brava jtd 0 Posted May 2, 2010 Pozdrav svima.Pre mesec dana sam kupio Bravu jtd i kad sam ga kupovao meni je ubrzavao sasvim dobro jer nisam znao kako jtd treba da ide dok nisam provozao koleginog fiat bravo 1.9 td koji me je odusevio sa ubrzanjem.Inace moj auto ide sasvim u redu samo to ubrzanje me muci ko da se gusi ili nesto.Jako slabo se oseti turbina ne znam kako drugacije da objasnim pa bih vas molio da mi pomognete. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted May 2, 2010 Za pocetak dijagnostika,ocitavanje vrednosti parametara mase vazduha(protokomer) i pritisak punjenja turbine. Sve to u toku voznje,naravno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
brava jtd 0 Posted May 3, 2010 (edited) Hvala na odgovoru. Inače, servis još nije odrađen ali uskoro će biti, pa me zanima da li je moguće da se ovo dešava zbog filtera jer ne znam kada je poslednji put rađen servis? Auto sam kupio na placu, uvežen je iz Italije.I, još jedno pitanje...Da li je tačno da ne valja kupovati novi protokomer, tj. da je najbolje uzeti polovan a dobar? Edited May 3, 2010 by neshaoct Ne kucaj tekst velikim slovima Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted May 3, 2010 Nije tacno . Protokomer kvalitetan i originalan je uvek bolji od polovnog. Kineze od 50-60e ne racunam u kvalitet. Nov originalni protokomer po kataloskom broju moze lako da se nadje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
brava jtd 0 Posted May 3, 2010 (edited) Koja mu je cena otprilike ako je do toga?Ako može odgovor na prvo pitanje...Hvala u svakom slučaju... Edited May 3, 2010 by neshaoct Ne kucaj tekst velikim slovima Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted May 4, 2010 bosov u met end dorijinom pakovanju bio nesto ispod 8000din(nov) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted May 4, 2010 Vidis ti sad demagogiju? Originalni Bosch po kataloskom broju za Bravu kod ovalscenog Bosch uvoznika je 14000(VP cena). Pa ko je sad tu lud? Quote Share this post Link to post Share on other sites
brava jtd 0 Posted May 5, 2010 Kad odradim veliki i mali servis sto ce biti uskoro,javicu da lise nesto promenilo ali neverujem.Ako ne,onda na dijagnostiku. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted May 5, 2010 pakovanje se placa to znaju svi koji su recimo pokusali u delti da kupe valeov set kvacila u fiatovom pakovanju i eto demagogije Quote Share this post Link to post Share on other sites
djole-munja 1 Posted March 24, 2012 (edited) Pozdrav svima ........Kad ušaltam u 4-tu brzinu i vozim se na 2000rpm i cim pođem nekog preticati kad stisnem gas da ubrza on naglo podigle broj obrtaja do 4000rpm a brzina ostaje ista i tek polse 2-3sek počne sa ubrzavanjem. U čemu je problem? Edited March 24, 2012 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
bglion 401 Posted March 24, 2012 Lici na lamelu koja proklizava... Quote Share this post Link to post Share on other sites
tox 42 Posted March 24, 2012 I meni se cini tako. Samo sto bi to trebalo da se desava i u manjim brzinama prenosa kada hoces da ubrzas... Quote Share this post Link to post Share on other sites
djole-munja 1 Posted March 24, 2012 Iskljucivo u 4-toj brzini prilikom ubrzavanja. Znači ubacim u 4-tu i vozim 80km/h nailazim na auto koje počinjem zaobilaziti i dodajem gas pa se to desi Quote Share this post Link to post Share on other sites
djole-munja 1 Posted March 25, 2012 I meni se cini tako. Samo sto bi to trebalo da se desava i u manjim brzinama prenosa kada hoces da ubrzas...Iskljucivo u 4-toj brzini prilikom ubrzavanja.Znači ubacim u 4-tu i vozim 80km/h nailazim na auto koje počinjem zaobilaziti i dodajem gas pa se to desi Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 621 Posted March 25, 2012 Crklo ti je kvačilo, ili curi pored šrafova ulje iz motora po lameli. Pod hitno kod majstora da se utvrdi zbog čega lamela proklizava. Quote Share this post Link to post Share on other sites
djole-munja 1 Posted June 6, 2012 ulje pravilo problem, samo sam promenio ulje i sad je sve uredu, saltam normalno ne osetim nikakva proklizavanja....... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted June 6, 2012 Kako ulje pravilo problem i kako si resio zamenom istog? Meni vise lici da ti curi negde i kvasi lamelu. Aj objasni kako je do ulja bio problem ako ti nije tesko. Quote Share this post Link to post Share on other sites
FantomX 5 Posted June 6, 2012 Hoce od semeringa na radilici da propiski ulje, pa je mozda majstor zamenio a nije mu rekao...A sto se tice lamele/a, sve vise srecem slucajeva gde istrosena korpa (kraci) prave problem, ali nekako ljudimo preslo u naviku da kazu lamela... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted June 6, 2012 Pa zbog toga ga i pitam jer mi se kosi sa svime sto znam... Quote Share this post Link to post Share on other sites
djole-munja 1 Posted June 7, 2012 Kako ulje pravilo problem i kako si resio zamenom istog? Meni vise lici da ti curi negde i kvasi lamelu. Aj objasni kako je do ulja bio problem ako ti nije tesko.pa bas se to i desavalo, al usput nije na odmet promeniti i ulje sad sam miran......... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted June 7, 2012 Pa tako i kazi da je semering pravio zezanje Quote Share this post Link to post Share on other sites
djole-munja 1 Posted June 8, 2012 ma, majstor je to sredio za cas posla Quote Share this post Link to post Share on other sites
tihibb 0 Posted February 1, 2013 (edited) Poz hteo bih da zamolim za pomoc oko protokomera na marei 1.9 jtd.Naime auto je izgubio snagu i jedva se vukao,ja svratim kod mehanicara i on se odmah uhati za kabal od protokomera,raskaci ga proba auto i konstatuje da je protokomer pokvaren,i da ga treba zameniti.Sve se ovo desava u fijatovom servisu u cacku. Narucen je novi protokomer oko 120 eura.Posle dva sata majstori ne nalaze kvar jer se auto i sa novim protokomerom isto desava kao i sa starim.E sad ako neko zna sta dalje da radim,em sam dzaba kupio novi protokomer em nisam popravio auto Auto se za sada jos uvek vozi sa raskacenim protokomerom,ide malo bolje nego kada je bio ispravan ali i trosi za nijansu vise.Da li to skodi motoru,i sta da radim? Edited February 3, 2013 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted February 1, 2013 Moze li dijagnostikom da se dodje do eventualnog problema? Quote Share this post Link to post Share on other sites
tihibb 0 Posted February 1, 2013 Pa ne znam majstori su dva sata radili na autu,i nisu mogli nista da mu nadju.Komentra njihov je bio da je nekakav kvar u instalaciji i da dodjem drugi dan ponovo na diagnostiku,a ja iskreno mislim da sam i ova dva puta dzabe isao kod njih plus sam platio deo koji mi ne treba Nije mi zao da platim majstora koji ce da se potrudi i popravi al takvog je danas tesko naci jer se svi kao bave necim. Preporuka ne bi bila losa za neki servis. Quote Share this post Link to post Share on other sites