vvarnica 2 Posted July 5, 2013 Probaj ujutru pre nego sto ga upalis da otkacis plavi dzek, nalazi se negde oko termostata na glavi, ne secam se davno je bilo. I tako da ga upalis. Trebalo bi da upali i da prijavi gresku, i da radi na 2000 obrtaja. Posle toga vrati taj dzek sto si otkacio. To je senzor temperature motora cini mi se. Tako sam ja resio problem jutarnjeg paljena. Kao da dzek nije valjao ili nije davao dobre podatke... Quote Share this post Link to post Share on other sites
SikterBre 31 Posted July 8, 2013 Poslednjih par dana kada je bilo toplo sam primetio da mi auto na prvom paljenju vergla nešto duže nego što bi trebalo.. I inače mi se to dešavalo i prošle godine, ali kako je počelo hladnije vreme, auto je bolje palio, čak je zimi palio i na pola ključa, a leti vergla duže.. Šta bi moglo da bude problem? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3396 Posted July 8, 2013 Probaj iz drugog kontakta da zaverglaš. Nekako kao da ispari gorivo iz cilindara ili ne dođe iz rezervoara punim pritiskom pa ga nema dovoljno za paljenje smeše. Kad si svećice menjao ? Oseti li se miris goriva nekad ? zulutapka Quote Share this post Link to post Share on other sites
SikterBre 31 Posted July 8, 2013 Svećice jesu za zamenu u nekom doglednom periodu, nije hitno, mada i dok su bile nove se isto to dešavalo... Veoma moguće da ima veze sa tim, jer ga ugasim na plin, a palim na benzin, mada sekvent je u pitanju... Quote Share this post Link to post Share on other sites
kicerica 5 Posted July 8, 2013 Dizne prijatelju ali benzinske. Quote Share this post Link to post Share on other sites
SikterBre 31 Posted July 8, 2013 Na njih i ja sumnjam dosta davno, baš se čuju kada ide na benzin, kada poteže iz nižih obrtaja.. Šta je najbezbolnije rešenje? Quote Share this post Link to post Share on other sites
kicerica 5 Posted July 8, 2013 (edited) Jedno dobro ciscenje dizni.Ako imas nekoga ko dolazi za BG, posalji da ocistimo. Edited July 8, 2013 by kičerica Quote Share this post Link to post Share on other sites
volfivan 0 Posted July 26, 2013 (edited) Odavno imam ovaj problem i nikako da ga resim, auto kad je hladan (prvo paljenje) gasi se i guta knedle, citao forum, bio kod 2 majstora. Skinut katalizator, navodno lose uzubljen kad je radjen veliki servis, ponovo uzubljen, nova pumpa za gorivo, ociscene dizne, ciscen ler gas, kupljene nove svecice, i na kraju sam digao ruke upalim ga i pustim na ler jedno minut posle je sve super. Zimi nije toliko lose jer ga sauh drzi na vecim obrtajima, leti brze prebaci na plin pa je takodje ok (zeza i na plin ali manje). Upomoc. Edited July 28, 2013 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted July 26, 2013 Sta si stavio umesto katalizatora? Quote Share this post Link to post Share on other sites
volfivan 0 Posted July 27, 2013 Nista, zapuseno sace istreseno, tako mi rekao majstor. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted July 27, 2013 Hoces reci da ste izvadili sve iz katalizatora i ostavili ga praznog? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted July 28, 2013 Jedino su ti ostale bobine... Quote Share this post Link to post Share on other sites
volfivan 0 Posted July 29, 2013 Bobine ne prave problem kad je auto zagrejan? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted July 29, 2013 Prave problem kad god žele. Meni su na zagrejanom Stilu 1.6 riknjavale svaki put, nikada na hladnom. Njih sam pomenuo jer koliko vidim sve drugo si već radio. Quote Share this post Link to post Share on other sites
lemy 24 Posted August 30, 2013 (edited) Zdravo, opet mli problemi sa Puntom 1.4 16v. Od pre mesec dana kada duze stoji (recimo preko noci) nece da upali iz prve. Vergla ali nista. Onda vratim kljuc i ponovo pokusam (bukvalno odmah) i on upali i radi sasvim normalno. Par puta je posle paljenja iz 2. puta radio izuzetno neravnomerno i obrtaji su varirali između 400-900. Ja ga odmah ugasim i pokusam ponovo i onda je sve ok. Svaki put prvo sačekam da kompijuter uradi sve provere i pogasi lampice pa tek onda palim auto. U toku dana pali bez problema, u voznji nema nikakvih problema, sve odlicno funkcionise. Auto ide na auto gas, i to radi bez problema. Svecice su relativno nove ( 5,000km, NGK ) očišćen usis... Meni jedino pada na pamet da je benziska pumpa, vozio sam mesec dana auto u dubokoj rezervi. Sada sam nasuo pola rezervoara pa cu probati, mada ne verujem da će biti nekih rezultata. Neka ideja ? Edited August 31, 2013 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3396 Posted August 30, 2013 Pa proveri pumpu , sipaj aditive i tako-to... Quote Share this post Link to post Share on other sites
danko 150 Posted August 30, 2013 Dihtung glave, moguce... Prati nivo rashladne tecnosti... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted August 30, 2013 I sad covek se uplasi I krene da rasrafljuje glavu I ispostavi se da je upao trun u pumpu I da ga on ebe a ti ga shebo da pukne 100e za zamenu dihtunga glave Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 533 Posted August 31, 2013 Moze da ima veze sa prvim startovanjem ako u toku noci naliva vodu u neki od cilindara . . . Quote Share this post Link to post Share on other sites
danko 150 Posted August 31, 2013 Dihtung glave, moguce... Prati nivo rashladne tecnosti... I sad covek se uplasi I krene da rasrafljuje glavu I ispostavi se da je upao trun u pumpu I da ga on ebe a ti ga shebo da pukne 100e za zamenu dihtunga glave Covek je lepo trazio pomoc.Pitao je da li neko ima neko ineku ideju, i ja sam pokusao da pomognem. Nisam mu rekao ni da je 100% dihtung glave, niti cak da je verovatno dihtung glave. Rekao sam - moguce je. I da prati nivo rashladne tecnosti, pa ce utvrditi da li je to ili ne. Desava se ponekad da probije dihtung na delu izmedju cilindra i kanala rashladne tecnosti, i to tako malo da se pojavi vrlo mala pukotina u materijalu, Kroz tu pukotinu se u cilindar slije nekoliko kapi rashladne tecnosti dok auto stoj. Prilikom paljenja desava se da auto nece da upali iz dva tri puta, ili kad upali radi neravnomerno dok ne izbaci tecnost iz cilindra. Posle toga radi normalno. Eto to je to. Nadam se da sam malo pomogao i Lemyju i tebi. Posto sam ja dao svoje misljenje i savet kako da utvrdi da li je dihtung u pitanju, sad je red da i Ti das uputstvo kako da utvrdi da li je trunka u pumpi, kako ti sumnjas. Pretpostavljam da je to neka inteligentna trunka koja zapusava vod goriva samo kod verglanja posle stajanja, a posle se povuce u ilegalu kad motor proradi. Posto ja nemam iskustva sa tim trunkama to mu ti objasni. A ja sam objasnio onoi sa cime imam iskustva. Pozdrav! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Home 56 Posted September 2, 2013 (edited) Pozdrav svima! Moram da davim i pišem roman, žao mi je! Nedavno me je tast častio sa puntom 1.2, 8V, troja vrata u ELH opremi sa klimom. Automobil je kupljen u Italiji od njegovog kolege, vozača kamiona, koji je punta kupio novog i vozao ga samo kada je dolazio u Srbiju 2-3h godišnje i po malo kada je bio u Palermu. Sve to je dovelo do toga da je đunto prešao 68 000 km i da je savršeno očuvan (garažiran sve vreme) izuzev par ogrebotina i odrljotina po branicima i sa strane sve ostalo je u savršenom stanju!Ja sam ovde uradio veliki/mali servis (lamela, korpa,ulje, svi filteri, pumpa za vodu, svi kajiši i španeri (delovi su uzeti u Italiji), rashladna tečnost, ulje u kočnicama (sa ispiranjem/izduvavanjem sistema), pranje rezervoara i sistema, zamena freona u klimi, pločice/paknovi na kočnicama, zadnji ležejevi u točkovima, kupljene sve nove gume, urađena reglaža trapa, zamanjen jedan far (požuteo/matirao), ugradio sam "muziku" i dubinsko čišćenje svega) sve ovo je dovelo do toga da je puntić postao JOŠ bolji i sigurniji nego što je bio. Većina ovih delova i nije bila za zamenu ali ja sam hteo da krenem od nule. Elektronika (bobine, kablovi i svećice) su zamenjeni u Italiji u ov. servisu pred polazak tj. pre mesec dana Auto je došao sa problemom iz Italije (na točkovima je dovežen).kada radi na leru čuje se kloparanje i auspuha tj. iz motora kao da izduvni gasovi nejednako izlaze (bom-bom-bop-bom ), većina mehaničara je rekla da postoji mogućnost da je neki ventil izgoreo, ja sam onda izmerio kompresiju i utvrdio da sva 4 cilindra imaju kompresiju 10 (vruć motor), hladan motor nisam proveravao, i odbio otvaranje motora, onda sam proverio svećice i ustanovio da je 4ta svećica totalno "garava" (nije masna) iako je nova i stara je samo 15 dana ostale tri su kao "mleko" bele i suve. Posumnjam na diznu na 4tom klipu i da ista "piša" i daje mnogo/malo benzina u klip pa odem na otpad i skinem jednu (drug mi drži Fiat-ov u Mrčajevcima) pa mi je smousluga zamenim istu i auto "progleda" stavim novu svećicu i kloparanje nestane (UAAAA MEHANIČARI DERIKOŽEEE!!!), resetujem računar i mahina čupa asfalt ! E, sad problem postoji ali u drugom obliku i ogleda se u sledećem:-Auto pali sa verglanjem od 5 - 7 sekundi bio hladan ili tek izgašen, posle "paljenja" oseti se miris benzina ne uvek ali se u većini slučajeva oseti. Kada se upali motor ne radi mirno pomalo podrhtava (kao da mu je mali ler ), ali ne uvek nekada je miran ekstra nekada upali na "pola kluča" inače obrtaji su na 900 i nema oscilacija. Što se tiče kablova, bobina i svećica SVE je zamenjeno u Italiji pre dolaska ovamo u ovlaštenom servisu (kao što sam napisao gore) mislite da će pranje ultrazvukom celog voda i svih dizni rešiti problem ili nešto drugo?Iskreno nemam ideja pogotovu što sam vozio TD celog života (WV MK2 1.9) taj isti TDI pali sa pola kluča na -15 ,a ovaj benzinac pa neće...Dajte mi neki predlog šta dalje da radim, odakle da krenem...Nisam mehaničar (gemoetar sam) ali volem da popravljam svoj auto SAM (imam garažu, dizalicu i alata za 2 servisa) Hvala! Edited September 2, 2013 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3396 Posted September 2, 2013 Mozda pomogne. http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=41767&hl=%26quot%3Bbenzinska+isparenja%26quot%3B#entry832130 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Home 56 Posted September 2, 2013 Nešto mi ovaj link pokazuje neku bocu ispod krila...da nisi promašio? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3396 Posted September 2, 2013 Pored pranja dizni pregled curenja goriva bi bilo pozeljno odraditi a miris goriva moze dolaziti i iz te posude ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
lemy 24 Posted September 4, 2013 Dihtung glave, moguce... Prati nivo rashladne tecnosti... I sad covek se uplasi I krene da rasrafljuje glavu I ispostavi se da je upao trun u pumpu I da ga on ebe a ti ga shebo da pukne 100e za zamenu dihtunga glave Covek je lepo trazio pomoc.Pitao je da li neko ima neko ineku ideju, i ja sam pokusao da pomognem. Nisam mu rekao ni da je 100% dihtung glave, niti cak da je verovatno dihtung glave. Rekao sam - moguce je. I da prati nivo rashladne tecnosti, pa ce utvrditi da li je to ili ne. Desava se ponekad da probije dihtung na delu izmedju cilindra i kanala rashladne tecnosti, i to tako malo da se pojavi vrlo mala pukotina u materijalu, Kroz tu pukotinu se u cilindar slije nekoliko kapi rashladne tecnosti dok auto stoj. Prilikom paljenja desava se da auto nece da upali iz dva tri puta, ili kad upali radi neravnomerno dok ne izbaci tecnost iz cilindra. Posle toga radi normalno. Eto to je to. Nadam se da sam malo pomogao i Lemyju i tebi. Posto sam ja dao svoje misljenje i savet kako da utvrdi da li je dihtung u pitanju, sad je red da i Ti das uputstvo kako da utvrdi da li je trunka u pumpi, kako ti sumnjas. Pretpostavljam da je to neka inteligentna trunka koja zapusava vod goriva samo kod verglanja posle stajanja, a posle se povuce u ilegalu kad motor proradi. Posto ja nemam iskustva sa tim trunkama to mu ti objasni. A ja sam objasnio onoi sa cime imam iskustva. Pozdrav! Samo da se javim, punto pali ovih dana nonormalno, izgleda sa su gremlini. Quote Share this post Link to post Share on other sites