Jump to content
FAS Goran
george

Marea / Multipla / Bravo 1.9 JTD - check engine lampica

Recommended Posts

Ispustiti water iz diesel filter-a...:)

Ozbiljno, proveri kako je to reseno i da li postoji mogucnost ispustanja kondenzata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obicno se na filterima u dnu srafi taj senzor za vodu i prljavstinu. Odvij njega i ispusti sadrzaj iz filtera i pazljivo vrati da ne ustipes gumicu na senzoru i to ti je sve sto mozes oko toga. Ja bih licno zamenio filter, nikakva investicija a miran si neko vreme.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kada predjem preko vece neravnine ili uzastopno talasastog puta pocne da mi stuca i ako i dalje drzim srednji gas upali mi se lampica injektora i znacajno izgubi snagu i gas da bi jadno isao mora dosta da se pritiska. Ukoliko kada predjem preko neravnine ili otpustim gas skroz sekund dva ili pritisnem jace u obrtaje proradi i ne pali lampicu. Kada iskljucim auto na minut dva kad ga upalim auto nema lampicu i normalno ide...

Nekada se desava i da po par dana radi normalno i da prelazim preko rupa i sve bude ok i ne trza i ne pali lampicu. Sipao sam injektor cleaner wurth ali posto se problem desava povremeno nisam osjetio poboljsanja. Dijagnostika pokazuje 4 greske pritisak nafte, protok vazduha, senzor papucice gasa i jos jednu...neki pritisak ne mogu se sad sjetiti.
Sta moze da bude?

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kablovi / instalacija , pa ako nije tražiš dalje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa sve...drmajte sve džekove, žabice...sve oko dizni, MAP, MAF senzora...ako majstor ne zna koji je kabal priključen na MAP, koji na MAF, itd...onda jbg-a, menjaj majstora. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

nesto obratih paznju ovih par dana...bolje mi vuce kada je hladniji nego kada se malo zagrije...moze li uzrok svih mojih problema da bude katalizator da je zacepljen ili tako nesto...jer nije skidan sa auta...

 

Kada predjem preko vece neravnine ili uzastopno talasastog puta pocne da mi stuca i ako i dalje drzim srednji gas upali mi se lampica injektora i znacajno izgubi snagu i gas da bi jadno isao mora dosta da se pritiska. Ukoliko kada predjem preko neravnine ili otpustim gas skroz sekund dva ili pritisnem jace u obrtaje proradi i ne pali lampicu. Kada iskljucim auto na minut dva kad ga upalim auto nema lampicu i normalno ide...

Nekada se desava i da po par dana radi normalno i da prelazim preko rupa i sve bude ok i ne trza i ne pali lampicu. Sipao sam injektor cleaner wurth ali posto se problem desava povremeno nisam osjetio poboljsanja. Dijagnostika pokazuje 4 greske pritisak nafte, protok vazduha, senzor papucice gasa i jos jednu...neki pritisak ne mogu se sad sjetiti.
Sta moze da bude?

Share this post


Link to post
Share on other sites

epilog.

posle obrisanih gresaka vozio sam neki dan dok se ponovo nije upalila lampica i ima opet vise gresaka osim EGRa koji je blokiran i stalno prijavljuje gresku

1. pregrijavanje grijaca ??????sta god to znacilo majstor je to u ovom slucaju zanemario...

2. protokomjer...ajde to mi je i shvatljivo jer je los...

3. pedala papucice gasa...

kao sto je majstor rekao da je to problem... rekao mi da kupim polovnu od 30-50e se valjda krecu...da li je i po vama ta dijagnostika ili i dalje stojite pri tome da  je moguce neki kontakt/kabal/instalacija...

p.s. dje se nalazi taj senzor papucice gasa?

hvala

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bravo 1.9 JTD

P0191 = Fuel Rail Pressure Sensor Circuit Range/Performance

 

Prilikom malog servisa koji sam sad radio u Zr (i  nikad vise, svaki put pametnjakovici nesto zeznu), auto je radio ok 200 km i onda su pocela gasenja motora i paljenje lampice ''crvena  dizna''

Prvo je krenulo jednom, pa onda ucestalo i na kraju auto nije mogao da upali.

Odslepan u  drugi servis gde je ocisceno komplet sve, izvadjeno gorivo komplet koje je bilo grozno i verovatrno puno vode, ociscen regulator pritiska u kadici, stavljen nov filter nafte i to je to.

Auto  upaljen i kao radi, al' problem je sledeci:

u leru lepo radi, nema opadanja i dizanja obrtaja, prva brzina vuce kida, ide u crveno, druga isto, treca isto, 4 ako  lagano dodajem gas ide do kraja u crveno, ako potopim gas naglo upali se crvena dizna i auto se  ulenji, nema snage. Stanem, ugasim 10  sek, upalim i sve ok, i tako u krug.

Problem je 4. i 5. brzina. Prilikom konsultacije sa istim majstorom, kao  sumnja u dizne i kaze moguce da je jos nesto zapuseno, da ce vremenom to prodisati (na takve konstatacije sam alergican).

Citao  sam  malo o ovoj temi na forumu  i uglavnom bez  dijagnostike se tu ne moze nista odraditi, nakaciti i voziti, pratiti parametre, pa tek onda zakljuci  .

 

Zamolio  bih ako je neko voljan i poseduje istu da mi se obrati na pm da mi ostavi broj tel, bolje da njemu dam pare nego ovima mojima tzv. majstorima u Zr 

Drugari, pomagajte  )) 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeste zanimaju me parametri i sta se desava jos ,dal je jos neka greska memorisana ,zato mi je i potreban kolega sa foruma koji poseduje dijagnostiku da sednemo u auto i da se prati sta se desava u toku voznje.Jer crvena dizna na tabli moze biti jos 20 drugih gresaka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

imam isti problem, zamenio egr novim, papucicu gasa (t.j. elektronski sklop nema Fiata na kom to govno ne crkne pre ili kasnije) to moze da bude i do uloska brave, menjao polovnim i opet se javlja isti problem (nov ne uzimaj Kinez je il Turcin) i cesto se desava da ga kompjuter ne prepozna osim ako nemas para pa da lepo narucis od ovlascenog uvoznika fiatovih delova.



p.s. posto nisam odmah procitao sve tekstove vezane temu hteo bih da dodam da sam imao identican problem i resio ga posto mi je majstor zamenio elektronski deo papucice gasa a ortak koji je dobar deo karijere proveo na dostavnim vozilima fiat doblo sa jtd motorima mi je takodje rekao da su im na svim vozilima pocrkale te papucice t.j. senzori.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako naglo poklopis gas i javi gresku auto ide u safe mod. Provjeri waste gate ventil i krilca na turbini da nisu zastekala. U tom slucaju dolazi do prevelikog tlaka u usisnoj grani elektronika to vidi i baca auto u safe mod.

To bi moglo biti to. Javi.


 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo i update situacije deo koji zovu pasteta je mastan malo sam ocistio prodrmao rucno par puta i auto mucio sat vremena samo jednom  je otisao u safe mod vise nisam pametan kako sam skontao taj deo sluzi  samo kada se moror gasi ,vozicu pa cu pratiti situaciju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Resen deo problema kod gorana  u zemunu  .Zamenene sve 4 dizne koje je  ostetilo gorivo ,pardon mesavina vode  malo euro dizela  i nekih meni nepoznatih primesa  kasnije cu okaciti sliku . Sad je ostalo da se promeni  regulator  pritiska goriva posto je  i on polu ispravan 

Share this post


Link to post
Share on other sites

leva  flasa je  dizel iz rezervara  sto sam  uzvukao desna je ono sto je bilo u rezervaru sto je unistilo sve 

 

20130620_142845.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svim forumasima.Posto sam pokusavao na sve nacine da proguglam moj problem sa bravom i nisam ga nasao,naravno morao sam ovde da se registrujem u nadi da ce mi neko pomoci,zato bih molio nekog ko zna da mi kaze u cemu je problem.

Naime,moj problem je u tome kad dam kontakt  upali mi se crvena lampica sa slikom brizgaljke (mislim da je to na ovim modelima check engine lampica) i posle par sekundi se ugasi i vise se ne pali u toku voznje sto mislim da je normalno valjda.

E sad mene muci to sto mi se ta lampica pri svakom kontaktu nekad upali pa se posle par sek ugasi,a nekad kad dam kontakt ona se uopste ne pali,pa me interesuje zasto i jeli to normalno ili mi ipak nesto ne valja?

Da napomenem da sam auto skoro kupio i uradio komplet veliki servis i da auto dobro ide i ne gubi snagu.

Veliki pozdrav svima i hvala unapred.

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svim forumasima.Posto sam pokusavao na sve nacine da proguglam moj problem sa bravom i nisam ga nasao,naravno morao sam ovde da se registrujem u nadi da ce mi neko pomoci,zato bih molio nekog ko zna da mi kaze u cemu je problem.

Naime,moj problem je u tome kad dam kontakt upali mi se crvena lampica sa slikom brizgaljke (mislim da je to na ovim modelima check engine lampica) i posle par sekundi se ugasi i vise se ne pali u toku voznje sto mislim da je normalno valjda.

E sad mene muci to sto mi se ta lampica pri svakom kontaktu nekad upali pa se posle par sek ugasi,a nekad kad dam kontakt ona se uopste ne pali,pa me interesuje zasto i jeli to normalno ili mi ipak nesto ne valja?

Da napomenem da sam auto skoro kupio i uradio komplet veliki servis i da auto dobro ide i ne gubi snagu.

Veliki pozdrav svima i hvala unapred.

Pozdrav svim forumasima.Posto sam pokusavao na sve nacine da proguglam moj problem sa bravom i nisam ga nasao,naravno morao sam ovde da se registrujem u nadi da ce mi neko pomoci,zato bih molio nekog ko zna da mi kaze u cemu je problem.

Naime,moj problem je u tome kad dam kontakt upali mi se crvena lampica sa slikom brizgaljke (mislim da je to na ovim modelima check engine lampica) i posle par sekundi se ugasi i vise se ne pali u toku voznje sto mislim da je normalno valjda.

E sad mene muci to sto mi se ta lampica pri svakom kontaktu nekad upali pa se posle par sek ugasi,a nekad kad dam kontakt ona se uopste ne pali,pa me interesuje zasto i jeli to normalno ili mi ipak nesto ne valja?

Da napomenem da sam auto skoro kupio i uradio komplet veliki servis i da auto dobro ide i ne gubi snagu.

Veliki pozdrav svima i hvala unapred.

bilo ko da odgovori jel normalno to sto nekad pali tu lampicu a nekad ne?hvala

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne trazi problem dje ga nema...ako ne ostane upaljena nema problema..nekad komp reaguje sporije pa sporije ugasi lampicu...

Sent from my GT-N7000

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne trazi problem dje ga nema...ako ne ostane upaljena nema problema..nekad komp reaguje sporije pa sporije ugasi lampicu...

Sent from my GT-N7000

Ma nisam ni ja mislio da je nesto ozbiljno nego sam cisto pitao posto me to bunilo.Hvala druze na dodgovoru.Pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kada palim auto upali mi se narandzasta lampica (pumpa),i pise mi "ENG CTRL FAULTY,CONTACT YOUR GARAGE".Pre mi se redje pojavljivalo,mozda va upta u mesec dana,a sada sve cesce i cesce...i uopste mi se ne gasi ta lampica.Da li neko zna mozda u cemu je problem?Inace sve normalno radi,normalan ler gas,normalno vude auto....Hvala unapred :) 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

u pitanju je fiat brava 1.9jtd 2001 god upalila je chek lampicu. Imam kabal ELM 327 izbacuje mi gresku P0638 ako neko zna sta bi to moglo da bude ili imao iskustva sa ovakvim problem od cega bi trebalo da pocnem da trazim kvar ..? hvala..

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...