Jump to content
FAS Goran
Sign in to follow this  
tipocerak

Fiat Tipo GT ili Fiat Coupe?

Recommended Posts

Kolege,

posto sam bio ponosni vlasnik Tipa 1.4 i.e i zaljubio sam se u Fiate narocito u Tipa. zeleo bih da kupim Tipa Gt ili Fiat Coupe! molim vas za preporuke i savete! hvala :welcome:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiat coupe, taj auto je harizmatican jos uvek i svaki put me odusevi kad ga vidim. :unworthy:

skroz je mocan auto,ipak je to Pinin Farina! :) tipo isto ima lepu,malo agresivnu liniju. dok je kod coupea stavljen akcenat na styling.

Fiat Coupe mi je lepsi i drazi, cak bih mozda menja i mog Brava za njega...

poznajem dosta ljudi koji su vozili tipa i presli na Brava,a tipo im je ipak ostao u lepim uspomenama... zahvalan je auto!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Coupe je svakako lepši spolja iznutra i zabavniji za vožnju ali

ova dva auta nisu ista klasa.

Coupe je kupe kako mu samo ime kaže i ako treba da prevezeš više od dve osobe već si u problemu. Tipo GT je Hot Hatch koji uz nešto bolju opremu i jači motor ima sve osobine hatchback automobila.

Share this post


Link to post
Share on other sites

slazem se sa tobom. Coupe mi se svidja zbog performansi i stylinga,a Tipo mi je mnogo drag i ako se skinu oznake Gt-a niko nece pretpostaviti koja se zivotinja krije pod haubom. tako da je Tipo malo pritajeniji auto i zbog toga mi se isto svidja. zato vas molim za sugestije i savete oko ova 2 auta. bice kupljen neki od njih,SAMO KOJI? :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Malo je glupo uporedjuvati ova dva auta posto nisu cak ni iz slicne klase. Dodje mu to kao babe i zabe :)

P.S. TIPO NARAVNO!!! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kao sto prethodnici lepo objasnise, mesas babe i zabe.

Moj savet: Kada si svoj izbor sveo na to da se dvoumis, kako god odlucis kajaces se! Zato kupi OBA pa ces biti zadovoljan! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha..kamo srece da mogu oba da kupim! mozda se nismo razumeli. ne mesam babe i zabe,nego sam fokusiran na ova dva modela i ne znam kako da se odlucim zato sam otvorio ovu temu!!! :wallbash:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onda se odluci sam. Ti najbolje znas za sta ti treba auto. Ako ti treba za "svaki dan" i "jos ponesto" onda Tipo, a ako je za samo "jos ponesto" onda Coupe!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tipo je izašao sa dva motora 1.8 i 2.0 Sedicivalvole, a Coupe osim ta dva ima i dva turbaka dosta jača 16v i 20vt, a onda moguća je i prerada Tipo non-turbo/turbo.

Pitaj Bojketa mislim da je imao oba. :thumbsup:

Ja sam imao Tipa 1.6 i.e. i to je jedini auto kojeg sam vozio 3 god. bez jednog kvara, a kad sam ga prodao imao je 14god.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tipo je najzahvalniji auto koji sam imao (jos ga imam, doduse dizel, iako ja ne volim dizela), i ako ti je potreban za svaki dan, mislim da neces pogresiti a moci ces i "da ga poteras". Tipo je auto za sve puteve a pri tom je najprostraniji auto u svojoj klasi, neces verovati sta sve moze da se natovari u njega. Ako zelis Coupe, to je "pravi" auto ali moras pored njega imati jos jedan auto "za svaki dan".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tipo je izašao sa dva motora 1.8 i 2.0 Sedicivalvole, a Coupe osim ta dva ima i dva turbaka dosta jača 16v i 20vt, a onda moguća je i prerada Tipo non-turbo/turbo.

Pitaj Bojketa mislim da je imao oba. :thumbsup:

Ja sam imao Tipa 1.6 i.e. i to je jedini auto kojeg sam vozio 3 god. bez jednog kvara, a kad sam ga prodao imao je 14god.

super druze! hvala za info! :thumbup:

Tipo je najzahvalniji auto koji sam imao (jos ga imam, doduse dizel, iako ja ne volim dizela), i ako ti je potreban za svaki dan, mislim da neces pogresiti a moci ces i "da ga poteras". Tipo je auto za sve puteve a pri tom je najprostraniji auto u svojoj klasi, neces verovati sta sve moze da se natovari u njega. Ako zelis Coupe, to je "pravi" auto ali moras pored njega imati jos jedan auto "za svaki dan".

veruj mi da znam koliko moze da se natovari u Tipa! sa 2 ortakinje sam bio u Austriji i bile su 2 vece torbe,a kad smo se vracali auto je legao... :thumbup: salu na stranu... treba mi auto za svaki dan,a uvece....da se malo stane na crtu... :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da ti nije bilo mnogo dve? :question: zato je i legao. :thumbsup:

Za to "uvece na crtu" mani se toga, jer za one koji vole brzinu postoje razni vidovi auto-sporta. Kazem sporta jer to "na crtu" nije sport i svi znamo kako se to zavrsava... Ako malo pogledas u sirinu videces da nije sve tako kao sto izgleda na prvi pogled bezazleno, zbog takvih stvari nam se namecu razne zakonske odredbe zbog kojih trpi mnogo ljudi a auto-sport nam je u krizi jer je lakse "dodati gas" uvece kad ti padne na pamet i malo si popio nego odvojiti vreme i novac za trku, u kojoj je konkurencija velika.

Ispada da promovisem auto-sport, ali "svako navraca vodu na svoju njivu"! Poz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^^ od viska glava ne boli... u vezi auto-sporta(legalnog)se u potpunosti slazem sa tobom ALI znajuci koliko novca treba da se ulaze za sve te stvari nemam volju za to,a ni vremena...nisam jedan kao oni klinci koji se napiju i sednu da divljaju. pod ''crtom'' nisam mislio street racing nego drag racing tj. od semafora do semafora... skroz bezazleno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni i pored Tipa treba jos jedan auto za svaki dan :)

Moj predlog iz onoga sto si pisao je definitivno Tipo sa malo jacim motorom ili pak da ubacis motor iz coupe-a :)

Coupe - skuplje odrzavanje,veca registacija,veca potroslja,veca mogucnos da prekoracis brzinu :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ne bih nista budzio oko motora...sve treba da bude fabricki. jel znas mozda kakav je GT sa ubrzanjem?

ne citiraj upis iznad

Edited by Woodoo

Share this post


Link to post
Share on other sites

tipocerak

ako sam te dobro razumeo ti si vec vlasnik Tipa, pa onda bolje da promenis auto i da otkrijes sve cari Coupe-a koje sam ja otkrio i jos ih otkrivam... Coupe prvo tebe nece ostaviti ravnodusnim, pa nikoga drugog.

Nije toliko skup za odrzavanje koliko neki pricaju ovde, primer: set za zamenu zupcastog kaisa sa vodenom pumpom kosta 8900 din i moze da se promeni bez vadjenja motora, disk plocice zadnje 2900, filteri od 250 do 680 din, zamena ulja Selenia 20K sa filterom 3500 din itd.

Prava mera za ovaj auto su turbo motori, 20VT je pravi izbor. Performanse, izgled, odrzavanje su stavke zbog kojih treba uzeti ovaj auto. Ja ga vozim svaki dan i nemam drugi auto...

Najveci problem je naci ocuvan primerak kome nije uzeta dusa i koji je, po pravilu, lose odrzavan. Posebno mislim na turbo modele, zahtevaju mnogo ljubavi, ali je visestruko i vrate. Mislim da se ocuvanim primercima Coupe-a smesi lepa buducnost.

Sto se tice Tipa, mislim da je fenomenalan auto :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izbor nije uopste lak pre svega sto su to dva skroz razlicita automobila. Sa jedne strane bih bez razmisljanja uzeo Coupe-a,a sa druge pak Tipa.

To koji ces auto da uzmes moras da preseces na osnovu nekih kriterijuma koji su trenutno aktuelni kod tebe. U svakom slucaju neces pogresiti :)

Iskreneo kada bih ja bio na tvom mestu ne znam kako bih postpio. Jedino da uzmem oba :) Mozda bih sada uzeo Coupe-a cisto malo za promenu.

Tipa vozim vec dugo,dugo i zadovoljan sam u potpunosti. Planiram da ga zadrzim jos jedno dve godine,dok ne vratim neki kredit. Ne znam kako cu se odvojiti od njega kad dodje vreme :crybaby:

Ne sporim da je Coupe daleko atraktivniji i sve sto ide uz to. Tipo ima kvalitete na neku drugu stranu.

Nadji nekog dobrog Coupe-a pa da se menjamo :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

tipocerak - ako sam te dobro razumeo ti si vec vlasnik Tipa, pa onda bolje da promenis auto i da otkrijes sve cari Coupe-a koje sam ja otkrio i jos ih otkrivam... Coupe prvo tebe nece ostaviti ravnodusnim, pa nikoga drugog.

Nije toliko skup za odrzavanje koliko neki pricaju ovde, primer: set za zamenu zupcastog kaisa sa vodenom pumpom kosta 8900 din i moze da se promeni bez vadjenja motora, disk plocice zadnje 2900, filteri od 250 do 680 din, zamena ulja Selenia 20K sa filterom 3500 din itd.

Prava mera za ovaj auto su turbo motori, 20VT je pravi izbor. Performanse, izgled, odrzavanje su stavke zbog kojih treba uzeti ovaj auto. Ja ga vozim svaki dan i nemam drugi auto...

Najveci problem je naci ocuvan primerak kome nije uzeta dusa i koji je, po pravilu, lose odrzavan. Posebno mislim na turbo modele, zahtevaju mnogo ljubavi, ali je visestruko i vrate. Mislim da se ocuvanim primercima Coupe-a smesi lepa buducnost.

Sto se tice Tipa, mislim da je fenomenalan auto :thumbup:

E OVAKAV KOMENTAR SAM TRAZIO,CEKAO I DOCEKAO!!!! bravo brate! sad u potragu za ocuvanim Coupeom. Boze pomozi! :thumbsup: nadam se da cu uskoro okaciti slike mog buduceg cetvorotockasa! naravno sugestije su i dalje dobrodosle! :welcome::coffee:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izbor nije uopste lak pre svega sto su to dva skroz razlicita automobila. Sa jedne strane bih bez razmisljanja uzeo Coupe-a,a sa druge pak Tipa.

To koji ces auto da uzmes moras da preseces na osnovu nekih kriterijuma koji su trenutno aktuelni kod tebe. U svakom slucaju neces pogresiti :)

Iskreneo kada bih ja bio na tvom mestu ne znam kako bih postpio. Jedino da uzmem oba :) Mozda bih sada uzeo Coupe-a cisto malo za promenu.

Tipa vozim vec dugo,dugo i zadovoljan sam u potpunosti. Planiram da ga zadrzim jos jedno dve godine,dok ne vratim neki kredit. Ne znam kako cu se odvojiti od njega kad dodje vreme :crybaby:

Ne sporim da je Coupe daleko atraktivniji i sve sto ide uz to. Tipo ima kvalitete na neku drugu stranu.

Nadji nekog dobrog Coupe-a pa da se menjamo :)

u pravu si... hehehe,moze menjanje! :thumbsup: videcu,u velikoj sam dilemi... uveliko trazim Coupea 20VT i ne mogu da nadjem. sve 16V.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo i ja da nesto kazem.Licno sam se navozao raznih varijanti Fiata i Lancia sa 16,16vt,20v i 20vt motorima.U Tipu sam imao 16vt kao i u Lancia Delta HF.U Bravu 20v a u Kupeu 16v i 20vt.I jedni i drugi su OK uz dobro odrzavanje.Kod 16v motora bilo turbo ili ne problem su bregaste jer umeju da crknu.Kod 20v motora su problem radilice.

Ja licno trenutno vozim 20vt sa oko 350ks(nije izmereno ali pretpostavljam)i veoma sam zadovoljan sa njim.Mislim da imaju bolju kulturu rada od 16v.To je bar moje misljenje.Sto se tice servisa istina je da je kod 20v to malo veci problem zbog manjka prostora.Medjutim za nekoga ko ima iskustva sa njima ni to nije neka muka.Kad sve saberes i oduzmes oko tog servisa bude slicna cena.16v motori imaju dodatna kontra vratila koje pogoni kajs koji treba menjati da ne bi pukao i podleteo pod zupcasti.

Na kraju na tebi je da odlucis sta ces kupiti i to je najbitnije.Kupi ono sto ti se najvise svidi.Pozdrav druze i sve najbolje. :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

EVOLUZIONE i BOJKE

puno hvala na savetima! bili su vrlo korisni! :unworthy: sve najbolje! :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Edited by Woodoo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...