Jump to content
FAS Goran
fedja.culum

Remontovanje plivajućih zamajaca / korpe, lamele? / ojačavanje seta?

Recommended Posts

Ja kad ti objasnim moras da razumes :D Pogotovo ovako uvece kad mi mozak radi ko baterija na androidu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iliti na engleskom burnout :p

 

Inače, koliko znam i fabrički Punto 1.9jtd ima na baš niskim obrtajima max. obrtni moment baš kao i Stilo 80ks tako da je za njih 1500 obrtaja sasvim ok da krenu da vuku :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vuče, ali najlepše radi na 1700-2200rpm.

A jedva čekam da ti dokažem da je tvoj Stilo čipovan pa da vidiš zašto vuče :D
Tako je i Ivan pričao da mnogo dobro Stilo vuče kad ispade da ima 115ks na točku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vuče na višim obrtajima, do tad Punto odeeeeee!

Edited by vicent

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav,koja je cijena plivajuceg zamajca kod vas iz Srbije,u Bosni je najjeftiniji valeo 330e sto mi je nekako skupo,da liima negdje kod vas da se radi reparacija i koliko to kosta....

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najeftiniji je u Beocaru 30100din, tel. 011-318-5050, u Kit komercu je 43300din. Jbg štediš 80eur.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za reparaciju sam pročitao da rade ljudi u Ostružnici, blizu BG-a.

Cena ne bi trebala da pređe 200e sa sve rukama.

Čuo sam da je taj lik (Zove se Ivica ili Ivan) jako korektan.

Nisam siguran da li mogu baš sve da repariraju da ne ispadne da si potegao iz BiH a ono ne može da se reparira.

Ukucaj u google "reparacija ostružnica" pa ih pozovi i raspitaj se.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je drug slao neki dan plivajuci od pezoa iz bosne,stiglo ujutro,ja odneo kod Gajica,pokupio popodne i poslao opet busom nazad.Remont plivajuceg plus obloge za lamelu 250 eura.Ljudi su korektni.Kolika je trajnost remontovanog pitanje je.Za njegov je nov 600 eura.

Share this post


Link to post
Share on other sites

debil od majstora mi rekao da moram mjenjat zamajac zato sto mi je nesto kuckalo,a ustvari je selna od gumenog crijeva klepetala o solju amortizera,naumio covjek zaradit 100e...a mozda je cak i on to nastimao jer ja selnu nisam okrenuo da saraf bude prema dole,auto je bilokod njega i cim ga je vratio to mi je lupkalo...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moze li neko da mi kaze koliko bi kostalo remontovanje plivajuceg zamajca, korpe i lamele za Fiat Stila jtd 85kw? Ili je mozda bolje remontovanje samo plivajuceg zamajca a ostalo kupiti kao nove delove? Inace, problem je u tome sto ne mogu da se saltaju brzine, pretpostavljam da je korpa u pitanju, mada verovatno je i ostalo u losem stanju. Hvala unapred. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Korpa i lamela zajedno: 60e
Zamajac: 120-140e
Možda ako radiš sve zajedno dobiješ i bolju cenu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo novo, nikakve reparacije zamajca

Share this post


Link to post
Share on other sites

Korpa i lamela zajedno: 60e

Zamajac: 120-140e

Možda ako radiš sve zajedno dobiješ i bolju cenu.

 

Josi,

 

Jesi li mislio pod ovim 120-140e na cenu plivajuceg zamajca za Stila?

 

Brat moj je uzimao za svog Stila 115hp u leto 2014, platio je Valeo u Gazeli 35k dinara.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedan majstor mi je rekao od 18000-20000 din. za remont zamajca dok je lamela i korpa 60e. Dok drugi radi nesto jeftnije oko 120e zamajac a lamela i korpa su 35e. Jedino bi taj druk lager kupio nov, mada je oko 9000 din., ako su mi dobro rekli. A ceo komplet oko 15000 din, tako da mi se onda vise isplati da stavim nov set kvacila. Ima li neko iskustva sa remontovanim zamajcem, lamelom, korpom, koliko je to pouzdano, isplati li se?

Dok je motor upaljen, gotovo je nemoguce ubaciti u neku brzinu, ali ako ga ugasim, ubacim u neku brzinu, i potom upalim, normalno sve fukcionise, lepo krece, bez problema. Tako da sam morao da ga palim i gasim par puta kako bi se preparkirao.  :ermm:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najbolje je da oteraš kod majstora da on sve skine i pogleda šta je otišlo.
Dešava se da neki set jednostavno nije isplativo reparirati.

Za remontovane zamajce kažu da mogu da izrže oko 60-80 000 kilometara.

Ja sam skoro radio kvačilo i mislio sam prvo da odradim reparaciju, međutim kako je za 59kw JTD set jeftiniji,

nisam našao računicu.

 

Da sam zamajac morao da menjam, verovatno bih radio reparaciju jer je 300e pa na gore Valeo zamajac a pitanje je koliko

on može da izdrži.

Idealno bi bilo odmah zameniti kompletan set sa što boljim delovima ali to je preskupo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I sa remontom i sa kupovinom novih delova možeš proći dobro, a možeš i da naebeš... Ovde je sve postala lutrija.

A ono što se tebi dešava može biti posledica i cilindra.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Remontovani plivajuci zamajci kostaju samo duple ruke kada opanje. Em das pare pa ne valja ili das pare za ruke - ne moze se remontuje.

Nije za zezanje, novo je novo, ja sam davmo progutao i kupio za jtd nov od 32.000, evo ide mu vec 65.000km, kvacilo kao novo...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...