Jump to content
FAS Goran
mbbuki

Fiat nivoi opreme

Recommended Posts

Ma uleti u kružni tok kod opštine NB iz pravca starog Merkatora i pikiraj na Veolia bus. Nema pouzdanije metode za proveru prednjih i bočnih vazdušnih jastuka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema šanse da bi se proizvođači smeli igrati sa tim natpisima. Ipak je opasna stvar u pitanju. Imaš modela gde kad izleti airbag menja se samo taj deo table, dok imaš modela gde prilikom izletanja jastuka moraš menjati kompletnu tablu. Razlika je samo u tome.

Share this post


Link to post
Share on other sites

P.s.

 

Za korisnika totti - Oko čega da l' se šalim? :)

Za korisnika gogi1101 - aj molim te podeli i tu izluftiranu misteriju s nama? :))
 

Edited by neshaoct

Share this post


Link to post
Share on other sites

Par postova iznad je neko rekao:

ako je auto 2007 i mladji u eperu se navodi tacan spisak opreme ,za starije moras da verujes proizvodjacu ono sto je napisao na delovima.

Ako pise airbag onda ga ima tu gde pise,mozes i da skines tablu ili razmontiras naslon sedista pa da proveris da li je tu stvarno airbeg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tamo gde je fabrika stavila upozorenje Air Bag ili SRS znaj da je izašao sa jastucima iz fabrike. Šta je u međuvremenu .........

Share this post


Link to post
Share on other sites

Par postova iznad je neko rekao:

ako je auto 2007 i mladji u eperu se navodi tacan spisak opreme ,za starije moras da verujes proizvodjacu ono sto je napisao na delovima.

Ako pise airbag onda ga ima tu gde pise,mozes i da skines tablu ili razmontiras naslon sedista pa da proveris da li je tu stvarno airbeg.

 

 

Evo Gogi u jednom od komentara šta je rečeno (ako misliš na ovaj komentar): "Samo noviji imaju tu opciju u eperu. Da li od 2007. pa mlađe." - teško je ovu vrstu izjave svrstati u razmatranje, jer pomalo u startu odaje nesiguran utisak mišljenja o tome o čemu je reč. Ali zato kada sam proverio vozilo u eper-u koji mi je korisnik foruma Stiliša podao: http://eper.fiatklubpolska.pl/navi?FORCED=TRUE ...nije izbacio sadržaj opreme već samo kategoriju opreme, a pri tom da je proizveden 9/3/2007. A kada po netu istražim o kategoriji dynamic opreme, nema nigde decidnog obrazloženja o istoj.. sve nešto nabacano.. i nigde ne pomenuše niti glavni airbag u volanu.. Ma ludilo. :D

Nego, zbog čega misliš da bi proizvođač za suvozača stavio airbag ispod table?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa "tabla " je sve ono napred a" km sat" je ono ispred vozaca

Vidi sad ,jednom je neko okacio printscreen sa epera u kom je navedena sva oprema njegovog auta.

Mislim da je auto bio mladji od 2007.

Slican tvom problemu imam i ja,Stilo je u active/attractive paketu po eperu.Ne znam da li imam ESP,nesreca je jos veca sto to nije proverljivo kao airbag.

Valjda na ABS modulu pise,ali kao sto rece kolega Ivan:

auto je izasao iz fabrike sa odredjenom opremom a sta je nadalje prepravljano i cackano to niko ne zna.

I prijateljski savet

nemoj da skaces na svaku salu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slican tvom problemu imam i ja,Stilo je u active/attractive paketu po eperu.Ne znam da li imam ESP,nesreca je jos veca sto to nije proverljivo kao airbag.

Valjda na ABS modulu pise,ali kao sto rece kolega Ivan:

auto je izasao iz fabrike sa odredjenom opremom a sta je nadalje prepravljano i cackano to niko ne zna.

 

Imam utisak da nisi pogledao slike koje sam objavio. Čim nema skrojen odeljak u tabli za airbag saputnika (kao što je na slici) to je dovoljan znak da ga nema.

A za bočne u sedištima, to je bar lako proveriti. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da grešiš što se tog suvozačevog jastuka tiče. Ja ga imam i uopšte se ne vidi na tabli gde se nalazi. Tako je i na onoj pretposlednjoj slici koju si okačio. Takođe što se tiče jastuka u sedištima ne vidim što ti je čudno što ima plastiku na bokovima i što je na njoj obeleženo gde se nalazi. Kod Lybre recimo čak nema ni toga već je u samoj koži udaren žig gde je jastuk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Imam utisak da nisi pogledao slike koje sam objavio. Čim nema skrojen odeljak u tabli za airbag saputnika (kao što je na slici) to je dovoljan znak da ga nema.

A za bočne u sedištima, to je bar lako proveriti. ;)

 

A gde piše to "pravilo" da tabla mora biti "skrojena" da bi to bio jasan znak da ima airbag? 

 

Dakle, prvo nemoj da odmah skačeš i da se svađaš. Svi ljudi koji su ti odgovorili su iskusni forumaši i pišu ovde da bi ti pomogli. To što između redova prođe poneka ŠALA je dozvoljeno i poželjno kako bi svima bilo ugodnije na forumu. 

 

Rekli su ti ljudi za ePER, objasnili oko svih detalja kao i to da tabla NE MORA biti "skrojena". Ako imaš taj žigosani znak za Airbag, onda je on tu ukoliko neko pre tebe nešto nije čačkao i menjao što opet nije stvar Fiat-a nego servisne istorije auta o kojoj je trebalod a misliš pre kupovine auta ;) Čak štaviše, mislim da GP nije uopšte išao bez najmanje dva Airbag-a.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Čim nema skrojen odeljak u tabli za airbag saputnika (kao što je na slici) to je dovoljan znak da ga nema.

 

Pogrešno.

Imaš vazdušni jastuk za suvozača.

 

Fiat Stilo:

stilo.jpg

 

Gde je vidljivo ukrojeno mesto za jastuk suvozača? Nema ga.

A, vid' kako izleće kad treba:

 

 

Dakle, opusti se  :thumbup: bespotrebno treba 10 postova da bi ti se dokazalo da ima. Ljudi sa ovog foruma znaju te aute i ako ti kažemo da ima jastuk, onda ima. :) :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

A gde piše to "pravilo" da tabla mora biti "skrojena" da bi to bio jasan znak da ima airbag? 

 

Dakle, prvo nemoj da odmah skačeš i da se svađaš. Svi ljudi koji su ti odgovorili su iskusni forumaši i pišu ovde da bi ti pomogli. To što između redova prođe poneka ŠALA je dozvoljeno i poželjno kako bi svima bilo ugodnije na forumu. 

 

Rekli su ti ljudi za ePER, objasnili oko svih detalja kao i to da tabla NE MORA biti "skrojena". Ako imaš taj žigosani znak za Airbag, onda je on tu ukoliko neko pre tebe nešto nije čačkao i menjao što opet nije stvar Fiat-a nego servisne istorije auta o kojoj je trebalod a misliš pre kupovine auta ;) Čak štaviše, mislim da GP nije uopšte išao bez najmanje dva Airbag-a.

 

 

Znaš onaj osećaj kad uperiš lično iskustvo besmislenoj šali koja nema činjenično stanje postupanja o pitanju a kamo li temi odpočetoj?........e, k tome naginjem sve vreme, a između redova se tumači nekakva svađa.. nije problematika šala, nego koncepcija propraćena da bi neumesna šala inicirala kapislu shvatanja za sva naredna pogrešna tumačenja. Ako se sproveda jedna poštena introspekcija, shvatiće se olaka istina koja nekad ume da bude očigledno bolna po sagovornika s kojima se dopisujem. Ne trebam ničije pojašnjenje kako nešto nije u konkretnom kontekstu prosleđeno jer moja energija ne teče u građi mišljenja tog toka razmatranja odavno.

 

 

Elem, postoji jedno LOGIČKO merilo po kojem se izvršavaju ISO merila za bezbednost suvozača u vozilu a proizvođač im se suprostavio i tako ugrozio bezbednost putnika. Pošto neki forumaši govore, u stvari, mogu se nazirati predpostavljanja u rečenicama da ni oni zapravo nisu sigurni; a to ne pokazuju argumentima slika, video klipova (i slično) o onome šta zagovaraju.. nego se samo ispoljavaju nekakva nagađanja koja imaju naročitu tvrdnju jer su im drugi preneli i tako se informacija razvodnjava kao tačna i merodavna po forumu i uopšte.

 

Ne mogu shvatiti, a i protiv pravila inteligencije mi je da bi neko postavio airbag ispod plastične table i pri tom u bord kompjuteru dozvolio podešavanje za uključenje i isključenje suvozačevog airbag-a?....ostala vozila koja se prodaju su po istoj Dovla proporciji kalupljena. Dakle, pri aktiviranju tog jastuka, kakvu svrhu bezbednosti po samog suvozača taj jastuk ima?.....nema nikakvu funkciju po svim vozilima koji se po sajtovima domaćeg servisa prodaju.

 

E sad, ako je tako, da li postoje zainteresovani vlasnici GP-a da se združe snage i pokrene saniranje propusta tog domena od strane proizvođača korisnicima?

 

 

 

Ne znam da li se polemisalo već o ovome, ali do sada je trebalo da se izrodi razmatranje pa i postupanje oko tužbe združenih snaga korisnika i izvrši odšteta korisnicima. Pošto ne znam da li se o ovome već polemisalo, prosto se pitam da su ljudi zaista jedni spavači kao što je to u filmu matriks i prikazano.

 

 

Dobri narode, nisam ja ovde da bi pametovao ili se isticao da bi samo iskazao svoj ego s nekakvim veštinama u ovo veoma poremećeno vreme svesti po sama ljudska bića u gnezdu u kojem smo, nego ljudi moji dajte da kroz nečiji očigledni propust(?) izvučemo makar neku dobrobit po sviju nas.  :welcome:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koji propust??? Koji???

 

Očigledno je da ti automobilska industrija i tehnologije nisu jača strana, što i nije toliko strašno, ali imaš loš pristup u komunikaciji sa ljudima koji žele da te upute i da ti objasne neke stvari.

 

Dobri narode, nisam ja ovde da bi pametovao ili se isticao da bi samo iskazao svoj ego s nekakvim veštinama 

 

 

Tvoj način pisanja meni govori da jesi. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tabla je ispod oslabljena na mestu gde je airbag samo se to ne vidi spolja  (niti mora da se vidi) - zbog estetike. Kada se aibag ispali on to pocepa i izleti bez ikakvog problema. No posle toga se menja kompletna tabla jer njena popravka nije moguća a da se to ne vidi. "Poklopci" za airbag i viljivi urezi/oslabljena sa spoljne strane su stvar prošlosti... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja apsolutno nemam ništa protiv da ti svog Gp malko jače prisloniš negde i da izlete svi jastuci da bi se najzad uverio da se menja tabla i da iskaču jastuci, i da obavezno snimi da imamo dokumenatovan materijal za buduće neverne tome

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pošto neki forumaši govore, u stvari, mogu se nazirati predpostavljanja u rečenicama da ni oni zapravo nisu sigurni; a to ne pokazuju argumentima slika, video klipova (i slično) o onome šta zagovaraju.. nego se samo ispoljavaju nekakva nagađanja koja imaju naročitu tvrdnju jer su im drugi preneli i tako se informacija razvodnjava kao tačna i merodavna po forumu i uopšte.

 

Moj bivši auto, Fiat Stilo:

 

bag.jpg

 

Eto i ličnog iskustva ako te jedino ono zadovoljava...jer valjda se laže na onim crash testovima, pa kad se postavi video klip jednog takvog testa to nekako kod tebe nije merodavno. ;)

Vidiš li suvozački jastuk kako je izleteo kada je trebalo?

Od starta imaš pogrešnu pretpostavku. Još jednom, tvoj Grande Punto ima suvozački vazdušni jastuk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne mogu shvatiti, a i protiv pravila inteligencije mi je da bi neko postavio airbag ispod plastične table i pri tom u bord kompjuteru dozvolio podešavanje za uključenje i isključenje suvozačevog airbag-a?....

Kao sto kolege rekose, na novijim vozilima tabla je na tom mestu oslabljena, cak se na dosta vozila pod nekim uglom mogu nazirati konture predvidjenog proreza za airbag u tabli.

Sto se tice druge "nejasnoce", ako bolje pogledas na nekoliko mesta u autu ces videti ovakav nekakav simbol:

 

image.jpg

 

Sto znaci da opcija ukljucenja/iskljucenja suvozacevog airbag-a nije napravljena da bi se sa njom igrali. Vec da se u slucaju postavljanja decijeg sedista na suvozacko mesto (a postavlja se ledjima u smeru kretanja sa suvozackim sedistem pomerenim u krajnji zadnji polozaj) - obavezno iskljuci suvozacev airbag, zbog mogucnosti ozbiljnih povreda.

Na Stilu je npr. taj prekidac mehanicki, tj. airbag se aktivira/deaktivira kljucem, sa desne strane table kada se otvore suvozacka vrata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ista brava postoji, na istom mestu i na Puntu i na GP, kao sto je ima i na Stilu. Tesko da bi stavljali bravu za iskljucivanje suvozacevog Air bag-a, a da istog u stvari nema instaliranog.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne preterujte sa ovim u automobilu - mogu da stradaju bešika i prostata

 

sedista 1.jpg

 

Uz kožna sedišta u današnjim modelima po pravilu dolazi i grejanje, funkcija koju naročito cenimo zimi. Zahvaljujući grejanju sedišta, pre ćemo se zagrejati nego što se ugreje kabina vozila. Nešto ređe, automobili (uglavnom visoke klase) nude i opciju hlađenja, odnosno, ventiliranja sedišta. Uz prijatan osećaj u letnjim i zimskim mesecima, mogu se pojaviti i dugoročne neugodnosti koje ćete lečiti godinama. Urolozi najbolje znaju o čemu je reč, bilo da se radi o muškarcima ili ženama. Na primer, nije dobro da vam tokom dužeg puta leti sve vreme duva hladan vazduh iz ventilacije. Oni koji imaju tegobe ili ih žele izbeći, preko nogu i drugih osetljivih delova tela staviće nekakav prekrivač ili majicu kako bi zaštitili bešiku, a muškarci da bi zaštitili i svoju prostatu.

 

Uz ventilaciju/klima-uređaj, u mnogim modelima postoje sedišta sa dodatnim funkcijama, poput grejanja i hlađenja. Iako se radi o prijatnim dodacima u automobilu, koji povećavaju komfor u vožnji, posledice mogu biti teške i trajne, ukoliko preterate sa njihovim korišćenjem, što potvrđuju i urolozi. Pojedina sedišta u vozilima imaju nekoliko stepeni grejanja i hlađenja, a preterivanje može izazvati hronične bolesti. Na primer, hlađenje sedišta može prouzrokovati bolesti kao što je prostatitis.

 

Dakle, svi koji imaju problema sa hroničnom upalom prostate moraju da vode računa kada koriste hlađenje sedišta i klima-uređaj. Kao što prostata ne podnosi da putujete 10 sati bez ikakve pauze i da ne obavite mokrenje. Preporuka urologa je da se minimalno na svaka dva sata napravi pauza za odlazak u toalet. Naravno, to će dobro doći i celom telu - kičmi, nogama, rukama, vašem vratu, prokrvljenosti, mozgu... Sa druge strane, grejanje sedišta može da ima blagotvorno dejstvo i čini dobro mokraćnoj bešici i prostati, ali bi trebalo istovremeno pripaziti na jačinu grieanja jer je poznato da visoka temperatura nije dobra za testise. Osim toga, visoka temperatura na našem telu može dovesti do znojenja, a kad se spoje vlažno i toplo rezultat su često ojed i gljivice. Ukoliko na telu imate takve male ranice, a zatim grejanjem sedišta izazovete znojenje, velika je šansa da ćete pogoršati situaciju. Moglo bi doći do pojave i pogoršanja gljivične infekcije u nekim tkivima i pregibima na telu. Zbog svega navedenog, grejanje i hlađenje sedišta treba koristiti razumno i odmereno.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...