igor0511 2821 Posted December 15, 2014 Zar nije 12 godina starosti dovoljan razlog da se guma potroši/stvrdne?Nemoj kretati od skuplje varijante. Takođe taj trzaj pri puštanju gasa imam i ja i 99% sam siguran da su donja dva nosača motora u pitanju. štaviše već sam ih i uzeo i samo čekam priliku da ih zamenim. Koliko ti auto troši i da li ima crnog dima mnogo? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted December 15, 2014 Zovni Bosh servis Misic, na trosarini je. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dimbranislav 0 Posted December 15, 2014 Donja dva nosaca su zamenjena prosle godine.Crnog dima ima samo u slucaju ako turiram auto i udjem crvnu zonu sa brojem obrtaja (valjda bese preko 4500 obrtaja) i u tom slucaju ima dosta crnog dima.Na obtajima do 4000 skoro i da nema dima. Neka srednja potrosnja je oko 6l/100km. S tim da je recimo 35% gradske voznje a ostalo je na otvorenom.Ne trza on kod pustanja gasa, vec jednostavno kad dodje u tom opsegu od 1800 do 2000 ortaja osete se malo jace vibracije.Takodje i na leru, cim dodam malo gasa vibracije nestanu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted December 16, 2014 Lici na nosac motora Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted December 16, 2014 To ako je stradao nosac je kvaliteta istog nista vise.Za dizne mozes na dijagnostiku kod nekog ko ima kts bosch moja preporuka darko u d.vis odlican majstor 064 1208223 ili bosch servis peca ako ih nosis 018 207014 u magdon naselje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1580 Posted December 16, 2014 Nosac motora (ispod akumulatora) je najmanji problem. kako za koji model Ne trza on kod pustanja gasa, vec jednostavno kad dodje u tom opsegu od 1800 do 2000 ortaja osete se malo jace vibracije. postoji tu jos brdo stvari koje mogu da budu uzrok vibracija, pa cak i plivajuci zamajac, treba oterati kod dobrog majstora da to pregleda.Dizne ces najsigurnije proveriti kod nekog bošiste koji ima probni sto, da ih stavi na radne pritiske i testira, sve ostalo je zajebancija.Kod nas u NS-u, provera dizni kod Vilica je 1000 din po komadu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dimbranislav 0 Posted December 16, 2014 Slazem se srdjos-om, to treba da se lepo proveri.Generalno nisam od ljudi koji rade nesto napamet i nagadjaju, zato sam i resio prvo da ispitam sta se desava pa da onda menjam sta bude trebalo.Ne bih da kupim novi nosac, a da mi on ponovo nastrada za recimo 6 meseci do godinu dana jer recimo dizne nisu bile dobre ili protokomer ili ko zna,pa su uzrokovale velike vibracije motora.Iz tog razloga sam pitao za dizne. Treba mi pouzdan majstor koji zna sta radi. Imam mnogo negativnog iskustva sa Niskim majstorima. Prosto neverovatnosta sve ljudi rade i pricaju samo sa ciljem da musteriji uzmu novac.Cuo sam za Misica, ali me zanima da li jos neko postoji u Nisu koji moze sa sigurnoscu da proveri dizne. Zanimaju me vasa iskustva sa njima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted December 16, 2014 Pa reko smo vec i za majstora i za bosistu koji radi novije pumpe i dizne,ako oces za golfa 2 i imt539 onda teraj kos slavceta u banju ili banjca.Kazi skim si imao lose iskustvo od majstora...ja sam ti preporucio ozbiljnog majstora.Sa misica sam saradjivao i nisam zadovoljan,a zadnji put kad sam mu odneo pumpu od focusa hteo da me izgori sa 300e a istu tu sam resio za 25e kod pecu inace zeta od misica. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted December 16, 2014 Peca je bolji od Mise, a za mene je dobar bosista Dragan, selo pored Cuprije. A za mehanicara po meni je odlican Darko D.Vis, ko sto ti je reko deki87, Pedja ASP od novog groblja kad podjes prema Malosiste, ispred pumpe sa leve strane iz pravca Nisa, Lorenov mehanicar Darko je isto dobar i rade italijane tj FIAT vozila. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mladenke 7 Posted December 16, 2014 Ja sam kod remontovanja pumpe visokog pritiska zvao banjaca, koji kaze da te pumpe ne radi i dao mi broj nekog milana koji radi pumpe visokog pritiska. Taj milan je dobio pumpu na ruke i novac i kad mi je vratio rekao da je testirana pumpa i da je odlicna. Nakon toga pumpu sam namontirao kad ono ne moze da odrzi pritisak. Zvao ga, prvo me ubedjivao da je variranje pritiska na leru normalna pojava, nakon toga da skinem reg. pritiska i ocistim. Ukratko, sjebo jedan element na pumpi pa sam morao da pumpu nosim na drugo mesto, konkretno u p. poljanu. Covek korektno odradio posao i testirao pumpu nakon toga. Sad pumpa radi savrseno. Isti taj radi i proveru i remontovanje dizni. Kod njega sam video jedno 6-7 pumpi visokog pritiska koje cekaju na red i dosta dizni. Salju mu ljudi i iz drugih gradova tako da izgleda dosta njih imaju pozitivno iskustvo sa njim. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dimbranislav 0 Posted December 16, 2014 Ko od ovih majstora za dizne radi kompletno ceo posao. Mislim na dijagnostiku, skidanje, ciscenje, eventualni remont i ponovno vracanje i provera na dijagnostici.Dakle treba mi neko ko ce sve da zavrsi. Naravno neophodno je da stoji iza svog rada i da da neku razumnu garanciju za to sto je uradio. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted December 16, 2014 Onda Goran iz Pasjaka i miran si. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dimbranislav 0 Posted December 17, 2014 Jel to osti majstor o kome je govorio i mladenke?Moze kontakt? Quote Share this post Link to post Share on other sites
mladenke 7 Posted December 17, 2014 Ovaj o kome ja pricam ne skida dizne. Majstor ti skine dizne i ti odneses na proveru kod njega i on ti pokaze kako rade dizne i predlozi sta bi trebalo da se uradi, pa ti izaberes hoces - neces. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted December 17, 2014 Jel to osti majstor o kome je govorio i mladenke?Moze kontakt?Nije, ovo je ovlasceni Bosh servis u selu Pasjak pored Stopanje. Rade sve od A do S. Provere uzubljenje, kompresiju motora, turbine, pumpu, dizne. Radi se sa original delovima i profesionalno. Ozbiljan servis, imas tu i restoran da sacekas dok rade. Jedni su medju najjacima u zemlji. Akp hoces br mogu da ti dam. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mladenke 7 Posted December 17, 2014 A na tog gorana mislis. Pored ovlascenog servisa mislim da je i ovlasceni distributer bosch delova. Samo bi mene mrzelo da idem do Stopanje od ovolikog grada. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted December 17, 2014 Nit ima da te mrzi nit je daleko. Mene bi mrzelo da me upropascavaju niski "bosisti" Bolje odvojis jedan dan na pravom mestu nego x puta od Pere do Mike i svid po 50-100e Quote Share this post Link to post Share on other sites
mladenke 7 Posted December 17, 2014 Pa valjda ima i kasvetnih bosista i po gradu, da ne moram da idem van. Kod mene ne postoji x puta i davanja para pre zavrsetka posla. Uradis ono sto si rekao a ja zadovoljan, placam kolika je cena, bez cenjkanja ko na pijaci. Ako ne uradis kako je receno, para nema. Ukoliko jos nesto sj*bes, placas trosak. Konkretno primer od pre nedelju dana sa pumom visokog pritiska. "majstor" uradio pumpu, zafrknuo jedan element. Moj trosak je skidanje pumpe i vracanje prvi put. Sledece skidanje je bilo o njegovom trosku, nije dobio ni dinar jer pumpu nije sredio, a element je morao da plati. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dimbranislav 0 Posted December 18, 2014 Je li ima neko u Nisu ko moze da to kvalitetno i posteno odradi? Quote Share this post Link to post Share on other sites
cobra11 1 Posted January 1, 2015 Pozdrav ljudi i Sretna Vam Nova godinaJa opet imam problem Hvala bogu nije stilo ali pre dva meseca smo kupili Hyundai Getz . Pisao sam na Hyundaijevom forumu, sve mrtvo niko nista. Bezveze njihov forum. Inace radi se o motoru D3EA CRDI 12V dakle common rail dizelas sa tri klipa. Sada kada je zahladnelo nije mogao podici obrtaje iznad 1500 rpm. Znaci bruka, bio na malom-srednjem servisu kaze majstor brizgaljke, cuju se pri dodavanju gasa kako zuje kao vazduh kad se duva roz crevo i pri voznji klepecu (sada vise ne klepecu ). Radio samo mali-srednji servis i jedva da je nesto mogao ocitati sa dijagnostikom pritisak na leru 254bara i to je to ni kilometrazu nije mogao ocitati.Sada pre neki dan idem da upalim auto na -5C a ono nista, tandrcao na nekih 500rpm i nista, crni dim na auspuhu kao sa uljem pomesanim, na gas vie nije ni reagovao. I sada vise ni ne pali. E sad posto ocu taj auto da prodam hocu neku najjeftiniju varijantu. Pre svega majstora da vidi da li su brizgaljke i onda da li mogu da kupim sa istog Getza D3EA motora samo da prebacim brizgaljke ili moram isto da ih stelujem preko kompjutera?Prebaciti sa istog motra brizgaljke D3EA na moj D3EA i da libi mogla biti varijanta D4EA (4 cilindra) na D3EA (3 cilindra) motor bez one 4-vrte?Znaci macka u dzaku ali bez velike investicije i onda nek ide hyundai u p*** materinu Posavetujte me nekako da to radim i da se toga resim.Inace sam u Slovackoj pa bih molio bez nekih majstora, da sam kuci resavao bih to ali ovako mi je bitno samo da se resim toga. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted January 4, 2015 Do prvog lokalnog u Slovačkoj ovlašćenog za Hyundai...kao raspituješ se, hoćeš da kupiš nov...i posle par minuta priče pitaš prodavca ''šta ako mu odu dizne, znate mene su naplašili sa tim...mogu li sa nekog drugog istog takvog ili moraju da se kodiraju? On pojma neće imati da ti odgovori, ali će otići do svog stola, pozvati lokalom njihov servis i reći...e, imam ovde jednog, smara me nešto oko dizni, pita oko kodiranja ili mogu jednostavno da se prebace sa istog motora na isti motor..., i preneće ti šta su mu rekli iz servisa. A, onda ili odmah odeš, ili ''ispoštuješ'' prodavca što se iscimao, pa ga saslušaš još 10 minuta oko uslova za kredit, lizing, i na kraju uzmeš par brošura... Quote Share this post Link to post Share on other sites
cobra11 1 Posted January 5, 2015 Hahahahaha pametno. Razbicu taj auto. Hyunadai sta mislis **** ti auto. Quote Share this post Link to post Share on other sites
cobra11 1 Posted January 6, 2015 Inace resen je problem sa autom, bila je zapusena klapna za gasenje auta ona iz interkulera. Bila je masna ili nesto kao smola pa se to sve lepilo, kada se posledni put gasio ona je ostala zatvorena tj. zalepljena. Sledeci put kada sam ga palio radio 5 sec koliko je imao vazduha i crko je. Sve je ocisceno i za sada radi sve kako treba ali ima izbacenu lampicu za motor. Ukoro cu na dijagnostiku da proveri i da je ugasi ili cu je izvaditi zavisi da licu pre prodati auto ili otici kod majstora. Nisam slikao kako je izgledalo ima gomile slika a i zima mi je bilo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2821 Posted January 6, 2015 Da li ti je blokiran egr? Ako nije mislim da znamo svi šta ti pravi problem Quote Share this post Link to post Share on other sites