Jump to content
FAS Goran
shone sd

Vraćanje / provera kilometraže / provera godišta (podmlađivanje)

Recommended Posts

Ako ima neko uporan, naravno da može. Ja sam gledao Astru H pre skoro 4 godine, vraćena sa lizinga, prešla 40kkm, svuda se na examineru kilometraža slaže sa tih 40 000, nepoznato servisno iskustvo ali zamenjeni kaiševi, jako glup propust onog koji je spuštao kilometražu, a na tim kolima je servisni interval oko 80kkm.

Edited by igor0511

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nažalost može i uopšte nije teško niti mnogo košta, ali uvek ima stvar koja nekog odaje kao ovi kaiševi sa Astre. Na Stilu ima fora da se pokazivač i ecu ne slažu već ima 3000km razlike i to geniji koji štancuju po 50 vozila mesečno ne znaju i tako se primeti..nemoj da te ovo brine, gledaj generalno stanje kola i da li je ostalo u redu.

Kokretno taj GP 2006 nije mogao mnogo da pređe sigurno+da je hteo mnogo da se vozi sigurno bi uzeo dizel :)

Slobodno ti njega provozaj do nekog servisa pa ako valja da ga predstaviš uskoro na forumu.

Pozdrav!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zanima me jedna stvar.

Koliko je u stvari teško-lako vratiti kilometar sat na LYBRI i da li je to toliko česta pojava,barem ovdje na našim prostorima.

Recimo kad god odem na neki internet oglasnik sa polovnim vozilima(konktretno sam gledao LYBRE 1.9jtd 85 kw dok je nisam kupio) bilo da je u pitanju fizička osoba ili trgovac uvijek se radilo o nekoj 175 000-195 000 km brojci na kilometar satu,a vozila su tu oko 2002-2004...Rijetko je koja imala recimo 250 pa i više hiljada km na brojčaniku....I većina navodi (pogotovo auto kuće) da je u pitanju originalna kilometraža..

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne postoji auto na kome kilometraza ne moze da se vrati, a na Lybri je sat za kilometrazu slican kao na Marei i Bravi, tako da ne verujem da je nesto preterano tesko da se vrati. Kilometrazu kod nas moras da uzmes sa rezervom, i da gledas da je ostatak auta u super stanju. Neki put je bolje uzeti auto koji je presao npr 300000 samo otvorenog puta, nego neki koji je prsao 80000 cisto gradske voznje....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slažem se u potpunosti.Moj prijatelj vozi STILA sa koliko se sjećam 300.. i kusur tkm i auto je u odličnom stanju generalno,jer ne žali novac za ispravno održavanje istog...s obzirom na naše puteve dobro je da nam se auta ne raspadaju :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na zalost na preko 90% auta je dirana kilometraza. Bez obzira koliko je mlad ili star, koliko je u dobrom ili losem stanju svi redom imaju 150-185 hiljada!

Jedina sreca donekle je sto samo diraju onu kilometrazu sto pise na tabli pa se eventualno mozda moze saznati prava iz ECUa ili bodyja. Inace uz pomoc alata od nekih 30ak e posao se zavrsava za minut.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prijatelj mi kaže da se na dijagnostici može saznati prava kilomtraža iz podataka od ABS-a...ili tako nešto(stvarno nisam upućen),jer kako kaže,ABS sam za sebe broji kilometre i ako je eventualno nekada registrovao neku grešku,na dijagnostici će pokazati na koliko se kilometara ta greška desila...Sad ne znam,možda čovjek griješi....

Share this post


Link to post
Share on other sites

"prava" kilometraza se zapisuje na nekolko mesta ali se isto tako moze i prepraviti. Alat za menjanje kilometraze samo na ins tabli je jeftin dok onaj koji je menja svuda jako puno kosta.

Ja sam da sada (kontrolisao sam samo 4 auta pre kupnje) video jedino da je kilometraza na ins tabli smanjivana naravno na nizu vrednost dok je na ostalim mestima ona prava nedirnuta.

Naravno sve treba uzeti sa velikom rezervom jer sve sto se na bilo koji nacin upise to se moze i prepraviti!

Prvo treba krenuti od opsteg stanja vozila i onako od oka proceniti koliko je preslo pa tek na kraju videti da li se i koliko sa tim slazu kilometri u memoriji automobila.

Vidjao sam na placevima, dostavnih vozila sa stvarnom malom kilometrazom ali u ocajnom stanju tako da ni to nije zdravo za gotovo. Sve ovisi kako i gde je auto vozen. Bolje onaj sa 150 000 Km po autoputevima nego onaj sa 50 000 koji nije izlazio iz centra grada samo to se uglavnom vidi po autu.

Za stvarnu kilometrazu treba uzeti u obzir jako mnogo stvari ali se ona na kraju i moze priblizno i saznati ali pre svega treba krenuti od opsteg stanja vozila.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja sam skoro pazaorio puntica, nije sa placa, kilometraza 130 000 na satu, pre neki dan ga prikljucim na dijagnostiku elm 327, fiatecuscan program..i ima sad nesto odometer, u opisu predjena kilometraza koja je sacuvana u ecu..i iscita mi 53000 hiljade sto je realno nemoguce za auto 2001 godiste..sta je tu fazon ne znam stvarno :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da je to servisni interval tj tad je zadnji put upisan. Meni isto prikazuje neku smješnu cifru dvadeset i nešto hiljada kilometara.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pa to sam prvo i pomislio..ispod isto ima odometer last programed tako nesto..i tu iscitava 0..verovatno da je to onda :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niste u pravu!

Odometar prikazuje memorisanu kilometrazu u ECU. Ta kilometraza moze da se razlikuje od one na tabli u par stotina kilometara jer nezavisno jedna od druge pamte i mere kilometrazu.

Kilometri od zadnjeg sevisa su upisani u body kompu gde se i vrsi reset sevisnog intervala (ako vozilo to ima)

E sad ako se kilometraza na tabli i u ECU znatno razlikuje znaci da je tu nesto dirano na gore ili na dole.

Kod vozila sa manje kilometara, kilometraza se podize zbog manjih davanja ali u vecini slucajeva se smanjuje jer nitko nece da kupi Golfa ili Pasata kome na satu pise 300 000Km Nego ce da kupi onoga kome na satu pise max 180 000Km a potpuno je svestan da je presao nekoliko puta vise! Takva je situacija sa svim vozilima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kilometraža u ECU može biti manja od one na satu je baš dokaz da je kilometraža vraćana. Kod nekih automobila je nemoguće vratiti kilometražu na satu, bez upisivanja neke vrednosti u ECU. Najčešće se upsuje vrednost 0, a mogu i neke druge vrednosti, fiksne, ne može bilo koja.

Moja pretpostavka je da je na tom Stilu iz 2001 vraćena kilometraža pre 53000km, a sa koliko, na to pitanje teško postoji odgovor. Auto može besprekorno da izgleda i sa 600.000km na satu, ako je blagovremeno obnovljen enterijer i zamenjeni svi mehanički delovi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

da, vraćena pre 53000 na nulu i to je to.

Ja dok sam kupovao stila, nekoliko ih je imalo km u ECU-u 0, jedan je imao 20-ak km, masa njih je imala preko 200000, dva su imala istu km (i jedan od ta dva sam kupio)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ex da je stilo :D..punto je :) pa da vracana je sigurno pre 53000 nisam ni u ludilu pomislio da je tacna..iako je dosta ocuvan enterijer ali ni to cak danas nije merodavno..na satu mi pise da je 130 000 verovacu da je ta i gotovo..motor je odlican to je najbitnije :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

E sad ovako, Sta da radimo mi sto bi kilometrazu vratili na manju? Kako to moze da se izvede ako je uopste izvodljivo? Ili nam je za to jedina solucija da placamo "majstorima"... :question:

Edited by neshaoct
prebačeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za vraćanje se koristi poseban FIAT KM tool.FIAT KM TOOL je uredjaj za korigovanje kilometraze na FIAT vozilima preko OBD konektora bez skidanja instrument table ! Sve sto treba da uradite je da spojite fiat km kabal sa automobilom kliknete na READ KM , promenite vrednost, pa kliknete na WRITE KM.I to je to !Ima da se kupi već od 60-70 jevreja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam imao taj program negde u kompu, uzeo od drugara. A to bi moglo sa onim kablom elm327? Ili može bilo kojim za OBD? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam i ja program ali neće da se pokrene ni na Win 7 ni na XP u virtualnoj mašini. Bem li ga liči na običan OBD II.kabal čak i piše na slici na tom kineskom sajtu ali ajd ga znaj. Vidiš da trebaju silni adapteri da bi se na Puntu pristupilo ABS-u i vazdušnim jastucima.

Pazi ELM327 je uređaj koji ima u verziji sa usb kablom ili bletooth. Samo s njim pristupaš motoru, a za abs i airbag nam trebaju oni adapteri i vag com ili samo modifikovani vag com.

Čekam da @Prijatelju dođu novi modifikovani vag comovi i da izbaci cijenu za njih pa možda uzmem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...