Jump to content
FAS Goran
endbringer

Fiat Bravo 1.6 - koje svećice?

Recommended Posts

Pozdrav narode. Imam sledecu dilemu-obican plin bez lamda kontrole na bravo 1.6 i muka sa dilemom koje svecice. Koristio sam do pre 3 mes fabricke NGK i po preporuci presao na BOSCH jednokrake-navodno bolja varnica i sl. Kakva su vaa iskustva i saveti za izbor svecica?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav narode. Imam sledecu dilemu-obican plin bez lamda kontrole na bravo 1.6 i muka sa dilemom koje svecice. Koristio sam do pre 3 mes fabricke NGK i po preporuci presao na BOSCH jednokrake-navodno bolja varnica i sl. Kakva su vaa iskustva i saveti za izbor svecica?

ako je po katalogu nece imash problema, ima neshto novo na trzishtu svecice koi su namenjene za vmotorekoje koriste LPG sa boljim karakteristikama.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, čuo sam za njih ali im je cena :whistle:

Da li ih ko koristi, pitam se kolika je razlika u odnosu na obične i da li se isplati ulagati u njih?

Share this post


Link to post
Share on other sites

NGK Laserline svećice za vozila konvertovana na autogas

1laserline.jpg

Revolucionarnim razvojem svećica za motore koji za pogon koriste TNG, poznata fabrika za proizvodnju svećica NGK dala je svoj doprinos afirmaciji i korišcenju TNG kao alaternativnog goriva broj jedan danas u svetu

Svećice nautrališu uticaj mnogih naispravnosti na motoru koje uzrokuju nepravilan rad motora na gas. Pošto su istraživanja NGK pokazala da je za sigurno paljenje smeše gasa i vazduha potreban minimalni napon od 7000 V, konstrukcija elektroda na ovim svećicama omogućava sigurno generisanje kvalitetne varnice i pri najmanjim dozvoljenim naponima. Prečnik elektrode od samo 0,6 mm omogućava da varnica bude najoptimalnijeg oblika. Legura kojom je zaštićena svećica omogućava maksimalnu zaštitu od korozije (nepoznatu kod svećica bilo kog drugog proizvodača), kao i dobro odvodjenje toplote zahvaljujući bakarnom jezgru, što opet sprečava pregrevanje, odnosno rad svećice u optimalnim temperaturnim uslovima.

U toku čitavog radnog veka zazor izmedju elektroda ostaje nepromenjen, niti postoji mogućnost pojave prekida varnice.

Linija od 7 vrsta svećica pokriva 90% vozila konvertovanih na auto gas, što cini oko 97% potreba vozila koja se voze u Evropi.

2large_Svecica_elektrode.jpg

U zavisnosti od vrste vozila različita je cena i skuplje su od "običnih" svećica ali se gledano na duži rok isplate jer su pouzdane u davanju varnice pa time štede i gorivo. Ako se ukalkuliše i zamena običnih svećica u istom periodu oko 5 puta i troškovi zamene onda i nisu tako skupe. Traju oko 100.000 kilometara.

1. High-tech electrodes

LPG LaserLine spark plugs have an iridium-tipped centre electrode and a shell electrode with a platinum chip. These precious metal chips are attached in a specially developed laser welding process patented by NGK. The advantage: the precious metals are resistant to the unfavorable conditions in gas operated engines. The spark gap remains virtually the same throughout the entire performance range.

2. Individual spark gap

The ideal gap between the center electrode and shell electrode of every LPG LaserLine type is preset for gas operated engines. Manual adjustment is no longer necessary.

3. Optimum thermal properties

A copper core in the shell electrode of every LPG LaserLine spark plug improves the temperature discharge, which helps to regulate the higher temperatures in gas operated engines. Design properties protect these spark plugs even better against fouling.

4. Heat shield for the housing

A special alloy coating covers the housing of every LPG LaserLine spark plug, protecting it from the higher temperatures and the increased risk of corrosion. No other manufacturer currently offers a similar coating.

5. Relief for the ignition coils

Studies conducted by NGK show that the required ignition voltage in gas operated engines increases by as much as 7,000 volts – an acid test for the ignition coils. The iridium center electrode of an LPG LaserLine spark plug, only 0.6 mm in diameter, provides a counter measure, since it requires very low ignition voltage. The shape of the electrode also facilitates optimum advance of the flame front.ie optimale Ausbreitung der Flammenfront.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...