marija12 0 Posted February 6, 2011 Ajde da se konsultujem sa majstorima ovde pre nego što se upustim u neke radove pošto nisam siguran gde da tražim problem.Evo kako stvari stoje. Pre nekih 3-4 meseca sam primetio da kad malo odlučnije nagazim gas 4-om, doguram tako do 3000rpm recimo i onda naglo otpustim gas. Sa desne strane kod kasete čujem kako cak-cak čvaknu releji. I to čvaka onaj za pumpu niskog pritiska, gotovo sam siguran u to. Al mi je sve to bilo nelogično, s' obzirom da je čitav taj sklop manje više izvan nadzora ECU-a. Mislim ne kontroliše se pritisak i protok, već se kontroliše samo da li pumpa radi ili ne. Al ajd nisam tome pridavao poseban značaj i onako mi se to jako retko dešavalo. Ali eto problema jutros, navučem ga malo 4-om, otpustim gas i taman sam hteo da zgazim kvačilo da ga vratim u treću kad začu se taj čvak releja i auto se ugasi. Probam da dam kontakt ali ne čuje se pumpa više. Mrdao sam to par minuta i pumpa proradi, auto upali. Vratim se kući, laptop u kola pa da vidimo šta dijagnostika kaže.A kaže P0191 - Diesel preasure control / No signal / Stored / Light ONObrišem to sve, i krenem u vožnju da vidim šta se dešava, opet na istu foru sa gasom dobijam istu grešku. Izvadim kasetu dođem do releja, otvorim relej, ma nije do njega. Njega ECU isključi zbog greške. Dakle čvakanje releja nije uzrok već posledica nekog problema. Došao sam i do senzora, otkačio ga, greška je P0190, manje više sličan error.Sad razmišljam šta da radim, da menjam senzor? Hm, nisam baš ubeđen da je do njega. Mislim da je problem u dovodu goriva, tj u sisitemu niskog pritiska pa kad pumpa visokog pritiska ne dobije dovoljnu količinu goriva onda ECU ugasi motor.Znači može biti da je sito na pumpi u rezervoaru začepljeno, možda je pumpa na izdisaju... Filter nafte je nov pre 5 dana je menjan. Nešto drugo mi ne pada na pamet.Šta vi mislite? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted February 6, 2011 A možda je baš do filtera nafte baš zato što je menjan pre 5 dana Quote Share this post Link to post Share on other sites
yuguar 2 Posted February 6, 2011 Ta greska ispada jer nema pritiska u magistrali . Obicno dovod nafte...potapajuca , sito , konekcije , filter , pumpa visokog nije jer auto kad radi radi i sam senzor nije verovatno jer i od njega bi cimao vise....kao da ti pretakajuca umire ili ima djubreta Quote Share this post Link to post Share on other sites
boki 10 Posted February 6, 2011 da li si primetio da ti se to desavalo pre chipa? Quote Share this post Link to post Share on other sites
marija12 0 Posted February 6, 2011 ^^^ He, he, he... Mudro pitanje. Nisam primetio, nisam ga dugo ni vozio tako. Čak sam siguran da kad bi mu vratio fabričku mapu, problem bi nestao. Jer trenutak kad auto ispada je baš onaj u kojem mu se chipom nagazi po ubrizgavanju. E sad kako nema dovoljno goriva ECU ugasi sve.@DovlaSumnjaš da nov filter ne valja? Može da bude, jbg danas me ništa ne bi začudilo. Probaću da skinem dovodno pa onda izlazno crevo da vidim kako baca.Mada sumnjam u potapajuću, sad kad je osluškujem čini mi se kao da pomalo zavija kad ono krene da radi na kontakt. Čini mi se da je taj zvuk ranije bio odsečniji. Idem da je iskopam da vidimo kako stvari stoje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted February 6, 2011 Samo sam hteo da kažem da ne odbaciš filter tako lako. Jeste banalno, ali može da zada velike glavobolje Ja obično u ovakvim situacijama krenem od onoga što je poslednje menjano ili u šta se najmanje sumnja Quote Share this post Link to post Share on other sites
marija12 0 Posted February 6, 2011 Brzo dođoh do poražavajućih rezultata na žalost.Skinuo dolazno crevo pre filtera i posle filtera, toči manje više ujednačeno. Nema tu neke razlike, znači filter otpada.Izvadio pumpu, nema prljavštine, nešto vrlo malo ali ništa što bi smanjivalo prohodnost. Kad sam sve sklopio i vratio nazad simptomi još izraženiji. Čim dodam gas preko 1500rpm, odmah se gasi. Ako ne sačekam posle kontakta dovoljno već odmah zaverglam, auto upali i odmah se ugasi. Sve nekako izgleda kao da je pritisak iz pumpe nedovoljan. Ne znam ni koliki treba da bude a ni kako da izmerim. Onako kad probam sa creva u flašu da špricam, to ide dosta snažno. Ne troši valjda više od toliko koliko toči Neki savet u vezi pumpe? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted February 6, 2011 Ta greska ispada jer nema pritiska u magistrali...kao da ti pretakajuca umire ili ima djubretaSad samo da sačekaš da vidiš kako da proveriš pritisak...da dobiješ cifru. EDIT: Setih se gde se pominjao servis koji može da proveri pumpe. Provera je besplatna:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=45102&view=findpost&p=718864 Quote Share this post Link to post Share on other sites
marija12 0 Posted February 6, 2011 Daj nešto bliže, pre ću doći do druge pumpe nego do BG-a Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted February 6, 2011 Zaboravio sam da si iz NS, a nisam pogledao lokaciju. Možda sutra u toku dana, tj. kada budu radili da ih okreneš i pitaš ima li neko ko radi isto što i oni, ali u Novom Sadu.Mislim da će hteti da kažu, pogotovo jer se svi oni međusobno poznaju... Quote Share this post Link to post Share on other sites
marija12 0 Posted February 6, 2011 Koliko para je nova pumpa? Quote Share this post Link to post Share on other sites
boki 10 Posted February 6, 2011 remont je oko 250e,pa ti sad proceni koliko je nova... Quote Share this post Link to post Share on other sites
marija12 0 Posted February 6, 2011 Nemoj zajebavati :question: Koliko je onda pumpa visokog pritiska ako ovo malo biiip toliko košta. Lele Quote Share this post Link to post Share on other sites
boki 10 Posted February 6, 2011 jbg,mislio sam da pitas za pumpu visokog pritiska... izvini sto sam te osekao...xaxxaxane bi trebalo da predje 50ak evara Quote Share this post Link to post Share on other sites
marija12 0 Posted February 6, 2011 Idi bre, oladi me. Već sam planirao da preradim Kamu 5 i ubacim u rezervoar Quote Share this post Link to post Share on other sites
yuguar 2 Posted February 6, 2011 Hahahaha Kama 5 ... ql ruska naprava. Elem ..merenje pritiska pretakajuce je jednostavan posao...zakaci nekako merac pritiska za gume na dovod a da ti ne curi i premeri 8) Simptomaticno je sto si posle demontaze montaze imao vecih problema...sve to ukazuje na sklopove dovoda nafte ...mada mozda je i ona visokog pritiska ..al probaj prvo ovo jeftinije Quote Share this post Link to post Share on other sites
marija12 0 Posted February 6, 2011 (edited) Jutros dok sam vozio sa dijagnostikom svo vreme sam pratio fuel presure. Ništa se nije čudno dešavalo, pritisak na leru konstantan i kad dođe do one situacije onda normalno pada ali se pre toga već auto ugasio i greška se pojavila.E da i kad bi na taj način merio pritisak, kako da znam da li je dobar. Edited February 6, 2011 by Bravo JTD Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted February 6, 2011 Moj slucja pre dva meseca. Marea JTD isti simptomi kao kod tebe. Zamenjen ECU. Sad radi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
petar91 0 Posted February 6, 2011 probaj da zamijenis regulator pritiska nafte da nije on crkao jer na autima kojim ja radim to mijenjam jer su im isti simptomi kao kkod tebe Quote Share this post Link to post Share on other sites
marija12 0 Posted February 6, 2011 probaj da zamijenis regulator pritiska nafte da nije on crkao jer na autima kojim ja radim to mijenjam jer su im isti simptomi kao kkod tebeKoji je tačan naziv tog dela? Quote Share this post Link to post Share on other sites
boki 10 Posted February 6, 2011 probaj da odes kod majstora,brate ovako ces da krenes redom i dokle... Quote Share this post Link to post Share on other sites
lukatim 0 Posted February 6, 2011 Isti auto, isti simptomi...Promenio regulator pritiska, promenio pumpu za gorivo i opet isto, cakce relej (mada se ne gasi kao tebi) ali opasno nervira jer strahujem da ce poceti Quote Share this post Link to post Share on other sites
marija12 0 Posted February 7, 2011 probaj da odes kod majstora,brate ovako ces da krenes redom i dokle...Ne znam majstora koji radi sa ovakvim stvarima, ne kažem da ih nema samo ja ih ne znam. Imao sam loših iskustava sa majstorima, zarad rešavanja njima nepoznatih simptoma otvarao sam motor na 110 000 (na drugom autu) i onako uzgred mi je uradio polugeneralnu a na kraju je kvar ostao. Izmenjeo mi je metodom nagađanja pola perifernih delova i ništa. Na kraju sam problem rešio u drugom servisu za 700 din. To je samo jedno iskustvo a imao sam ih nekoliko. Imam sad svog majstora mehaničara, nije baš da je expert za CR ali prilično dobro to sve poznaje, međutim danas i sutra je odsutan a ja ću u međuvremenu probati da lociram kvar. Istom metodom kao i oni pa šta mi Bog da. Ako ne uspem najlakše mi ga je oterati u neki servis. Forum je tu da razmenimo iskustva i probamo nešto sami da odradimo a ne za svaku sitnicu da idemo u servis. Ne kažem, treba imati znanja i iskustva za sve to zato neću zalaziti dalje od onoga što sam mogu da odradim. Za sad nisam istrošio sve mogućnosti, kad ne budem imao izlaz onda u servis. A tu počinju košmari uglavnom "Otišao ti je cincilator sigurno, to je 800€... Da, da to kod njih odlazi, sigurno je prešao 200 hiljada... ne vredi" Takvi i slični komentari me ubijaju u pojam i zato mi se ne mili da uđem u neki servis.Isti auto, isti simptomi...Promenio regulator pritiska, promenio pumpu za gorivo i opet isto, cakce relej (mada se ne gasi kao tebi) ali opasno nervira jer strahujem da ce pocetiTo već nije dobra vest, tako je i meni caktalo a sad cakne pa se ugasi. Jel tvoj isto remapiran? Quote Share this post Link to post Share on other sites
boki 10 Posted February 7, 2011 forum i sluzi za to ali ako nemas neko iskustvo u tim stvarima to sto procitas na forumu nece ti biti dovoljno da stvar uradis do kraja,opusteno i srecno Quote Share this post Link to post Share on other sites