Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Ajde red je da i ja predstavim moju makinu :rolleyes:

U pitanju je Punto Mk2a 2000 god 1.2 16V hlx oprema i sve sto ide uz nju. Kod mene je zadnjih 6 meseci i prilicno sam zadovoljan s obzirom da sam presao samo nekih 12000km nisam nasao neke prevelike mane, jeste da je u pocetku bilo problema sa trapom i nekim sitnicama ali tu je ionako bilo planirano da se potrosi 300 evrica na sredjivanje s obzirom da je placen 3000 eur i nisam ocekivao da sve bude bas savrseno. Presao je 160 000 km motor je suv sa svih strana i nije pran u skorije vreme sto mi je bilo bitno kad sam gledao pre kupovine, malo vlazi kod poluosovine ali nista strasno dokle god ima dovoljno ulja u menjacu :thumbsup: i cini mi se da je to ta kilometraza po onome sto sam zatekao. Uvezen je 2004 licno od strane coveka koji mi ga je prodao tako da imam sve papire od carine, provere u supu i ostalo. Prilikom kupovine sam primetio da se broj motora u saobracajnoj ne poklapa sa onim na motoru pa smo isli na vestacenje u 29-ti i ispostavilo se da je na carini pre 6 godina greskom upisan broj kompresora klime pa je sad sve ispravljeno ali je zbog korozije jednog broja kucan PUS :thumbsup: Imao je fabricki kasetofon ali sam ja preko foruma kupio CD i prezadovoljan sam zvukom, ali u skorije vreme ce biti prepravki nekih sto se toga tice samo da uhvatim malo vise vremena. Plin sam ugradio kod drugara na rate i prezadovoljan sam posto skoro svako jutro idem od rakovice do aerodroma i nazad i u proseku me ta relacija kosta oko 400 din :thumbsup: sto je smesno pa je usteda i vise nego ocigledna barem po meni. Auto je pravi mali zvrk, startan je poprilicno a u 3 na 4.5-5000 rpm jede asfalt :thumbsup: svidja mi se sto ima malo tvrdje vesanje pa i u krivinama ne lezi lose ali nisam ga testirao dalje od kosutnjaka i avale.

SNC00270.jpg SNC00279.jpg SNC00271.jpg

SNC00272.jpg SNC00273.jpg SNC00274.jpg

SNC00275.jpg SNC00276.jpg SNC00277.jpg SNC00278.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala, vec sam se navozao :thumbsup: zaboravih da napomenem da je odrzavan u Delti i da nije vozen skoro 7 meseci pre nego sto sam ga kupio, mislim vozen je jednom u 2-3 nedelje sto se i videlo po podu odozdole kad sam ga gledao na dizalici. Jedino sto sam zapazio jeste to da su bila udarena zadnje desna vrata ali su uradjena i vise nego dobro, ima samo mali trag od postolja sa unutrasnje strane kako su farbana i prednje levo krilo ali je zamenjeno pa opet malo ulubljeno sa gornje strane do haube. Ali ipak polovan je :rolleyes: prijatno sam iznenadjen da enterijer moze da bude toliko dobro ocuvan, nema ni jednu jedinu tackicu sem na vozacevom tapacirungu do prozora od lakta :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stakla cu da radim kad budem menjao soferku posto imam lepu vertikalnu crtu od kamena :realmad: a felne sam hteo neke na foru ATS ovih petokrakih kao sto stavljaju na jugice ali u 14 ili 15 varijanti posto sam video da mnogo dobro stoje pogotovu kada su crne sa belim rubovima :thumbsup: ali u svakom slucaju cekam da prodje zima i da pokrpe ulice :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam odlicne patosnice, ove su kupljene pre 3 nedelje i predvidjene su samo za zimu kako bi sva bljuzgavica i voda ostajala u njima, bolje da malo ruznije deluje nego da posle ribam tepih :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobar je punto,ima i plin,plus 5v,super,prava stvar.P.S.Motor 12,16v je vrh,odlican je za tu skoljku. :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa kad sam trazio jedina opcija je bila da ima 5 vrata i naravno da je 16v sve ostalo se da zameniti :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ajde malo da osvezim temu, juce zamenjen set kvacila kod Gorana i napokon ce nestati bol u nozi od stiskanja :rolleyes: sem toga uspeo sam samo da polupam sve 4 ratkapne :wallbash: ali posto sam sad na odmoru pasce neko poliranje i spolja i unutra :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prodje 18 meseci i 42000 km od kad sam kupio Punta i to mahom gradske voznje. Moram reci da sam prilicno zadovoljan autom starim pa jos malo 12 godina i da sem redovnog odrzavanja i zamene nekih potrosnih delova nemam nikakvih primedbi. Na trapu nista nisam dirao i kako mi se cini necu skoro nadam se iako su putevi katastrofa :wallbash: Jedina zamerka koju imam a nemam pojma jel normalno kod njih je ta da mi se pojavila korozija i da je otpalo malo zastite sa poda uz samu sajtnu, kolko mi se cini u pitanju je neki kao zastitni lim preko poda ako se ne varam, ali to cu srediti prvom prilikom cim malo otopli :)

Edited by Ticma

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobra su to kola uz malo odrzavanja,posle toliko godina,ja bih ti preporucio komplet zastitu poda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma imao sam volju ali nisam nasao vremena pre zime, a i barabe mi bile ukrale kompresor pa nisam hteo da kukam komsiji :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Desilo se i meni da je otisao dihtung glave, poceo je da pije vodu na prvom cilindru :wallbash:

zbog malo vecih cena u nekom od servisa u BG-u odlucio sam da to sredim u privatnoj reziji kod tece u servisu van BG-a. Naime problem je bio u tome sto je neko pre mene skidao glavu i lose je uradio (bila je lose obradjena tom prilikom) a i stavljen je neki zali boze dihtung.

Glava je odneta u Obrenovac na obradu gde su stavljene nove gumice ventila i fino ispolirana lezista i samo ventili. Usis je detaljno ociscen kao i gornja glava sa bregastama, svi lezajevi su ok ali sam bio odlucio da zamenim karike posto ce sad biti malo veca kompresija pa da ne pocne da duva ubrzo posle zamene. Stavio sam Goetze karike original porucene i cekane 2 dana (stare su bile totalno izgorele i mogao sam da ih slomim bez i malo muke sa dva prsta). Dihtung je Spessov metalni sa kevlarom predvidjen za malo veca opterecenja. Cilindri su u relativno ok stanju za skoro 200000km, sve u svemu sad sam odustao od prodaje koju sam planirao posto ovako mogu da ga teram jos neko vreme dok ne bude uslova za neku bolju masinu :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi dosao sam na ideju da prodam Punta, hteo bih da uzmem nesto vece i jace pa me zanima vase misljenje isplati li se sad prodavati auto uopste i koliko bi realno mogao da dobijem za njega?

Generalno u OK je stanju, sredio sam sve sto je bilo problematicno i zaista je sedi i vozi . . .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa računaj da je 2.500 neka gornja cifra koju možeš da uzmeš za njega, mada sa obzirom da je HLX oprema, onda možda i nešto malo više... Ne isplati se definitivno, osim ako nemaš neki višak para koji bi ti pokrio to što bi izgubio prodajom, ja kad stavim na papir koliko sam uložio u svoj (muzika, plin, presvlake, pragovi, kačket, felne, tamna stakla), ne isplati se nikako, osim kad bi sve to poskidao i prodao rasparno

Share this post


Link to post
Share on other sites

a gumice balans stangle?

nemoj da ga prodajes ako si vec sredio auto sad znas na cemu si... pa prema tome sedis i vozis

kupis nesto vece i ono okrepavi posle metar dana i sta onda da radis...

a i za te pare ne mozes da kupis nov auto...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa malo mi je dosta punta, dosta prelazim u zadnje vreme pa mal mal i nesto moram da menjam, dosta je nezan auto za moju kilometrazu po nasim putevima.

Da mi se ne isplati to je definitivno pa sam jos uvek u debelom razmisljanju. Nov auto ne sigurno, previse se gubi na ceni posle, a iz Holandije bih nasao nesto pristojno do 5000 . . .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa malo mi je dosta punta, dosta prelazim u zadnje vreme pa mal mal i nesto moram da menjam, dosta je nezan auto za moju kilometrazu po nasim putevima.

Da mi se ne isplati to je definitivno pa sam jos uvek u debelom razmisljanju. Nov auto ne sigurno, previse se gubi na ceni posle, a iz Holandije bih nasao nesto pristojno do 5000 . . .

pristojna macka u dzaku jos pritom sto je iz holandije onda i napusena... macijom travom

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema tu macke u dzaku, imam neku kombinaciju za neke aukcije, nema lazi nema prevare, sve je lepo prikazano i objasnjeno sa pravom servisnom knjizicom a ne kao kod nas . . .

Share this post


Link to post
Share on other sites

zbog cega su ljudi ubedjeni da zemljaci iz zemalja clanica evropske unije ne znaju i na zele da lazu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zato sto je kroz moje ruke proslo preko 10 automobila uvezenih iz Italije, Nemaacke i Holandije preko iste firme i u svim sam se navozao posteno bez ikakvih problema. Naravno ni jedno vozilo nije bilo starije od 2005 i nije imalo manje od 150000 na satu ali pravih . . .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako imaš taj budžet, onda ga stavi na oglas za nekih 2.800 pa ako niko ne zove, spuštaj cenu za po 100 dok ne počnu da zovu, jer na cifru od 5.000 nekih 500e manje više ne verujem da može mnogo da poremeti budžet, i za 4.500 može da se kupi pristojan auto

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...