Jump to content
FAS Goran
Sign in to follow this  
bio1212

Lancia Y vs Punto

Recommended Posts

Interesuje me u kojoj meri su slicna ova dva automobila. Cuo sam da lancia y 1.2 16 v ima isti motor kao i punto 1.2 16v. Da li je upotpunosti isti motor ili ne?

Da li je isto vesanje kod ova dva automobila (prednji trap , amortizeri , opruge... ).

Razmisljam se koji od ova dva automobila da uzmem lanciju ili punto , pa zbog toga pitam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zavisi sta zelis? definitivno.... ako uzmes lanciu dobices kvalitetnije uradjen enterijer sa kvalitentijim materijalima...Sa druge strane moze se desiti da su neki delovi skuplji... pa sad ti vidi...bolje Y-na uzmi :) da se malo razlikujes od puntasa:)) :) U svakom sluchaju ako uzimas iz ljubavi uzivaces podjednako i u jednom i u drugom... pozdrav i javi sta si odluchio :thumbsup::thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lancia Y je Punto...ali u drugačijem ( luksuznijem ) pakovanju. :thumbup:

Motor je isti. Treba uporediti cene farova, limarije i sl...jer je možda Lancia tu skuplja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Y ozada ima nezavisno vesanje, za razliku od punta mk2. To je fakat. Makar verzije iz vremena punta mk2. Subjektivno, meni auto deluje drasticno drugacije od Punta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li ti Stilo i novi Bravo deluju drastično drugačije? Ipak, platforma za novi Bravo je ona sa Stila. Isti je odnos između Punta i Lancie Y :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa super ako je motor isti onda cu uzeti lanciu vise mi se svidja. Samo ako je i prednji trap isti ...kupljeno. Verovatno su delovi za lanciu mnogo skuplji... Probao sam jednu lanciu , motor dobar , negde kod kaiseva malo vlazi ulje (mozda je neki semering) i pri veco brzini cuje se iz trapa vuvuvuvuvuvu (?). Sve ostalo je ok i izgleda kao nova . Ne znam koliko ce da me kosta taj semering i to vuvuvuvu pa da mu ubijam cenu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

u principu motor isti,vesanje pasuje sa raznih puntica kao i kocnice,cak i elektronika skoro ista, a po meni extra auto

Share this post


Link to post
Share on other sites

Interesuje me samo jos jedno pitanje.

Neki majstori kazu da su iste opruge od lancije y i punta a neki kazu da nisu. Treba mi 4 opruge za lanciju y. Ako su iste ko od punta onda me kostaju 10 eu komad . A kad kazem da mi treba za lanciu y onda su 20 eu komad (polovne). Da li su iste opruge? I ako su iste , da li od punta 1 ili 2?

Share this post


Link to post
Share on other sites

proveri na e-peru.ako ne mozes zovni sutra popodne da vidim ja

Share this post


Link to post
Share on other sites

aj pogledaj na eperu ja ne mogu da se snadjem tamo. znaci vidi da lisu iste opruge i ako su iste od kog punta da trazim. moja lancija ima crvene sportske opruge , i planiram da ih skinem pa ako nekom treba....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vidim da je punto postao nacinalno vozilo i, ispravite me ako gresim, cini mi se da drzi cenu. To nam je za sad plan B u smislu kupovine.

Supruga je videla par puta Lanciu Y i svidela joj se. Citao sam po forumu o nekim problemima ali cini mi se da nije bilo ovakve teme do sada?

Sta mislite o tom automobilu i ima li nekih skrivenih mana?

Edited by chiki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sto se mehanike i motora tice,sve sto se odnosi na brata Punta vazi i za nju.E sad,extravagantno resenje i prefinjen dizajn je dizu za klasu iznad Punta sto pokazuje i cena novog vozila.Sa druge strane taj dizajnerski pomak se placa kasnije u smislu tezeg nalazenja delova enterijera i exterijera.Takodje i malo komplikovanijem prilasku nekim sistemima u vozilu,kao sto je mali hladnjak,centralna konzola i slicno.Posle kratkog navikavanja na centralno postavljen instrument covek ima osecaj da je unutra sira i prostranija od Punta.Takodje se ne sedi u bunkeru, kao Punto,polozaj sedenja je totalno drugaciji.Inace stice se utisak da je laksa od svog brata.Po nekim resenjima je bliza Bravo nego Puntu.Sistem upravljanja i polozaj vozaca.Ako volite da se razlikujete od drugih,auto je vredan kupovine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tehnicki Lancia Y je na istoj platformi kao Punto 1. Prednji trap je isti,zadnji ne. Dele motore iz FIRE generacije. Koliko ja znam taj auto nema posebnih skrivenih problema, a svi ostali koji mogu nastati zavise od odrzavanja. Nekom lepa nekom ne pravi je auto za zene. Imao sam je godinu dana,presao 60000 i nista nisam imao havarijskih problema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Martini.Ako pricamo o uvezenoj Lanci od skoro,onda su motori iz Punto II generacije.Ti si verovatno imao model koji je delio platformu sa prvom generacijom.Meni se cini da je Lancia kud i kamo laksa od Punta II a ima isti motor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je Y divan autic, vise mi se svidja od punta i par puta sam imao priliku da sedim u njoj i enterijer je mnogo lepse i finije uradjen nego puntov.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Martini.Ako pricamo o uvezenoj Lanci od skoro,onda su motori iz Punto II generacije.Ti si verovatno imao model koji je delio platformu sa prvom generacijom.Meni se cini da je Lancia kud i kamo laksa od Punta II a ima isti motor.

Moja bila '97.Imas pravo za motore, ali je platforma-sasija ostala do kraja produkcije od MK1 Punta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ova generacija je bazirana na Puntu mk.1

iLnMJ.jpg

Ova na slici je jedna od poslednjih serija iz 2002. godine, jer je krajem 2003. došla nova generacija:

7mTji.jpg

...bazirana na platformi Punto mk.2, tj. na današnjem Punto Classic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odlican auto, vrlo hitar i zabavan za voznju, a i istice se u moru Punta. Inace, u Srbiji se nesto Lancia i ne ceni, ali istina je da je mnogo kvalitetnija od Punta, i primecuje se da je poklonjeno vise paznje i truda u nju. Skoro svi delovi su isti kao i kod Punta, ali kvalitetniji. Motor je isti, ali opet, kvalitetniji. Enterijer, bez reci...

Sve u svemu, auto za preporuku...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam imao jednu 1.2 8V, tačnije kupio sam je supruzi i na kraju sam je ja vozio.

Prednosti:

Fenomenalan položaj u sedištu, bolji nego kod punta.

Mnogo kvalitetniji materijali enterijera i uklapanje istih.

Komande podizača prozora na vratima, gde i treba da budu (lično ne podnosim rešenja kao kod pežoa 206, punta ili dačie)

Bitno bolja zvučna izolacija, na 130 km/h šum vazduha i guma (Dunlop SP ??, ne mogu da se setim), skoro neprimetna buka motora.

Sa 165/65/14 pneumaticima i nižim ogibljenjem mnogo je stabilniji auto od punta.

Bolja reakcija volana - direktniji volan.

Pravi HIDRAULIČNI SERVO sa pumpom (koja istini za volju krade nekoliko konja) i odličnom komunikacijom sa vozačem, a kod punta kvarljivi i jeftiniji elektroservo.

Manja težina - manja potrošnja uz bolja ubrzanja.

Odličan na snegu čak i sa letnjim pneumaticima.

Kada se bolje pogleda iznutra - uopšte nije tako mali.

Neprolazan dizajn

Mane:

Grejač/hladnjak kabine je loš kao i kod punta.

Reostat elektromotora ventilatora problematičan isto kao i kod svih Fiata tog godišta.

Plastični klizači podizača prozora, opet isto kao kod Fiata.

Motor 1.2 osetljiv na pregrevanje - lako krivi glavu isto kao i kod punta.

Nepouzdan termoprekidač ventilatora hladnjaka koji lako dovede do prethodne stavke i to je isto kao i kod punta.

Kvarljiv termostat, ali ovo sa rezervom imajući u vidu da je možda vlasnik u Italiji sipao neko sr..e za krpljenje hladnjaka i zakrpio termostat u jednom položaju!!

Zaptivka glave osetljiva na interval zamene antifriza - moguć oštećenje i prodor vode u cilindar kod onih što štede na "Paraflu".

Čuveni kvar kompjutera u sprezi sa bobinom - opet karakteristično za Fiat-ove benzince.

Otkaz motora zadnjeg brisača.

Loše pertlovane metlice brisača vetrobrana.

Bitno skuplji delovi limarije, stakla i plastike u odnosu na FIAT punto.

Inače generalni problem - ITALIJANSKA ALJKAVOST tako prisutna kod Fiat modela ovde je manje izražena.

To je stvarno BAŠ sve. Većina stvari se lako rešava i u sopstvenoj režiji. Majstori nisu skupi. Falš delovi jeftini, originalni skupi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Videh jednu danas.

Decka poznajem ali ne previse dobro. Kaze nije prao motor ali motor deluje cisto osim sto se vidi ulje na deklu, jako malo, na desnoj strani motora u cosku.

Jel to standardna pojava kod fiat 1.2 8v 60ks motora?

Ima neki cudan luft ali pravilno rasporedjen izmedju karoserije i celih zadnjih vrata. Naime kad se zatvore/zakljucaju mogu da se pritisnu tj imaju jos malo hoda ali kad se puste vrate se opet u prvobitni polozaj. Situacija je slicna kao kada ne zatvorite lepo bocna vrata pa ih samo pritisnete malo jace i ona preskoce i zatvore se kako treba.

Nisam mogao da primetim da je od nazad udaren pa je mozda bolje da pozovem strucnjaka da pogleda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kaze nije prao motor ali motor deluje cisto osim sto se vidi ulje na deklu, jako malo, na desnoj strani motora u cosku.

Jel to standardna pojava kod fiat 1.2 8v 60ks motora?

Da,to je curenje na deklu poklopca ventila ,95% 1.2 motora ima taj problem (moj ne,ortak je to sredi,nemam pojma kako)...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Postovani clanovi,

Planiram da kupim Lancia Ypsilon model od 2003god. Naisao sam u oglasima dva automobila koja su mi se dopala. Isao sam oba da vidim i meni kao laiku izgledaju fenomenalno. Da li treba da obratim paznju na nesto specificno?

Vec posedujem Fiat500 1,2 ali obzirom da je auto star nepune 3 godine jos nisam imamo iskustva sa manama, ako ih ima ;)

Evo linkova za vozila koja su mi se dopala:

http://www.polovniautomobili.com/oglas1030523/lancia_ypsilon_14/#2

http://www.polovniautomobili.com/oglas1076397/lancia_ypsilon/#2

Nadam se da cete imati vremena i razumevanja da mi pomognete u odabiru vozila. :)

Pozdrav!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teska odluka.

ova crna ima bukvalno sve od opreme koza digitalna klima panorama...

Medjutim krem mi je nekako atraktivniji a ima i dosta manje na satu ako nije neka prevara...

Rekao bih da su oba sa nekog placa pa ne bi bilo lose da obratis paznju na stanje alternatora oce stator da se naduje od vlage ako stoji duze od 4 meseca.

Edited by Mateo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Crna se koristi svakodnevno, dok je bela sveze uvezena.. A da li postoji mogucnost da se precizno utvrdi kilometraza(komp.dijagnostika..)?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...