Jump to content
FAS Goran
ivan_grozni

Fiat Bravo 1.2 16v - varira broj obrtaja

Recommended Posts

Naravno da poveća kada imaš servo kočnice...kako on da radi? Isto će se dogoditi ako kreneš da motaš volan u mestu zbog servo volana i njegove pumpe.

Ljudi, nemojte tražiti probleme tamo gde ih nema. :whistle: Ne trza, ne gasi se, ne prijavljuje greške, nema variranja obrtaja u leru. Sve je ok. Sedi i vozi. :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav.

Imam od pre neki dan problema sa Bravom 1.2 16v na leru zalece kada radi i kao da ce da se ugasi takodje u gradu kada se vozi pod malim gasom trza,a i kada ga punim zna da secne nekad nema odredjeno na koliko obrtaja...

Kada radi na leru obrtaji stoje na 800 mirno a motor zalece..Ne znam sta moze da bude problem i da li je neko imao slican problem? Proveravao sam svecice i kablove izgledaju mi da su ok...

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

slican problem :) prvo paljenje dize obrtaje na 1500 i tako drzi jedno 5 min...i ne postize radnu temp. 2x menjan termostat.

Edited by manjaika

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za stex! Jel si siguran da su kablovi i svecice ok? Definitivno je tu problem

Za manijaka! Proveri protokomer...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plin imam..Isto radi i na benzinu i na plinu...Nije sigurno do brizgaljki....Kod mene pali ok i dize lepo temperaturu...Gledao sam ih samo vizuelno deluju mi ok....Probacu da uvrnem druge svecice pa da vidim sta kaze ako opet bude zezao promenicu kablove pa cu videti...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kada neko kaže gledao sam to i to automatski sleće pažnju na druge stvari bez obzira da li ih je samo vizuelno osmotrio !

Ja nisam vidovit pa da znam kako ste ih "gledali" ! :D

zulutapka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zamenio sam kablove isti problem pa sam zamenio svecice i opet je ostao problem.

Bobinu nemam od koga da pozajmim da proverim da li moze da bude do nje... Na sta jos mogu da sumnjam? Leptir gasa? Mada on je ciscen skoro ne bi trebalo da bude zbog prljavstine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vidi kontakte od bobine... Ja sumnjam na neki slab kontakt... Zato sto se cimanje ne javlja konstantno nego kad ono oce

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skidao sam i bobinu proveravao kontakte i dalje je isto. Mozda je do neke lambda sonde.

Sutra cu da probam da nabavim obe lambda sonde pa cu videti kad ih zamenim kako se ponasa...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma nije sigurno do lambde jer se one iskljuce kada auto radi na plinu a mene zeza isto i na plinu i na benzinu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

koji plin imas ugradjen

proveri senzore temperature (usisnog vazduha i rashladne tecnosti)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav forumasima.Ne znam da li moj problem odogovara ovoj temi. 

 

Radi se o tome da mi varira broj obrtaja u radu. Desava se da mi ugasi auto i da kada hocu da upalim on to jedva uradi. Prvo veliki pritisak izlazi kada otvorim poklopac rezervoara. Danas slucajno stanem ispred kuce otvorim haubu zbog neke druge stvari i cujem neko sistanje.Ono je bilo u prostoru izmedju zida kabine i samog motora. Malo bolje pogledam i nadjem neko tanko crevo koje se oslonilo na zastitni lim auspuha. Zbog toplote to crevo je izogrelo (piklo). Kada sam zatisnuo prstom otvor auto mi se odmah ugasio. Da naglasim da je bio zagrejan jer sam vozio nekih 5-6 km pre toga. Ponovim opet proces stavim prst i auto se opet ugasi. Gasi se onako na mucenje kao kada mu nedostaje goriva. E sad crevo ide od jedne do druge tacke motora kao sto je na fotografijama. Kada sam skinuo crevo da ga bolje pogledam iz donje tacke je pocelo da curi gorivo. A u crevetu je vec imalo malo...Kada sam upalio auto da radi bez creveta ono je uspelo ali na donjoj poziciji gde se stavlja crevo pocelo je po malo da curi gorivo. Nije mi jasno cemu sluzi crevo i sta se to desava jer bi crevo trebalo da ima slobodan protok a ocigledno nema. Da li zna neko sta je problem?

 

image.jpg

 

image.jpg

 

image.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na trećoj fotografiji ti je vakuumski regulator pritiska (na kraju magistrale). Tu nikako ne bi smelo da bude goriva, to je siguran znak da je membrana regulatora pocepana. Originalni regulator košta oko 50-ak evra, ja stavio neki od vw pola (čini mi se  2.5-3 bara) košta 20 evra, radi bez problema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala na odogovoru. Danas sam svratio do jaceg prodavca auto delova u gradu i procitavsi nazive iz posta covek mi kaze da to nemaju i da ne znaju sta je to. Pa ko moze neki strucniji naziv za taj deo. Mada mislim da to nije do naziva nego do neznanja.

 

Da slucajno  ne znate kako se to popravlja (menja). Zanima me da li smem da se upustam u tako nesto ili da idem do majstora.

Edited by koshke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...