diskova treba da "nalegne", ili odmah da koči kako treba, tj. imam li razloga da se vratim na reklamaciju, ili još malo da vozim tako? PS: u pitanju je Punto MK2 1.2 16v sa ABS-om... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted January 26, 2012 Pedala kocnice ne sme biti niska i ne sme da hvata tako da mislis da nece stati.Mozda nisi ozracio dobro sistem,tacnije nisi dobro ispustio vazduh,probaj jos jednom,prvo pusti prirodnim padom,pa onda nadrukavaj,dok ne dobije pedalu,kako treba. Quote Share this post Link to post Share on other sites
oktopod 283 Posted January 26, 2012 Kad se menjaju pločice i diskovi, kočiona creva se ni ne skidaju pa vazduh ni ne uđe tj nema potrebe za ozračivanjem, jedino ako nisi greškom skidao crevo...ako si sve uradio kako treba, pedala treba da je višlja nakon zamene, jer na diskovima i pločicama ima više mesa tj deblje su, ali će da osetno slabije koči dok sve ne legne, što može da potraje od 200 do 500, neki kažu njima i 1000 kilometara. Quote Share this post Link to post Share on other sites
berni1756 0 Posted January 26, 2012 Zamenu nisam radio ja, nego servis, mada sam bio prisutan celo vreme. Ni ja ne vidim kako je mogao da uđe vazduh, kada creva nisu dirana. Opet, nakako mi nema logike da se ovako ponaša kočnica, što kažeš deblji disk, deblje pločice a niže hvata.. Očigledno moram da se vratim na reklamaciju,iako nemam predstavu šta je ovo prouzrokovalo... Jedino na šta sumnjam iz ranije čitanih postova je da nazovi "majstor" nije vratio klipove na mesto (bar nisam video), al onda ne znam da limože uopšte da se montira... Šta vi mislite? Quote Share this post Link to post Share on other sites
bax76 0 Posted January 26, 2012 Ja mislim da je visina hvatanja samostelujuca, nevezano za debljinu plocice? Pored toga i meni jedva stane neko prvo vreme kad se stave nove plocice.Daj im jos malo fore, da li vuce na neku stranu pri kocenju? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted January 26, 2012 Kad se menjaju pločice i diskovi, kočiona creva se ni ne skidaju pa vazduh ni ne uđe tj nema potrebe za ozračivanjem, jedino ako nisi greškom skidao crevo...ako si sve uradio kako treba, pedala treba da je višlja nakon zamene, jer na diskovima i pločicama ima više mesa tj deblje su, ali će da osetno slabije koči dok sve ne legne, što može da potraje od 200 do 500, neki kažu njima i 1000 kilometara.No koment!Pedala ne sme da bude niza od predhodne,cilindri se vrate posle par stiskanja pedale,to je vec dok auto sidje sa dizalice odradjeno,ne treba tu ne znam koliko.Mozda ims osecaj da je niza ako su plocice bas mekane.vrati se u servis i objasni im sta se desava. Quote Share this post Link to post Share on other sites
oktopod 283 Posted January 26, 2012 (edited) Cilindre su morali da vrate da bi uopšte mogli da namaknu čeljust sa pločicama na disk, tako da je to sigurno odrađeno. Prvi prvom korištenju kočnice oni su odradili prvi mrd i to je to.Pedala ne znam da li se samošteluje, ali znam da meni nakon promene jeste bila znatno višlja. Sad posle x kilometara više ne znam da li je ista kao pre zamene, prosto ne mogu da procenim jer ne mogu da se sećam...moguće da su džabe skidali crevo pa treba da se ozrači, pošto je servi u pitanju vrati se pa pitaj i dobro nauči sve ovde rečeno za slučaj da krenu sa pričom da to treba da legne. Edited January 26, 2012 by Oktopod Quote Share this post Link to post Share on other sites
johan 0 Posted January 29, 2012 ljudi zna se kakva je procedura kada se rade samo plocice i diskovi a kada se radi ostatak kocionog sistema, i naravno dosta zavisi od delova i pristupa samom poslu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Neca1976 0 Posted February 3, 2012 (edited) Ako su menjani i paknovi, moguce je da uredjaj za samostelovanje paknova ne radi? Kod mene je on bio razlog sto mi je kocnica hvatala na pola. Ali posto pominjes samo diskove i plocice, najverovatnije je vazduh u kocionom sistemu. Edited February 3, 2012 by Nenad1976 Quote Share this post Link to post Share on other sites
klaywert 0 Posted March 2, 2012 (edited) ja odustao, kad sam na juga promenuo fabričke od tad stalno cvile tako je bilo i kad sam promenuo i na puntu, odustao sam i pomirio se da vozila Ladu. Nemam više živaca da se prepirem sa trgovcima, potrošeno do sad jedno 5-6 setova raznih proizvođača i svi su uvek škripali posle 1000km. Sad sam stavio Bosch na juga i za sad i posle 1000km ne škripe, videćemo, prosto mi je čudno. Edited March 2, 2012 by klaywert Quote Share this post Link to post Share on other sites
johan 0 Posted March 2, 2012 cena i proizvođač uglavnom dosta govore o kvalitetu pločica 95% Quote Share this post Link to post Share on other sites
Veki 8 Posted March 3, 2012 meni auto nije vozen mesec dana i presao sam juce 100 km ali prednji desni tocak ima cudan zvuk kad se polako kocisve sam proverio kandzu da li je dobro zasafljena plocica ima pola ali zvuk stoji da li da skinem plocice da malo osmirglam ili da vozim tako mozda je od stajanja Quote Share this post Link to post Share on other sites
johan 0 Posted March 3, 2012 možes da je ošmirglaš pod uslovom da disk nije neravan, inače je u većini slučajeva neki tvrđi element naleteo i dok ga ne isteraš nerviraće te, ili nove pločice Quote Share this post Link to post Share on other sites
Veki 8 Posted March 5, 2012 ^^^ U pravu si, juce sam bio na zlatiboru i kad sam se vratio vise se nista ne cuje a ima i parka dobra na disku to je verovatno posledica onog spona sto trpaju u plocice pa nekima cvile a meni je verovatno bio deblji parcic pa je malo i urezao Quote Share this post Link to post Share on other sites
nesha79 1 Posted March 21, 2012 Plocice cvile na Puntu 1,2 8v, ako moze jos jedna konsultacija. Pozdrav svima, pre nekih 600km, sam menjao fabricke plocice u ovl.servisu, stavio sam TRW iz AP Sporta. Koce dobro, i legle su posle 200km. Ono sto me muci, je sto kad se zagreju, posle par jacih kocenja, krecu da cvile, i to u voznji bez kocenja. Ovo postaje izrazeno u krivinama, i to na obe strane. Najace se cuje kad smotam pun pri parkiranju onda osetim i vibracije u volanu.Sve ovo samo kad je auto lepo zagrejan, na hladno nema simptoma. Isao sam na reviziji montaze u ovl. servisu, i kazu da ne grebe nista, da disk nije izgoreo. Usput je malo nategao neki limcic sto stiti disk od kamencica. Ali to nije pomoglo, kad se kocnice lepo zagreju posle jace voznje cvili sve vreme. Sta ciniti, ja mogu lako da odem ponovo do servisa, ali ne znam da li tu mozda jos nesto moze da legne? Da li jos malo da vozim ovako? Mozda je problem sto su nove plocice deblje od starih pa nesto nije leglo kako treba? Sa starim Fiat Bosch plocicama nikad se nista nije culo, ali su bile jos 2-3mm ostale. BTW diskovi iako vizuelno dobri vec pomalo talasaju preko 100ke kad se vozi, ako to moze da ima veze...Slučajno sam natrčao na ovaj post, pa da podelim moje ružmno iskustvo sa vama, imao sam isto kjao i kolega gore TRW pločicxe,. koje su cvilele i izgorele posle nekih par meseci, problem nije do kvaliteta, već do toga što pločice koje su mi tada prodali u prodavnici nisu za PUNTA VEĆ ZA BRAVU, radi se o puntu 1.2 16 v, i one su spolja iste, ali klip koji ulazi u kočione čeljustio nije isti, tj duži je pa ne vraća pločice nazad, greju se i cvile, meni se zamalo auto zapalio, diskovi su se usijali. Ne zezajte se s tim, sad su mi Wolfove, i one cvile, ali nikad se nije desilo da se useje disk, kao sa TRW koje su mi uvaljene. Tražite samo one koje su kataloški za punta, ne rizikujte glavu, kažem vam, ja sam mogao da izgorim, da nisam stao i ukapirao da imam veliki problem, srećom bio sam blizu AP sporta i Viktora koje je razmontirao celi kočioni sistem, i našao problem. Quote Share this post Link to post Share on other sites