Jump to content
FAS Goran
Sign in to follow this  
lukaatv

Fiat Punto 2001.god

Recommended Posts

Pozz

Planiaram da odem da pogledam jednog Punta iz 2001.godine na auto placu FAVORIT Plus radi se o dizelu 1.9JTD sa ove slike:

qrVe0.jpg

http://www.polovniautomobili.com/oglas450530/fiat_punto_19_jtd_elx_5_vrata/

daeluje mi onak pristojno cuo sam razne price za kilometrazu da to kod nas manje vise netreba ni gledati. E sad mene zanima dal je taj dizel dobar odabir ili da potrazim neki benzinski neki su mi rekli da je taj 1.9JTD odlican fiatov dizel. Takodje bi Vas sve zamolio da me posavetujete sta prvo da gledam kad buem otisao u razgledanje posto sam zelen i ne iskusan kad su automobili u pitanju posebno me interesuje kolko je skupo - jeftino odrzavati jedan takav auto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni ova kilometraza deluje kao naucna fantastika na 8 godina starom Puntu sa dizel motorom, racunaj da je u najboljem slucaju puta 2....

Moj ti je savet da ako ne prelazis neke velike kilometraze godisnje, tipa 20000 km i vise, da gledas benzinca, jer neces nesto mnogo ustedeti na gorivu posto je odrzavanje dizela mnogo skuplje od benzinca...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da ne bude svako svoga hvali ali imam ga 1 godinu i mislim da nije losa kupovina , meni je samo tesan vec pa je zato na prodaji...

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=41910&st=0&gopid=688681entry688681

A za odrzavanje...redovno oko 50e , veliki sam odradio pa te to jos jedno 35.000km nebi trebalo interesovati ali i to je sa sve rukama , delovima za redovni i veliki servis bilo oko 200e...pa proceni...a kada jtd stisnes , kao automatik , znam sta pricam jer sam pre njega imao mk2 1.2 8v i povremeno mi bilo zao sto imam klimu jer kad je upalim... :coffee:

Edited by dachisss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znam da je vec bilo slicnih tema ali bih voleo da cujem kakvo je trenutno stanje na trzistu i Vase misljenje. Kupio bih Punta 2001god. i sad imam dilemu dal da uzmem sporting 1.2 16v od 80ks ili HGT 1.8 131ks?

Interesuje me manje vise oko potrosne, dal su delovi skuplji za HGT od Sportinga i nasta da obratim paznju pri kupovini.

Hvala unapred na razumevanju !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

KraLJ-u, ne možemo ti mi pomoći oko ove dileme...ti znaš šta želiš od auta..sporting je neuporedivo ekonomičniji, i za održavanje, i za registraiju i po pitanju potrošnje... A to sporting se odnosi samo na nivo opreme (i 6-stepeni menjač),nema tu baš mnogo sportskog duha (mada, za moje pojmove, punto sa tim motorom ide odlično) A HGT...pretpostavljam da ima sjajne performanse i da je namenjen onima kojima se to i kotira visoko na listi prioriteta... :yes

Edited by VladaNS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam vozio od drugara HGT i stvarno ide dobro ali sam cuo price da se motori ti kvare i da su delovi skuplji pa me to zanima jer je istina?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ne postoji motor koji se ne kvari , i ne postoje jeftini delovi :) . . . ali hgt bez razmisljanja - no hgt no fun - :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vec se pisalo o ovome...jednostavno je: sporting=jeftinije cene odrzavanja i registracije, manja potrosnja, slabije performanse; hgt=dosta skuplji za odrzavanje i registraciju, neekonomican po pitanju potrosnje, dobre karakteristike u voznji!

Pa ti biraj sta ti treba!!! :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da nema nikakvog smisla mali auto - Punto sa 1.9 motorom. Za slične troškove (registracija i održavanje) možeš da voziš i Stilo sa 1.9 koji je ipak klasa iznad punta. Jeste skuplji u startu, cena solidnog stila 1.9 počinje od 3500 eura na oglasima (očekuj nešto veća ulaganja u startu).

Što se tiče HGT-a mislim da ti nisi klijent za takvu mašinu pošto pominješ neku ekonomičnost, cene održavanja i slično što je u slučaju ove mašinice besmisleno.

Sporting 1.2 16V traži redovno održavanje da bi pružio maksimum - znači česte posete servisu naročito odmah posle kupovine dok ne otkloniš sve probleme, tako da mislim da ni ovo nije za tebe, naročito pošto si naveo da nemaš nikakvo iskustvo tipa DIY mehanika & elektrika. Znači sleduje ti druženje sa majstorima do nivoa kućnog prijatelja.

Na kraju dolazimo do 1.2 8V koji je jedini i apsolutni favorit po pitanju troškova nabavke, održavanja i vožnje. Imaćeš ti posete servisu i sa njim naročito u početku, posle kupovine, samo što će to biti bezbolnije.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...