Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Imas na buvljaku da se kupe prikljucci za pojas u koji mozes da stavis i prikljucak pojasa. Ako je par cm u pitanju (devojacki san) onda bi trebalo da ti zavrsi posao.

Mene je sokiralo koliko su uska sedista. Ja sam sediste za moje dete, koje mi je najnormalnije stalo u skodu fabiju, morao da stavljam da ide preko prikljucka za pojas ili da visi na vratima. Drugi sok je usledio kada sam video da je isto sediste, koje je bilo 3 god u pomenutoj skodi i nista se nije desilo presvlakama, ovde ostetilo presvlake za samo 20-ak dana koriscenja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala za info. Moraću svakako da podmetnem neki materijal ispod dečijeg jer oni izofix priključci od metala baš urone u sedište.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa kad nisi kupio paket 3 sa produzenim pojasevima :p:)

 

Kako ubacujes pojas?

Ako ih ubacujes oba  kroz jastuk onda je kratko . Probaj prvo donji kraj pojasa pa zakaacis pa uvuces gornji...ako si me shvatio :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

DSC_0252b.jpg

 

Evo kako stavljam pojas, nacrtan u svemoćnom programu MS Paint :) Nije do vađenja sedišta već se dete uvali unutra i potom se ovaj jastuk u sredini uglavi preko deteta i onda ide kopčanje.

 

Produžetak za pojas naručen od braće kineza kako mi je pokazao drug član acikota. Jao što mi je i pokazao, krenuo sam da potrošim 3 evra na kraju potrošio 30 na raznorazne gluposti (ovde nedostaje jedan smajli za hrkljuš).

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, imam palace 1 I ako spojis oba kraja pojasa I ubacis u jastuk tesko se navlaci do kopce pojasa.

 

Prvo ovaj donji kraj u kanal pa se uvuce deo koji se zateze u kanal;

Share this post


Link to post
Share on other sites

NIKADA ne ostavljajte decu samu u kolima! Pogledajte zašto

 

 

Teri Vilijams odlučio je da pokaže svetu zašto nije dobro da ostavljate decu samu u automobilu. Sve je više roditelja koji, kada imaju obaveze, ostave decu zaključanu u kolima i to na par sati, a nisu svesni koliko je deci neprijatno, pogotovo na velikim vrućinama. Takođe, svet je nedavno potresla vest o nemarnom ocu koji je ostavio sina u automobilu u kom je proveo zatvoren sedam sati, a zbog visokih temperatura je i preminuo. To je Terija, koji je i sam otac, podstaklo da sedne u svoj automobil, uključi kameru i pokaže kroz šta prolaze deca kada ih roditelji ostave u zatvorenom automobilu. Ovaj video je za vrlo kratko vreme postao vrlo popularan na YT.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Istraživanje: Dečija sedišta za auto prljavija od toaleta

 

 

 

 

 

69011_profimedia0001541443_630x0.jpg?ver

 

 

 

Dečija sedišta za auto sadrže duplo više opasnih bakterija nego toaleti, otkrila je nova britanska studija.

 

Naučnici univerziteta u Birmingtonu proučavali su 20 automobilskih sedišta i otkrili su opasne bakterije na svakom centimetru.

 

69012_profimedia0014169460_300x0.jpg?verDok se u proseku u toaletu nalazi oko 50 opasnih bakterija, na sedištima za decu ima ih oko 100. Među njima se nalaze i ešerihija koli i salmonela.

 

- Mnogi ljudi voze automobile pune đubreta i ne shvataju koliko to đubre može biti pogubno. Kako biste ostali sigurni tokom vožnje i kako ne biste rizikovali zdravlje, trebalo bi redovno da čistite svoje automobile. I haos sam po sebi može biti opasan, jer vam se ispod kočnice može naći nešto što će vas sprečiti da zakočite kako treba – kaže Mark Grifits, ekspert za sigurnost.

 

 

Istraživači su otkrili da 60 odsto vozača nije svesno rizika koji prljav auto predstavlja za zdravlje.

 

 

- Ovi mikrobi  se lako šire po automobilu koji se ne čisti često, naročito ako imate naviku da jedete u vozilu – kaže doktorka En-Mari Kračler sa Instituta za mikrobiologiju i inefekcije na Univerzitetu u Birmingemu.


izvor http://zena.blic.rs/Bebe/25782/Istrazivanje-Decija-sedista-za-auto-prljavija-od-toaleta

Edited by ivan.ik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako vam je dete niže od 150 cm, spremite se za kupovinu auto sedišta

 

Prelog za dodatne izmene Zakona o bezbednosti saobraćaja, koji je Udruženje "Roditelj" danas uputilo Ministarstvu unutrašnjih poslova, predviđa da deca niža od 150 centimetara moraju da se prevoze u auto sedištima.

"U nacrtu ovog zakona Radna grupa predlaže da se deca niža od 135 centimetara moraju prevoziti vezana u dečijim sedištima. Imajući u viduk omparativnu praksu, kao i regulative Evropske komisije, predlažemo da se izmenama obuhvata deca niža od 150 centimetara", rekla je predsednica tog Udruženja Dragana Soćanin.
 

Kako se navodi u saopštenju, predlaže se i pooštravanje kazni za kršenje tog člana zakona.
Iz Udrženja su poručili da važeće zakonsko rešenje nije predviđalo obaveznu upotrebu dečijih sedišta za veliki broj dece koja nezavisno od uzrasta ne ispunjavaju uslove da budu bezbedno vezana samo pojasevima, prema visini i težini.

 

Udruženje "Roditelj" je, istakla je Soćanin, još prilikom usvajanja važećeg zakona ukazivalo na taj propust i zato je izrazila zadovoljstvo što predložene izmene idu u pravcu ispunjavanja tih praznina - proširivanje kruga dece za koju će upotreba sedišta biti obavezna, kao i pooštravanje kazni za kršenje odredbi.

"To će dugoročno uticati na promenu praksi kada je u pitanju vožnja dece, ali će isto tako stvoriti navike kod dece da se od najranijeg uzrasta ponašaju odgovorno u saobraćaju", ocenila je Soćanin.

Ona je naglasila i da studije o bezbednosti u saobraćaju i rigorozni testovi, koji se sprovode u okviru Evropske unije, pokazuju da se pravilnom upotrebom auto sedišta smanjuje smrtnost dece pri sudarima za više od 50 odsto, a novorođenčadi čak za oko 70 odsto.

 

"Roditelji izbegavaju korišćenje auto sedišta iz raznih razloga, pogotovo u gradskoj vožnji i na kraćim relacijama, jer smatraju da spora vožnja ne može ozbiljnije da ugrozi bezbednost deteta", objasnila je ona.

Međutim, ukazuje da roditelji pogrešno misle da je dete bezbedno u njihovom naručju ili vezano pojasom za odrasle.

"Treba imati na umu da prilikom sudara, pri brzini od samo 25 kilometara na sat - deluje sila oko 20 puta veća od težine objekta. To znači da dete čija je telesna težina, na primer, deset kilograma - u takvim okolnostima postaje 'teško' 200 kilograma, tako da majčine ruke i krilo ne predstavljaju adekvatnu zaštitu", upozorila je Soćanin.

Pored toga, dodaje, ukoliko mališani nisu dostigli dovoljnu visinu i težinu da bi koristili pojas za odrasle, on im ne pruža zaštitu, a može im čak naneti dodatne povrede usled nepravilnog korišćenja.

Predlog i komentare na izmene Zakona o bezbednosti saobraćaja na putevima sačinile su članice specijalizovanog tima Udruženja "Roditelj", koji se bavi bezbednošću dece u saobraćaju i edukacijom roditelja o pravilnoj upotrebi auto sedišta.

 

izvor - blic.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

a sta prica Okanovic.....nece moci ni busteri da se koriste nego prava sedista?!! i to kaze da ce bas rigorozni da budu cim usvoje zakon.....uzas

Share this post


Link to post
Share on other sites

Postoji neka priča (samo nisam skapirao da li se to gura u EU ili i kod nas) da sedište za decu do 3 godine mora biti postavljeno naopako kao ono sedište za bebe... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma daj.......to je glupo u PM......nego price idu da dete do 12g ce morati da ima sediste.....to me buni i cudi , da li opet hoce pare da uzmu ili sta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam skoro kupio za moje dete od 3.5 godine sedište i lepo na njemu piše od 3-12 godina. Ima podešavanje visine dela sedišta na koje se dete naslanja a pritom se prema željenoj visini automatski širi sedište kako bi veće dete moglo da stane. Dakle nije to naša izmišljotina, osim toga koliko ja shvatam kada dete preraste 150 cm neće morati da koristi sedište iako ima manje od 12 godina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li će vozači visine 149cm morati da koriste dečija sedišta? Da se razumemo, klinca vozim isključivo u sedištu, i ne buni se, jer se nikada nije vozio drugačije, i sam priča da treba da se vežemo, i opominje me ako se ne vežem odmah, nego krenem nevezan, pa vezujem pojas dok sam u prvoj brzini. Sedište ima nalepnicu sa oznakom 44/03. Proizvođač je Chicco, dobio sam ga od kolege, koji je svoju decu u njemu vozio, on ga je i kupio. Dete se vezuje pojasom za zadnje sedište, zajedno sa sedištem.

Ali mi je nebuloza da izbace bustere, kako zamišljaju da dete visine 149cm sedi u dečijem sedištu? Gde će da stavi noge, ne vozimo svi mercedes S klase Long.  I da li to znači da će stvarno neko ko je visok 149cm, a odrasla je osoba, morati da se vozi u dečijem sedištu? Koje je razlika da li je dete ili odrasla osoba, ako su iste visine i težine? Ne, najbolje da nas zakonski obavežu da auto mora da ima i 18 vazdušnih jastuka, za koje se reatest izdaje na svakih 6 meseci :(

Zašto onda ne uvedu obavezna sedišta za decu u taksi vozilima? Đe je tu logika ba?

Edited by marko.jovanovic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volvo postavlja novi nivo bezbednosti dece u automobilima

 

volvo%20child.jpg

 
Volvo uskoro slavi 90 godina postojanja, tokom kojih je osmislio niz inovativnih bezbednosnih rešenja koja su spasila brojne živote - od sigurnosnog kaveza, pojasa pa sve do programiranih zona gužvanja vozila kako bi deo s putnicima bio što bezbedniji. Zaista, vozila su danas bezbednija nego ikada pre, ali mesta za nova rešenja i dalje ima. Jedno od njih je i moguća budućnost dečjih sedišta. Švedski proizvođač automobila je naime osmislio koncept Excellence Child Seat, koji cilja na udobnost, praktičnost i nikada veći nivo bezbednosti za najmlađe. U Volvou su se upitali kako postići sve to, a istovremeno olakšati život roditeljima.
 

volvo%20child%2011.jpg

 
Video i fotografije govore više od reči kako bi mogao izgledati dašak ''luksuza'', uz bezbednost i praktičnost.
 
preuzeto sa - Auto Blog
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kupio sam Cybex pallas 2fix sedište za dete, ali sam se mnogo iznervirao... Pojas je kratak i ne može se vezati sedište. Da li neko zna gde ima kod nas da se kupi onaj produžetak za pojas. Fali dobrih 10cm pojasa... Najbolja varijanta je onaj nastavak bez platna, ali gde to naći. Naravno a još da bude i kvalitetno...

P.S. 500L je u pitanju...

@Suzuki

Kako si rešio problem???

Edited by etibor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sedište je stvarno extra. Gledao sam testove na netu, ima odlične ocene i preporuke.

Kao što Boki reče, na akciji je do kraja septembra. Nisu stare zalihe ili slično jer na mom sedištu piše da je proizvedeno 07.2015.

Nema šanse da se stavi pojas. Kratak je. Fali minimum 10cm i to da bude nategnuto do kraja. Ima na aliexpresu raznih "produživača" pojasa tako da ću tako nešto naručiti...

@Zorz

Ne može se samo prebaciti jer je u tri tačke pojas. Gornji deo pojasa koji ide preko grudi ne može da se ubaci u ležište, a ako se ne ubaci na svoje mesto ide detetu ispred nosa :)

P. S. U stvari Zorž u pravu si. Probaću da ide gornji deo pojasa iza sedišta. Mada nije po propisu i piše u uputstvu da se nikako ne vezuje pojasem u dve tačke...

Edited by etibor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja kada sam kupovao klincu sediste, prvo sam hteo ovaj Cybex, medjutim kada je seo u njega da proba, i kada sam stavio ovu zastitu npared na kolju dolazi pojas, pocelo je vristanje, jer klinac nije navikao da bude toliko zatvoren. Na kraju sam mu uzeo Chicco sa klasicnim pojasevima...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rešen problem kratkog pojasa... Pošto su mi dva puta slali pošiljku sa seatbeltextenderpros, a nije mi stiglo ništa, rešio sam problem na drugi način. Sedište je zamenjeno za Romer King II, nije isofix ali je odlično sedište... Sve pphvale za AKSA prodavnicu u Borči, posle skoro dva meseca bez problema sam vratio sedište i "uzeo" drugo...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kazna za ostavljanje deteta samog u automobilu

 

dete.jpg

 

Ruska Duma će na inicijativu poslanika Vjačeslava Lisakova na jesenjem sazivu pokrenuti postupak da se izmene i dopune važeći propisi u smislu sankcionisanja ostavljanja dece bez nadzora u automobilu. Poslanik Lisakov je izjavio da smatra je predlog zakona urađen i da prema njegovom mišljenju uzimajući u obzir moguće posledice, maksimalna kazna za onoga ko ostavi dete samo u automobilu treba da bude 5.000 rubalja. U slučaju povrata u roku od godinu dana prestupnici mogu da budu kažnjeni ili obaveznim radom ili zatvorom. Krajem prošlog meseca portal Kolesa.ru objavio je da je broj saobraćajnih nezgoda koje uključuju decu smanjen za 23 odsto. Prema statistici udesa, tokom 2015. godine prijavljeno je ukupno 19.549 incidenata, koji obuhvataju decu i adolescente mlađe od 16 godina. Ovo predstavlja oko 11 odsto od ukupnog broja nezgoda na ruskim putevima.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...