deki87 7 Posted November 17, 2014 Razumem ja tebe,ali ne razumem sta broji kolko ce puta klip da se okrene,senzor meri okretaje radilice na disku a ne za svaki klip posebno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted November 17, 2014 Martini , bolje im predoči kao ugaono ubrzanje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted November 17, 2014 Mozda je bolje ovako Taj isti disk ima konstantan broj zuba na sebi pa fale dva zuba i tako u krug. Ta vrednost senzora radilice i signal senzora faze u odrejenom momentu i eto kako zna gde je koji klip. Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted November 17, 2014 Oke kapiram ja,nego zbog drugih da znaju... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Fi011 0 Posted December 4, 2014 (edited) Imam Stila 1.9 JTD sa 59 kw, 80 konja. Prilikom davanja gasa u trećoj , četvrtoj i petoj, od negde 1000 do 2000 obrtaja čuje se kao neko štektanje i rekli su mi da su najverovatnije dizne. Odvezao sam auto u servis za remont dizni, ali oni kao ne mogu po zvuku da procene na kojoj je to dizni, pa bi morali da provere sve četiri. 2800 dinara je po jednoj dizni, ali ispitivanje ulazi u cenu ako treba da je rade, a remont dizne izađe oko 10000. On kaže da zvuk nije strašan, ali on misli da su sve pomalo u problemu, kao, po njemu, 80 posto su šanse da će morati da se rade sve četiri, što je 40.000. Inače, potrošnja mi je oko 5 litara ako vozim 100, 6.5 - 7 ako vozim 140 - 150, a oko 7 litara po gradu (s punim rezervoarom dok se nije upalila rezerva sam prešao po gradu oko 600 km), što opet valjda i nije previše. Dalje, čovek kaže da je on to radio na svom autu, ali sa polovnim diznama, koje su kaže on oko 20e. Ali kaže da je i to mačka u džaku, i da niko ne može da garantuje da nisu još gore od mojih.On je uzeo 12 dizni, pa je izabrao četiri, pa ih je malo servisirao pa ih je stavio... To je on rekao. I kaže da imam i treću opciju, a to je da nađem majstora koji ima jednu diznu i koji može sistemom eliminacije prvo da pokuša da ustanovi na kojoj dizni je problem. Imate li nekih mišljenja, predloga? Svakako mi se ne daje 40000, a pritom problem, trenutno, nije strašan, auto lepo vuče i valjda ne troši mnogo. Edited December 6, 2014 by neshaoct prebačeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted December 4, 2014 A dijagnostika sta kaze? Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted December 4, 2014 Kupiš dizne za po 20 e i pre nego što ih platiš odneseš na proveru. Neko je pominjao cifre 500-800 din po dizni provera kada su skinute. Ali opet to sve kada budeš siguran da su tvoje dizne loše. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Fi011 0 Posted December 4, 2014 Pa da, ali kod ovih je provera za svaku 2800, znači dijagnostika je 11200 za četiri dizne... Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted December 4, 2014 Javi se Neši sa Altine https://www.facebook.com/AutoServisNesaAs Quote Share this post Link to post Share on other sites
Fi011 0 Posted December 4, 2014 Zvaću. Hvala. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Fi011 0 Posted December 12, 2014 Velika preporuka za servis Bosch Moravčević. Ako im sami odnesete dizne, provera je 500 po komadu, ali je 10e provera ako sami skidaju. Ako proveravaju sve četiri dizne, to ne ulazi u cenu, kao kod drugih. Jedna dizna je bila katastrofalna, a za tri je trebao osnovni servis. Gazda Zoran je rekao je da će se truditi da me sve što manje izađe. Te tri mi je naplatio 90e, po 30e jednu. Za onu koja je bila baš loša tražili su 90e za remont, jer je otišla igla, ali su mi našli neku svoju polovnu koju su sredili za 50e. Da sam sam kupovao polovnu, morao bih da dam 20e za diznu, 10e za proveru, pa ako ne valja da skočim u Savu . Povrh svega spustio mi je cenu za skidanje i proveru sa 40e na 20e. Sve u svemu, očekivao sam da će 200e biti neki minimum minimuma, a ispalo je 160e. I dobija se garancija od pola godine. Sve preporuke. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted December 12, 2014 ....Ako proveravaju sve četiri dizne, to ne ulazi u cenu, kao kod drugih. ... Nisam najbolje ukapirao ovaj deo? Provera sve 4 je 4*500 a skidanje ne naplacuju ako proveravaju sve 4? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted December 12, 2014 I jel ima sada neke razlike u voznji, kako vuce, kako trosi, jel ti nestalo to cekicanje? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rile_bg 347 Posted December 12, 2014 Gde ima dobro ciscenje benzinskih dizni? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Fi011 0 Posted December 13, 2014 ....Ako proveravaju sve četiri dizne, to ne ulazi u cenu, kao kod drugih. ... Nisam najbolje ukapirao ovaj deo? Provera sve 4 je 4*500 a skidanje ne naplacuju ako proveravaju sve 4? Biće da se nisam najbolje izrazio . Kod većine drugih majstora, ne naplaćuju ti proveru dizne ako je radiš kod njih. Dakle daš recimo 40e i ako popravljaju sve četiri dizne smanje cenu za tih 40e. Kod Moravčevića je provera nezavisna i plaća se svakako, samo je razlika ako doneseš dizne (onda je 500 po komadu ), a ako oni skidaju, onda je 10e po komadu. Pritom je meni čovek skinuo 20e, samo zato što je video da sam unesrećen i namučen autom . Čekićanje je nestalo, kao i gusti crni dim koji je kuljao pri jačim obrtajima. Motor se mnogo bolje čuje, ali moj subjektivni osećaj je da vuče isto. Potrošnja se, koliko vidim, po gradu nije smanjila, možda je bolje leti na otvorenom šta znam. Ali zvuk motora se definitvno promenio. Btw, koje gorivo sipati, pošto loše gorivo najviše hebe dizne. U Moravčeviću su preporučili pumpu Mol, vidim da ih ima u Južnom bulevaru, pa ću možda tamo sledeći put. Inače, gazda Moravčevića, Zoran, kaže da ne treba sipati nikakve aditive u gorivo i da oni još više ebu dizne. Quote Share this post Link to post Share on other sites
SrdjanNS86 20 Posted December 13, 2014 Ja od kada sam uzeo dizela sipam iskljucivo na NIS ultra D ovo novo to su mi svi rekli da je dobro.Nema crnog dima kada potopim gas.Malo smo off od teme ali da ti odgovorim,a dalje o gorivu imas na odgovarajucoj temi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dobri nikola 15 Posted December 13, 2014 (edited) Benzinske i plinske dizne. Pri prolasku struje (12V) kroz diznu (solenoid), magnetno polje podize iglicu za oko 0,1 mm. Gorivo tada moze isticati kroz kalibrisane otvore (dizne sa jednim, dva i vise otvora).Rasprsivanje goriva se postize sa specijalno profilisanim jezickom na iglicastom ventilu. Mlaznica pojedinih dizni, tako izvedena da se pri isticanju goriva obrazuje vrtlozno strujanje. Cime se postize poboljsano rasprsivanje goriva (bolja homogenizacija smese) u fine kapliceDizna - el. ventil ili ti injector se sastoji od: - tela- precistaca ( filtera ),- namotaja solenoida ( el. magneta ),- kotve,- iglicastog ventila,- el. prikljucka i- zaptivnih gumenih prstenova ( dva kom. ). Benzinske dizne su tako napravljene da ih ne mozete otvarati niti bilo sta na njima menjati. Edited December 13, 2014 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
dimbranislav 0 Posted December 15, 2014 (edited) Pozdrav svima,Stilo 1.9JTD 2002. 85kW, imam problem kada pokusam da ocitam korekcije dizni. Koristim MultiEcuScan i ELM dijnostiku. Kada selektujem korekcije dizni on samo prikaze mernu jedinicu a korekcije ne ocita. Kasnije cu postaviti screenshot da vidite o cemu se radi. Da li neko ima ideju zbog cega se to desava?Da napomenem da druge parametre lepo ocitava. Recimo lepo ocita da su sve 4 dizne klase 2, lepo ocitava obrtaje motora i ostalo.... Edited December 15, 2014 by dimbranislav Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted December 15, 2014 Ne moze Mes da ocita korekcije na Edc15 Quote Share this post Link to post Share on other sites
dimbranislav 0 Posted December 15, 2014 OK, onda sta moze da ocita korekcije. Koji sw mogu da koriatim za tu namenu?Citao sa predhodno na jednoj alfi 156 1,9mjtd 100kw i to lepo radi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted December 15, 2014 Mjet motori imaju komp EDC 16 i zato čita korekcije. JTD motori imaju EDC 15 i zato ne čita. Koliko ja znam,mora neki Bosch dijagnostički program da bi očitavao. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted December 15, 2014 Baš tako. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dimbranislav 0 Posted December 15, 2014 OK, hvala puno na odgovorima.Znaci da nijedan od ovih alternativnih dijagnostickih sw ne moze da ocita korekcije?Hteo sam da proverim dizne bez rasturanja, jer imam velike vibracije na leru i cim malo dodam gas one nestanu pa sumnjam na dizne. Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2881 Posted December 15, 2014 Ja sumnjam na nosač motora u tom slučaju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dimbranislav 0 Posted December 15, 2014 (edited) Nosac motora (ispod akumulatora) je najmanji problem. Pitanje je da li je nesto izazvalo njegovo stradanja. Hteo sam da prvo proverim/sredim dizne pa onda da zamenim nosac.Takodje, nisam napomenuo u predhodnom postu, vibracije se javljaju i na nekih 1800-2000 obrtaja kada kocim motorom. Ponekad se jave i u normalnom rezimu kada odrzavam brzinuna tih 1800-2000 obrtaja. Ali da ne zagadjujem temu, to je mozda pitanje za neku drugu temu. Zna li neko gde u Nisu mogu da proverim dizne sa sigurnoscu i koliko bi me to zadovoljstvo kostalo? Edited December 15, 2014 by dimbranislav Quote Share this post Link to post Share on other sites