Dovla 9 Posted October 21, 2010 Ja koliko sam shvatio na JTD-u se dizne samo čiste i retko ima potrebe da se menjaju ulošci... Moj motor je običan TD i kod mog motora se češće menjaju ulošci nego što se čiste. U suštini, majstor kad skine on kaže šta i kako to je najbolji pristup rešavanju datog problema Inače imaš 4 dizne Quote Share this post Link to post Share on other sites
omega 0 Posted October 25, 2010 Sta mislite o preventivnom koriscenju sredsatava za ciscenje dizni za CR motore.Imam Stila 1.9 MJT i nemam nikakvih problema sa diznama mislio sam da mu povremeno sipam neko sredstvo za ciscenje,da li je to delotvorno i koliko je to pametno raditi.Preporucite neko sredstvo ako ste ga koristili... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jagodinac 3 Posted October 25, 2010 Pozdrav druze najbolje je ipak otici kod kolega i ogistiti ultra zvucno.Ali ako hoces ovako mogu ti preporuciti TUNAP 983 to koristim i licno a i u servisu gde radim.Trenutno je nesto najbolje sto ima na trzistu zato sto moze svuda da se sipa.I kod vozila sa BIO-DIZELOM kao i kod vozila sa FAP filterom.Medjutim najbolje ga je koristiti ako ides na neko duze putovanje.Jer sipati to i voziti u lokalu sa voznjama od 15-20 minuta nema nekog velikog ucinka.Ja sipem recimo kad krenem za srbiju i onda ne sipam gorivo do rezerve tako da vrti jedno 6-7 sati bez prestanka i oseti se promena ali ne nesto drasticno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted October 25, 2010 "sipam aditiv i dolazim za austriju Quote Share this post Link to post Share on other sites
etibor 21 Posted December 17, 2010 (edited) Stefanves...Da li si kod Anušića čistio dizne ili negde drugde? Edited December 17, 2010 by etibor Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milan-BG 1 Posted December 25, 2010 Posto mi stilo slabo vuce do 2000 rpm mislio sam da probam neki aditiv za ciscenje dizni...pa ako neko pouzdano zna za neki dobar svi saveti su dobrodosli Pitanje se odnosi samo na aditiv...znaci molicu bez odgovora tipa: jesi ga kacio na komp ? proveri protokomer, egr i sl. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ChobbyNS 283 Posted December 25, 2010 (edited) Ocisti dizne u servisu nekom krstenom Sve drugo je mlacenje prazne slame,bar po meni Edited December 25, 2010 by ChobbyNS Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted December 25, 2010 Posto mi stilo slabo vuce do 2000 rpm mislio sam da probam neki aditiv za ciscenje dizni...pa ako neko pouzdano zna za neki dobar svi saveti su dobrodosli Pitanje se odnosi samo na aditiv...znaci molicu bez odgovora tipa: jesi ga kacio na komp ? proveri protokomer, egr i sl.Nisam za aditive jer mislim da nisu u stanju da se izbore sa eventualnim prisustvom metalnik opiljaka u situ dizne. Skidanje,ultrazvuk,izduvavanje i na kraju provera kolicina na uredjaju je najmerodavnije. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Blueshadow 0 Posted December 25, 2010 Ima jedan aditiv, provereno je dobar i ima jednu manu, kosta vise od ciscenja dizni u servisu (preko 5000din) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jim9 79 Posted January 20, 2011 (edited) Meni s'vremena na vreme zatrese prilikom ubrzavanja ali ne nesto mnogo,jednom dva puta u mesec dana a auto se vozi svakog drugogdana bar po 15km.Danas mi se prvi put desilo da je zatrokirao na kratko i to pri punom gasu u drugoj,posle toga na putu do kuce se sasvim normalno ponasao a namerno sam ga vozio punim gasom na trenutke da vidim da li ce opet.Varovatno je do dizni,pri kupovini auta na dijagnostici mi je majstor rekao da su mi dizne dostigle treci stepenprljavosti i da bi trebalo da se ociste.Od tada sam presao 2000km i nisam ih cistio.Rodjak je otisao da ocistidizne i auto ga posle toga zeza svaki cas,nisu mu vratili kako treba i tako to,slicno iskustvo ima i drugkoji je bez potrebe hteo da ocisti dizne i to ga je kostalo nove dizne i 60000 dinarapa sam resio da ih ne cistim dok bas ne budem morao ali izgleda da je doslo vreme.E sad jer ima nekog iz Nisa da je cistio dizne i gde je to radio,kod Dr.Fiat ili,..?Dr.Fiat ima neku novu metodu ciscenja cena je 2500 dinara. Edited January 20, 2011 by Jim9 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted January 21, 2011 Taj tvoj majstor ima neku sofisiciraniju Fiatovu dijagnostiku od Examinera kad mu kaze da su dizene zaprljane do 3. stepena... Prvi put cujem za tako nesto. Ne vidim razlog zasto se dizne ne bi cistile i odrzavale u cistom stanju preventivno. Radim to godinama bez reklamacije. Tvom drugaru prodajom onih prica kako je to sve bilo zbog nepotrebnog ciscenja je neko uzeo pare na budalu! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jim9 79 Posted January 21, 2011 ^^^ Ma ja auto odrzavam kod Dr.Fiata a kod ovog drugog sam vozio auto sam pri kupovini jer mi je tad bio najblizi a imao je neki univerzalni softver pa je drugacije prikazivao vrednosti ali je tacan.Jer sve sto mi tada prikazao kod njega prikazao mi je i kod Dr.Fiata na Examineru.Nego, pitanje je kod koga ste cistili dizne da znam kod koga da odvezem auto? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted February 20, 2011 Deo posta prebačenog sa jedne druge teme:...svratim i kupim dva aditiva: STP Fuel Injector Cleaner i STP Petrol Treatment. Još ih nisam sipao, danas-sutra ću, ali me interesuje da li neko ima iskustva sa ovim klinerima i kakvi su? Ili da tražim neke druge? Evo slike:Namera mi je da probam prvo da pročistim malo dizne i sistem za gorivo, pa me interesuje da li su ova dva ok za to, šta mislite?Takođe, na oba klinera piše da se mogu bezbedno mešati sa drugim STP proizvodima, pa bih još pitao, da li mogi da sručim oba odjednom u rezervoar pre nego što ga napunim do vrha?U servisu nisam ništa pominjao da se motor s vremena na vreme čuje kao dizel, imao sam već savet od člana djuragin da obratim pažnju na svećice i kablove što se tiče ovoga. (hvala još jednom)Gledaću da ih zamenim što pre.Kakve su vaše preporuke za svećice i kablove, za Punta 1.2 8v?Pozdrav svima Quote Share this post Link to post Share on other sites
djuragin 0 Posted February 20, 2011 ovo ti je primer ukoliko gorivo sadrzi vodu: ovo ti je za dizne kad se zamaste, zapuse i zapeku...http://www.youtube.com/watch?v=XPsFbgQMI0k kao sto su i drugi ovo je samo prividno resenje....cim moras obavljati na svakih 5000km.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 613 Posted February 20, 2011 Što bi bilo lošije od bilo kog drugog rešenja, ukoliko dizne nisu do te mere zaprljane da je neophodna poseta servisu? Ako su dizne u stanju u kom ga Wynss ili neki drugi aditiv mogu rešiti, neće ništa bolje biti ni ako ih skineš i očistiš u ultrazvučnoj kadici.Nije neki veliki izdatak sipati Wynss na 5000km, to je 6-7 punih rezervoara goriva vožnje po gradu. Ne vodim evidenciju, ali sipam ovaj aditiv posle nekoliko poseta pumpi redovno. Nisam nikad imao bilo kakve probleme sa diznama, dimom, trešenjem, niti bilo čim. Dapače, JTD radi ležernije i tiše nego 150k km 'mlađi' TDI koji takođe vozimo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
jane 1 Posted February 21, 2011 Pretpostavljam da bi test motora i dijagnostika pokazali da su dizne zaprljane, da zaista jesu, pa polazim od toga da je sa njima za sada sve u redu. Aditive imam nameru da koristim radi preventive i eventualno otklanjanje sitnih nečistoća. Naravno, ako dođe situacija da se dizne moraju čistiti, onda nema priče - pravac servis.Nego, nadam se da nije katalizator u problemu...Pošto sam već kupio ona dva aditiva (prethodni post), sipaću sada njih, pa ćemo videti. A u sledećoj turi ću probati Wynns. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mateo 2 Posted March 29, 2011 Auto mi je presao tacno 50Kkm, moje pitanje glasi : da li je potrebno da ocistim dizne??da napomenem da nisam ima nikakvih problema sa ubrizgavanjem auto ide isto kao i pre skoro 3 godine kad sam ga kupio sa 18Kkm Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 613 Posted March 29, 2011 Daću ti jedan generalni savet kog se pridržavam sa svakim autom: - Ne diraj stvari koje rade!Mogu da te posavetujem da kupiš Wynss (Wurth, STP...) injector cleaner koji ćeš sipati na svakih 5-6 punih rezervoara. Ima da se kupi na svakoj pumpi. Generalno benzinci nemaju problem sa diznama, sem ukoliko je gorivo baš krš ili ima vode. Ja vozim JTD već 160k km, nikad ništa nije vađeno ni čišćeno, sem nešto potrošnih delova što je menjano. Povremeno sipam, baš kao što sam tebe posavetovao, neki injector cleaner, čisto svoje neke tripove da zadovoljim. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mateo 2 Posted March 29, 2011 Upravo zato i pitam...cuo sam za te cleanere, kazi mi jel si primetio neko poboljsanje nakom sto si sipao u rezervuar ili si to radio cisto preventivno a da ne bi doslo do nekog problema.?? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mik 3 Posted March 29, 2011 Moje dve dizne,posle skidanja na vrhovima,tamo gde je onih 5 rupica imale su neku cudnu skramu ,kroz koju je doduse prolzazilo gorivo,ali jedva (sto verujem,nazalost ,da je slucaj kod veceg broja polovnjaka,kojima to nikada nije radjeno ) sumnjam da bi neki Cleaner to uspeo da skine a i ako bi ga skinuo,pogadjajte gde bi to smece otislo Napominjem da je ciscenje odradjeno odmah posle uvoza automobila iz Italije ,znaci nije do naseg goriva .Naravno,pricam o ciscenju dizni,sa skidanjem svih i zamenom njihovih podloski Cleaneri verovatno,uspevaju da odrze protocnim put kroz tu skramu od goriva,koja se vremenom skuplja na vrhovima samih dizni,ali sumnjam da mogu da ostvare rasprsivanje goriva i samim tim i potrosnju i performanse motora,kao sto se dobija sa skidanjem i ciscenjem dizni.Sve u svemu najbanalniji primer problema sa diznama,ko ga ima,ti je kao problem za lavaboom ili ti umivaonikom kad pocne voda slabije da ti otice,mozes da sipas razne kiseline i cistace(i pritom da ostetis cevi,ako su od metala )ali dok ne skines sifon ispod lavaboa i ocistis ga rucno ,ili ti to vodoinstalater ne uradi -nema dugorocnog resenja Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mateo 2 Posted May 4, 2011 (edited) Planiram da idem na neki manji put sad za vikend i uzeo bi to sredstvo za ciscenje dizni, posto nemam nikakvog iskustva sa time postavicu jedno mozda i glupo pitanje a mozda i ne Da li je isti efekat ako sipam pola boce tog cleanera na pola rezervuara umesto ceo na pun...??Razlog zasto ovo pitam je jednostavan, za pun R mi treba oko 5-5.5 hiljada + taj cleaner koj je verovatno ne manje od 500 dinara...nemam tih para odejednom da dam Edited May 4, 2011 by Mateo Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 613 Posted May 4, 2011 Naravno. Sipaj sledeći put drugu polovinu i isto ti je kao da si sipao odjedanput pun, zar ne? Ne znam samo kako ćeš da izmeriš pola.Sipaj slobodno sad celu bočicu. Duplo jači rastvor se i preporučuje kada su dizne zaprljanije, tj. Kad postoje primetni simptomi zaprljanih dizni. Quote Share this post Link to post Share on other sites
steva_anya 1 Posted May 4, 2011 Nece smetati ako radis "na pola".Dva druga koja su koristila takva sredstava [Yugo na benzin i Stilo 1.6] imali su naznaceno sta se prvo sipa: sredstvo ili gorivo. Pogledaj na boci, pitaj tamo gde kupis. Sto se tice efekata - ne secam se sta su rekli, znam da nista lose nije ispalo na kraju. Sredstvo je oko 5e. Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko1984 2 Posted May 5, 2011 Pise na boci koja kolicina sredstva se sipa na koliko litara goriva. Mozda je bolje da se sipa prvo sredstvo,pa gorivo,cisto da se bolje izmesa. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 613 Posted May 5, 2011 Uglavnom stoji tako na bočici, ja nisam video da stoji obrnuto - sigurno zbog mešanja. Quote Share this post Link to post Share on other sites