STG 0 Posted January 25, 2012 Sinoc me zadesio problem, nece grejanje u kolima da mi radi kada onaj tockic okrenem na podeok od 18 - nekih 29. Zapravo kada mi je tockic na tom polozaju duva hladno, kada tockic stavim na max (ili koji podeok ispod max), pocinje da duva toplo. E sada sam malo experimentisao i uradio sledece: Okrenem tockic na MAX, krene toplo da duva, zatim sa pozicije MAX okrenem tockic na recimo 25 (pozicija na kojoj ranije nije hteo da duva topo) i duva toplo, u tom trenutku npr prebacim sa duvanja na noge da duvanje na soferku i opet pocinje da duva hladno. Vratim tockic na MAX i pocinje da duva toplo. Naravno ovo je sve u voznji, temepratura motora zakucana na pola tacno, auto u voznji nekih 15-20km. Ne znam da li je bitno da napomenem da mi senzor spoljne temperature pokazuje +40c (verovatno je ovlazio od ovog vremena).Da li je neko imao neku slicnu situaciju. Fiat bravo 1.2 16v (klima) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvukoljub 0 Posted January 25, 2012 Imam ja sličnu situaciju. Nisam primetio razlike u zavisnosti od položaja klapni, a i pokazivač spoljne T radi kako treba, ali podešavanje grejanja je očajno. 28 i preko duva vruće, a ispod toga hladno. Majstor je gledao, kaže da klapna za topao vazduh radi dobro, odnosno adekvatno reaguje na pomeranje točkića. Jbmliga šta je, ali malo smara pri dužim vožnjama, kad se auto i kabina već zagreju, ne može da se namesti da duva neku srednju T.E da, @Heroj mi reče da je kod njega isti slučaj. Quote Share this post Link to post Share on other sites
STG 0 Posted January 25, 2012 Onda zajednickim snagama da vidimo sta je, ko bude prvi imao neko resenje ili makar odgovor na problem neka ga napise ovde ! Citajuci ovu temu, video sam slican problem oko grejanja, ali i oko temperature motora, tacnije ne radi grejanje u kabini ali je i motor hladan, sto kod nas nije slucaj... Quote Share this post Link to post Share on other sites
STG 0 Posted February 2, 2012 Konsultovao sam se sa majstorom i on je onako preko telefona ocenio da je uzrok ovom problemu senzor unutrasnje temperature najverovatnoje. Pomenuo sam mu da mi senzor spoljasnje temperature pokazuje preko +40c i rekao mi je da je najverovatnoje komp pobrljavio. Auto mi je stajao u mestu jedno 5 dana usled pretrpanosti obavezama nisam stigao da ga vozim i 6tog dana kad sam ga kresnuo, sve je bilo normalno. Pokaziovao mi je realnu spoljnu temperaturu i grejanje je radilo kao i pre. Moj neki zakljucak je da se spoljnui senzor slogirao od vlage (njega sam menjao u sopstvenoj reziji i moguce da onaj otpornik nisam zadihtovao kako treba) i sa sobom je poneo i senzor unutrasnje temperature i sve se to odrazilo na grejanje... videcemo kako ce da se ponasa naredni period, ali evo 5-6 voznji greje bez problema. Quote Share this post Link to post Share on other sites
borismardovin 0 Posted December 13, 2012 (edited) ...jako dugo mu je potrebno da dostigne radnu temperaturu,k upljen je nov termostat i problem i dalje isti,prosle godine mi je procureo mali hladnjak i to je novo.Pre ovog auta imao sam bravu 1.8 16v koji je imao extra grejanje pa u poredjenju sa njim ovoj trenutni auto maltene da nema grejanje....?Bravo 1.9 JTD Edited December 15, 2012 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
VladaNS 2 Posted December 13, 2012 pa, da je termostat neispravan, ne bi ni dostigao radnu temperaturu po ovom vremenu..a sto se tice malog hladnjaka (ako ti ne greje u kabini), na zalost, sve je to mala privreda i nikad kao novo... a mozda nije sajla dobro podesena na klapnu pa ne otvara dovod toplog vazduha dovolno? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted December 13, 2012 +1, ili mozda nije lepo ozracen sistem? Quote Share this post Link to post Share on other sites
borismardovin 0 Posted December 13, 2012 on po ovom hladnom vremenu ni ne digne radnu temperaturu,ja sam cak ispred velikog hladnjaka postavio karton celom duzinom i sirinom,ali isto se desava jedino sto mozda za nijansu brze digne temperaturu,ali opet ne dostigne radnu,i to u voznji po gradu oko 15km. A dobro je ozracen inace bi mi izbacivao vodu kao sa prethodnim autom... Quote Share this post Link to post Share on other sites
pliver 2 Posted December 14, 2012 Pozdrav, isti slucaj sa Grande Puntom, nikada da se ugrije, treba mu pola sata da dostigne radnu temperaturu, bas nezgodno po ovakvom vremenu. I ja sam mijenjao termostat, sve drugo je ok ali ispod +5 stepeni treba mu pola h da se zagrije Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 927 Posted December 14, 2012 ???? Interesantno! Moj se relativno brzo ugreje, za par minuta vec pocne lagano da greje. Radnu temperaturu postize za nekih 20 ak minuta ali ovisi o obrtajima. Bez obzira jel postigao radnu temperaturu jako brzo dobro greje! Jako sam zadovoljan sa grejanjem na mom autu tako da mi nije jasno sta je kod tebe u pitanju! Quote Share this post Link to post Share on other sites
pliver 2 Posted December 14, 2012 (edited) Svi kazu termostat, ali i na starom i na novom je isto, tacno ne znam sta da mu cinim.I jos ovo, kad bi i postigao radnu temperaturu, dovoljno je da radi na leru jedno 5-10 min. i rasladi se skoro do nule Edited December 14, 2012 by pliver Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted December 14, 2012 Pa ne valja ti termostat, nista ti to ne znaci sto je nov, opet ne valja. Negde sam skoro citao da od 5 novih termostata barem 1 je neispravan. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvukoljub 0 Posted December 14, 2012 Negde sam skoro citao da od 5novih termostata barem 1 je neispravan.+1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
pliver 2 Posted December 14, 2012 biiip li ga, 60E i da bude tako...Kada je spoljnja temp. 5 ili vise stepeni onda radi normalno, cim padne ispod 5 desava se gore navedeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted December 14, 2012 Bre uvalili ti los nov termostat odes u radnju i reklamiras i poneses stari termostat da mozes ako zatreba da ga nabijes vlasniku prodavnice u dupe ako pocne nesto da zahebava... Quote Share this post Link to post Share on other sites
borismardovin 0 Posted December 14, 2012 Tacno tako, evo danas sam ga bas duze testirao, vozao sam se po gradu duze od 45 min,tek tada je dostigao radnu temperaturu,tj.dve crtice do pola,i onda sam bio zadovoljan sa grejanjem,ali kako ja povecam obrtaje u leru tako mi padne skala za dve tri crtice,i opet slabije grejanje. A kad sam ga ugasio i nakon nekih 15 min ponovo krenuo skala na nuli,cak moja padne skroz do onog granicnika na cajgeru...?Da li postoji neka mogucnost proveriti termostat,tj. videti kako on radi van motora? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted December 14, 2012 ima ona fora da ga stavis u dzezvu i stavis na sporet i gledas da li ce da otvara na odredjenoj temperaturi, bilo bi dobro i da meris temperaturu vode. Quote Share this post Link to post Share on other sites
borismardovin 0 Posted December 16, 2012 a da li ima neko semu povezivanja creva od velikog hladnjaka pa na ostalo ili da mi posalje neki program poput Tec Doc ili auto date gde bi mogao to da pogledam??? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Acomarea 0 Posted December 6, 2013 Zamolio bih Vas da mi pomognete,pre 2-3 dana desava se sledece ukljucim grejanje na max. ventilacija a unutra nesto susti,kao da zapinje nemam pojma sta je,kada je hladjenje skoro pa se ne cuje taj zvuk.Provjerio sam filter cist i stalno je tu tako da nije bilo mogucnosti da nesto upadne,zvuk je najslicniji kao da list susti.Hvala unapred,rec je od Marei 1.9jtd 2001 godina. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kele101 0 Posted December 30, 2014 e ovakoprocitao sam ceo post, ali nisam uspeo da nadjem resenje za moj problem-slabo grejanjekod mene je (Marea 1.6) radna temperatura uvek na pola i ne pomera se i to postigne jako brzo.dolivam nekih 1 L antifriza na 20000 km, nikakav miris se ne oseca u kabini, nigde ne vidim tragove curenja antifriza, stakla mi ne magleali je grejanje katastrofa.prosle zime je grejanje ubijalo, ali ove nista, onako mlako duva i smrznem se na ovim temperaturama ispod nule da napomenem da sam sipao ono cudo za zaptivanje hladnjaka jer je veliki hladnjak malo curkao na spoju plastike i saca, Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojankov 36 Posted December 30, 2014 Tebi je vjerovarno zacepio mali hladnjak u kabini...pa sad nemas cirkulaciju tople vode kroz njega i samim tim nemas grijanje Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kele101 0 Posted December 30, 2014 jel to moze da se popravlja-odcepiili mora da se menja mali hladnjak Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojankov 36 Posted December 30, 2014 (edited) Mali hladnjak je tipa 20e tako da kad se vec to bude skidalo najbolje zamjeniti ga...i obavezno zamjeniti gumice koje dodju kao dihtunzi na njegovom spoju... Edited December 30, 2014 by bojankov Quote Share this post Link to post Share on other sites
allenp 0 Posted January 2, 2015 marea:radna temperatura auta mi ne prelazi prvu crticu u vožnji, mjereno digitalnim termometrom u ekspanzionoj posudi to je oko 70 stupnjeva.kad stoji na leru 10-15 minuta temperatura se diže i preko pola i onda je izmjereno oko 85-90 stupnjeva u ekspanzionoj. nakon što se opet pomaknem s mjesta i napravim 200-300 metara temperatura odmah padne na prvu crticu i takva je tijekom vožnje uvijek, ne miče se praktički ništa, minimalne oscilacije za debljinu crtice. sumnjam na termostat ali probam gornje crijevo od hladnjaka, ono se nakon što je motor upaljen hladan, zagrije za 5-10 minuta rada na leru, a ono donje crijevo od hladnjaka se ne ugrije uopće.ono crijevo što vodi od termostata prema ekspanzionoj se ugrije praktički odmah, minutu dvije nakon paljenja motora.što je sad na kraju problem?evo i slike koje crijevo i kako se grije: Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted January 2, 2015 Nema potrebe baviti se nuklearnom fizikom i merenjima, zamenis termostat i nema problema Quote Share this post Link to post Share on other sites