Jump to content
FAS Goran
neshaoct

LaFerrari - naslednik Enza

Recommended Posts

50215-1.jpg
 

Kada je Fiat u aprilu objavio svoj petogodišnji plan, u njemu je posebno mesto bilo rezervisano za Ferrari koji će u narednih nekoliko godina predstaviti šest novih modela. Najzanimljivije će biti 2012. godine, i to pre svega zbog pojave novog supersportiste, naslednika Enza, čiji mogući izgled pokazuju ovi renderi koje objavljuje nemački AutoBild.

 

50217-3.jpg
 

Budući top model Ferrarija (za sada se samo nezvanično naziva F70, ali nije poznato konačno ime) će biti napravljen u ograničenoj seriji od samo 399 komada, a pominje se cena od oko 800.000 eura.

 

50216-2.jpg
 

Što se motora tiče, umesto V12 agregata, kao u Enzu, novi F70 će koristiti novi V8-Biturbo sa direktnim ubrizgavanjem i snagom od oko 700KS, u paru sa sedmostepenim menjačem sa duplim kvačilom. To bi, u kombinaciji sa malom težinom (samo 1200 kg zahvaljujući upotrebi ugljeničnih vlakana), trebalo da bude dovoljno za ubrzanje od 0-100 km/h za oko 3 sekunde i maksimalnu brzinu od oko 360 km/h.

 

50218-5.jpg
 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

testarosa je zakon....

Auto moje mladosti :D

Inace ovo mi izgleda kao photoshop vise modela ferarrija. Ako obratite paznju videcete da se svaki deo pruzet sa nekog :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naslednik Ferrarija Enzo ipak sa V12 motorom

 

50215-1.jpg
 

Fiat je u aprilu prošle godine objavio svoj petogodišnji plan, a u njemu je posebno mesto bilo rezervisano za Ferrari i njegove nove modele. Najzanimljivije će biti 2012. godine, i to pre svega zbog pojave novog supersportiste, naslednika Enza, čiji mogući izgled pokazuju ovi već ranije objavljeni renderi iz nemačkog Auto Bilda. Budući top model Ferrarija (kodne oznake F70, ali nije poznato konačno ime) će po ranijim informacijama biti napravljen u ograničenoj seriji od samo 399 komada.

 

Što se motora tiče, prošle godine se govorilo da će budući F70 koristiti novi V8-Biturbo sa direktnim ubrizgavanjem i snagom od oko 700 KS (u paru sa sedmostepenim menjačem sa duplim kvačilom), dok poslednja vest kaže da će za pogon ipak biti zadužen V12 čija snaga za sada nije poznata. To bi, u kombinaciji sa malom težinom (samo 1200 kg zahvaljujući upotrebi ugljeničnih vlakana), trebalo da bude dovoljno za ubrzanje od 0-100 km/h za oko 3 sekunde i maksimalnu brzinu od oko 360 km/h.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naslednik Ferrarija Enzo imaće 920 KS

 

50215-1.jpg
 

Ferrari Enzo je lansiran pre deset godina, a glasine o njegovom nasledniku su se pojavile već nekoliko puta. Novo poglavlje je otvorio portal Autombilemag.com koji najavljuje da bi novi automobil trebalo da razvija 920 KS. 800KS će razvijati 7.3 litarski V12 motor, a drugih 120KS imaće KERS paket koji uključuje elektro motor. Govoreći o težini, glasine govore da bi automobil mogao da ima samo 1134 kg, što je značajno smanjenje u odnosu na prethodnika sa 1.365 kg. Ako se ove glasine pokažu kao tačne, novi F70 će se takmičiti sa naslednicima McLarena F1 i Porschea 918.

 

Očekuje se da će novi Ferrari F70 debitovati na Salonu automobila u Parizu (septembar 2012). Ferrari F70 bi poput Enza trebalo da bude proizveden u ograničenoj seriji, navodno svega 399 primeraka. Naravno, kupac neće moći da bude bilo ko, već samo oni koji se odazovu Ferrarijevom pozivu i uplate depozit. Cena? U svakom slučaju veća od milion eura.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naslednik Ferrijevog Enza stiže sledeće godine

 

50216-2.jpg
 

U svom nedavnom intervjuu Ferrarijev šef Luca di Montezemolo je potvrdio da će naslednik modela Enzo biti predstavljen krajem ove godine, ali samo za određeni broj pažljivo odabranih ljudi, odnosno potencijalnih klijenata, dok će ostatak sveta morati da se strpi do sledećeg Salona u Detroitu (januar 2013.) ili Ženeve (mart 2013.). Za sada se vrlo malo zna o tom automobilu, osim da će glavni naglasak biti na maloj masi i vrhunskim aerodinamičkim osobinama i naravno velikoj snazi. Ona bi trebalo da dolazi iz 7.3 litarskog V12 motora koji će model pokretati uz pomoć KERS-a. Ukupna snaga ovog pogonskog sklopa će se kretati oko 930KS.

U svakom slučaju di Montezemolo je najavio da će se raditi o najbržem i najsnažnijem Ferrarijevom drumskom automobilu ikada, a nadamo se da bi uskoro trebalo da saznamo nešto više.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ferrari F150 - naslednik Enza

 

81112-ferrari%20f150%2011.jpg
 

Ferrari bi naslednika svog supersportskog modela Enzo (proizvodio se između 2002. i 2004. godine) trebalo da predstavi krajem ove godine i to samo odabranoj klijenteli, dok bi zvanična svetska premijera trebalo da se održi u prvom kvartalu 2013. godine. Kako bi novi Ferrari (interne oznake F150, a u medijima najavljivan i kao F70) mogao da izgleda pokazuju ovi renderi koje objavljuje nemački AutoBild.

 

ferrari%20f150.jpg
 

Budući top model Ferrarija će naravno biti napravljen u ograničenoj seriji, a pominje se da bi njegova cena trebalo da iznosi više od milion eura. Kako najavljuju iz Ferrarija, F150 (ili kako se već bude zvao) će biti najbrži i najsnažniji ikada napravljeni Ferrari, a biće i lakši od pomenutog Enza (karoserija će biti napravljena od ugljeničnih vlakana). F150 će raspolagati sa 920KS, od toga 7.3 litarski V12 motor razvija 800KS, a dodatnih 120KS je iz KERS paketa. Što se ostalih noviteta iz Ferrarija tiče, tokom 2013. godine će se pojaviti 458 Scuderia koji će imati 100 kg manje i oko 30KS više u odnosu na standardni model.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ferrari Enzo II će moći da ubrza od 0 do 200km/h za 3 sekunde kraće

 

U nedavnom intervjuu, izvršni direktor Ferrari-ja Amedeo Felisa je izneo neke informacije koje se odnose na performanse i pogonski agregat naslednika čuvenog Enzo modela. Ovaj model je potvrđeno da će se pojaviti 2013. godine. Ovaj model će biti opremljen F1 izvedenim HY-KERS benzinsko električnim sistemom koji je nedavno debitovao na sajmu automobila u Pekingu. Sistem dramatično smanjuje potrošnju goriva za 40% uz uvećanje performansi. Uprkos činjenici da je pomenuti model dobio 120kg mase, ovaj još uvek neimenovani Ferrari model sa HY-KERS tehnologijom će moći da ubrza od 0 do 200km/h za 3 sekunde kraće vreme nego što je reč o vozilu bez hibridnog sistema. Ferrari planira da dodatnu masu kompenzuje uklanjanjem težine sa pogonskog agregata i šasije.

 

xxx7050.jpg xxx7051.jpg xxx7052.jpg

xxx7053.jpg xxx7054.jpg xxx7055.jpg

xxx7056.jpg xxx7057.jpg xxx7058.jpg

xxx7059.jpg xxx7060.jpg xxx7061.jpg xxx7062.jpg

 

preuzeto sa - moto.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Potvrda iz Maranella: Naslednik Enza je prvi Ferrarijev hibrid

 

ferrari%20f70.jpg
 

Pre mesec dana se šuškalo o tome da će budući F70 raspolagati sa 920 hibridnih konja. Taj podatak nije bilo moguće proveriti, bar do sada kada je Ferrari objavio da će naslednik Enza biti njihov prvi hibridni model. Tu informaciju je u javnost pustio prvi čovek Ferrarija Luca di Montezemolo, a osim potvrde hibridnog sklopa, alfa i omega Ferrarija je otkrio i da ovaj model dolazi do kraja tekuće godine. U svom govoru prilikom iznošenja prodajnih rezultata brenda za prvo tromesečje Ferrarijev šef je otkrio da brend iz Maranella upravo završava novu paletu automobila koji će zahvaljujući tehnološkim inovacijama smanjiti potrošnju goriva i emisiju štetnih plinova za gotovo 30%. Uz taj podatak Luca di Montezemolo je rekao da krajem godine dolazi novi Enzo koji će biti prvi Ferrarijev hibridni model u istoriji.

 

Ono što nam je manje bitno u celoj priči koju je ispričao Ferrarijev šef jeste rast prodaje Ferrarijevih automobila za 11.5% u odnosu na isti period prošle godine, koji je usput bio najuspešniji u istoriji brenda. Na ovogodišnji rast u prvom kvartalu nije uticao novi Ferrari F12 Berlinetta budući da on na tržište stiže tek u drugoj polovini godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

...Ako se ove glasine pokažu kao tačne, novi F70 će se takmičiti sa naslednicima McLarena F1 i Porschea 918.

Tesko da ce moci da se takmici sa naslednkom mclarena f1 kad je originalni mclaren ubijao i starog enca (koj je btw 10 godina bio noviji od f1, dakle iako nisu iz iste decenije, mclaren ga kida..) a i ovog ce, videci da mu je top 360kmh, dok je kod f1 bila 391kmh! (da znam da nije sve umax brzini ali opet..) A novi f1 ce biti jos jaci!! Mclaren f1, best car ever!!

Uostalom evo videa drag race gde mclaren daje dzem sa kutlacu na enca :laughing: :laughing:

Enco guta prasina, bukvalno :whip:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mclaren f1 je 1992, a bugati 2005, agera jos noviji, tako da je to 13,14 godina neuporedivo velik period u tehnoloskom napredku, a i blamaza je za novije sa obzirom da kao sto se vidi na onom video, mclaren je vodio skoro sve vreme.. A top speed veyrona je vec samo 16kmh, toliko su postigli sa ugradnjom 4 turbo-a (dok mclaren nema ni 1), i 14 godina novije tehnologija..

Mclarenu iz 1992 f1 je "konkurencija" bila "buggati eb110" napravljen septembra 1991, dakle auto iz istog vremena i mclaren ga je bukvalno unistavao!! samo sto se tica top speeda 391 kmh vs 350kmh!

Mlcaren je drzao rekord za najbrzi auto svih vremena vise od deceniju (to je i najduzi period da je neko drzao rekord), dok buggati nije drzao taj rekord ni 2 godine.. Zato je mclaren najveca legenda..

Mclaren je apsolutno dominirao svojom konkurencijom dugo godina, dok su veyronu bili svi vrlo blizu.. Mclaren je bio i sampion GTR sampionata, dok veyron ne sme ni da izadje na stazu:)

To je dovoljno za objasnjavanje ko je naj auto svih vremena..

A posto smo i svi mi igrali NFS, Mclaren je bio glavni baja jos od daaaavne NFS2, pa do skoro, a bugati gde je, samo U predzanjem NFS..A treba da vidimo i novi moderni mclaren f1 big mac, koj ce sad uskoro doci, i zna se ko ce opet unistavati bugatija i ostale iz svoje ere kao i uvek :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meklaren f1 je bukvalno pravljen da ima samo performanse i samo performanse! Taj automobil je bukvalno trkačka mašina koja je komercijalizovana...

Ferari je auto koji pored svojih sportskih osobina nosi i konfor. Kada čovek koji vozi ferari hoće malo da se provoza, može da ''uživa'' u vožnji u svakom smislu. Da sluša muziku, da povede sa sobom nekog prijatelja, da se hladi itd itd... A u meklarenu ti trebaju čepovi za uši da ne bi ogluveo...što je sasvim ok za nekog ko to traži, ali koncept ta dva automobila po meni je različit potpuno! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa nije bas tako, realno veci konfor kod ferarija imaju obicnije (jeftinije, slabije, najmnogobrojnije) verzije ferarija, i od tog konfora vidim samo kozna sedista, ostalo ne znam sta ima od nekog konfora, sve je to na minimumu, dok one koje su napravljenje kao supersportskar, tj sam vrh ferarija koje su retke, najskuplje i samo za performanse,i one su oguljene bez icega, nevidim ovde nikakav konfor http://www.google.rs...9QEwAA&dur=2430

A sto se tice mclarena, kladim se da si to pisao na osnovu najgledanijeg videa top gear-a (mclaren f1 gtr i ferrari enzo) gde prikazuju mclaren gtr i ponovo konvertovan za gradsku upotrebu (al njemu je sve skinuto da bi se smanjila tezina i u njemu je ta buka znacajno jaca (pa vozac nosi malo i sluske) nego kod klasicnog f1 a takodje i enterijer je osiromasen kao kod doticnog ferarija na slici..

btw ferrari ima 2 sedista, a mclaren 3!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema potrebe da objasnjavas. Za 20 godina ce Veyron verovatno i dalje biti najbrzi serijski automobil na svetu (ili barem jedan od), posto niko nema zelju ni nameru da pravi brzi auto, a nema ni smisla ako cemo realno. Moja poenta je da maksimalna brzina nikako nije i ne treba da bude merilo "najboljeg superautomobila na svetu". I onako vise gotivim Mclaren F1 nego Veyrona ;)

Realno, Mclaren F1 jeste pravljen samo i jedino zbog performansi i brzine. Ista prica je i sa Veyronom.

Ja bih se uvek pre naklonio ovome sto rece kole - krug u Nirburgringu :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vili, imaš net, odavno nekoliko automobila je brze od veyrona, nije titulu drzao ni 2 godine, a aero tt ga je pobedio sa 411kmh.. A za pravu dominaciju sacekaj jos par meseci da dodje Mclaren big mac, pa ces opet dobiti unistavanje veyrona isto kao sto je f1 ubijao bugatija eb110..

i jedini auto sto je i posle 20 godina jedan od najbrzih a i dan danas NAJBRZI auto bez turbine na svetu je mclaren f1! (za period od 20 godina) nema potrebe da pominjes bugatija, jer eb110 iz istog perioda niko i nepominje odavno.. Isto tako za 20 godina mclarena big mac ce pominjati a veyrna niko nece, u to mozes da se kladis u sta hoces :laughing: :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam net:

World's Fastest Cars in 2012:

1. Bugatti Veyron Super Sport: 267 mph (429.7 km/h)

...

(Aero deli 3. mesto sa 9ff GT9-R i 257 mph)

I jos jednom ti kazem da ne moras da mi objasnjavas nista posto:

I onako vise gotivim Mclaren F1 nego Veyrona ;)

A i ovo je tema u Ferrari F70, a ne o Veyronu i Mclarenu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sta ces, nemamo temu o superautomobilima osim ove :guitar: .. A veyron ss je prodat samo 2 primerka, tako da to neracunam kao seriski automobil, vec kao unikat, kao sto je maybahn excellero, a u svakom slucajuza par meseci stize mclaren big mac je pravljen da bude veyron killer, i jedva cekam :laughing: :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neso, jeste, nisam bas puno trazio,ima tema, ovo jesu superautomobili, i jesu VRH, najjace verzije ferrarija,lamburginija, zonde, porshea!

Al ja sam mislio bas na vrh vrha, a tu ubrajam Mclaren (ne mp4-12,koj jeste vrh, ali nije vrh vrha :laughing: ) samo F1, bugati veyron, aero tt, Koenigsegg (samo CCXR verziju), to je to,verovatno se u pojavio jos neki tu, ali ovo su najslavniji..

Ovde kao sto se moze zakljuciti ne ubrajam automobile od 350,360kmh kao sto je Enzo, gore pomenuta Zonda i tako to, kojih ima solidan broj, nego samo ove vrh vrha koji idu oko 400, ti se broje na prste (al tu racunam samo seriske automobile, ne 1 prototip, ili dragster..), e takvu temu ja mislim da nemamo, zato sam to napisao..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam video to, hvala vili, a Tema o najmocnijem automobilu i niko na forumu nije pisao pune 2 godine :wallbash: ...

ps zeznuli su se na tom sajtu, brzina nije bila 386, nego 391 kmh, evo i videa

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...