Jump to content
FAS Goran
Xepoj

Bravo 1.6 / 1.2 / Marea JTD - kazaljka za temperaturu

Recommended Posts

danas me je opet pocela zezati kazaljka temperature i uvideo sam da se varijanta sa krivljenjem pinova mora ponavljati na svaka 3 meseca ,pa me interesuje moze li neko objasniti postupak ako je izveo onu drugu metodu iz linka sa onim ubacivanjem parceta metala mislim da je dugotrajnije.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas sam rasturio intrument tablu na Marei i preletovao skoro sve lemove koji su delovali sumnjivo pod lupom. Skinuta je pre svega zato sto je pokazivac temperature stalno setao i gubio kontakt negde a ispostavilo se da je dobar deo lemova bio dotrajao . . .

Share this post


Link to post
Share on other sites

drugari ovaj slucaj sam ja imao i resio sam.kad kazaljka ovako naglo skače i varira to je crkao termodavač 100%.a ja imam drugi problem tj nemogu da nadjem gde stoji reostat hladnjaka,posto mi nepali prvi brzinu ventilatora nego tek drugu a tad mi temperatura dodje do prve crte od polovine.ako moze pomoć?pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod mene na 1.8 reostat je na hladnjaku ,negde ispod ventilatora.

Trebalo bi da dolaze  na njega 2 malo deblje  zice.

Kod mene isto nije radila 1 brzina,nadjem na reostatu se istopile stopice i zice ,nema sanse iskljuciti normalno da se ne polomi.

Isecem zice i spojim direktno jednu sa drugom i sada kada treba da upali 1. brzinu ustvari upali ventilator na maksimum sto je donekle i bolje nego da se muci sa 1. brzinom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mislim da sam uspeo trajno da resim problem sa kazaljkom temperature.zakljucio sam da je problem sto stampana ploca koja naleze na pinove ima lufta tj bele zakacalke nemaju jacinu pritiska kao ranije i onda sam video da se oko table sa zadnje strane nalaze lezista za srafove kojih kod mene nije bilo kad sam ih zavrnuo vise mi nikad nije skakala temperatura

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav,

Brava 1.6 16V, plin, temperatura motora pocne normalno rasti kada se upali auto i kazaljka se ponekad (ne uvijek ali u 80% slucajeva) popne skoro do druge tackice iznad sredine (gdje je normalno) i tu malo varira. Zatim naglo padne do tackice ispod sredine i onda se polako popne tamo i gdje treba biti, na sredini i onda radi sve normalno. Sve to traje jedno 4-5 minuta voznje. Posto imam plin koji je nastiman da se automatski prebaci kada temperatura dostigne 40 stepeni, primjetio sam da sistem ne prebacuje na plin kada kazaljka ode iznad normalnog podeoka, vec kada se spusti i pocne penjati onda se prebaci na plin. Znaci ne postigne se tih 40 stepeni iako temperatura pokazuje da je mnogo visa od normalne. Inace sve radi normalno. Pretpostavljam termostat. Sta mislite?

Pozz

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

...onda se polako popne tamo i gdje treba biti, na sredini i onda radi sve normalno.

 

I, nakon što jednom dođe do radne tu stoji?

Onda je sve ok. :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

...onda se polako popne tamo i gdje treba biti, na sredini i onda radi sve normalno.

 

I, nakon što jednom dođe do radne tu stoji?

Onda je sve ok. :thumbup:

 

Da, onda sve radi ok. Nikada mi se to nije desavalo. U zadnjih 7 dana je pocelo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas sam nesto radio na autu i cujem kao da voda klokoce u sistemu hladjenja. Skontam, nije ozracen. Zovem majstora, on mi kaze da se on samoozracuje, da ja tu nemam sta raditi?

Nego, de vi meni napisite kako da ga tacno ozracim. Brava 1.6. 16V, nema klimu.

Hvala

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pokusao procedurom:

Upalim auto na hladno

Pustim da se tempertura digne dok ne ukljuci ventilator

Otvorim grijanje u kabini

Odvrnem vijak na crijevu iza motora, i nista se ne desava nekoliko min

Zatvorim vijak na crijevu, odvrnem vijak na hladnjaku i isto par min nista se ne desava, ne izlazi tekucina.

Primjetio sam:

Gornje crijevo nije vrelo ali je vruce, donje je hladno

Crijeva nisu tvrda

Temperatura se dize skoro do predzadnje crvene tackice

Dim iz ispuha je bezbojan

Edited by Luka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cudno,po tim simptomima tebi je hladnjak hladan to jest ne cirkulise voda kroz njega.

Kao da termostat ne otvara ali bi se onda pregrejao na kraju.

Da li si primetio da li se menja nivo tecnosti u posudi,nivo ulja ok?

Slican simptom sam imao davno i problem je pravio dihtung glave.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ulje je ok. Dakle digne temp pa naglo spusti par podeoka, pa opet digne pa spusti. Prije je bilo jefnom i drzi na sredini, a sada stalno varira u gornjoj polovini.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam mogao ozraciti sistem zbog plinske instalacije nankojoj nema mogucnost ozrake, pa se tu drzao dzep vazduha. Ispustila se tekucina pa ponovo nasula, sada je sve ok. Hvala

Share this post


Link to post
Share on other sites

Počelo divljanje skazaljke za temperaturu. Danas otvaranje  :laughing:

Dođe do pola i odjedanput padne na četvrtinu, ubedim je kokavcem da bude normalna, na pola  :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kokavac :)    zajeban alat  :thumbup:  Šalim se :smiling:  Kao posle šišanja :vava: . Bio sam dole da vidim, da poravim,

ali umor materijala učinilo svoje, ispucala plastika od sunca, od starosti  :crybaby: . I nisam smeo mnogo da natežem da nebi skroz pukla maska :rant:

Do sledeće prilike, kad se skroz sjebe, kokavac će mu biti  :queen:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ko moze da mi kaze gde se nalazi termo davac za sat na instrument tabli, razumeo sam da ima jedan za komp i drugi za sat, ovaj za komp je na termostatu a ovaj drugi ne mogu da nadjem gde je?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod  fiat mareu poceo da mi se javlja problem ali vrlo retko.  

Skala za temperaturu ode u maksimum tj u crveno kada auto radi u leru .Kada u tom momentu ugasim auto i odma upalim skala je na pola.Ali isto tako kada je skala za temperaturu u crveno auto ne prima gas.Pa me interesuje u cemu je problem.

Edited by neshaoct
prebačeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

I kod mene je par puta otisla u crveno u zadnjih 10 dana,prvo pri povratku iz Grcke,posle opet u gradskoj guzvi i na kraj je doslo do toga da je dihtung glave probio,odi kod nekog elektricara prvo da ti proveri relej ventilatora i instalaciju do ventilatora,pa proveri termostat,termoprekidac na hladnjaku!Mozda je nesto od toga?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ali sam zaboravio da napomenem kad je skala otisla u crveno ,odma sam otvorio poklopac  da dosipem antifris auto se ponasao sasvim normalno.Nije izbacivao uopste paru. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Marea generalno ima problem sa instrument tablom. Pokusaj sledeci put da je udaris odozgore kad se to desi, ako se skala vrati na normalu zbog nje je.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima problem sa kontaktom u instrument tabli. Ja sam jednom meni rijesio problem ali se par godina kasnije ponovo pojavljuje. Potrebno je otvoriti tablu i imaju kao iglicasti kontakti koje treba ocistiti i malo nategnuti na jednu stranu da bi napravili bolji kontakt i onda to radi kako treba neko vrijeme :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jutros upalim auto i ostavim da radi u leru,auto radi super ,skala temperature stigla do pola i tu stoji.Desno crevo od hladnjaka toplije od levog znaci termostat radi kako treba.Medjutim kad upalim klimu, gad dam malo gas cuje se cik-cak ,isljucim klimu opet nista.da li bi ukljucivanje klime mogo biti uzrok dizanje temperature ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako je nešto neispravno u sistemu hlađenja i krene da se diže temperarura a pri tom klima radi, klima će se isključiti automatski i neće dozvoliti da se uključi dok temp ne padne ispod određene vrednosti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...