Coa123 0 Posted May 3, 2014 Daj neku sliku... Quote Share this post Link to post Share on other sites
nemanjas 0 Posted May 3, 2014 sad sam pogledao u servisnoj knjizice svecice su menjane 2012 i ne znam koje su stavljnje a evo i slike Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted May 3, 2014 Idi na detaljan pregled celog uredjaja i ako treba stelovanje ili menjaje jos nekih delova.Da ne pukne i ta druga koju stavis. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nemanjas 0 Posted May 3, 2014 pa to me najvise i brine da ne pukne opet moram ici odmah cim namestim,al mi je sad problem ne znam ni kakva je procedura da se skine to koliko vidim ima mnogo nekih creva sto od plina sto od benzina i kablova nekih krs. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted May 3, 2014 Ne brini.Majstor ce znati sta i kako Quote Share this post Link to post Share on other sites
nemanjas 0 Posted May 3, 2014 pa majstor al ja bih hteo da ja budem taj majstor Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted May 3, 2014 Pa budi. Skidaj i pamti gde je sta islo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Coa123 0 Posted May 3, 2014 (edited) Jesi primetio nešto čudno pre pucanja? Teže palio, loše radio na leru na plinu, lošije vukao? Slikaj sve i polako sam. Ako zapne, imaš slike. Edited May 3, 2014 by Coa123 Quote Share this post Link to post Share on other sites
nemanjas 0 Posted May 3, 2014 (edited) pa danas sam ga jednom provozao pre toga sve normalno posle snajka sela da ide do prodavnice a ima svoj auto al bilo joj mrsko da ga isterava iz garaze a moj bio napolju i sela i bumm.sreca opet sto je se njoj desilo pa je se burazer ponudio da podelimo troskove a zvao sam ovde jedan servis rade sva auta trazi 20e da zamene opet bolje da im dam 20e nego da ja zaebem nesto Edited May 3, 2014 by nemanjas Quote Share this post Link to post Share on other sites
Coa123 0 Posted May 3, 2014 (edited) Al ga snajka ubode... Vozim na plin pa me zbog toga interesovalo da li je nešto nagovestilo pucanje. U svakom slučaju, bolje si prošao nego ovaj nesrećnik: Edited May 3, 2014 by Coa123 Quote Share this post Link to post Share on other sites
nemanjas 0 Posted May 3, 2014 hehe ovaj je ostao i bez zadnje sajbne pa da ti predlozim preventive radi ako nisi skoro menjao svecice zameni ih,meni su menjane pre dve godine. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nemanjas 0 Posted May 3, 2014 zamenio bih sad i svecice al ne znam koje da uzmem ima li nekakve razlike u tome da li auto ima ili nema plin? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3448 Posted May 3, 2014 Kolega sa foruma prodaje Brisk! Quote Share this post Link to post Share on other sites
nemanjas 0 Posted May 3, 2014 ko prodaje i posto su? Quote Share this post Link to post Share on other sites
gogi1101 0 Posted May 3, 2014 Clan foruma Dalibor Briskhttp://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/44352-makedo-gas/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
nemanjas 0 Posted May 8, 2014 namestena druga usisna grana, 3000din grana + 20e ruke + 2000din brisk svecice + 2000din serv plina.ali zbog cega je eksplodirala to nije otkriveno majstor plina kaze da ne moze na sekvent plinu da eksplodira tako,ostalo je da je mozda zbog svecica jer su mi dve svecice bile lose ali to je sve mozda Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted May 8, 2014 Ahahah, nije da se smejem zlurado, već od čuđenja. Pre neku godinu sam pisao, drugaru je na Stilu 1.8 16v je isto eskplodirala usisna grana, imao je plin od 1000€, kod Rašića ugrađen i servisiran, a auto redovno održava kod Gorana, koji mu je na pljunometar od kuće. Ni Goran ni Rašić ne mogu da kažu zašto, ili se prave nevešti i skirvaju nešto?Uglavnom, Stila je prodao, kupio Gnoja VI 1.6TDi i vozi se kao čovek, a ima i Alfu 159SW 1.9MJET. Rekao je plin nikada više. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nemanjas 0 Posted May 8, 2014 pa na svakom stilu 1.8 kome je pukla usisna grana imao je plin ni jednom nije pukla a da nije imao plin.tako da je plin problem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milosnis18 7 Posted July 8, 2014 nesto s plinom garant. eto i meni na sekvent isto plasticna grana 2 ili 3x otvarao granu. a kunu se da sekvent ne detonira ko zna al evo proslo je dosta od zadnje zamene grane sve kako treba, da ne cuje djavo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nemanjas 0 Posted July 9, 2014 Pa nesto sa plinom je problem.A meni majstor kaze da je to ne moguce da zbog plina pukne kaze to tebi racunar ne valja poslao pogrene informacije neke i eto buum Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted July 11, 2014 Ahahaha, tako su rekli i mom drugaru. Pa naravno da nazovi majstor neće da prizna svoju grešku i da je ugradio govno od delova. Tako su ga par puta prošetali do Gorana, pa opet nazad. Lepo je prodao to govno i završio posao. Quote Share this post Link to post Share on other sites
fritz011 0 Posted January 15, 2015 (edited) I kod mene se desava da cujem neku eksploziju , (na kutiji filtera za vazduh imam neku klapnu , verovatno radi neke sigurnosti ) ali ne cesto , npr.kada upalim auto cuje se neka eksplozija , mozda i u auspuhu , ne znam odredjeno gde , jednostavno me iznenadi . Imam sekvent plin , mislim da je nastelovan ispravno . To se jedino desi cim okrenem kljuc ... naprimer dok je auto vruc .. vozim 100-tinak km , stanem da napunim plin i bas kada treba da krenem sa pumpe cuje se .. najvise tako se desava eksplozija !Probao sam da smanjim dovod plina , osetio sam i u voznji da je slabiji , ali opet se desi ta eksplozija kada je auto vruc . Gde se steluje ta smesa ? Da li ta eksplozija moze da se cuje u auspuhu ? Kako da znam da je katalizator ispravan ( i da li moze da bude do njega )?Ista stvar, potpuno. Danas, evo,drugi put da mi se to desilo. Pisao sam vec da mi je Bravo 1,6 sa metalnom granom i turskim uredjajem trosio prvo normalno, 10ak litara i savrseno radio. Zatim, malo po malo, stigao do toga da je za sipanih hiljadu dindzi stao na 42 kilometra. Odem do majstora, ustanovimo da je uredjaj pogresno postavljen, (na pozarni zid, nije cak ni ono,u pravcu auta), vidi se da je ledio, itd. Padne prvo zamena kablova i svecica. Baj-d-vej, stare NGK koje su bile na njemu su u savrsenom stanju, nikakve naslage, masnoce,kao nove. Ipak, po preporuci, stavim neke Bosch sa jednim krakom, navodno predvidjene za plinske motore, i nove BERU kablove. Tomaseto uredjaj sa novim crevima stavljen ispod akumulatora. Majstor, kao, na glasu. Stavio sve to, odzracio sistem, i rezultat je sledeci-kad upalim prvo jutarnje paljenje, sauh drzi 1200, i polako spusta na 850. E sad nastupa ono cuveno "ALI". Od zamene pomenutih stvari, ponekad pod sauhom skoci na 2000, pa vrati. Nekad sam, a nekad ja samo malo opalim papucicu. I drugo ali-vozio nesto po gradu pre 10ak dana, auto zagrejan, normalno ide, sve ok. Naidjem na pumpu kod Kovaca, i rekoh, treba vec da sipam, ajd kad sam vec tu. Sipam, krenem da palim, BUUM!!! Upalim na benzin, na plin nije hteo i dodjem kuci. Brat, koji radi limariju, kaze da otvorim haubu. Samo sto je podigao, kaze-pali sad. I auto upali normalno. Verovatno je samo vratio deto klapnu. Danas, takodje celo jutro po gradu, vozio kevu da nesto obavi. Stizem do pred kucu skoro, kaze keva da joj stanem na sekund kod apoteke. Dolazi posle 2 minuta, ja da upalim-BUM!! Isto, vruc motor, ugasen par minuta, i detonacija cim krene verglanje. Jedina razlika je sto je danas upalio na plin, iz drugog pokusaja. Dakle, nov Tomaseto, novi kablovi,nove svecice. A i pre toga je auto sasvim lepo radio, nikada mi nije detonirao, sve je bilo ok dok nije poceo da trosi. Sad kad sam stavio sve ovo novo, imam smanjenu potrosnju, ali i detonacije. What's the point, sto bi se reklo? Zaboravih mozda najvazniju stvar-posto je uzrok cele operacije bila prevelika potrosnja, sada je majstor ostavio malo "ustrojen" auto. Oseca se razlika izmedju plina i benzina, bas se oseca. Na benzinu poleti auto, na plinu, onako, ide normalno, ali da ima razlike,ima.. Edited January 15, 2015 by fritz011 Quote Share this post Link to post Share on other sites
nemanjas 0 Posted January 15, 2015 detonacije hoce da se dese bar meni na bivsem autu, zbog ne odgovarajuceg plinskog sistema trebao je sekvent da ide a ja sam ugradio obican na slavinice, ili lose svecice mozda ti jedna ipak ne valja i ako su nove. Quote Share this post Link to post Share on other sites
fritz011 0 Posted January 15, 2015 Iskreno, kad pomislim da su stare u sasvim dobrom stanju, dodje mi da ih vratim. Ali, evo, pre par minuta sam se cuo sa plindzijom. Kaze,"znam. secam se, treba malo da ga otvorimo. Zalio si se na potrosnju pa sam ga ostavio malo zavrnutog. Sigurno je to, posto smo struju zamenili". Idem prekosutra kod njega na malo stelovanja, i nadam se da cemo da vratimo auto u bolje stanje. A sekvent..Paaa, em metalna grana, em mi atest na ovaj plin vazi jos godinu dana, a iako ne nameravam da skoro menjam auto ipak nisam siguran koliko mi se isplati da istovarim koliko vec stotina evrica na auto koji realno kosta 800,900 istih. Onda bolje da prodam ovaj, pa te pare za sekvent dodam i uzmem nesto novije, bolje, drugacije, itd..Neka ga ovako, samo da ga dobro usteluem. Quote Share this post Link to post Share on other sites