Jump to content
FAS Goran
italiano

Fiat Nuova Bravo - saveti/mišljenja/iskustva pre kupovine

Recommended Posts

Deluje dobro ocuvano, ali ono što je meni sumnjivo je taj sjaj i jarka boja, bez ikakvih oštećenja, kao da je ukoliko juče sveže ofarban. :wacko:

Za auto star 7 godina i toliko km, mislim da je realno da boja malo matira i da ima poneku sitniju ogrebotinu na vratima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deluje ok. Volan je izguljen koliko bi trebalo za tu kilometrazu.

Pokusaj da mu spustis cenu za registraciju barem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kola imaju kozmetickih problemcica. Par rdjavih tackica na haubi, izguljena koza na volanu i menjacu (stvarno sramota za kola ove klase) i vrlo izguljena guma koja ide oko soferke s obe strane (malo cudno to izgleda). Logo Fiata napred i nazad je bas propao, kao da je usla voda u njih, ne znam da li je to normalno.
To je ono sto sam ja primetio, a videcemo sta kaze majstor.

Redovno je servisiran i odrzavan, uvezen iz Italije pre 3 godine na 120k km. Lik mi je ponudio 4700 bez cenkanja zadnju cenu.

Edited by milaque

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verovatno su neki dunđeri petljali oko šoferke.

 

Treba samo proveriti da slučajno ne bi voda ulazila tuda. A volan i menjač su baš ružni, čak i daleko gori od mojih na Stilu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izgleda kao da je neko žaračem nekim przio tu gumu  :question: 

Kaze lik da je soferka menjana, malo me to pokolebalo. Ali ako nije udaran i nema covek problem da ga oteramo kod mog majstora na proveru onda mi je to ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne mora to ništa da znači. Šoferka se menja iz X drugih razloga. A i veruj mi da ako je šoferka prsla u sudaru ima da vidiš čim podigne majstor auto :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo da se pohvalim, kupio sam ovog brava 1.9.
Ne preterujem kada kazem da su ta kola sve sto sam hteo i ocekivao od njih.
Naravno iskristalisace se slika vremenom, ali konkretno ovaj moj je odlicno ocuvan, mazen i pazen sa puno opreme i utegnut kao sajla.

Bio kod mog majstora na kompletnoj proveri, nije nista lose nasao. Prava kilometraza (160h km), redovno odrzavan. Od ulaganja me ceka samo mali servis i to je to!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neka je sa srećom :)

Drago mi je da si zadovoljan. A što se ulaganja tiče ne reci dvaput. Polovan auto mora da zeza barem malo(koja bi inače bila razlika u odnosu na novi ;) ).

I obavezno uradi veliki servis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zbog losijeg kvaliteta delova i goriva, kod nas, a i po meni, 30 000km je preterano pa nema kud :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uslovi eksploatacije i kvalitet goriva i delova kod nas, pisano vec X puta...

Pa na sta samo lici filter vazduha (motorni) posle 10 000 km, vecinom po nasim putevima.

A i dosta nas ispuni uslov zamene ulja na 1 godinu, pri cemu predje max 12-15 000km godisnje.

Edit: Pretece me Mica.

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima drive i salta on sam a upravo sam se sinoc vozio u Bravu sa tim menjacem i razocarao se. Sporo prebacuje,ima i trzaj  a npr na 40 km/h je u trecoj i oseti se da se gusi.

To kod standardnog automatika novije generacije ne postoji.

Ja nisam za ma koliko privlacno zvucalo a i ovi ljudi sa Bravom su kupili Alfu 159 od mene i  sin se bas radovao kupovini automobila sa manuelnim menjacem sto je bas retkost jer obicno kad se sedne u automatika vise se ne pozeli manuelac.

Plus sto su jedva nasli servis koji odrzava ovaj automatski menjac kom se radi servis na svakih 60k km.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prenecu kratke utiske nakon dva meseca voznje. Skoro sam se vratio iz Grcke gde sam presao preko 2500 km i stekao detaljan utisak o kolima.

Imam 1.9 120ks dizel verziju, 2008. godiste, 160000 predjenih km.

 

Generalno sam jako zadovoljan. Bilo mi je pravo zadovoljstvo da putujem u njemu, nebitno da li je gradska voznja u pitanju ili autoput.

 

Potrosnja se krece oko realnih 6l na autoputu (ako se vozi ~140km/h), u gradu oko 7.5, sa klimom oko 8l. Sasvim zadovoljavajuce.

Konfor, udobnost i raspoloziv unutrasnji prostor je na odlicnom nivou, zvucna izolacija i osecaj pri brzoj voznji takodje. Bez problema moze da se vozi i dosta brze sa istim ugodjajem. Tu bih pohvalio i fabricko ozvucenje koje je vrhunsko. Nemam nazalost tempomat u opremi i mislim da bi tek tada bio odusevljen duzim voznjama.

 

Enterijer je za moj ukus jedan od najlepsih u klasi. Mnogo dinamicniji i lepsi od nemackih, a svedeniji i ukusniji od japanskih / korejskih. Kvalitet izrade u nekim segmentima vrhunski (gornja kontrolna tabla, elementi na vratima, sedista) a negde malo podbacuje (centralni stub sa kontrolama klime, koza na volanu i menjacu, naslon za ruku).

Eksterijer je isto stvar ukusa i slicno bi ga stilski pozicionirao kao i enterijer, meni bez mane.

 

Vozne karakteristike su odlicne. Snage ima na pretek, jedino sto se ona maksimalno oslobadja tek na visim obrtajima. Tako da kada date gas tek na 2000 obrtaja se zalepite za sediste. Motor je izuzetno tih i prijatan u radu, perfektno odradjeno.

 

Od negativnih stvari bi naveo dve koje trenutno kvare utisak. Klima recimo jednom u nedelju dana pobrljavi i na levoj strani izlazi vreo vazduh a na desnoj hladan. Citao sam da je to cest problem i da mora da se menja motor tih klapni koje regulisu vazduh, prilicno veliko cimanje.

Drugi se tice farova, koji su ispod proseka u kvalitetu i jacini svetla koje daju. Prilicno nesigurno se osecam kada vozim nocu neosvetljenim putem zbog te slabe vidljivosti. To je problem na svim Fiatima koje sam vozio, prosto neverovatno da nisu resili taj problem do sada. Razmisljam o ksenonkama mozda.

Takodje, famozno losa preglednost pozadi mi je u pocetku dosta smetala pri parkiranju, ali sam se neocekivano brzo privikao na to i gotovo da vise i ne primecujem taj nedostatak. Tome su najvise zasluzi veliki i pregledni bocni retrovizori.

 

Gepek je nadprosecne velicine i najkabastije stvari ce stati unutra. Na moru sam recimo imao neke manje lezaljke/stolice koje sam bez rasklapanja stavljao u gepek jednu preko druge. Za pohvalu!

Eto, ukupno gledano kola su na skoro svakom polju ispunila moja visoka ocekivanja i pored manjih navedenih zamerki bi ga uvek ponovo izabrao.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lep i iskren review. Sta si vozio ranije, kada kazes da se snaga oslobadja TEK na 2000 rpm?

Digitalna klima je "standardna" boljka i na Stilu i na Bravu. Sto se tice svetala, kao sto kazes, fabricki su losi projektori.

Ne znam koliko ces postici iskljucivo ksenonima (posto je projektorima mozda potrebna reparacija) - razmisli i o Morimoto Mini H1 projektorima, danas je to prilicno povoljna investicija. Ako dosta vozis nocu, sigurno isplativa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...