Jump to content
FAS Goran
manic

Fiat Bravo 1.6 / 1.2 16v / Marea 1.6 - board kompjuter / na radi instrument tabla

Recommended Posts

Pošto sam od pre nekoliko nedelja vlasnik Fiat Brava 99 godiste koji ima displej na kome vidim kilometrazu i spoljnu temperaturu interesuje da li mogu da vidim trenutnu potrošnju ili neku slicnu informaciju i ako moze kako? Takodje interesuje me da li ventilator hladnjaka treba da radi bez kontakta posto kod mene kad izvucem kljuc on vise ne radi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod mene se ukljucuje odnosno i dalje radi ventilator bilo da je kljuc u bravi ili van nje.A displej zavisi od racunara odnosno od opreme kojom raspolazes.Neki modeli to imaju neki ne.Ja licno samo kilometraza i temperatura.A u koju kategoriju spadas sto se tice opreme,to tumacis na osnovu slovnih oznaka na autu.Primera radi Fiat Marea Weekend ...i jos taj poslednji deo.Potrazi na forumu postoji spsisak opreme koji ide za odradjene oznake.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sto se tice ventilatora predpostavljao sam da treba da nastavi sa radom videcu to sa majstorom. A sto se tice opreme nosi oznaku SX.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prijatelju, kod mene je (bar mislim) sx, uglavnom ima 1 airbag, el podizaci, klima, bez abs-a. Na displeju su samo kilometraza, spoljna temp i po neki Error :rolleyes: , a ventilator (kao i sve ostalo u autu osim 4 migavca) ne moze da radi bez kontakta! Bar je tako kod mene :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prva brzina ventilatora radi i kad izvučeš ključ,bar je kod mene tako,model je "182.306.1 BRAVO 1600 16V CF3 SX "SS.STEEL/TROFEO 2001" 2001 godište,proveri da liti uopšte radi prva brzina ventilatora

Edited by Bugi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovako...Ventilator rade i prva i druga brzina!Trenutno imam kvar na otporniku za ukiljucivanje prve i druge brzine hladjenja.Radi mi samo druga.Usled gasenja auta,vadjenja kljuca i zakljucavanja vetilator i dalje radi u drugoj brzini. @Bugi kaze da radi i prva sto i ja mislim.Kao i kod svih kola tako i kod Fiat-a to radi bez kljuca a da ne pricam sto su Fiat-ovi automobili ove klase,da se tako izrazim,veoma pametni automobili.Sta da ti kazem...kada potrosis paknove na kocnicama pokazivace ti lampica na kontrolnoj tabli! :unworthy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veoma jednostavno.Kada dostigne prvu vecu crtu treba da se ukljuci prva brzina hladjenja!A ako ne i skala nastavi da se penje i pri dostizanju poslednje bele velike skale ukljuci hladjenje-glasno,znaci da se aktivirala druga brzina a prva ne.A pouzdanije je kod majstor(elektricara) i covek proveri...

bIUfA.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas sam primetio da kada ugasim auto i izvadim kljuc displej koji pokazuje kilometrazu se ne gasi vec ostane non stop upaljen...Skidao sam kleme na nekih sat vremena i opet je isto...Nije prijavio nikakvu gresku tj. nije upalio lampicu nisam ga kacio na dijagnostiku...

Pored toga sto ne gasi displey za kilometrazu ne radi ni merac spoljne temperature a pokazivac temperature motora se isto ne iskljucuje kada izvadim kljuc nego ostane da pokaze trenutnu temperaturu...

Kako da resim ovo? Da li je neko vec imao takav problem?

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

od juce se desava to... Mislis brava za kljuc? da uspricam WD sprej u nju malo pa da vidim? Tabla reaguje kao da je non stop na kontaktu....temperatura pokazuje uvek gorivo pokazuje i kazaljke stoje na nuli uvek nisu ispod nule....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam te bas shvatio ovu zadnju recenicu,sta je na nuli a sta nije :)

Mozda bi bolje bilo skinuti elektro dio brave pa probaj unimerom da li prenosi ili ne.

Koliko se secam potrebno je samo skinuti onu plastiku ispod volana (3-4 srafa) i onda bi trebalo onaj crni deo na koji idu zice da se svuce sa mehanickog dela brave.

Ako su kontakti zalepili onda tesko da ce WD pomoci,prvo bi ih trebalo "odlepiti".

Mozda da probas blago da cuknes u taj deo gde su kontakti kada dodjes do toga.

Ali u svakom slucaju ako je do toga i ako uspes da ih odblokiras najverovatnije ces morati to da zamenis jer ce se desiti ponovo.

kontakt_brava.jpg

Edited by tox

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko ja znam da kada nije na kontaktu skazaljke stoje skroz dole i kada das kontakt one skoce ova sto pokazuje gorivo pokaze koliko ima temperatura skoci na trenutnu temperaturu a kilometraza i obrtaljka skoce na nulu...Skidao sam elektro deo brave i kada skinem oba dzeka tabla i dalje ostane upaljena kao da je na kontaktu cukarao sam je malo i opet isto...Onda sam skinuo tablu ima dva dzeka na njoj jedan beli drugi zuti i kada skinem zuti a beli je ukljucen ostane upaljeno sve a kada skinem beli a zuti ostane ustekan tabla se ugasi...

I zaboravio sam da napisem da se jedno 5 puta desavalo da se vrati u normalu sve...Bude u ovakvom stanju kakvom je sad upalim ga vozim i kada ga ugasim iskljuci se sve i opet kada ga upalim vozim i kada ga ugasim ostane sve kako je i sad...

Edited by Stex

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onda nije do brave definitivno.

Mozda tabla dobija struju preko nekog releja koji je zalepio...

A jel tebi sad uvek pokazuje temperaturu i gorivo ili ne?

Trebale bi bez konatkta da su zakucane dole do kraja sve.

Edit:cek malo,jesi samo odvojio elektro deo brave od mahickog dela ili si bas skidao sve kontakte sa elektro dela brave?

Nesto se ne secam kada sam skidao,koliko zica dolati na bravu i kakvih su boja?

Edited by tox

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uvek pokazuje temperaturu i gorivo kao da je na kontaktu...Skinuo sam dva dzeka i odvojio sam elektro deo od mehanickog dela... Zica sigurno ima 9 komada ali nisam bas siguran...A za boje moram sutra da vidim...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znaci nisi odvojio zice od elektro dela?

Onda nije iskljuceno da je to crklo to jest mogao bih se kladiti da jeste.

Probaj nekako da nacrtas/slikas/napises gde je koja zica bila pa ih otpoj sa elektro dela brave.

Ako sve dodje u normalu a verovatno hoce nasao si u cemu je problem.

PS:probaj prvo da otpojis crvene zice ako ih ima vise jer bi to trebalo da je plus (dovod na bravu) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odvajao sam zice od elektro dela brave..Ima dva dzeka i samo sam ih izvukao iz elektro dela i opet isto stoji... Posle cu videti koliko zica ide i koje su boje...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam stigao danas da se pozabavim ozbiljnije ovim problemom ali video sam da ima 6 zica (dva dzeka po 3 zice) I poprilicno sam siguran da je do nekog kontakta..Vadio sam sve releje i vracao i u pocetku je bilo isto ne gasi se displey i ostalo posle sam ga vozio i proradio je palio sam ga sigurno preko 10 puta i sve je bilo uredu bio na parkingu i posle jedno 3-4 sata kada sam ga upalio opet nije radilo... Evo sada kada dam kontakt i iskljucim neki put bude uredu odmah ugasi sve neki put ne ugasi sekundu dve a neki put po minut ostane upaljeno pa onda ugasi...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bas zanimljivo i cudno...

Ne znam jesam li pitao...kada ostane da svetli displej,i kazaljke nisu na nuli da li svetle lampice od ulja i akumulatora?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne svetle lampice od ulja i akumulatora...Naprskao sam kontakt sprej u elektro deo brave pa cu videti kako se ponasa..Ili cu pozajmiti na dan taj deo pa cu videti da li pravi problem...

Share this post


Link to post
Share on other sites

evo da ti bude lakse, i meni se desava da mi kazaljka od temperature,goriva i display od kilometraze radi non stop,bez obzira da li je dat ili ne kontakt, takodje ne radi mi ni mjerac spoljne temperature...meni se desilo par puta prosle godine da kada mi je akumulator bio prazan i kada sam pritom pokusao da upalim, verglao je i ono nije imao snage nego se restartovao ECU zbog slabog akumulatora i tada mi je neko vrijeme radila temperatura,a ne sjecam se (tj nisam znao da je povezano pa nisam ni gledao) za pokazivace i display...moguce da je neki kontakt na ECU...ako rijesis obavezno javi :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dok ne izlapi WD a to ce biti brzo,posle ce jos vise da se lepi prasina. Nisu ljudi dzabe izmislili kontakt sprej koji sluzi bas za to.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...