neshaoct 9591 Posted April 19, 2012 Naravno da poveća kada imaš servo kočnice...kako on da radi? Isto će se dogoditi ako kreneš da motaš volan u mestu zbog servo volana i njegove pumpe.Ljudi, nemojte tražiti probleme tamo gde ih nema. Ne trza, ne gasi se, ne prijavljuje greške, nema variranja obrtaja u leru. Sve je ok. Sedi i vozi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Stex3105 107 Posted April 19, 2012 Ma to nama dosadno pa samo izmisljamo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Stex3105 107 Posted April 7, 2013 (edited) Pozdrav.Imam od pre neki dan problema sa Bravom 1.2 16v na leru zalece kada radi i kao da ce da se ugasi takodje u gradu kada se vozi pod malim gasom trza,a i kada ga punim zna da secne nekad nema odredjeno na koliko obrtaja...Kada radi na leru obrtaji stoje na 800 mirno a motor zalece..Ne znam sta moze da bude problem i da li je neko imao slican problem? Proveravao sam svecice i kablove izgledaju mi da su ok... Edited April 8, 2013 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3432 Posted April 7, 2013 Brizgaljke su prljave. Nisi rekao imas li ugradjen plin. Quote Share this post Link to post Share on other sites
manjaika 0 Posted April 7, 2013 (edited) slican problem prvo paljenje dize obrtaje na 1500 i tako drzi jedno 5 min...i ne postize radnu temp. 2x menjan termostat. Edited April 7, 2013 by manjaika Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted April 7, 2013 Za stex! Jel si siguran da su kablovi i svecice ok? Definitivno je tu problemZa manijaka! Proveri protokomer... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted April 7, 2013 Ja bih ocistio klapnu gasa i sumnjao na step motor. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Stex3105 107 Posted April 7, 2013 Plin imam..Isto radi i na benzinu i na plinu...Nije sigurno do brizgaljki....Kod mene pali ok i dize lepo temperaturu...Gledao sam ih samo vizuelno deluju mi ok....Probacu da uvrnem druge svecice pa da vidim sta kaze ako opet bude zezao promenicu kablove pa cu videti... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3432 Posted April 7, 2013 Kada neko kaže gledao sam to i to automatski sleće pažnju na druge stvari bez obzira da li ih je samo vizuelno osmotrio ! Ja nisam vidovit pa da znam kako ste ih "gledali" ! zulutapka Quote Share this post Link to post Share on other sites
Stex3105 107 Posted April 7, 2013 Osmotrio sam vizuelno samo na brzinu jer nisam imao puno vremena.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Stex3105 107 Posted April 7, 2013 Problem nisam resio...Sutra se bacam detaljno na tu problematiku. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Stex3105 107 Posted April 8, 2013 Zamenio sam kablove isti problem pa sam zamenio svecice i opet je ostao problem.Bobinu nemam od koga da pozajmim da proverim da li moze da bude do nje... Na sta jos mogu da sumnjam? Leptir gasa? Mada on je ciscen skoro ne bi trebalo da bude zbog prljavstine. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted April 8, 2013 Vidi kontakte od bobine... Ja sumnjam na neki slab kontakt... Zato sto se cimanje ne javlja konstantno nego kad ono oce Quote Share this post Link to post Share on other sites
Stex3105 107 Posted April 8, 2013 Skidao sam i bobinu proveravao kontakte i dalje je isto. Mozda je do neke lambda sonde.Sutra cu da probam da nabavim obe lambda sonde pa cu videti kad ih zamenim kako se ponasa... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3432 Posted April 8, 2013 Zar dijagnostika nece videti da je neka sonda u problemu ?Mislim, lakse je proveriti rad na dijagnostici pa tek ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted April 8, 2013 nije do lambde izbacio bi ti upozorenje na tabli... Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko79 0 Posted April 8, 2013 otkaci jednu lambdu pa probaj...ako ne pomaze otkaci drugu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Stex3105 107 Posted April 8, 2013 Ma nije sigurno do lambde jer se one iskljuce kada auto radi na plinu a mene zeza isto i na plinu i na benzinu... Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko79 0 Posted April 8, 2013 koji plin imas ugradjen proveri senzore temperature (usisnog vazduha i rashladne tecnosti) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Stex3105 107 Posted April 8, 2013 Sekvent plin... Kako njih da proverim? Preko dijagnostike ili ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko79 0 Posted April 8, 2013 ma jok unimerom...koje ti god auto? a i na sekventu ti rade lambde...ne gase se Quote Share this post Link to post Share on other sites
Stex3105 107 Posted April 8, 2013 Koliko sam ja ukapirao da se sonde gase kada se prebaci na plin..Moguce da nije tacno...2001 god je ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
koshke 0 Posted December 13, 2013 Pozdrav forumasima.Ne znam da li moj problem odogovara ovoj temi. Radi se o tome da mi varira broj obrtaja u radu. Desava se da mi ugasi auto i da kada hocu da upalim on to jedva uradi. Prvo veliki pritisak izlazi kada otvorim poklopac rezervoara. Danas slucajno stanem ispred kuce otvorim haubu zbog neke druge stvari i cujem neko sistanje.Ono je bilo u prostoru izmedju zida kabine i samog motora. Malo bolje pogledam i nadjem neko tanko crevo koje se oslonilo na zastitni lim auspuha. Zbog toplote to crevo je izogrelo (piklo). Kada sam zatisnuo prstom otvor auto mi se odmah ugasio. Da naglasim da je bio zagrejan jer sam vozio nekih 5-6 km pre toga. Ponovim opet proces stavim prst i auto se opet ugasi. Gasi se onako na mucenje kao kada mu nedostaje goriva. E sad crevo ide od jedne do druge tacke motora kao sto je na fotografijama. Kada sam skinuo crevo da ga bolje pogledam iz donje tacke je pocelo da curi gorivo. A u crevetu je vec imalo malo...Kada sam upalio auto da radi bez creveta ono je uspelo ali na donjoj poziciji gde se stavlja crevo pocelo je po malo da curi gorivo. Nije mi jasno cemu sluzi crevo i sta se to desava jer bi crevo trebalo da ima slobodan protok a ocigledno nema. Da li zna neko sta je problem? Quote Share this post Link to post Share on other sites
smiljan 0 Posted December 13, 2013 Na trećoj fotografiji ti je vakuumski regulator pritiska (na kraju magistrale). Tu nikako ne bi smelo da bude goriva, to je siguran znak da je membrana regulatora pocepana. Originalni regulator košta oko 50-ak evra, ja stavio neki od vw pola (čini mi se 2.5-3 bara) košta 20 evra, radi bez problema. Quote Share this post Link to post Share on other sites
koshke 0 Posted December 16, 2013 (edited) Hvala na odogovoru. Danas sam svratio do jaceg prodavca auto delova u gradu i procitavsi nazive iz posta covek mi kaze da to nemaju i da ne znaju sta je to. Pa ko moze neki strucniji naziv za taj deo. Mada mislim da to nije do naziva nego do neznanja. Da slucajno ne znate kako se to popravlja (menja). Zanima me da li smem da se upustam u tako nesto ili da idem do majstora. Edited December 16, 2013 by koshke Quote Share this post Link to post Share on other sites