Jump to content
FAS Goran
sinisa7

Fiat Punto mk.1 & mk.2 1.2 8v / 1.2 16v / 1.4 16v - problem sa paljenjem

Recommended Posts

pošto vidim da ima majstora, a da ne načinjem novu temu

drugar ima punto 60 1.2 8v 1998. godište, ima ugradjen gas bez kompa onaj klasičan...

Problem je što prvi put ujutru pali i na benzin i na plin, kako oćeš, ali ako ne krene odmah nego sačeka malo da se zagreje, ugasi se i neće više na benzin da upali već samo na plin i to iz par pokušaja uz verglanje oko 5 sekundi! i cim upali posle par sekundi se ugasi!

Sta može da bude u pitanju?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

hvala na otvaranju teme, baš sam hteo to i sam da uradim jer gremlini ne spavaju!

evo sad sam bio kod drugara, skinuli smo kleme na sat vremena da restartujemo komp...... videćemo šta će biti, upalio je i otišao i nismo se čuli!

Kad se skine poklopac posude rashladne tečnosti oseća se plin! Nismo bili sigurni prošli put, ali sad jesmo, čak je drugar pre par dana probao da zapali i GORI! Odakle plin u hladnjaku stvarno mi nije jasno!

A mene interesuje za šta služi mesingano šrafče na isparivaču odgore ( za neki vakum, šta li i na netu sam našao da je za ler valjda), kako se šteluje i kako utiče na rad? Vrteo sam ga levo/desno i nikakvu razliku nisam primetio, pa me interesuje da nisam razštelovao nešto. Neki isparivači ga imaju a neki ne. moj je neki turski hama valjda, preteča mimgasa ili čega beše...

Unapred zahvalan!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo ja se probudih pametniji! Prvo što mi je jutros palo na pamet je da je dodirna tačka "živog" gasa i rashladne tečnosti isparivač!

pitanje je dal se sad meša od kad je zamenjen ili je pustio plin u sistem još kad je crko pa stoji od onda, jer je isparivač skoro promenjen!

kako to može da se proveri, hoće li da izbacuje neke mehuriće ili šta

Share this post


Link to post
Share on other sites

pošto vidim da ima majstora, a da ne načinjem novu temu

drugar ima punto 60 1.2 8v 1998. godište, ima ugradjen gas bez kompa onaj klasičan...

Problem je što prvi put ujutru pali i na benzin i na plin, kako oćeš, ali ako ne krene odmah nego sačeka malo da se zagreje, ugasi se i neće više na benzin da upali već samo na plin i to iz par pokušaja uz verglanje oko 5 sekundi! i cim upali posle par sekundi se ugasi!

Sta može da bude u pitanju?!

Kao prvo jedna slika govori hiljadu reci.

Auto na dva goriva nece da radi, moze biti posle rada na gasu, a normalno je da u sistemu (isparivacu i cevovodu ostane deo gasa) pa iz tog razloga upali 5 sekundi kasnije dok ne potrosi gas. Ako radi na benzinu, pa ga ugasite pa onda opet starutujete na benzinu i on odmah upali onda je to to.(normalno)

Inače po pravilu trebalo bi da ima ovakav stel šraf takozvani "Start Petrol solenoid valve"

jpg_elettr_elett_starpetrol_con_registro_ita.jpg

To se postavlja blizu mixera kod usisne grane ,pa se takve stvari ne dešavaju.

Evo ja se probudih pametniji! Prvo što mi je jutros palo na pamet je da je dodirna tačka "živog" gasa i rashladne tečnosti isparivač!

pitanje je dal se sad meša od kad je zamenjen ili je pustio plin u sistem još kad je crko pa stoji od onda, jer je isparivač skoro promenjen!

kako to može da se proveri, hoće li da izbacuje neke mehuriće ili šta

Gas u vodenu instalaciju dospe najčešće (i malte ne) samo preko isparivača ,ne verujem da ne valja zaptivač glave pa da gura kompresiju u vodeni deo prijavio bi neke druge simptome. A koji je novi isparivač zamenjen?

Koliko je vremena prošlo os zamene...pa već bi ispario gas .....ostavi preko noći otvoren čep :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

nisam mislio da pali na oba goriva istovremeno, nego da pali i na jedno i na drugo, zavisi na sta je prebacen, pa se gasi....

dal je mimgas ili kako se zove isparivac..

problema vise nema, ne gasi se auto kad je napolju toplije vreme, hahahaha

plin verovatno na isparivacu pusta a on nikako da ode kod tog majstora sto mu je ugradio da pogleda!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drugar vise nema problema, cak se vise ni ne oseca plin u rashladnoj tecnosti, ne gasi se, lepo pali.....

Izgleda da mu je auto meteoropata ili kako se kaze

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ipak ima jos problema i to dosta!

Gasi mu se auto na svakih par minuta, vec danima se vuce od majstora do majstora, ponekad i na 2 klipa...

Kad se ugasi auto u voznji, skine klemu, vrati i tera do sledeceg gasenja!

Jel ima neko da sredjuje, tj popravlja kompjutere za punta?

Sve izkontrolisano, provereni senzori...... sve ok, samo se ugasi odjednom

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima , imam jedan dosta velik problem s obzirom na mesto boravka.

Naime pre 10-ak dana sam primetio rano ujutro pre polaska na posao da kad dam kontakt ne cujem ono kratko zujanje pumpe za gorivo (mislim da je to u pitanju) posle cega samo vergla i nece da upali.

Posle 6-7 verglanja u prazno odjedanput cujem zvuk zujanja pumpe kad dam kontakt i onda naravno upalim motor.

Vozim ga vec na plin ( sekvent) skoro godinu dana koji sam ugradio u Somboru ali posto sam sad u HR na sez poslu nisam u stanju da posetim majstore sto za plin sto servis za fiata. Ovde sam jos max mesec dana pa me zanima da li je nesto alarmantno u pitanju tj da li postoji sansa da uskoro uopste nece hteti da upali ili ce izdrzati dok se ne vratim kuci.

Da napomenem da nekad upali iz 7-8 puta nekad iz 2-3 uvek rano ujutro tj kad je hladan. Posle 5-6 sati voznje bez problema pali. Isprva nisam znao zbog cega ali def sam siguran da kad cujem zujanje pumpe kod davanja kontakta on pali i suprotno! Nadam se da sam bio jasan i molio bih za savet.

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ili ti je pumpa pred crkavanjem ili je los kontakt u nekom dzeku vezano za pumpu. Ako kad ga vozis na benzin nema knedle kad ubrzavas i ne gusi se onda je verovatno los kontakt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa jako ga malo vozim na benzin bas zbog potrosnje u ovim brdovitim predelima ali probacu sutra. Jedino sto sam zadnje cuo kad sam ga vozio na benzin je da se cuju dosta ventili. A taj dzek , da li je na nekom vidlivom mestu pod haubom da ga proverim ?

Da li imas rucnu pumpu,ako imas naspricaj malo pa probaj

Kako mislis rucnu pumpu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ne postoje rucne pumpe kod auta sa ubrizgavanjem goriva

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam da li ima veze to sto mi je benzin na rezervi vec mesec dana . Jest da benzin koristim samo za paljenje i nepun minut dok ne prebaci na plin ali cuo sam da je pumpa samopotapajuca i da mora biti potopljena da bi se dobro hladila ili sta vec... Kontam da je pumpa u losem stanju ali da li igra ulogu nivo benzina u rezervoaru sa tim mojim problemom? Sutra cu natankirati benzina da vidim sta ce se desiti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemoj nikad da drzis gorivo na minimumu inace ce ti crci pumpa posto se kao sto si i sam rekao hladi gorivom koje obrce . . .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozz svima,

Vozim punta 1.2 8v 2001. god, sekvent sistem AC Stag, valtek dizne i landi isparivac.

Ne znam da li se neko susretao sa sledecim problemom... Kada recimo vozim auto na plinu i ugasi mi se u voznji jer sam se nesto zablentavio :), prilikom ponovnog paljenja, jako dugo vergla auto (5-6 sekundi). To se takodje desava i ako vozim auto, pa recimo ugasim ga da bih otisao do trafike, znaci u pitanju je mala pauza u radu.

Svecice, kablovi, lambda sonda i jedna bobina zamenjeni pre dva meseca, anlaser i akumulator pre neki dan, pumpa goriva takodje, ociscen sistem goriva wynns masinom (bez skidanja dizni).

O cemu bi se tu moglo raditi?

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni isto na stilu kad se auto ugasi na plinu slucajno, ili kad padnu obrtaji, vergla sigurno dugo kao i tebi, kao da nema zivota u njemu. A kad se ugasi na benzinu upali na zub.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A kako ti pali ujutru? Pokusaj da kad ga tako palis dok je vruc da drzis ono dugme za prebacivanje na benzin odn gas i da ga dqs na kontakt dok ga drzis. Tada ce automatski da aktivira plinski uredjaj. Pokusaj tako da ga upalis pa vidi kako ce da startuje kako bi eleminisao probleme vezane za gasni uredjaj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A kako ti pali ujutru? Pokusaj da kad ga tako palis dok je vruc da drzis ono dugme za prebacivanje na benzin odn gas i da ga dqs na kontakt dok ga drzis. Tada ce automatski da aktivira plinski uredjaj. Pokusaj tako da ga upalis pa vidi kako ce da startuje kako bi eleminisao probleme vezane za gasni uredjaj.

Ujutro pali sasvim normalno... Probao sam ovo sto si mi napisao, upalio je za nijansu brze, a lampice na prekidacu su pocele da igraju, i pocelo je da pisti.

Inace, na benzinu dok ga vozim pali sasvim ok. Senzor radilice sam ocistio.

Pocinje da izludjuje... Hvala na pokusaju resenja

Jel ima jos neko neki savet? Poz svima

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dvoumim se oko senzora, jer na benzinu pali ok. Nisam imao iskustva sa tim cudom do sada, jer mu se manifestuju simptomi na taj nacin kao kod mene??? :wallbash:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ustanovio sam da je defitivno do plinskog uredjaja. Naime kada rucno prebacim na benzin, i onda ugasim auto, upali bez ikakvog verglanja i problema, dok kada se sistem automatski ugasi, nece upaliti bez verglanja. Jel ima nekih predloga??? Nesto negde ne zatvara plin???

Pozz za sve

Edited by milojica

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...