Jump to content
FAS Goran
kanjizares

Lancia Lybra - slabo grejanje / ne radi grejanje

Recommended Posts

Ciao a tutti :rolleyes:
Lybrasi moji zna li neko zasto pokazivac stoji na 50 stepeni i nece dalje? :question:

grazie mille :unworthy:

Zbog cega moze biti slabo grejanje? Jel tacno da postoji neki grejac kabine pa da mozda on ne radi kako treba?
Nemojte se smejati ako nesto odvalim, ja sam zensko :rolleyes::yes

Nadam se da ce neko imati neko konstruktivno resenje wink.gif i hvala punooooOOO

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cao :welcome:

Da li ti je temperatura vazduha koja izlazi kroz ventilacione otvore slaba ili ventilator slabo duva?

U kom polozaju ti stoji temperatura na instrument tabli?

Najverovatnije je termostat pokvaren,javice se vec neko od lybrasha da ti kaze koja je cena zamene :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

NA Lybru je 50 ustvari "0" znaci da se kazaljka ne pomeri nimalo.

Proveri nivo tecnosti za hladjenje.

Pa kontakt termodavaca na termostatu.

Nisam siguran da se kazaljka ne bi uopste pomerila da je i termostat non-stop otvoren, mada posto vidim u drugom topicu da je i grejanje slabo moguce ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cao :welcome:

Da li ti je temperatura vazduha koja izlazi kroz ventilacione otvore slaba ili ventilator slabo duva?

U kom polozaju ti stoji temperatura na instrument tabli?

Najverovatnije je termostat pokvaren,javice se vec neko od lybrasha da ti kaze koja je cena zamene :thumbsup:

Da, mlak je vazduh,a ventiator dobro duva.

Ne razumem te to za polozaj temperature na instrument tabli :question:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Polozaj temperature ti je ovo na slici zaokruzeno crvenim :thumbsup:

Lybra_1.jpg

To treba da stoji na sredini,tacnije na 90 stepeni,kad jednom dodje do sredine ne sme da opada niti da raste preko sredine.

ako nije situacija kao sto sam opisao termostat je u problemu :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lose je za motor da radi "pothladjen", potrosnja je sigurno veca (ja sam zamenom termostata na istoj relaciji dobio potrosnju za 0,5 do 1 litar manju na boardu)

Kad si ga dovozio iz NS spoljna temperatura je sigurno bila u dobrom plusu pa je kazaljka bila na 90 ali cim krene hladnije vreme opada temperatura pogotovo na otvorenom putu...

Mislim da je to 99% problem sa termostatom :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da se i ja pridružim svojim iskustvom. Elem, kada sam gledao moju "lepoticu" (Lybra 2.0 SW) na placu, radila je dugo u mestu i temperatura je stajala na 90 i grejanje je bilo odlično. Nisam mogao da je provozam jer nije bila registrovana (zima, par dana pred novu). Kada sam preuzeo auto i krenuo kući, temperatura nikako da se podigne iznad 50 (0), osim u vrlo kratkom vremenu, kada sam upao u gužvu. Odmah sam zaključio da je termostat u pitanju i posle praznika pazario novi u "Kit komercu" u Zemunu (3900 dinara), zamenio i sada greje u kabini k'o luda, a temperatura na satu (kada se motor zagreje) stoji zakucana na 90 (ni gore ni dole). Isprobano i po gradu (Beograd u špicu) a i na auto-putu prošli vikend. Pozdrav!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Govore mehanicari da taksisti masovno u Lybre ugradjuju termostat od Renoa 4, koji original pase u ono crevo koje ide od termostata ka hladnjaku. Vele da mu je i temperatura ista a kosta nekoliko stotina dinara.

Nisam to probao na svojim kolima, ali tako govore.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam problem termostata resio pre zime, ugradnjom dobrog polovnog primerka. Sto se tice termostata Renoa 4. Tu ima jedan "mali" problem naime kada se pokvari on zaglavi u polozaju zatvoreno, a ne kao kod Lybre u polozaju otvoreno. Mislim da je to dovoljan razlog za izbegavanje.

Inace koliko je Reno 4 automobil koji je obelezio 20 vek ( isti mi je bio prva limuzina), govori i to sto sam po preporuci njegove gumene drzace za auspuh montirao kao drzace za spoljnu jedinicu klima uredjaja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imao sam isti problem na mojoj Lybri 1.8 i problem je rešen kupovinom novog BEHR termostata. Sada je kazaljka temperature zakucana i čak ni pri najvećim brzinama ne pomera se ni milimetar. Pošto meni pre toga temperatura nije prelazila 55C (provereno dijagnostikom) računar je sve vreme pravio bogatiju smešu pa je i potrošnja pala za oko 1.5l. Taj problem treba što pre rešavati pošto motoru definitivno ne odgovara podhlađivanje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imao sam isti problem i kupio sam nov termostat i zamenio ga i lybra mi mnogo manje trosi , radi na nizim obrtajima . Kupio sam ga u kit kars -u u ns-u negde oko 3000 din.

Ne isplati se probati sa nekim drugim termostatom posto nije mnogo skup a zajedno sa telom se menja . Ima tri srafa i posao je od ukupno 20 - 30 min. Trebace vam samo selne posto su na mojoj bile fabricke stegnute specijalnim klestima . Davac temperature se takodje treba prebaciti sa starog .

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja sam prosle godine u AP sportu kupio novi termostat , zamijenio ga, a odmah nakon mjesec dana, kada sam krenuo na skijanje, temperatura je ``Zakucana `` na 90stepeni, sve do momenta do kada ne ukljucim grijanje. Nakon toga, pada na 50 stepeni ili ispod, a kada iskljucim grijanje, vrace se na 90 stepeni. Mislim da se ovo desava kada su spoljasnje temperature oko 2 stepena ili nize. Ne znam da li je u pitanju termostat, ali onda ovaj iz AP sporta definitivno nije bio ispravan ili je odmah ``crkao``. Da li ima neko slicno iskustvo?

procitao sam sve teme inace i jos prosle godine, zakljucio po simtomima da je u pitanju termostat, ali nakon zamjene ili je odmah crkao ili je neki drugi problem...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Resenje moze biti veoma prosto ili ...-ozracis sistem i probas na probnu voznju kako se ponasa.Ako opet krene da zeza i da se hladi uradi opet ozracivanje i proveri da liima vazduha u sistemu..ako ga ima opet to znaci da dobija izduvne gasove u sistem za hladjenje.A moze dobiti u tom slucaju samo ako je ostecena zaptivka glave motora ili ne daj boze da je naprsla glava motora.(glava gore zaptivka dole)

A ako se ne pojavljuje vazduh u sistemu onda je najverovatnije termostat zakucao u nekom polozaju.(zamena termostata).

Toliko. Srecno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poštovanje, imam problem sa Lybrom.... naime kako je krenulo hladno vreme shvatio sam da mi ne radi grejanje. Motor postiže radnu temperaturu i ventilator radi ali duva samo hladan vazduh. Kada uključim klimu tj odmagljivanje stakala odmagli -što znači da i klima radi. Majstor ne može da u doglednom vremenu uzme auto da uradi a napolju smrz. Čuo sam da grejanje otvaraju elektro motorići, gde su, kako se do njih dolazi i kao ih ispitati?

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li su obe strane hladne? Ja sam imao sličan problem i popravljao sam oba motorčića za grejanje hlađenje. Do motorčića za regulaciju temperature sa suvozačke strane dolazi se lako kada se izvuče kompletna fioka ispred suvozača. Motorčić na vozačkoj strani je posebna priča i jako ga je teško izvući. Negde u mojim postovima imaš objašnjenje za skidanje motorčića.

 

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/54189-lybra-resavanje-problema-sa-duvanjem-ventilacije/

Edited by vibe303

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...