Alek_86 0 Posted December 30, 2014 Ok, provozaću se... i ovako sam ga napunio dizelom do vrha Ma ugasim sve, ali i dalje mi pravi probleme... Sigurno nešto vuče struju a moguće da je i akumulator pri izdisaju.Sutra ću ja u u firmi da proverim da li je akumulator dobar. Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted December 30, 2014 Mozda bi trebao da svratis do elektricara da on proveri ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Alek_86 0 Posted December 30, 2014 Imam ortaka koji je električak ali zbog privatnih obaveza ne stižem da svratim do njega. Sada sam hteo samo da proverim i da pitam ovo što me zanima.Generalno, hvala svima na odgovorima i savetima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Alek_86 0 Posted December 31, 2014 Sinoć sam skinuo minus klemu i jutros sam je nakačio. Zagrejao grejače dva puta i upalio kao mina Kada sam došao na posao, proverio sam kod kolege akumulator. Nakačili smo da na neki instrument i piše da treba da se napuni. od mogućih 640 ampera, on ima samo ~400 i kusur... Početkom sledeće godine sa ortakom ću napuniti akumulator i proveriti gde i šta vuče struju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted December 31, 2014 Kad kažeš tako "početkom sledeće godine..." a ono sutra! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mladen82 0 Posted November 30, 2015 (edited) Ne stigoh ni da uzivam u autu a vec se pojavise problemi sa elektrikom. Naime izvuce mi struju iz akumulatora. Unimerom videh da vuce struju na nekoliko kablova. Nije mi jasno kako od jednom se pojavio problem na vise mesta. U stvari nije mi bas najjasnije. Treba mi pomoc od autoelektricara. Ni jedan osigurac nije pregoreo, a unimer pokazuje da struju vuce nenormalno. Jedan primer je imobilajzer. Za njega ide osigurac od 7.5A. Kada izvadim taj osigurac onda potrosnja struje se vrati u normalu. Ako merim na tom osiguracu amperaza izlazi iz opsega merenja. Mislim da negde opasno gresim ali ne znam sta mi promice. Auto isprazni akumulator u roku od 5-10 min. Nadam se da ima elektricara ovde. Hvala unapred. Edited November 30, 2015 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted November 30, 2015 (edited) Iz kog opsega merenja izlazi? Kako si merio amperažu?Pun aku ako prazni za 5~10 minuta imaš neki ozbiljan kratak spoj koji lako može da izazove paljenje.Ne znam može li relej grejača da zalepi pa da oni konstantno vuku struju jer mi jedino oni padaju na pamet kao jak potrošač koji može takvo pražnjenje da izazove. Možda i grejač zadnjeg stakla ali....Možda i taj aku što imaš nije u redu pa je njegov kapacitet dovoljan samo za tih 5~10min, da li si njega proverio Edited November 30, 2015 by Markobgd Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mladen82 0 Posted November 30, 2015 E ovako. Prvo hvla ti sto si odgovorio.Unimer stavim na ampermetar i okrenem na 200mA. Kada je normalan on pokaze da vuce oko 30-40mA. Medjutim kad stavim osigurac za imobilajzer on samo pokaze ono 1. Zanimljivo je sto se pojavilo na cetiri razlicita mesta u isto vreme. Zato mi je sve ovo jako sumljivo. Na marei ima 4 glavna osiguraca. EFI, IGN,J/B2 i J/B1.IGN je u redu, ali ostala tri nisu. EFI ide do imobilajzera. o tome sam vec pisao. J/B2 ide u kutiju za osigurace i iz nje ide na vise mesta. Tu sam nasao da je problem u konektoru B pozadi na onoj Integrated service control unit. Tako bar pise na semi. On bi trebalo da je za podizace, centralnu itdE sad osigurac J/B jos nisam stigao da ispratim.Problem je i u instalaciji za plin. Isto vuce struju. Ne znam jos gde Ne razumem jer sam auto ostavio sasvim normalno. Kada sam dosao sutradan on je pistao unutra u kabini naizmenicno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Maja77 0 Posted October 29, 2016 (edited) Postovani prijatelji imam problem sa fiat mareom 1.6 16v 2000, problem je sa strujom jednostavno isprazni akumulator posle nekog vremena voznje,kada stisnem papucu kocnice pali se lampica rrezerve goriva,ili levi ili desni zmigavac,dolazi do praznjenja akumolatora,posto zivim u indjiji,gradu buducnosti evropskom,gde majstora autoelektricaske struke nemozes naci ni za lek ,a ne da ti nesto namesti, prestravlja pravu frrustraciju za mene,posto u mom gradu imaju momci koji prodaju delove kupim alternator,pa zatim i akumulator al neresih problem,opet prazni posle nekog vremena,da dodam ima sekvent plin koji isto pocne da brljavi sa prebacivanjem kad dodje do pada napona Edited November 4, 2016 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkman14 5792 Posted October 29, 2016 Meni sve to liči na spoj na masu na stop svetlu. Prekontroliši stop svetlo, da nije negde izgorela plastika i nastao spoj između + i mase. Hoće to da se desi Quote Share this post Link to post Share on other sites
Maja77 0 Posted October 29, 2016 Samo da dodam ,da sam posetio 5 vidjenijh autoelektricara,koji jednostavno ,ja neznaam koji je trip nece da rade,tako ako iko zna nekog dobrog moze da mi preporuci u krugu od 30 km ja sam iz Indjije Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkman14 5792 Posted October 29, 2016 Imaš u onom delu servisi preporuke i iskustva, neko je komentarisao i preporučio električara u Petrovaradinu pre par meseci. Nisam uspeo da nađem sada, možda neko zna konkretnije. Pretraži malo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ddd 4 Posted October 29, 2016 Ima li lampice akumulatora prilikom davanja kontakta, da li se gasi kad se motor startuje, kupljen je alternator komplet sa reglerom ili ne, ko je menjao isti, ti ili neko ko se razume u elektriku?Pregledaj kablove kod klema akumulatora da li se greju dok auto radi, proveri masu prikačenu na šasiju,jel meren napon punjenja? Mada sve ćeš ovo teško ako nema majstora a ti se ne razumeš. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Maja77 0 Posted October 29, 2016 Nisam obracao paznju na lampicu akumolatora,alternator komplet ,skinut stari stavljen ovaj uradio automehanicar , kablovi se greju definitivno,masu ne znam da proverim,puni 13,8 na dijagnostici za tng pokazo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ddd 4 Posted October 29, 2016 On 10/29/2016 at 10:29 PM, Maja77 said: kablovi se greju definitivno,masu ne znam da proverim,puni 13,8 na dijagnostici za tng pokazo tamo gde se greju kablovi tu je loš kontak,verovatno kod kleme, a napon od 13,8V ukazuje na to. Slikaću sutra kako je to kod mene rešeno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vandu 37 Posted October 30, 2016 Meni je svojevremeno Mrakovic resio problem. Nije bas da je 30km, ali nije ni mnogo daleko. Zemun, Altina... http://www.autoportal.rs/adresar/auto-elektricari/zemun/auto-elektrika-mrakovic/ A i Goran ti je odma tu u komsiluku. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Maja77 0 Posted October 30, 2016 E ovako ,danas sam utvrdio da alternator pomenjeni ne puni,sto dalje implicira da sam dzaba kupovao drugi i placao ugradnju poblem je sledeci a uocio ga je Quote Ima li lampice akumulatora prilikom davanja kontakta, NEMA.. Quote da li se gasi kad se motor startuje NE GASI SE NITI SE PALI E sada kazu ljudi to je pobuda tanka zica koja se kaci na alternator,moze biti kvar na instrument tabli ili na njij samoj e samo jos da nadjem ko bi mi to odradio i vrh jos jednom se zahvaljijem svima Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ddd 4 Posted October 30, 2016 evo gde je bio problem kod mene na spoju kabla i kleme tu se grejao kabl dok auto radi a ti bi mogao da proveriš kabal od mase gde je pričvršćen za šasiju (obično bude ispod akumulatora) pošto su tu spojene i mase koje vode dalje do ostalih potrošača. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Maja77 0 Posted October 31, 2016 Evo resih problem, danas nadjoh ja servis koji moze da me primi posle posla 16h,i krene ispitivanje,da bi dosli do toga da je sijalica crkla u instrument tabli i nije davala struju na pobudu ,na alternatoru..... kvar kostao 500 rsd smesno ..... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Djuk85 2981 Posted November 9, 2016 (edited) Marengo 1.9 TD 1998 Nesto mi prazni akumulator,kad otvorim haubu cuje se tiho pistanje, negde ispod filtera goriva iako je auto ugasen,u kabini se ne cuje nista... Ima li nego ideju sta to moze biti? Imao sam akumulator 55ah pa sa mislio da puca posto je slab,kupio sam 75ah i sa njim se to pistanje cuje glasnije... Ako je imao neko slican problem pa da mi pripomogne u potrazi... Edited November 12, 2016 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted November 9, 2016 Koliko dugo se čuje to pištanje nakon "gašenja" motora? Na svakom se čuje to ili sličan zvuk 10~15sec i zatim prestane. Dal je neki relej ili nešto slično ne znam da kažem ali se čuje i to je normalno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Djuk85 2981 Posted November 9, 2016 Ne prestaje pistanje uopste... pogledao auto posle sat vremena a ono i dalje pisti... skinuo sam klemu do ujutru pa cu opet gledati polako... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted November 9, 2016 Onda je "zabo" neki relej... Javiće se neko ko zna šta je to što se čuje nakon gašenja motora... @Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
Djuk85 2981 Posted November 9, 2016 Cupacu jedan po jedan pa cu videti slabo se razumem u dizel uvek benz vozio...javicu ako nadjem Quote Share this post Link to post Share on other sites
Djuk85 2981 Posted November 10, 2016 Nisam nasao sta je... Cupao sam sve releje koje sam nasao i nista... Cuje se relej da skljocne ispod suvozacevih nogu,dva releja jedan do drugog al nista se ne desava kad ih skinem... Trosi oko 0.70 ampera ako mi valja aparat (kinez) a probna lampa kad se veze ona blinka... Quote Share this post Link to post Share on other sites