dule_tejic 0 Posted October 4, 2012 Poz svima...pali mi se povremeno lampica " water in diesel filter" (23) e sad...koliko je hitno i sta raditi? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hardvet 2 Posted October 5, 2012 Ispustiti water iz diesel filter-a...Ozbiljno, proveri kako je to reseno i da li postoji mogucnost ispustanja kondenzata. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7724 Posted October 5, 2012 Obicno se na filterima u dnu srafi taj senzor za vodu i prljavstinu. Odvij njega i ispusti sadrzaj iz filtera i pazljivo vrati da ne ustipes gumicu na senzoru i to ti je sve sto mozes oko toga. Ja bih licno zamenio filter, nikakva investicija a miran si neko vreme. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dule_tejic 0 Posted October 5, 2012 Ok hvala svima... Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojankov 36 Posted June 3, 2013 (edited) Kada predjem preko vece neravnine ili uzastopno talasastog puta pocne da mi stuca i ako i dalje drzim srednji gas upali mi se lampica injektora i znacajno izgubi snagu i gas da bi jadno isao mora dosta da se pritiska. Ukoliko kada predjem preko neravnine ili otpustim gas skroz sekund dva ili pritisnem jace u obrtaje proradi i ne pali lampicu. Kada iskljucim auto na minut dva kad ga upalim auto nema lampicu i normalno ide...Nekada se desava i da po par dana radi normalno i da prelazim preko rupa i sve bude ok i ne trza i ne pali lampicu. Sipao sam injektor cleaner wurth ali posto se problem desava povremeno nisam osjetio poboljsanja. Dijagnostika pokazuje 4 greske pritisak nafte, protok vazduha, senzor papucice gasa i jos jednu...neki pritisak ne mogu se sad sjetiti.Sta moze da bude? Edited June 3, 2013 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted June 3, 2013 Kablovi / instalacija , pa ako nije tražiš dalje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojankov 36 Posted June 3, 2013 Koji dio instalacije da se pregleda? Meni je problem bas nelogican...kao i majstoru. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted June 3, 2013 Pa sve...drmajte sve džekove, žabice...sve oko dizni, MAP, MAF senzora...ako majstor ne zna koji je kabal priključen na MAP, koji na MAF, itd...onda jbg-a, menjaj majstora. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojankov 36 Posted June 8, 2013 nesto obratih paznju ovih par dana...bolje mi vuce kada je hladniji nego kada se malo zagrije...moze li uzrok svih mojih problema da bude katalizator da je zacepljen ili tako nesto...jer nije skidan sa auta... Kada predjem preko vece neravnine ili uzastopno talasastog puta pocne da mi stuca i ako i dalje drzim srednji gas upali mi se lampica injektora i znacajno izgubi snagu i gas da bi jadno isao mora dosta da se pritiska. Ukoliko kada predjem preko neravnine ili otpustim gas skroz sekund dva ili pritisnem jace u obrtaje proradi i ne pali lampicu. Kada iskljucim auto na minut dva kad ga upalim auto nema lampicu i normalno ide...Nekada se desava i da po par dana radi normalno i da prelazim preko rupa i sve bude ok i ne trza i ne pali lampicu. Sipao sam injektor cleaner wurth ali posto se problem desava povremeno nisam osjetio poboljsanja. Dijagnostika pokazuje 4 greske pritisak nafte, protok vazduha, senzor papucice gasa i jos jednu...neki pritisak ne mogu se sad sjetiti.Sta moze da bude? Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojankov 36 Posted June 8, 2013 epilog.posle obrisanih gresaka vozio sam neki dan dok se ponovo nije upalila lampica i ima opet vise gresaka osim EGRa koji je blokiran i stalno prijavljuje gresku1. pregrijavanje grijaca ??????sta god to znacilo majstor je to u ovom slucaju zanemario...2. protokomjer...ajde to mi je i shvatljivo jer je los...3. pedala papucice gasa...kao sto je majstor rekao da je to problem... rekao mi da kupim polovnu od 30-50e se valjda krecu...da li je i po vama ta dijagnostika ili i dalje stojite pri tome da je moguce neki kontakt/kabal/instalacija...p.s. dje se nalazi taj senzor papucice gasa?hvala Quote Share this post Link to post Share on other sites
iveco 0 Posted June 12, 2013 (edited) Bravo 1.9 JTDP0191 = Fuel Rail Pressure Sensor Circuit Range/Performance Prilikom malog servisa koji sam sad radio u Zr (i nikad vise, svaki put pametnjakovici nesto zeznu), auto je radio ok 200 km i onda su pocela gasenja motora i paljenje lampice ''crvena dizna''Prvo je krenulo jednom, pa onda ucestalo i na kraju auto nije mogao da upali.Odslepan u drugi servis gde je ocisceno komplet sve, izvadjeno gorivo komplet koje je bilo grozno i verovatrno puno vode, ociscen regulator pritiska u kadici, stavljen nov filter nafte i to je to.Auto upaljen i kao radi, al' problem je sledeci:u leru lepo radi, nema opadanja i dizanja obrtaja, prva brzina vuce kida, ide u crveno, druga isto, treca isto, 4 ako lagano dodajem gas ide do kraja u crveno, ako potopim gas naglo upali se crvena dizna i auto se ulenji, nema snage. Stanem, ugasim 10 sek, upalim i sve ok, i tako u krug.Problem je 4. i 5. brzina. Prilikom konsultacije sa istim majstorom, kao sumnja u dizne i kaze moguce da je jos nesto zapuseno, da ce vremenom to prodisati (na takve konstatacije sam alergican).Citao sam malo o ovoj temi na forumu i uglavnom bez dijagnostike se tu ne moze nista odraditi, nakaciti i voziti, pratiti parametre, pa tek onda zakljuci . Zamolio bih ako je neko voljan i poseduje istu da mi se obrati na pm da mi ostavi broj tel, bolje da njemu dam pare nego ovima mojima tzv. majstorima u Zr Drugari, pomagajte )) Edited June 12, 2013 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted June 12, 2013 Zar ovaj kod greške koji si napisao nije ono što je dijagnostika već očitala? Quote Share this post Link to post Share on other sites
iveco 0 Posted June 12, 2013 Jeste zanimaju me parametri i sta se desava jos ,dal je jos neka greska memorisana ,zato mi je i potreban kolega sa foruma koji poseduje dijagnostiku da sednemo u auto i da se prati sta se desava u toku voznje.Jer crvena dizna na tabli moze biti jos 20 drugih gresaka. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dusan78 0 Posted June 13, 2013 imam isti problem, zamenio egr novim, papucicu gasa (t.j. elektronski sklop nema Fiata na kom to govno ne crkne pre ili kasnije) to moze da bude i do uloska brave, menjao polovnim i opet se javlja isti problem (nov ne uzimaj Kinez je il Turcin) i cesto se desava da ga kompjuter ne prepozna osim ako nemas para pa da lepo narucis od ovlascenog uvoznika fiatovih delova.p.s. posto nisam odmah procitao sve tekstove vezane temu hteo bih da dodam da sam imao identican problem i resio ga posto mi je majstor zamenio elektronski deo papucice gasa a ortak koji je dobar deo karijere proveo na dostavnim vozilima fiat doblo sa jtd motorima mi je takodje rekao da su im na svim vozilima pocrkale te papucice t.j. senzori. Quote Share this post Link to post Share on other sites
brunci 1 Posted June 13, 2013 Ako naglo poklopis gas i javi gresku auto ide u safe mod. Provjeri waste gate ventil i krilca na turbini da nisu zastekala. U tom slucaju dolazi do prevelikog tlaka u usisnoj grani elektronika to vidi i baca auto u safe mod.To bi moglo biti to. Javi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
iveco 0 Posted June 14, 2013 Evo i update situacije deo koji zovu pasteta je mastan malo sam ocistio prodrmao rucno par puta i auto mucio sat vremena samo jednom je otisao u safe mod vise nisam pametan kako sam skontao taj deo sluzi samo kada se moror gasi ,vozicu pa cu pratiti situaciju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
iveco 0 Posted June 19, 2013 Resen deo problema kod gorana u zemunu .Zamenene sve 4 dizne koje je ostetilo gorivo ,pardon mesavina vode malo euro dizela i nekih meni nepoznatih primesa kasnije cu okaciti sliku . Sad je ostalo da se promeni regulator pritiska goriva posto je i on polu ispravan Quote Share this post Link to post Share on other sites
iveco 0 Posted June 20, 2013 leva flasa je dizel iz rezervara sto sam uzvukao desna je ono sto je bilo u rezervaru sto je unistilo sve Quote Share this post Link to post Share on other sites
igorstoja83 0 Posted August 13, 2013 (edited) Pozdrav svim forumasima.Posto sam pokusavao na sve nacine da proguglam moj problem sa bravom i nisam ga nasao,naravno morao sam ovde da se registrujem u nadi da ce mi neko pomoci,zato bih molio nekog ko zna da mi kaze u cemu je problem.Naime,moj problem je u tome kad dam kontakt upali mi se crvena lampica sa slikom brizgaljke (mislim da je to na ovim modelima check engine lampica) i posle par sekundi se ugasi i vise se ne pali u toku voznje sto mislim da je normalno valjda.E sad mene muci to sto mi se ta lampica pri svakom kontaktu nekad upali pa se posle par sek ugasi,a nekad kad dam kontakt ona se uopste ne pali,pa me interesuje zasto i jeli to normalno ili mi ipak nesto ne valja?Da napomenem da sam auto skoro kupio i uradio komplet veliki servis i da auto dobro ide i ne gubi snagu.Veliki pozdrav svima i hvala unapred. Edited August 13, 2013 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
igorstoja83 0 Posted August 28, 2013 Pozdrav svim forumasima.Posto sam pokusavao na sve nacine da proguglam moj problem sa bravom i nisam ga nasao,naravno morao sam ovde da se registrujem u nadi da ce mi neko pomoci,zato bih molio nekog ko zna da mi kaze u cemu je problem.Naime,moj problem je u tome kad dam kontakt upali mi se crvena lampica sa slikom brizgaljke (mislim da je to na ovim modelima check engine lampica) i posle par sekundi se ugasi i vise se ne pali u toku voznje sto mislim da je normalno valjda.E sad mene muci to sto mi se ta lampica pri svakom kontaktu nekad upali pa se posle par sek ugasi,a nekad kad dam kontakt ona se uopste ne pali,pa me interesuje zasto i jeli to normalno ili mi ipak nesto ne valja?Da napomenem da sam auto skoro kupio i uradio komplet veliki servis i da auto dobro ide i ne gubi snagu.Veliki pozdrav svima i hvala unapred.Pozdrav svim forumasima.Posto sam pokusavao na sve nacine da proguglam moj problem sa bravom i nisam ga nasao,naravno morao sam ovde da se registrujem u nadi da ce mi neko pomoci,zato bih molio nekog ko zna da mi kaze u cemu je problem.Naime,moj problem je u tome kad dam kontakt upali mi se crvena lampica sa slikom brizgaljke (mislim da je to na ovim modelima check engine lampica) i posle par sekundi se ugasi i vise se ne pali u toku voznje sto mislim da je normalno valjda.E sad mene muci to sto mi se ta lampica pri svakom kontaktu nekad upali pa se posle par sek ugasi,a nekad kad dam kontakt ona se uopste ne pali,pa me interesuje zasto i jeli to normalno ili mi ipak nesto ne valja?Da napomenem da sam auto skoro kupio i uradio komplet veliki servis i da auto dobro ide i ne gubi snagu.Veliki pozdrav svima i hvala unapred.bilo ko da odgovori jel normalno to sto nekad pali tu lampicu a nekad ne?hvala Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojankov 36 Posted August 28, 2013 Ne trazi problem dje ga nema...ako ne ostane upaljena nema problema..nekad komp reaguje sporije pa sporije ugasi lampicu... Sent from my GT-N7000 Quote Share this post Link to post Share on other sites
igorstoja83 0 Posted August 31, 2013 Ne trazi problem dje ga nema...ako ne ostane upaljena nema problema..nekad komp reaguje sporije pa sporije ugasi lampicu...Sent from my GT-N7000Ma nisam ni ja mislio da je nesto ozbiljno nego sam cisto pitao posto me to bunilo.Hvala druze na dodgovoru.Pozdrav Quote Share this post Link to post Share on other sites
triglav 0 Posted October 12, 2013 (edited) Kada palim auto upali mi se narandzasta lampica (pumpa),i pise mi "ENG CTRL FAULTY,CONTACT YOUR GARAGE".Pre mi se redje pojavljivalo,mozda va upta u mesec dana,a sada sve cesce i cesce...i uopste mi se ne gasi ta lampica.Da li neko zna mozda u cemu je problem?Inace sve normalno radi,normalan ler gas,normalno vude auto....Hvala unapred Edited October 14, 2013 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
francuz69 994 Posted October 14, 2013 Prilicno neodredjen error. Za pocetak idi na dijagnostiku pa ocitaj tacnu gresku sa kompa. Ovako mozemo samo da nagadjemo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
KaPPa 0 Posted April 18, 2014 (edited) u pitanju je fiat brava 1.9jtd 2001 god upalila je chek lampicu. Imam kabal ELM 327 izbacuje mi gresku P0638 ako neko zna sta bi to moglo da bude ili imao iskustva sa ovakvim problem od cega bi trebalo da pocnem da trazim kvar ..? hvala.. Edited April 18, 2014 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites