Jump to content
FAS Goran
Sign in to follow this  
gasha

Razmišljam o Kappi 2.4 benzin

Recommended Posts

vrlo verovatno cu da menjam themu pa me interesuje vase misljenje o benzincu od 2 400cm3 koji je ugradjivan u kappu? hvala

Share this post


Link to post
Share on other sites

kontam i ja da je jtd bolja varijanta... Ali sam nasao par komada u dobrom stanju dosta povoljnijih od 2.4 jtd. Znam da je tu registracija,potrosnja,bla bla bla ali sve je to podnosljivo ako je sam motor kao motor pouzdan , dugovecan... Plin umanjuje problem potrosnje a registaciju cu nekako progutati...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako ti nije problem visoka registracija treba da razmisljas o eventualno kasnijoj prodaji sa tom kubikazom, jer je steta davati tako dobar auto u bescenje samo zbog skupih dazbina. Sto ne pogledas verziju 2.0 20V ili 2.0 20V Turbo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

To sam i ja hteo reći. 2.0 turbo ide bolje od 3.0 v6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prodavala se jedna 2.4 JTD na forumu :whistle:

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=41804

A sto se tice odnosa 2.0 T i 3.0 V6,momak koji ima 2.0T,iz naseg kluba Pedja :welcome: ,kaze da je 2.0T ekspolzivnija u startu,ali da 3.0 V6 kasnije ima prednost i vecu rezervu snage,isti momak Pedja je iamo priliku da vozi i Libru 2.4JTD-potpisuje i u 1-oj i u 2-oj brzini :thumbup:

i nje takodje ima na oglasima na forumu,cena je naravno srazmerna godistu i modelu,mislim da je zadnja cena bila 4800E :yes

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=41593

he,he :D sad tek videh :geek: da trazis benzinjaru 2.4,a ja mislo da gledas JTD,pa eto ostavljam post ukoliko se predomislis :p

Edited by mik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam prodavao Kappu JTD. Smucio mi se dizel pa sam ubacio 2,0T 20v. Gaso, registracija je glavna stvar. 2,4 ide bolje od 2,0,potrosnja je slicna,odrzavanje identicno. Motor je skroz ok i uz pravilno odrzavanje gaze i 500.000km. Imao sam dve sa preko 400000 na odrzavanju. Malo su troskarile ulja,ali nesta strasno. Imacu ja uskoro na prodaju 2,0 benzin sa plinom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je san motor 3.0 V6 za opuštenu vožnju auto-putem... I to još da je uglavljen u neku lanciu themu station wagon sa automatskim menjačem! Čak sam i tražio takvu pre nego što su uveli ove ogromne takse na kubikažu. Autoritet za njih je bio neki Siniša iz Ribara (mesta kod Šapca) koji je imao Bosch servis čini mi se. Ti ga Martini sigurno znaš...

Samo čekajte, 3000cc V6 iz theme nije isti kao onaj iz kappe?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auu Martini, sumnjao sam na tako nešto, ali rekoh da proverim...

Znači tvoj tatko je Siniša - hovercraft koji je pre vozio kappu kupe automatik! :unworthy: Svaka čast... pozdravi ga, iako se on mene verovatno ne seća.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima, interesuje me kako su se pokazali ovi benzin petaci u tom autu, prije svega kvaliteta izrade, izdrzljivost itd. itd., imaju li nekih posebnih "mana" da kazem na koje bi trebalo obratiti paznju?

A drugo pitanje, kakva je koncepcija nosaca motora na tom autu, odn. konkretno pitanje je da zelim da prebacim taj motor u svoju Tempru, dakle kakva je situacija s nosacima u odnosu na auta poput Tipa, Brava, Maree itd, znam da je Stilo imao isti ovaj motor (odn da li je isti? ) a njegovi nosaci su kompatibilni s Temprom, pa idem tom "linijom" razmisljanja :) Hvala unaprijed na odgovorima

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uz KVALITETNO odzavanje i normalnu ekploataciju prelaze dosta. Ima par primeraka sa 400-500 hiljada. Nekvalitetna ulja i nizak nivo njega prave probleme sa radilicom. Da se razumemo nema koji ne troskari ulje bar malo. Performanse su dobre, potrosnja prihvatljiva. Nosaci na kappi su tri komada na mostu-sankama i uporna koska gore. Stilo ima dva bocna i uporni dole. Kappin motor pasuje u Stila uz promene alu nosaca bez ikakvih prepravki. Znaci za sve postoje vec pripremljene rupe. Pitanje sad je hoce moci da stane u Tempru ne znam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

...znam da je 2.0 20v tipa onog u HGT bravou dosta "musicav" motor, osjetljivi itd, pa se pitam da li je situacija ista i sa ovim 2.4 ili ima koncepcijskih razlika. Pretpostavio sam da ce neko reci da Kappa ima nosace slicne Theminim, buduci da je njena nasljednica, trebao bi dakle naci nosace motora koji bi mi odgovarali. A pasati mora fizicki buduci da Stilo ima isto prostora pod haubom i izmedju krakova kao i Tempra , Brava i svi ostali iz te porodice, uostalom, trenutno mi je pod haubom 2.0 od 155ce, ali mi je dosadio malo :thumbsup:

Hvala na brzom odgovoru

Share this post


Link to post
Share on other sites

2,0 20V u Kappi je imao problem (ponovo ako se lose odrzava) samo u kombinaciji sa Power drive menjacem koji je jako spor i trazio je stalno obrtaje. 2,0 sa Confort drive menjacem nije imao taj problem jer je prenos slican kao na 2,4 i vozi se opustenije.

Share this post


Link to post
Share on other sites

koji ti je motor u tempri iz 155? jel 16v? ako je 16v onda bi trebalo da se ubaci fiatov DOHC turbo motor bez nekih vecih prepravki... to ti je bato jedan dragulj od motora..jak,podlozan za budzenje samo tako... isto prelazi jako velike kilometraze ali samo ako se redovno odrzava i sipa dobro ulje... inace taj motor ima 4 cilindra nije 5-tak kao u kappi.. ugradjivao se u veliki broj modela sto fiata(coupe),

lancie(thema,delta integrale 16v,delta2 turbo,kappa) i u alfu 155 q4... poz

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma kakav 16v, ne bi ga ni pod razno iz 155ce i sl. , 8v je beton, alfin a ne fiatov motor, njega sam namjerno trazio, lanac umjesto zupcastog, uz pravilno odrzavanje, ne gasati ga hladnog i sl. nadzviti ce karoseriju....

za dohc turbo si u pravu, drugar je prije par dana dovezao coupea 2.0 16v turbo, planira da ga pakuje u svoju mareu, pa je vrijeme da i ja krenem na nesto jace, ne mogu da dozvolim da bude brzi od mene :thumbsup: ma u principu, apsolutno sve iz Tipa, Tempre, Dedre, 155, 145/6, Delte 2 i sl. odgovara medjusobno bez ikakvih prepravki jer su to potpuno ista auta ispod "limarije" da kazem....interesovalo me ovo za Kappu, jer nisam bio siguran na kojoj je ona "osnovi" pravljena, i dobio sam odgovor :) veceras idem da vidim auto pa cu da odlucim da li cu ga uzeti sebi ili ga prepustam drugu da upakuje u svog Bravoa HGT a da ja trazim i dalje sebi Coupea turbo....

Edited by trizex

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja da sam na tvom mestu, trazio bih turbaka koji je isao u 155 q4, pod uslovom da taj motor moze da se nadje za neke razumne novce....

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^^ Pa to je ta masina, iz coupea turbo 16v recimo i sl....nju i trazim, imam par prijatelja s coupeima 2.0 20v turbo, i svi se slazu da bi bili "sretniji" s 16v motorom jer je koncepcijski jednostavniji, stariji dizajn itd. itd...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mada bih ja u kombinaciju ubacio i Alfin 2.0 V6 turbo...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mada bih ja u kombinaciju ubacio i Alfin 2.0 V6 turbo...

Been there, done that, nece vise u moje dvoriste, imao sam lose iskustvo s njim, lijepi cetvrtak :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alfin V6 turbo je u stvari 3.0 v6 12v samo mu je valjda smanjena kompresija ili tako nesto... to je konstrukcija iz '79... mnogo bolje je ubacivati 3.0 24v mnogo je mladji motor.... ima 155 kod nas sa tim motorom :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^^ Upravo, atmo je puno bolja solucija od ovog turbaka....imao sam ga svega pola godine, pa mozda nisam pretjerano mjerodavan, ali po svemu sto sam ja dozivio, i po misljenjima po svim alfa forumima gdje sam njuskao dosad, suvise osjetljiv i musicav motor, a ja svoje auto ne stedim :thumbsup: nikad ga necu tjerati hladnog, i nikad mu nece faliti kvalitetnog ulja, ali zauzvrat mi nijednom nije iznevjerio dosad ma sta da sam mu radio :) zivio NORD :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

2,0 20V u Kappi je imao problem (ponovo ako se lose odrzava) samo u kombinaciji sa Power drive menjacem koji je jako spor i trazio je stalno obrtaje. 2,0 sa Confort drive menjacem nije imao taj problem jer je prenos slican kao na 2,4 i vozi se opustenije.

Moze li dodatno objasnjenje za ovo? Kakav problem? I kako Power drive menjac moze biti spor?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problem je izletanje klipnjace napolje. Prenosni odnosi menjaca nisu isti. Da jednostavnije objasnim Power drive je za nijansu startniji i 100km/h postize na 3100 rpm. Confort ima duzi prenosni odnos i pri 100 se vrti oko 2500. Kad to preracunas u max brzinu koja je kad je sve od oko 220 lako vidis da je ovaj prvi skoro u 7000 rpm a drugi nepunih 5500 sto je znatna razlika u rasterecenosti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...