Jump to content
FAS Goran
marija12

Bravo 1,9 JTD - Diesel preasure control /No signal /Stored /Light ON

Recommended Posts

Ma ko da ga buši, to je jedva 2-3 milimetra debelo, čelično i valjkasto a da ga stegneš u nešto ne može. Samo mi fale opiljci od bušenja u tome. Ja ga sečem čim uhvatim vremena, dva majstora su mi potvrdila da su na više stiliša to odsekli sečicama a da ovi i dalje rade godinama bez problema. Kaže mi da ako mi ne bude radilo on će mi dati drugi, nemam razloga da im ne verujem.

Ja sam ih pitao isto, zašto bi neko pravio to sito ako ono ne treba da bude tu ali nisam dobio odgovor :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posto imam isti slucaj na svojoj Marei i trazim resenje, a bas mi se i ne baca 80e, ako ima "domaceg" resenja ja sam za! Posebno posto ciscenje ne pomaze na duze vreme, vidim jedino da ce to sito da strada i kod mene, samo jos biram metodu, dok ne skinem regulator pritiska:) Uvek mi preostaje solucija novog dela.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako je okruglo i malo stavi se u futer na strugu i onda mu mozes sta god pozelis ...i da odseces i da busis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Konačno sam našao vremena da rešim problem sa regulatorom. Kako sam ranije napisao, auto je vraćen u vozno stanje tako što sam pomenuti regulator čistio u UV kadici, izduvao kompresorom i.t.d. Na početku je radio kao nov a evo poslednjih dana ponovo mi cakću releju kad oduzmem gas što ukazuje da se ponovo zapušio. Napisao sam takođe da su mi mehaničari savetovali da odsečem vrh regulatora i da nema bojazni da će i tako raditi odlično.

Sad pošto je problem počeo da se vraća morao sam da ih poslušam, nemam šta da izgubim, ako ne bude radilo kupim nov i gotovo. Međutim u pravu su, pravio sam grafikone pre skidanja i nakon odsecanja vrha. Pre je radio sa velim razlikama u pritscima a sad radi savršeno ravno. Bojao sam se da će pritisak opadati previše naglo međutim ništa od toga, sve radi savršeno.

Ko pa ne bi da ovo radi ovo je oznaka dela 0281002488 može da kupi nov. Vidim da je po EU Bosch-ov preko 100€, kod nas je najjeftiniji valjda meat&doria on je nekih 80€. Vidim ima jedan na oglasima (izgleda zapušeno ko i moj) on je 70€. Sve u svemu bez 100 i plus evrića ništa kako treba se ne dobija.

Evo i slike pre odsecanja, znači odsečeno je jedno 2mm ovog vrha i to je to.

regulator.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svaka cast majstore :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: !

Prave informacije iz licnog iskustva :thumbsup: .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije iskustvo samo na osnovu subjektivnog osećaja nego je i potvrđeno dijagnostičkim očitavanjem i upoređivanjem parametara pre i posle.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super!

Samo imam još 2 pitanja, da li ti auto ima bolji odziv na gas ili se "samo" ne gasi po naglom oduzimanju gasa, i sa čime si odsekao vrh?

Unapred hvala!

Share this post


Link to post
Share on other sites

A kazi mi, kad ti se ugasi auto samo ga prosto upalis i on je nastavljao sa radom dokle god ne cakne relej posle 2000 obrtaja?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad se gasio, auto se ugasi i mora stajati 10-ak sekundi bez kontakta da bi se critical error obrisao. Onda upali normalo i radi normalno dok je pod opterećenjem odnosno dok dizne troše a kad prestanu onda pritisak u railu skače i senzor to detektuje pa ecu ugasi auto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad se gasio, auto se ugasi i mora stajati 10-ak sekundi bez kontakta da bi se critical error obrisao. Onda upali normalo i radi normalno dok je pod opterećenjem odnosno dok dizne troše a kad prestanu onda pritisak u railu skače i senzor to detektuje pa ecu ugasi auto.

Ja imam isti problem caktanja releja s tim sto mi se auto ne gasi. Promenio sam regulator i to je resilo na kratko problem te je posle 3-4 meseca opet poceo da "cakce"...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Čuo sam da kod njih bude i drugi problem ne kao ovde kod mene da se sito zapuši nego da elektronika otkazuje kad se pregreje(mislim na regulator). Opet isti simptomi ne znače obavezno isti kvar, idi kod nekog da ti urdi dijagnostiku.

Napsiao sam negde čini mi se da je original bosch-ov i 150€ a meat&doria 80€. Koliko para toliko muzike.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na Marei 1.9 JTD sam pre tri meseca imao problem sa regulatorom pritiska nafte, zamena je rešila problem. Danas, tri meseca posle, ponovo isti simtomi. Svratim kod prvog majstora i on mi produva mikrofilter na regulatoru pritiska i da mi savet da odsečem mikro filter ako nastavi da zeza. Kuda od tog regulatora ide gorivo? Smem li to radim?

Edited by vpantelic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gorivo od njega ude u rail i dalje u dizne. Resenje sa odsecanjem filtera je protiv nekog pravila ali u dosta slucajeva dalo rezultate. Proverite i gumice na regulatoru da slucajno nisu malo ostecene.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gorivo od njega ude u rail i dalje u dizne. Resenje sa odsecanjem filtera je protiv nekog pravila ali u dosta slucajeva dalo rezultate. Proverite i gumice na regulatoru da slucajno nisu malo ostecene.

Drugi majstor mi kaže da moram da ili da repariram ili menjam pumpu goriva jer ona stvara mikro prljavštinu koja prlja mikrofilter. imate li savet kome da se obratim u Beogradu

Share this post


Link to post
Share on other sites

@vpantelic

Pitao li si tog majstra kako je on detektovao tu mikroprljavštinu? Lepo sam gore naveo da se cena tog dela kreće od 80 do 150€, baš zato nisam kupio taj od 80 a za 150 nisam imao para. Odsekao sam filter na starom i auto se i dan danas vozi sigurno preko 50 hiljada km. Nemoj uvek verovati tim proizvoljnim tvrdnjama majstora dok te ne uveri činjenicama. Najverovatnije je zamenski regulator lošeg kvaliteta (original je Boshc) pa je trajao kao i većina jeftinijih zamenskih delova koji se kod nas prodaju.

Gorivo od njega ude u rail i dalje u dizne. Resenje sa odsecanjem filtera je protiv nekog pravila ali u dosta slucajeva dalo rezultate. Proverite i gumice na regulatoru da slucajno nisu malo ostecene.

Postoje nekoliko vrsta tih regulatora konkretno za Stila a nemaju svi filter na vrhu. I jedni drugi su zamenski delovi!

Svojim očima sam video ugradnju ovog bez filtera umesto onog sa filterom, i naravno nema nikakvih problema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo mene posle x meseci, samo da kazem da sam zbog komplikovanog procesa, tj. dugotrajnog, demontaze svega oko i samog reg. pritiska odlozio za toplije vreme. Samo da naglasim da sam sve vreme, od kako sam kupio Marelicu (10.2010.) gorivo tocio samo na grchkim pumpama koje se hvale da imaju Avio filtere goriva (nadam se da znate na koje mislim). I kada je doshlo to toplije vreme i kada sam probao da izazovem tu critical error, ona nece da se pojavi i tako ja i dalje sipam na istim pumpama i NE ZELIM da sipam na drugim! LM, sa njihovim gorivom mi auto tishe i ujednachenije radi, pa svi komentarishu da se "lepo chuje", ovo posebno prija kad to kaze neko ko mrzi Fiat;).

Sve u svemu, moja predpostavka da je prethodni vlasnik tochio ko zna shta i ko zna gde, pa je doshlo do zachepljenja filtera reg. pritiska...

P.S. Dolazi zima pa cemo videti da li ce se tripovi ponoviti, ako se ponove ima da ode glava fil. reg. prit., a ako se ne ponove ima da reklamiram ovu pumpu na veliko i dalje!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima... Imam slicnih problema, jednom sam vec menjao regulator (polovnim) ali evo nije izdrzao ni godinu dana. Tako da razmisljam da odradim istu operaciju skracivanja..

Moze li m neko  reci (Bravo JTD) koliko se skracuje regulator i zasto bas toliko?

Takodje, koliko vidim, filtar je pri samom dnu regulator, a mi ga skracujemo na vrhu, pa ne kontam kako to pomaze i kako ne utice na pravilan rad?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Citam ove postove i nailazim na cudnu situaciju, kod mene se na Bravi JTD pri oduzimanju gasa cuje taj rele, ali nemam nikakvih problema sa gasenjem auta, a ni dijagnostika mi ne prijavljuje nikakvu gresku. Sada je pitanje da li cackati i traziti uzrok kliktanja relea, ili ostaviti tako da radi dok radi. Jedan drugar mi kaze da mu se to isto culo na njegovom bravu par godina i tako ga je i prodao.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kao sto napisah gore, skratio sam regulator. Pored toga sam ocistio pumpu u rezervoaru i zamenio filter goriva. Auto radi ok, vuce ok, stabilan je na leru i ne gasi. Dakle, na prvi pogled sve ok.Dijagnostika pokazuje da se desired fuel pressure i fuel pressure skoro poklapaju, rekao bih zanemaljivo odstupanje.  Nisam pratio fuel pressure acutator [%] parametar, a mislim da bi trebalo i to da bismo dobili pravu sliku da sta se postiglo skracivanjem. Verovatno cu neki drugi dan...

Sad mi se pojavio novi, manji, problem. Puklo mi je crevo oznaceno brojem 2 na slici ispod. Ono ide od dela 1koji isto ne znam kako se zove i molio bih nekog da me prosvetli. Koliko vidim to crevo nije nesto specijalno cvrsto i koliko se ja malo razumem u mehaniku, tu ne bi trebalo da ima viskog pritiska, zar e?

Zna li neko gde bih mogao naci odgovarajuce crevce?

 

IMG_20140829_222204.jpg

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...