Jump to content
FAS Goran
markokove

Fiat Bravo 1.9 JTD / Multipla 1.9 JTD 105 - problem sa diznama

Recommended Posts

Postovanje i pozdrav za sve ucesnika foruma...

Imam Fiat Bravo 1.9 JTD vec godinu dana i od pre 3 meseca imam problem sa njim. Auto radi normalno, pali bez problema. Ali, prvo mi se javljao sledeci problem: Vozim ga, zagreje se, radi bez problema i ostavim ga sat vremena, vratim se i on vergla do iznemoglosti i nece da upali. Uzmem tad da ga upalim na gurku i on "preskoci" i upali, posle toga radi normalno. Desavalo se sporadicno, jednom u nedelju dana. Svaki put mi upali na gurku. Posle toga, jedno duze vreme bilo je relativno normalno, ali onda od skora, cim vozim malo jace na autoputu, jednostavno mi cimne malo, potom kad treba da se zaustavim, ja stiskam gas, on nece da cuje. Opet ga na gurku (povuce me neko) upalim, ali opet se desi posle nekog vremena. Inace, slabije mi vuce, nece preko 3500 obrtaja i malo mi je dimio vise. Drugar kaze da su dizne, da se zapuse i onda ja kad palim ga gurku produvam to, jer nabije jacu kompresiju.

Ima li neko ideju ili slican problem?

Hvala

Share this post


Link to post
Share on other sites

ko sto rece kole uradi dijagnostiku.tu dizne tj kompresija ne bi trebalo da su problem.regulator pritiska na pumpi odredjuje pritisak na diznama ali ko sto je receno sve se da ispitati

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ukoliko neka dizna ima povecan preliv nece da pali. Treba i njih proveriti. Pumpa na obtajima verglanja ne moze da obezbedi pritisak dovoljan za startovanje. Na gurku su obrtaju malo veci a samim tim i poveca se pritisak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A da nije možda senzor položaja radilice?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dizbe su ti sto posto imao sam slican problem na poslu danas upalio sam ga ba guru i nije htio obrtaje preko dvije hiljade i drzao sam tako na 2000 jedno vrijeme dik je povecao obrtaje ali je trokirao ,..... Moja preporuka ti je zamijeni diznu koja ne valja i neka ti neko uradi reparaciju boch pumpe

Share this post


Link to post
Share on other sites

jedna od dizne mi ne radi.predpostavljam da je crkla.

e sad kod nas u cg multipli malo ima.pitanje da liodgovaraju dizne od nekog drugog motora i dal da se upustam u kupovinu polovne dizne i koliko bi orjentaciono kostala polovna ili nova.ovo je prvi ozbiljni kvar  a na satu je 270000km,

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ko je utvrdio da ti je crkla dizna? Moze da se stavi polovna. Cenu polovne dizne vidi na oglasima ima ih u ponudi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skoro sam na Lybri odradio delimičan remont sve 4 dizne. III i IV su malo više bacale, a I i II su bile korektne. Vraćanje sve 4 dizne na fabričke tolerancije,sa skidanjem i vraćanjem, Bosch dijagnostika pre i posle reparacije, iskoštalo 8000 rsd za dizne i 1500 rsd za dijagnostiku.

Tvoja dizna je načisto potrošena,totalna reparacija ne bi trebala da bude više od 7-8000 rsd.

Potraži na netu "Panić team" bosch servis, pa se raspitaj. Glavni majstor je Đole!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ništa dijagnostika.Gde će čovek u PG.da nađe Bosch dijagnostiku. Examiner i FES ne mogu da očitavaju rad dizni. Na mom prethodnom Puntu je umrla dizna i auto je radio na 3 cilindra. I ja sam prostim odkačinjanjem džekova ustanovio da je II dizna. Tada (pre 4 god.) ta mrtva je koštala 80 eur, a ostale 3 su bile takođe 80 eur. Sve izašlo 160 eur, i extra odrađeno!

Edited by vicent

Share this post


Link to post
Share on other sites

Razmotri mogucnost da je kabal mozda u prekidu. Ako nije kabal onda zamena dizne. ne znam da limora da se upari sa racunarom,onda ti svakako treba dijagnostika.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Diznu svakako moras da vadiš,ako sumnjaš da je do kabla,zameni joj mesto sa nekom koja radi, i sve će ti se kazati samo!

Nisam protivnik dijagnostike,samo sam svestan da ih retko ko ima!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veliki je posao da menja mesto diznama. Bilo bi dobro pre skidanja dizni da ti neko proveri signal na kablu(konektoru) dizne. Ako je signal prisutan onda je problem u dizni.

Koliko znam na svim jtd-ovima se dizne ne uparuju sa kompom. Kod mjt-a moraju da se kodiraju.

Onda jos bolje za njega.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sto mora neko da mu ispita dzek,lepo skini 2 srafa sto drze snop razkupusaj ga malo i zameni mesto sa drugim dzekom a taj sumnjivi stavi na drugu diznu i znaces da lije do njega,mada dijagnostika bi prijavila da je u prekidu....

Share this post


Link to post
Share on other sites

kako mislis da zameni dzekove? Nisam siguran da to moze,taj snop bi trebalo da ide iz motornog racunara. Da ne izmesa paljenje?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moze da proba nisu kodirane tako da nista nece da mu bude.

U ostalom tu nije do dzeka 100% da je on u pitanju prijavio bi gresku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne mozemo 100% da kazemo sta je u pitanju. Ne mora da bude nista od ovoga.

Najjednostavnije je da krene od el instalacije to moze da proveri sa unimerom ako vec nema osciloskop. Za ovakvu proveru treba mu 15-tak minuta,a da skida dizne i menja im mesto to je malo veci zahvat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...