endbringer 15 Posted October 23, 2010 Pozdrav narode. Imam sledecu dilemu-obican plin bez lamda kontrole na bravo 1.6 i muka sa dilemom koje svecice. Koristio sam do pre 3 mes fabricke NGK i po preporuci presao na BOSCH jednokrake-navodno bolja varnica i sl. Kakva su vaa iskustva i saveti za izbor svecica? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted October 23, 2010 (edited) Na Brava slobodno mozes da furas te jednokrake ali ih menjaj na 20000. Edited October 23, 2010 by Martini Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dalibor Brisk 0 Posted October 24, 2010 Pozdrav narode. Imam sledecu dilemu-obican plin bez lamda kontrole na bravo 1.6 i muka sa dilemom koje svecice. Koristio sam do pre 3 mes fabricke NGK i po preporuci presao na BOSCH jednokrake-navodno bolja varnica i sl. Kakva su vaa iskustva i saveti za izbor svecica?ako je po katalogu nece imash problema, ima neshto novo na trzishtu svecice koi su namenjene za vmotorekoje koriste LPG sa boljim karakteristikama. Quote Share this post Link to post Share on other sites
endbringer 15 Posted October 25, 2010 Da, čuo sam za njih ali im je cena Da li ih ko koristi, pitam se kolika je razlika u odnosu na obične i da li se isplati ulagati u njih? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dalibor Brisk 0 Posted October 31, 2010 cena je pristupacna za nashe uslovo i kvalitet je odlican do 30000km Quote Share this post Link to post Share on other sites
zokivs 0 Posted March 16, 2011 NGK Laserline svećice za vozila konvertovana na autogasRevolucionarnim razvojem svećica za motore koji za pogon koriste TNG, poznata fabrika za proizvodnju svećica NGK dala je svoj doprinos afirmaciji i korišcenju TNG kao alaternativnog goriva broj jedan danas u svetuSvećice nautrališu uticaj mnogih naispravnosti na motoru koje uzrokuju nepravilan rad motora na gas. Pošto su istraživanja NGK pokazala da je za sigurno paljenje smeše gasa i vazduha potreban minimalni napon od 7000 V, konstrukcija elektroda na ovim svećicama omogućava sigurno generisanje kvalitetne varnice i pri najmanjim dozvoljenim naponima. Prečnik elektrode od samo 0,6 mm omogućava da varnica bude najoptimalnijeg oblika. Legura kojom je zaštićena svećica omogućava maksimalnu zaštitu od korozije (nepoznatu kod svećica bilo kog drugog proizvodača), kao i dobro odvodjenje toplote zahvaljujući bakarnom jezgru, što opet sprečava pregrevanje, odnosno rad svećice u optimalnim temperaturnim uslovima.U toku čitavog radnog veka zazor izmedju elektroda ostaje nepromenjen, niti postoji mogućnost pojave prekida varnice.Linija od 7 vrsta svećica pokriva 90% vozila konvertovanih na auto gas, što cini oko 97% potreba vozila koja se voze u Evropi. U zavisnosti od vrste vozila različita je cena i skuplje su od "običnih" svećica ali se gledano na duži rok isplate jer su pouzdane u davanju varnice pa time štede i gorivo. Ako se ukalkuliše i zamena običnih svećica u istom periodu oko 5 puta i troškovi zamene onda i nisu tako skupe. Traju oko 100.000 kilometara.1. High-tech electrodesLPG LaserLine spark plugs have an iridium-tipped centre electrode and a shell electrode with a platinum chip. These precious metal chips are attached in a specially developed laser welding process patented by NGK. The advantage: the precious metals are resistant to the unfavorable conditions in gas operated engines. The spark gap remains virtually the same throughout the entire performance range.2. Individual spark gapThe ideal gap between the center electrode and shell electrode of every LPG LaserLine type is preset for gas operated engines. Manual adjustment is no longer necessary.3. Optimum thermal propertiesA copper core in the shell electrode of every LPG LaserLine spark plug improves the temperature discharge, which helps to regulate the higher temperatures in gas operated engines. Design properties protect these spark plugs even better against fouling.4. Heat shield for the housingA special alloy coating covers the housing of every LPG LaserLine spark plug, protecting it from the higher temperatures and the increased risk of corrosion. No other manufacturer currently offers a similar coating.5. Relief for the ignition coilsStudies conducted by NGK show that the required ignition voltage in gas operated engines increases by as much as 7,000 volts – an acid test for the ignition coils. The iridium center electrode of an LPG LaserLine spark plug, only 0.6 mm in diameter, provides a counter measure, since it requires very low ignition voltage. The shape of the electrode also facilitates optimum advance of the flame front.ie optimale Ausbreitung der Flammenfront. Quote Share this post Link to post Share on other sites
darko99 4 Posted March 20, 2011 Ima li gde da se kupe NGK Laserline i koja im je cena? Quote Share this post Link to post Share on other sites
psyman 1 Posted October 4, 2012 Kazite mi da lije neko u medjuvemenu probao laserline?Kako su se pokazale?Kako rade sa benzinom? Quote Share this post Link to post Share on other sites