markokove 0 Posted June 4, 2011 Postovanje i pozdrav za sve ucesnika foruma...Imam Fiat Bravo 1.9 JTD vec godinu dana i od pre 3 meseca imam problem sa njim. Auto radi normalno, pali bez problema. Ali, prvo mi se javljao sledeci problem: Vozim ga, zagreje se, radi bez problema i ostavim ga sat vremena, vratim se i on vergla do iznemoglosti i nece da upali. Uzmem tad da ga upalim na gurku i on "preskoci" i upali, posle toga radi normalno. Desavalo se sporadicno, jednom u nedelju dana. Svaki put mi upali na gurku. Posle toga, jedno duze vreme bilo je relativno normalno, ali onda od skora, cim vozim malo jace na autoputu, jednostavno mi cimne malo, potom kad treba da se zaustavim, ja stiskam gas, on nece da cuje. Opet ga na gurku (povuce me neko) upalim, ali opet se desi posle nekog vremena. Inace, slabije mi vuce, nece preko 3500 obrtaja i malo mi je dimio vise. Drugar kaze da su dizne, da se zapuse i onda ja kad palim ga gurku produvam to, jer nabije jacu kompresiju.Ima li neko ideju ili slican problem?Hvala Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted June 4, 2011 Batali drugarove savete. Nema povećanja kompresije na gurku.Uradi presvega dijagnostiku. Imaš na forumu preporučene servise.http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=5125 Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted June 4, 2011 ko sto rece kole uradi dijagnostiku.tu dizne tj kompresija ne bi trebalo da su problem.regulator pritiska na pumpi odredjuje pritisak na diznama ali ko sto je receno sve se da ispitati Quote Share this post Link to post Share on other sites
marija12 0 Posted June 4, 2011 I nemoj ga paliti na gurku leba ti. Ostalo ti je sve vec savetovano. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted June 5, 2011 Ukoliko neka dizna ima povecan preliv nece da pali. Treba i njih proveriti. Pumpa na obtajima verglanja ne moze da obezbedi pritisak dovoljan za startovanje. Na gurku su obrtaju malo veci a samim tim i poveca se pritisak. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elra 204 Posted June 5, 2011 A da nije možda senzor položaja radilice? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted June 5, 2011 Ne bi palio ni na gurku da je on. Quote Share this post Link to post Share on other sites
petar91 0 Posted June 6, 2011 Dizbe su ti sto posto imao sam slican problem na poslu danas upalio sam ga ba guru i nije htio obrtaje preko dvije hiljade i drzao sam tako na 2000 jedno vrijeme dik je povecao obrtaje ali je trokirao ,..... Moja preporuka ti je zamijeni diznu koja ne valja i neka ti neko uradi reparaciju boch pumpe Quote Share this post Link to post Share on other sites
nebojsapg 0 Posted December 7, 2014 (edited) jedna od dizne mi ne radi.predpostavljam da je crkla.e sad kod nas u cg multipli malo ima.pitanje da liodgovaraju dizne od nekog drugog motora i dal da se upustam u kupovinu polovne dizne i koliko bi orjentaciono kostala polovna ili nova.ovo je prvi ozbiljni kvar a na satu je 270000km, Edited December 13, 2014 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
petarcirjanic 70 Posted December 7, 2014 Ko je utvrdio da ti je crkla dizna? Moze da se stavi polovna. Cenu polovne dizne vidi na oglasima ima ih u ponudi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nebojsapg 0 Posted December 7, 2014 skinuo sam kabal sa dizne rad motora je ostao nepromjenjen. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1261 Posted December 7, 2014 Skoro sam na Lybri odradio delimičan remont sve 4 dizne. III i IV su malo više bacale, a I i II su bile korektne. Vraćanje sve 4 dizne na fabričke tolerancije,sa skidanjem i vraćanjem, Bosch dijagnostika pre i posle reparacije, iskoštalo 8000 rsd za dizne i 1500 rsd za dijagnostiku.Tvoja dizna je načisto potrošena,totalna reparacija ne bi trebala da bude više od 7-8000 rsd.Potraži na netu "Panić team" bosch servis, pa se raspitaj. Glavni majstor je Đole! Quote Share this post Link to post Share on other sites
sasadoncic02 24 Posted December 7, 2014 Prvo dijagnostika pa onda dalje Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1261 Posted December 7, 2014 (edited) Ma ništa dijagnostika.Gde će čovek u PG.da nađe Bosch dijagnostiku. Examiner i FES ne mogu da očitavaju rad dizni. Na mom prethodnom Puntu je umrla dizna i auto je radio na 3 cilindra. I ja sam prostim odkačinjanjem džekova ustanovio da je II dizna. Tada (pre 4 god.) ta mrtva je koštala 80 eur, a ostale 3 su bile takođe 80 eur. Sve izašlo 160 eur, i extra odrađeno! Edited December 7, 2014 by vicent Quote Share this post Link to post Share on other sites
nebojsapg 0 Posted December 7, 2014 tacno tako dizna je mrtva i auto radi na 3 cilindra. Quote Share this post Link to post Share on other sites
petarcirjanic 70 Posted December 7, 2014 Razmotri mogucnost da je kabal mozda u prekidu. Ako nije kabal onda zamena dizne. ne znam da limora da se upari sa racunarom,onda ti svakako treba dijagnostika. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1261 Posted December 7, 2014 Diznu svakako moras da vadiš,ako sumnjaš da je do kabla,zameni joj mesto sa nekom koja radi, i sve će ti se kazati samo!Nisam protivnik dijagnostike,samo sam svestan da ih retko ko ima! Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted December 7, 2014 Koliko znam na svim jtd-ovima se dizne ne uparuju sa kompom. Kod mjt-a moraju da se kodiraju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
petarcirjanic 70 Posted December 7, 2014 Veliki je posao da menja mesto diznama. Bilo bi dobro pre skidanja dizni da ti neko proveri signal na kablu(konektoru) dizne. Ako je signal prisutan onda je problem u dizni.Koliko znam na svim jtd-ovima se dizne ne uparuju sa kompom. Kod mjt-a moraju da se kodiraju. Onda jos bolje za njega. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted December 7, 2014 Tako sam cuoSamo se ubacuju kao u starije dizele Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted December 8, 2014 Sto mora neko da mu ispita dzek,lepo skini 2 srafa sto drze snop razkupusaj ga malo i zameni mesto sa drugim dzekom a taj sumnjivi stavi na drugu diznu i znaces da lije do njega,mada dijagnostika bi prijavila da je u prekidu.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
petarcirjanic 70 Posted December 8, 2014 kako mislis da zameni dzekove? Nisam siguran da to moze,taj snop bi trebalo da ide iz motornog racunara. Da ne izmesa paljenje? Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted December 8, 2014 Moze da proba nisu kodirane tako da nista nece da mu bude. U ostalom tu nije do dzeka 100% da je on u pitanju prijavio bi gresku. Quote Share this post Link to post Share on other sites
petarcirjanic 70 Posted December 8, 2014 Ne mozemo 100% da kazemo sta je u pitanju. Ne mora da bude nista od ovoga.Najjednostavnije je da krene od el instalacije to moze da proveri sa unimerom ako vec nema osciloskop. Za ovakvu proveru treba mu 15-tak minuta,a da skida dizne i menja im mesto to je malo veci zahvat. Quote Share this post Link to post Share on other sites