Jump to content
FAS Goran
exkarpisam

Lancia Thesis - saveti pri kupovini

Recommended Posts

Saljem info na pp. da ne bi ispalo da reklamiram. Thesis nije bauk i svaki mehanicar koji voli svoj posao vecinu stvari od znacaja moze resiti, sem automatskog menjaca.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iskustva sa servisima i kontakti se mogu slobodno pisati na forumu... Naravno, u odgovarajucoj temi: http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/5125-fiatlanciaalfa-romeo-servisi-dileri-pozitivna-i-negativna-iskustva/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slucajno sam dobio ponudu za zamenu.Nudi mi Thesisa 2.0 turbo 2004 da menja za moj Audi A4 2003 2.0 benz. Lancia ovako izgleda ok,ne lupa nista u voznji,problemi koje sam video ,sija abs i desno stop svetlo se ne gasi (mislim da je samo deo stop svetla) Zanima me koliko ovo moze biti skupo za opravku.Gledao sam kod nas ima dosta dobra ponuda polovnih delova.Hoce da mi doplati 500 evra

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moj iskreni savet (iako obozavam thesis) je da je zaobidjes! Popravka stopa je verovatno prosecna, imas i poneku na otpadu pa ce se naci, ali druga strana price je da ce nesto stalno da te zeza(senzori,greske, gremlini). Uvek neka greska upaljena, a to je posledica neodrzavanja. Desi se da vuce struju jedan dan, drugi dan sve normalno. Thesis je vrh auto do 200 hiljada, posle toga se upoznajes sa majstorima svih struka(mehanicar, lektricar itd).

Ovo su neka moja iskustva samo iz prica i servisa koje drze moji prijatelji, tako da informaciju uzmi sa rezervom!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako bas ne moras, drzi se Audi-ja.Uradio sam remont trapa, nije izdrzao ni 15000 km, a novih delova nema ili su papreno skupi. Letva volana ako ti ode nova je 2000e. Na duze staze nece biti ni polovnih delova obzirom da su napravili 19000 vozila ukupno. Ljudi je i po par godina prodaju.Neka ti doplati 1500 ako bas moras. Koliko je prešla?


Mozda je ta što ti se nudi savršena, pa se ovo što sam napisao ne mora odnositi na konkretnu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inače kada je kupiš, dobiješ po meni bolest zvanu  Thesisomaniju, a jedan od simptoma je da počneš da živiš i radiš samo kako bi izdržavao dotičnu i nije ti čak ni žao. Uveravaš sebe i druge kako je to super auto, neshvaćen i žrtva propagande,  mogu ti reći i da se prenosi. Jedan dan ti sine. Moju Lanciu je vozio vlasnik servisa specijalizovan za italijanske automobile,kako je prošao sa menjačem, imaš u postovima. Digao je ruke, a to dosta govori, čak ne želi ni da ih popravlja više.  Dao sam za nju 3200, pa 80e za EPB levi, pa 90 zatezač pojasa, pa veliki servis 70000 din, pa krenem da obilazim uključi safe mode, ajd na servis, jel protokomer, daj nov 80e, nije protokomer. Šta je, pa naravno turbina 340e 250 srce 90 geometrija. Prođem kroz rupu, sam skrene, ajd na servis trap uradio i ne sve elemente  gornje viljuške samo 150 e.  Onda sam se uveravao da je sve u redu, to je takav auto, dok mi sestra koja nema veze sa vožnjom kaže, pa ovo ne valja, što ljulja levo desno. Ajd ponovo na servis, šipke letve volana. Zovem prodavnice, kaže to se prodaje samo u sklopu sa letvom 2000e. Autorikambi Beograd spasavaju sa 60 e, znaju od čega štima. Usput sam popravljao sve živo uglavnom sam, svake nedelje nešto novo. Menjač trzao, očistih solenoide, evo par hiljada prođoh, opet isti problem, mada blaži. Iz Amerike već maštam da poručim 34200din plus 7000 carina. Sad opet EPB pokazuje grešku, desni štop sam pali kad ga operem ili pokisne, a u poslednje vreme ne smem da palim ni grejanje ni klimu, jer hoću da se ugušim, ko da vozim Saurera, onaj švapski kamion, kojim su likvidirali ljude u toku II svetskog rata, popularna u narodu" dušegupka". Da ne pričam dalje kako je nagib točka u plusu 2,5, jer Bože moj oslabila opruga, pa se čuje pumpa za ulje, jer su osmislili lanac da je okreće, mada mi kažu da to tako radi. Jedino dobro je što ima dobar audio sistem pa kad pustiš glasno muziku, ne čuješ pi pi pi hedlight adjustment fault, airbeg fault..., pod uslovom da ti radi CD, onaj na centralnoj konzoli ni u mašti ne radi, a u kaseti u CD šaržeru samo kad je toplo, jer naravno na minusu ne pozna da ima cd-e u spremištu. Kako se popravlja jezičak na bravi vrata imaš u istoimenoj temi. Podizac prozora zadnja desna vrata jos da spomenem 28000 din, senzor nivoa ulja 5500din i čekao sam ga mesec dana da stigne iz Italije. Thesis ti je kao prelepa i prezahtevna žena usput i zla, pa i sam broj karoserije počinje sa ZLA 841...., ali ako se zagledaš, tu nema pomoći.

 


Ali ima i jedna veeeelika prednost. Nisam čuo da je ikad ikome Thesis ukraden, a verujem da necu ni čuti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako može tako da kaže, sigurno ima mnogo iskustva, znanja i sposobnosti i ja to svakako poštujem i podržavam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Član foruma ns alex je svoj odgovor greškom poslao na Email Kluba, prenosim ga u celosti:
 

Vecina ljubitelja je imala prilike da vidi mog Thesis-a i uzivo na druženjima i preko sajta, pa im je poznato da se radi o kolekcionarskom primerku. Stoga neću puno mudrovati, jer sa 40.000- tak hiljada kilometara, bez obzira koliko ima godina, auto je u salonskom stanju, pa sem redovnog održavanja nisam imao nikakav problem. Dakle, poenta je u sledećem : bitna je kilometraža i održavanje. Pošto se to kod nas na tržištu ne zna, onda je svakome jasno da cena od 3.000 i kusur evra znači - krš. I to bez obzira na marku vozila. Da li mislite da Mercedes, Audi itd., dakle automobili klase Thesis-a koji na tržištu koštaju 3.000 evra nisu krševi i da je njihova kupovina pametan potez. Da se oni ne kvare i ne ojade svoga " srećnog " novog vlasnika. Ko tako misli u velikoj je zabludi. Ja razumem mlade ljude koji su željni i luksuza i brzih i atraktivnih automobila. Ali ko nema dovoljno novca da kupi auto te klase za 25 - 30.000 evra, bolje da se ne hvata za novčanik. Sve ostalo će se svesti na onu narodnu da si dva puta srećan, kada kupiš auto i kada ga prodaš.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mada sve je relativno. Moja je u Srbiju usla sa 120000km 2007, a plaćena je oko 14000evra. Za dve godine je dobila novi menjač za oko 5000e i prodata u NS  2009. za 12000e. Vožena je godinu dana dok nije skočila cena registracije i od 2010. godine do 2015-te je bila data na prodaju i nije prešla ni kilometar. Svaku zimu sam je gledao kako stoji u blizini Najlon pijace u Novom Sadu pored puta. Kako padne sneg, tako se na njoj i otopi. Doneo sam balon nafte i svoj akumulator. Motor je odmah upalio, nisam mogao da se načudim, jer par godina nije vožena. Kupio sam je ne iz razloga nemaštine, već izazova jer kada vidim zapostavljeno vozilo u kvaru, meni proradi neki đavo i ja to moram kupiti, bez obzira što dva auta već službuju kod mene. Pocetna cena  2010 je bila 9000e, a 2015-te mi je traženo oko 5000. U dvorište mi je stigla sa 156000km na satu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...